Ga naar inhoud

Maresje/Marry : 23 september 2010 : Dr. Plovier : Beaucare


Aanbevolen berichten

Maresje,ik kom net je topic binnenvallen..wat een narigheid,de andere kant vd medaille dit.

Vreselijk lijkt me dit,word met gemak volksziekte nr 1,gatver.

En dat terwijl je naar een bv toeleefde,maakt het allemaal maar weer betrekkelijk.

Je gezondheid staat uiteraard voorop,wens je alle kracht toe,en id toekomst zullen ze je hopelijk alsnog je droomboobs geven.

Groetjes mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 650
  • Created
  • Laatste Reactie

Lieve Maresje,

Ook ik ken je niet persoonlijk, maar ik vind het vreselijk voor je!!

Een vriendin van me heeft een aantal weken precies hetzelfde te horen gekregen en is inmiddels geopereerd. Ze hebben bij haar de borst geamputeerd en direkt een prothese ingebracht, zodat het niet zichtbaar is. dat schijnt een nieuwe techniek te zijn. Zij had echter al borstprotheses ivm borstvergroting een aantal jaren geleden. Ondanks dat ze geen uitzaaiingen heeft, moet ze toch een aantal chemokuren ondergaan en zal ze waarschijnlijk zeker minstens 1 jaar daarmee bezig zijn, maar het komt goed, dat is het belangrijkste!!

Houd de moed erin meid!!

Sorry..misschien heb je niets aan deze info..

Ik wilde je in ieder geval heel veel sterkte wensen !! :71:

Hoi ook jij , bedankt en alle berichtje heb ik wat aan

Alleen de prothese direct inbrengen is bij mij absoluut niet mogelijk, dat droomsenario hadden wij ook voor ogen, maar omdat het ook al m'n lymfklieren zit en de totale rechterborst incl tepel verwijderd moet worden, is dit dus niet mogelijk

Nogmaals bedankt Liefs Mar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal(het worden er steeds meer,gezellig hoor)

Mede dankzij jullie berichtjes en steun, ben ik vanavond na twee verjaardagen, vrij kalm en eigenlijk wel klaar voor het grote feest van morgen, want dan vieren natuurlijk gewoon mijn dochtertje d'r derde verjaardag

We zullen wel weer zien hoe ik morgen ben, maar leef even met de dag en kan daar wonderbaarlijk wel aardig m'n draai in vinden nu

Ik heb veel lieve mensen om me heen, en ook dit helpt me erg goed

Meiden veel liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Maresje

Ook van mij een dikke knuf voor jou en voor je de verjaardag van je dochter je komt inderdaad zo krachtig over wat fijn dat je je familie en je vrienden om je heen hebt die jou en je gezin omarmen.

Voor zover mogelijk geniet van deze dag en op na de grote klus die je te wachten staat.

Blokkendoos

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh mijn hemel.......wat erg! Ik heb hier geen woorden voor. Wat een droom zou moeten worden is voor jou nu een grote nachtmerrie.

Onbegrijpelijk en oneerlijk.

Fijn dat wij hier op het forum je enigsinds een beetje kunnen helpen. Ik wou dat we meer konden doen dan dat.

Ik bewonder je kracht en je wilskracht om hier te blijven schrijven, want dat is niet zomaar wat.

Ik wens jou en jouw gezin alle kracht en gezondheid toe. Wees sterk en blijf moedig

Jij red het wel!!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Maresje,

Ik las je verhaal en ben er echt van geschrokken en heb tranen in mijn ogen toen ik het las... Heb wel 3 keer je topic gelezen!

Dit is wel het ergste wat iemand kan overkomen, heb gewoon kippevel ervan!

Straks het gevecht, maar met kracht en liefde en steun van je familie, kennissen, vrienden en natuurlijk van ons overwin jij dit gevecht!

Weiffie, heel veel sterkte en ook voor jouw familie, als je wilt praten of alleen wilt lezen, wij zijn er voor jou!

Liefs xxxx Rolinda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meid!

Wat verschrikkelijk voor je! Ik lees nu pas je verhaal en alle berichten...

Alsof er een steen op mn maag is gevallen. Ik wens je erg veel sterkte! Je hebt hier inderdaad erg veel steun van iedereen; we leven met je mee!

Ik wil je een positief verhaal meegeven... Mijn tante had een paar jaar geleden ongeveer hetzelfde verhaal als jij (alleen zij was niet bezig met een bv) en heeft hard gevochten... Uiteindelijk is ze compleet hersteld... als persoon is zij ook zo sterk geworden, ongelooflijk, zij is mijn inspiratie. Ze is ook een bortvergroting ondergaan en ze ziet er fantastisch uit! Het was erg moeilijk geweest voor haar en de familie, maar ze is een ongelooflijk sterk en mooi (innerlijk) persoon van geworden. Veel meditatie en het spirituele opgezocht om haar te steunen. Ik wil hierbij vertellen dat je sterk moet zijn, want hoe moeilijk het ook kan zijn, je kunt het aan! En je wordt er een sterker persoon van! Ik wens je erg veel sterkte en doorzettingsvermogen! Het gaat je lukken!

liefs,

marie xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve mares,

Hopelijk is het een geslaagde dag geweest!

Ik weet niet of ik je nog spreek de komende daagies, maar weet dat ik aan je denk en met je meeleef!!!!

Het positieve berichtje van Marie hierboven is goed om te horen, niet waar? Houd je daar aan vast!

Je bent een sterke meid!!!

Heel veel liefs en een hele dikke kus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hoi Maresje,

Ik zit alle berichten te lezen terwijl de tranen over mijn wangen rollen. Wat een ontzettend heftig nieuws.

Ik wens je zoveel sterkte en positiviteit toe de komende tijd. Blijf positief, geloof me. Ik heb 2 vriendinnen die borstkanker hebben overleefd, beiden hebben hun borsten laten amputeren. Daarna chemo en de hele rompslomp. Ze zijn allebei genezen verklaard.

Put je energie uit je familie en de mooie dingen in het leven.

Een dikke knuffel!!

Dollie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meiden

Jullie verhalen doen me goed, fijn om te horen dat dit echt te overleven is, want dit is nu natuurlijk wel een hele grote angst zeker als ik naar m'n kinderen kijk, maar weet dan ook dat ik moet dootvechten en dat gaan we gewoon doen

Allemaal weer heel erg bedankt!!!!

Liefs X Mar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net je topic gelezen,kende je nog niet,maar hoorde van het nare bericht.

Wat ben ik geschrokken en velen anderen met mij,je gaat voor iets leuks en dan krijg je dit even te horen.

Dat zijn berichten waar iedereen zo bang voor is,en het kan iedereen ook zomaar overkomen.

Meid,ik vind het lastig,weet niet goed wat ik zeggen moet,er schiet van alles door mij heen.

Wil je iig heel heel veel sterkte toewensen,en ook al zijn t maar berichtjes,we hopen hier met zn allen dat we je er doorheen kunnen slepen!!:145:

Hou je taai en ja..... geef de moed niet op!

Dikke knuffel Vlinder xxx :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Maresje,

Wat is het hard om dat te horen..;Maar laat je niet gaan en blijf vechten. Borstkanker is wel goed te genezen, ik zal alvast duimen voor donderdag! Het zal heel zwaar worden, maar zoals je zegt , je bent taai, dus je komt er wel door!

Goede moed! :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Maresje,

Ook ik wil je laten weten dat ik aan je zal denken. Ik heb respect voor je positieve instelling, vind het heel knap van je.

Bij mij zit borstkanker ook in de familie (oma en tante)...

Ik wens je in ieder geval alle goeds toe, heel veel sterkte de komende tijd.

Liefs, Margootje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Maresje,

Ook ik wil je laten weten dat ik aan je zal denken. Ik heb respect voor je positieve instelling, vind het heel knap van je.

Bij mij zit borstkanker ook in de familie (oma en tante)...

Ik wens je in ieder geval alle goeds toe, heel veel sterkte de komende tijd.

Liefs, Margootje :116:

Hoi Margootje

Dank je wel voor je berichtje, weet je wat het rare is van alles, het zit bij mij in geen enkele vorm in de familie ik heb helaas de eer om de eerste te zijn, maar dan ook hopelijk de laaste

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan jullie niet vaak genoeg bedanken , ik lees een of twee keer per dag mijn berichtjes en het geeft echt kracht en daar gaan we gewoon voor

Heel veel liefs X

PS Eefje(of iemand anders) wil je de titel van mijn topic veranderen, naar 23 september Helaas geen borstvergroting ofzoiets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan jullie niet vaak genoeg bedanken , ik lees een of twee keer per dag mijn berichtjes en het geeft echt kracht en daar gaan we gewoon voor

Heel veel liefs X

PS Eefje(of iemand anders) wil je de titel van mijn topic veranderen, naar 23 september Helaas geen borstvergroting ofzoiets

Zal je titel aanpassen, had er wel al een paar keer aan gedacht maar vond het zo erg om het zomaar zonder jouw vraag aan te passen :blush: . Veel sterkte alvast voor donderdag, we denken allemaal aan jou! :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.