Ga naar inhoud

Maresje/Marry : 23 september 2010 : Dr. Plovier : Beaucare


Aanbevolen berichten

  • Reacties 650
  • Created
  • Laatste Reactie

He meiden

Lief van jullie zo mee te leven

Nou ik kon vanochtend al terecht bij de huisarts en die heeft me doorverwezen naar het ziekenhuis, waar ik dus ook vanmiddag al terecht kon voor een mammografie en een echo en aan de hand van deze resultaten, omdat ze iets zagen hebben ze direct biopsie en cellen uit borst en oksel afgenomen, ik krijg woensdag of vrijdag de uitslag

Ik heb zojuist op advies van het ziekenhuis een mailtje gestuurd naar dr plovier om te overleggen wat hij hier van vind en of het wel verantwoord is om de operatie in dit geval door te laten gaan

De borst zal nu zeker een bloeduitstorting gaan krijgen en de arts van vanmiddag vond het misschien te snel om te opereren maar heeft me ook zeker niet gezegd dat ik moet cancelen maar ik hou hier wel rekening mee, voor opgesteld m'n gezondheid is nu belangrijker

Ik baal hier verschrikkelijk van , maar het is even niet anders

We gaan maar duimen dat het niet kwaadaardig is

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff... :102:

Wat schrik ik van je verhaal !!

Wat erg zeg.... Vind het echt rot voor je!!

maar het belangrijkste is dat het allemaal weer goed komt..

Als je daarom je bv uit moet stellen dan moet dat maar helaas :(

Ik ga echt heel hard voor je duimen dat het niet kwaadaardig is ! :71:

laat je even weten wat dr.plovier zei?

Heel veel sterkte meis ! en kop op he, positief blijven!!

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel, probeer er niet te veel bij na te denken en inderdaad positief blijven

Zodra ik meer weet horen jullie zeker

PS de smileys maken het wel grappig hoor en trouwens heb nu al een gevulde bh van alle gaasjes haha ben ik er toch wat mee opgeschoten

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedzo !

Al kan ik me voorstellen dat je enorm bent geschrokken en baalt..

Eindelijk je bv bijna en nu ineens dit :(

Maar positief blijven en er niet teveel aan denken..

gewoon afwachten..

Wat als het goedaardig is? Moet het dan ook weg worden gehaald?

Weet niet precies hoe dit werkt..

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje ik schrik me naar!

Ik kom net terug van een cursus (van mn werk) en ik lees dus zo net pas je berichtje!

Wat een ellende!

Laten we maar van het positieve uitgaan, meis. Ze zijn altijd erg voorzichtig met dit soort dingen, en dat is natuurlijk maar goed ook! Wellicht valt het gewoon alles mee! Je gezondheid is natuurlijk het allerallerbelangrijkste! Ik leef echt enorm met je mee en hoop dat je snel een berichtje hoort dat alles ok is!!!

Heel veel sterkte, denk aan je!!!

En laat alsjeblieft iets van je horen he als je wat weet!!!!

Dikke Kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Maresje,

Veel sterkte hé.

Heb 2 jaar geleden beginstadium van baarmoederhalskanker gehad.

Weet dat de tijd dat je op de uitslag vanalles door je hoofd gaat maar hou de moed erin en vooral positief blijven denken!!

En als het even niet meezit stort je hart hier maar uit :147:

Veel liefs,

Evi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Evi

Dank je wel, echt heel lief

Ook het verhaal van baarmoederhalskanker ken ik, bijna 5 vijf jaar geleden, dacht daarna niet meer zwanger te worden maar zelf dat is nog eens gebeurd dus aan de hand van dat verhaal blijf ik wel positief

Het is alleen nu zo dubbel omdat je zo dicht bij de operatie zit

De arts had gisteren gezegd dat ik een bloeduitstirting op m'n borst zou krijgen en dat het dan te snel zou zijn, maar vanwege de operatie gebruikte ik al arnica en ik zag net dat m'n borst dus helemaal niet blauw is(misschien komt het nog) maar dat is weer een meevaller

Ja en als het uitgesteld moet worden, dan is het maar zo

Zodra ik meer weet horen jullie snel van me

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Maresje,

Oei, effe niet meer meegelezen in je topic :blush: en nu lees ik dit :wacko: , ga ook heel erg voor je duimen dat het niet kwaadaardig is! :35: Veel sterkte voor deze spannende periode, hopelijk krijg je spoedig uitsluitsel ivm je bv, maar uitstel is geen afstel, al moet het wat later, die boobs komen er vast wel!

Dikke knuff!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meiden

Hartelijk dank allemaal voor jullie medeleven, dit doet me echt wel goed om de lieve berichtjes te lezen

Roosie en A70, ik ben zo'n zombie dat ik jullie berichtje nog niet eens had gezien, maar vind het echt heel lief

En Eefje inderdaad uitstel is geen afstel, ik probeer het van me af te zetten(al gaat dit moeilijk)maar idd mijn gezondheid en mijn kindjes zijn belangrijker

Liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maresje,

Had je nog naar dr.Plovier gemaild, heb je al iets terug gehad van hem? xx

Hoi

Nee ik heb nog niets van hem gehoord, maar ik wacht nu gewoon even de uitslag, dan weet ik voor mezelf ook meer

Eerlijk gezegd denk ik dat het echt beter is om uit te stellen, want normaal de week voor dat je zo'n operatie krijgt, zorg je goed voor jezelf, je kent het wel goed eten enz, maar ik krijg geen hap door m'n keel en dat komt m'n gewicht ook niet tengoede(56 kg)ben ook bang dat dit allemaal te veel effect heeft op m'n darmen(heb een chronische darmziekte)

Het doet gewoon veel meer met je dan je zou willen, ben wel positief, maar ben wel bang

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej Mares,

Snap heel goed dat je bv nu niet je eerste zorg is. Laten we maar hopen dat je zo snel mogelijk dat goede berichtje krijgt. Het is inderdaad net wat eefje zegt: al moet je het uitstellen, dan hoef je het nog niet af te stellen.

En als je het niet uit hoeft te stellen dan is dat mooi meegenomen!!!

Heb vandaag wel veel aan je moeten denken hoor, voel echt met je mee!!!! We zijn hier toch een beetje samen 'ingedoken' ....

:52:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sterkte meis :147: is niet meer dan normaal hoor dat je angst hebt en er helemaal door in beslag genomen bent, maar goed dat je toch nog de moed vind om positief te blijven! :119: We duimen allemaal met je mee op goed nieuws! Dikke virtuele knuff :54::53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou echt meiden, jullie berichtjes doen we echt goed hoor

Heb nog niets vernomen van dr Plovier(misschien is ie wel op vakantie), maar moet toch even de uitslag afwachten, maar eigenlijk weet ik zelf al dat het echt beter is om uit te stellen, de rechterborst heeft in ieder geval kalkspatjes en is onrustig, en kan iedereen bedenken dat je daar nu geen prothese in gaat plaatsen

Straks om kwart voor elf het ziekenhuis bellen of de uitslag er is en anders vrijdag

Spreek jullie gauw

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meiden

Helaas, vandaag geen uitslag bekent, dus nog twee dagen extra stress

Ik heb zojuist weer een mailtje gestuurd aan dr Plovier om hem op de hoogte te stellen

Verder gewoon alles afwachten en de zinnen verzetten, ben lekker druk met de traktatie voor m'n dochterje en voorbereiding voor het feest thuis en dat geeft ook afleiding

Liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.