Ga naar inhoud

Maresje/Marry : 23 september 2010 : Dr. Plovier : Beaucare


Aanbevolen berichten

  • Reacties 650
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Hoi

Nou nog 1 dagje wachten voor ik wat weet, het is zwaar maar daar kom ik ook wel doorheen

Get rare is dat ik nog steeds niets van dr Plovier heb gehoord, heb gisteren een tweede mailtje gestuurd, maar geen reactie, dus de operatie staat nog steeds, maar ja dat is schijn , want de borst heeft zo en zo verkalking dus onrustig , als je slim bent ga je daar geen prothese inzetten, maar nogmaals ik wacht eerst de uitslag af, ik hoop op een wereld wonder

Liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Maresje,

Ik heb het een beetje zitten lezen. Wat erg voor je meid. En wel meer dan erg. Hoop voor je dat de uitslag toch nog positief zal uitvallen voor je. Duim voor je.

Heel veel sterkte meid.

Liefs,

Cinta71.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Maresje,

Ik vind het raar dat je nog niks hebt gehoord van dr.plovier! Waarschijnlijk heeft ie het gewoon heelerg druk ofzo?Maar dan nog, jou mailtjes zijn wel belangrijk natuurlijk! Ik ga voor je mee duimen op een wonder! liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Maresje!

Zou je niet eens proberen te bellen naar Dr.Plovier?

Ik heb hem zelf ook al meermaals mails gestuurd, zonder antwoord, dus denk ook dat hij het gewoon enorm druk heeft. Met een telefoontje heb je wss meer succes en onmiddellijk antwoord he...

Ik wens je in ieder geval veel succes en hoop op een goeie uitslag!

Hou de moed erin! Die mooie nieuwe borsten komen er sowieso en hopelijk zo snel mogelijk.

Ik duim mee voor je! :71:

Liefs,

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meiden

Dank je wel allemaal

En Jilly, bellen heeft nu niet zo veel zin omdat ik gewoon nog uitslag heb, ik heb hem in ieder geval op de hoogte gesteld hoe het er nu voor staat en om zijn beoordeling gevraagd, maar zoals ik al eerder schreef weet ik het zelf natuurlijk wel, maar als ik morgen de uitslag heb ga ik hem zeker bellen

En gaan lopen gissen of ie het druk heeft of op vakantie is, maakt mij eigenlijk ook niet zo uit, dat is laatste waar ik me druk over maak, en m'n huisarts die me speciaal belde zei ook neem even een paar dagen tijd, na uitslag kun je ook nog afzeggen

Weet je wat het ook is, je leeft al die tijd naar de operatie toe, en nu heb je ook tijd nodig om afstand te nemen en daar helpt iedereen mij gelukkig ook wel bij, en ook jullie allemaal hier, de berichtjes en je kan je verhaal opschrijven en dat helpt ook, zo zal ik toch doorheen moeten of ik wil of niet

Veel liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meiden

Dank je wel allemaal

En Jilly, bellen heeft nu niet zo veel zin omdat ik gewoon nog uitslag heb, ik heb hem in ieder geval op de hoogte gesteld hoe het er nu voor staat en om zijn beoordeling gevraagd, maar zoals ik al eerder schreef weet ik het zelf natuurlijk wel, maar als ik morgen de uitslag heb ga ik hem zeker bellen

En gaan lopen gissen of ie het druk heeft of op vakantie is, maakt mij eigenlijk ook niet zo uit, dat is laatste waar ik me druk over maak, en m'n huisarts die me speciaal belde zei ook neem even een paar dagen tijd, na uitslag kun je ook nog afzeggen

Weet je wat het ook is, je leeft al die tijd naar de operatie toe, en nu heb je ook tijd nodig om afstand te nemen en daar helpt iedereen mij gelukkig ook wel bij, en ook jullie allemaal hier, de berichtjes en je kan je verhaal opschrijven en dat helpt ook, zo zal ik toch doorheen moeten of ik wil of niet

Veel liefs X

Ik begrijp dat je tijd nodig hebt om alles even te laten bezinken en het maakt idd ook niet uit of hij druk heeft of niet aanwezig is.

Morgen is belangrijker dan de reden waarom hij niet reageert.

Ik wens je veel sterkte voor de uitslag en wij hopen allemaal op het beste voor je!

We leven met je mee!

XXX :147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Maresje,

Bedankt voor het compliment over mn boobs :-)

Ook jij zal binnen afzienbare tijd kunnen genieten van nieuwe vriendjes. Je bent bij Dr. Plovier alleszins in goeie handen. Hij levert perfect werk af en luistert echt naar je wensen.

XXXiez

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog 1 nachtje slapen en dan weet je eindelijk meer.

Dr plovier zal het inderdaad wel erg druk hebben. Ik zou me daar nu inderdaad even niet druk om maken. Eerst maar even morgen afwachten en meid: Ik hoop ook echt zo op een wereld wonder!!!

Hoe laat hoor je wat???

:147::116::71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog 1 nachtje slapen en dan weet je eindelijk meer.

Dr plovier zal het inderdaad wel erg druk hebben. Ik zou me daar nu inderdaad even niet druk om maken. Eerst maar even morgen afwachten en meid: Ik hoop ook echt zo op een wereld wonder!!!

Hoe laat hoor je wat???

:147::116::71:

Hoi Hoi

Morgen om half twaalf een afspraak in het ziekenhuis, je hoort snel van me

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meiden

Nou helaas heel slecht nieuws, het helemaal foute boel, ik word donderdag geopereerd en word de rechter borst verwijderd en uit m'n oksel ook, dus kortom het ziet er slecht uit

Heb even de puf niet om verder te schrijven, maar zijn op de hoogte

Veel leifs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei, Maresje, toch wel heel erg schrikken nu, wat erg voor je, wens je veel sterkte om deze moeilijke periode door te komen. Weet niet wat verder te schrijven om je te troosten, woorden schieten hier gewoon tekort. :84: Vind het gewoon vreselijk erg voor je, ben echt onder de indruk van het slechte nieuws. Heel veeel sterkte! Dikke knuffel :147:!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lieve Maresje.

Wat eefje zegt: Ik weet ook even niet wat te zeggen. Ik vind het zo verschrikkelijk: geen woorden voor!

Ik hoop dat je de kracht weet te vinden dit te doorstaan. En dat met de vreselijke operatie die je nu moet doorstaan, deze verschrikkelijk ziekte z.s.m. uit je liichaam is.

Ik zit met de tranen in mijn ogen.

We hebben zoveel contact gehad samen en nu dit: Wat oneerlijk!!! Mijn bv is zo onbelangrijk als ik dit vreselijke nieuws van jou hoor!!!

Maar lieverd hoe moeilijk en verschrikkelijk ook: Je het genoeg om voor te vechten!

En wat goed dat je naar je lichaam geluisterd hebt door naar de dokter te gaan!!!

Ik wens je alle sterkte en kracht toe!

liefs en een hele dikke knuffel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff... Weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen nu!

Tranen staan in mijn ogen... :24: Ik vind het zooo verschrikkelijk erg voor je! Dat is echt niet in woorden te beschrijven! Vind het echt vreselijk !! Ik hoop dat je de kracht zult vinden om door te gaan, hoe erg dit ook is!

Het liefst zou ik nu een potje met je mee janken maar daar heb je ook weinig aan! Belangrijkste is nu dat je deze ziekte te boven komt! Ik wens je alle sterkte toe van de wereld.. Ik denk aan je meis!!!! :71: hele dikke knuff!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel meiden, ik vind het wel moeilijk om nu op het forum te komen, maar vind het ook erg fijn om jullie berichtjes te lezen en te weten dat meiden die eigenlijk niet eens echt ken zo met me meeleven, dat doet me wel goed, en ik ga ik zeker m'n kracht halen, want dat moet zeker, voor mijn man en kinderen

En A70 , ik snap wat bedoeld maar ook jou bv is heel belangrijk je hebt hier zo naar toe geleefd

Ik heb vanavond ook dr Plovier gebeld, hij heeft mij later terug gebeld en hem het verhaal verteld, ook hij was natuurlijk sprakeloos, maar gaf me zeker de moed om door te vechten omdat het ook goed te genezen is

Ben op, ga naar m'n bed

Liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn om te lezen... :) Even een vraagje.. Als donderdag de operatie geslaagd is, is dan alles verder 'ok' ? Want als ze gelijk je borst gaan verwijderen is het wel heel agressief? Of zit ik er nu naast..

Snap dat het moeilijk voor je is om hier op het forum te komen.. Maar wij leven allemaal met je mee! Ook al ken ik je niet persoonlijk het grijpt me echt enorm aan.. Heel veel sterkte meis! Dikke knuffel! :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Maresje!

Ik wil je alle succes en kracht toewensen om hierdoor te geraken!

Het is echt een donderslag bij heldere hemel en doet me op mn benen daveren. Ik leef enorm met je mee en hoop op een snelle en doeltreffende herstelling! :71:

Alle begrip dat het lastig is om momenteel op het forum te komen.

Als je een luisterend oor of klankbord nodig hebt, je weet ons allemaal te vinden voor steun!

We zijn er voor je, ook al kennen we elkaar niet persoonlijk!

Heel veel liefs

XXX

:54::147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.