Ga naar inhoud

Maresje/Marry : 23 september 2010 : Dr. Plovier : Beaucare


Aanbevolen berichten

  • Reacties 650
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Meiden

Nou redelijk nieuws, er zijn 22 lymfklieren verwijderd waarvan er vier slecht zijn, dit betekent toch onderzoek naar uitzaaiingen, dus ik krijg dinsdag een botscan en woensdag een ct scan voor de lever en de longen, direct erachteraan de uitslag

Dan heb 14 okt een afspraak bij de internist staan om het stappenplan van de chemo te bespreken, wat zo spoedig mogelijk gestart word en daarbij krijg immunotherapie(eiwitgevoelige kanker)en daarna bestraling voor de klieren niet voor de borst

De borst heeft de arts voldoende kunnen verwijderen, dus dat is ook best goed nieuws

Uiteindelijk zal ik hier zeker anderhalf jaar mee zoet zijn

Op dit moment loopt de borst nog steeds vol met wondvocht dus iedere twee dagen heb ik een hele mooie cup(jammer zo tijdelijk) en pijnlijk maar ja leeg laten halen en weer verder

Woensdag weer even spannend , maar voor nu zijn we weer even opgelucht

Meiden allemaal weer bedankt voor jullie berichtjes VEEL LIEFS X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Maresje,

Wat heb ik met je te doen...

Zit zelf ook op een uitslag van een punctie te wachten nu,maar denk dat het bij mij wel positief is,er zitten nl een stuk of 5 cyctes per borst bij me,dan zal die ene plek waar ze punctie van genomen hebben er toch ook wel 1 zijn..

1 op de 9 vrouwen is de pineut,wat inhoud dat er 8 mazzel hebben,en dat jij nou net die ene in die rij moet zijn...vreselijk.

Weet niet zo goed de woorden te vinden om je op te beuren,behalve dat ik aan je denk en je alle kracht toewens id komende slopende tijd.

Laat je er niet onder krijgen en vecht!

Veel liefs mij :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Maresje,

Nog even spannend afwachten dus tot woensdag. Duim mee voor een goede uitslag, geen uitzaaiingen! Wens je vast de nodig kracht en doorzettingsvermogen voor de behandeling die weldra start, maar stap voor stap zul je dit overwinnen, je bent een sterke vrouw!

Veeel liefs, ik denk aan jou! :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Maresje

Dus nu op naar de woensdag wel fijn dat je dan gelijk de uitslag heb zodat je niet zo lang in spanning hoeft te blijven,ja het is zo moeilijk om aan de zijlijn te staan maar ik denk veelaan je hoewel ik je niet ken maar eerst woensdag afwachten en inderdaad het wordt een lang traject hopelijk blijf je je goed voelen tijdens de chemo.

liefs Blokkendoos

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Maresje,

pff je gaat een lange strijd tegemoed hé, maar je komt er wel :71:

Wel goed dat je woensdag ineens de verdere uitslag weet zit je toch niet in de onzekerheid achteraf...

Ik ga zeker meeduimen voor een goede uitslag!!

Liefs

Evi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej Meis.

Nog bedankt voor je berichtje gisteren. Heb veel aan je gedacht.

Gelukkig heb ik hier in de bossen ook internet en kan ik ook via deze weg even kijken hoe het met je gaat.

Het wordt nog een lange en zware weg, maar gelukkig zijn er nog een hoop lichtpuntjes. Wij zijn er voor je lieverd, ook als je je rot voelt, willen we hier graag je een beetje moet in praten en een hart onder de riem steken!

Wel erg vervelend dat je weer tot woensdag in onzekerheid moet zitten, al dat wachten moet vast zenuwslopend zijn.

Hopelijk gaat het met de wond en wondvocht ook snel beter.

Leef met je mee schat en probeer, ook al is het erg zwaar, positief te blijven.

Denk aan je!!!

liefs en xxx

A70

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis..

Jeetje... weer wachten tot woensdag!! Wat zal dit zenuwslopend zijn!!

Ik duim voor je dat je geen uitzaaiingen hebt !

Je hebt nog een hele lange weg te gaan, maar geef alsjeblieft de moed niet op!

Blijf ervoor vechten, want jij gaat beter worden!!!

Ik vind je ongelofelijk sterk hoe jij tegen alles aankijkt.

Petje af voor je !

Hele dikke knuff !!!!! :52:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Meiden

Allemaal weer bedankt voor jullie berichtjes , echt heel lief hoor, dat doet me echt wel goed

Even een kleine update, iedere twee dagen staat m'n borst vol met wondvocht, dus er word bij mij meer vocht weggehaald dan jullie erin krijgen haha gisteren is er weer 200 cc weggehaald, maar verder gaat het redelijk hoor meiden

Heel veel liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Idd ik hoop voor je dat er woensdag geen uitzaaiingen zijn. Ga zeker voor je duimen meid. Jeetje, wat ben jij een kanjer. Zoals vlinder al zei daar kunnen wij nog wat van leren.

Heel erg veel sterkte voor woensdag meid.

Liefs,

Cinta116.gif71.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Maresje

Ook ik sluit me aan bij de vorige meiden en hoop inderdaad dat er geen uitzaaiingen zijn en dat je met de chemo kan gaan starten das al pittig zat.

I cross my fingers for you.

Nog een spannende dag voor de boeg maar inderdaad ik vind ook dat we veel van jou kunnen leren je komt zooooooooooooooo sterk over en dat niet alleen je BENT het ook.

Blokkendoos

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Maresje!

Ik hoop dat je je wat redelijk voelt in deze storm die je moet doorstaan!

Ik duim alleszins enorm mee voor je dat de uitslag morgen goed is en er geen uitzaaiingen zijn :71:

JIJ bent écht TOP! Hoe jij hiermee omgaat en je uit de slag haalt om dit te overwinnen :91: ! Dat kunnen we alleen maar erg toejuichen.

Het zal een harde periode worden maar we zijn er onvoorwaardelijk voor je!

Nog veel sterkte meid!

Knuffels

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lieve maresje.

Hoe gaat het met je meis?

Vandaag heb je toch de scan gehad? Hoop dat de uitslag goed is....

Morgen nog een spannende dag te gaan. Hoop dat we snel een positief berichtje van je horen na al deze ellende.

En dan maar heel snel beter worden!!! Hoop dat het met de pijn nu ook wat beter gaat en dat je lichaam het vocht wat beter af kan voeren inmiddels, want dat lijkt me ook erg zwaar.

Bewonder je kracht en vechtlust!!! Dat kan niet vaak genoeg gezegd worden.

Heel veel sterkte lieverd morgen en we hopen snel iets (positiefs!!!!) van je horen!

knuffel

en xxx

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Maresje,

Ik heb met tranen in mijn ogen jou topic gelezen, ongelofelijk waar jij doorheen moet met je gezin. Telkens weer te moeten wachten op een uitslag is verschrikkelijk zwaar en dan toch ben je zo sterk. Ik vind het super zoals jij er mee omgaat.

Woorden schieten tekort, ik wil je laten weten ook al ken je mij niet dat ik heel erg hard voor jou mee ga duimen, dat de uitslag goed zal zijn en dat je kan starten met de chemo.

Heel veel sterkte voor jou en je gezin toegewenst.

Hoop dat het vocht snel af zal nemen, want dat zal zeer zeker geen pretje zijn om dat steeds weg te moeten laten halen.

Veel sterkte met de onderzoeken en de behandelingen die je nog moet ondergaan.

groetjes Boesje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve A70(ook jij weer bedankt)

Nu gaat het k.t vandaag, ik kots me helemaal leeg, toch weer spanning voor de uitslag straks, de botscan gisteren viel wel mee hoor, maar het vocht houd niet op en maakt het idd best zwaar iedere keer inmiddels is er in totaal al 750 cc weggehaald, maar toch gaan ik gewoon door hoor(zal wel moeten) nu zou ik wel in een hoekje weg willen kruipen, maar uiteindelijk weet ik dat ik daar niets mee bereik en wil gewoon bereiken dat ik dit alles (lachend) terug kan kijken later, nu kan ik wel janken maar het van me afschrijven doet ook weer goed

Boesje, Jilly, Blokkendoos allemaal weer heel erg bedankt, jullie beseffen het misschien niet, maar jullie helpen me wel hoor, vind het erg fijn om de berichtjes te lezen en terug te kunnen schrijven

Heel veel liefs X tot later vandaag

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Maresje,

Wil je een hart onder de riem steken meis, moet zwaar zijn als zo steeds die wond volloopt en pijnlijk is, lijkt ook niet op te schieten zo hé! :147: Plus dan die spanning van het afwachten nog eens erbij, gelukkig viel de botscan al mee, duim hier verder voor je dat je vandaag eindelijk ook eens goed nieuws mag krijgen! :35:

Schrijf hier maar lekker van je af hoor, je doet het heel goed meis, een dip af en toe is niet te vermijden met de zware weg die voor je ligt, we helpen je er doorheen! Je komt er wel! Veel sterkte nogmaals voor straks en voor wat verder komen gaat!

Dikke knuffel! :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.