Ga naar inhoud

Maresje/Marry : 23 september 2010 : Dr. Plovier : Beaucare


Aanbevolen berichten

  • Reacties 650
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Maresje,

Goh, je hebt echt wel iets nodig dat vooraan open gaat hoor! De eerste tijd krijg je echt geen shirtjes over je hoofd aan. En als je ze al aankrijgt, dan wordt het sukkelen om er weer uit te geraken :39: . Zou echt eens gaan kijken naar iets met een rits of knoopjes, zelfs om daar met je armen in te geraken had ik hulp nodig de eerste 2 weken of zo. Nog maar eens lekker gaan shoppen! :38:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou als het moet trek ik een overhemd van m'n vent aan, hij heeft zat leuke dus

Ik mag ook nog van een vriendin lenen, die heeft genoeg bloesjes, maar dat draag ik normaal ook niet

heb inderdaad wel wat vesten, dus ik zal er best wel uitkomen

En dat shoppen dat doe ik liever later als ik precies weet wat de maat word

En A70, ik heb het zelfde gevoel kan nergens anders meer aan denken, 's nachts liggen ik maar te draaien en te denken eraan, maar zeker niet zenuwachtig gewoon spanning en vooral erg naar uit kijken, ben zo blij dat ik het de komende twee weken nog erg druk heb, er staan nog heel veel verjaardagen op en moet op de peuterspeelzaal ook nog meedraaien(gaat de tijd lekker snel)

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trouwens een overhemd van mn vent: Hij is 1.90 en ik 1.70. Doe ik een leuke riem om mn taille en: dan heb ik meteen een leuke jurk! haha

Hee! terwijl ik dit tik bedenk ik me ineens dat ik een leuke jurk in de kast heb hangen met knoopjes!!! :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Langleve wehkamp!!!

Heb 2 wikkeltops en een vestje besteld voor nog geen 50 euro!!!!

Nu maar hopen dat het wat is. Zo'n wikkeltop staat sowieso leuker als je boobs hebt... en die heb ik nu dus (nog) niet!

Slim van je hoor, ik heb net op Bonbrix ook even wat zitten bestellen, ook de moeite waard voor weinig geld

Denk dat ik shoppen straks nog veel leuker vind, dan heb je wat om er in te stoppen, nu staat het gewoon niet zo

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trouwens een overhemd van mn vent: Hij is 1.90 en ik 1.70. Doe ik een leuke riem om mn taille en: dan heb ik meteen een leuke jurk! haha

Hee! terwijl ik dit tik bedenk ik me ineens dat ik een leuke jurk in de kast heb hangen met knoopjes!!! :3:

Nou je ziet dus maar dit forum al niet goed voor is, haal je ook je oude spullen nog eens uit je kast haha!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moeder draagt mt 42/44 en ikke 34 haha of ik moet voor een F cup gaan, dan past het vast :4:

Ben vanmiddag in mn pauze nog ff de winkels ingedoken en nog 2 vestjes gescoord!!! Ik ben er klaar voor!!

Ow kan echt niet wachten!!!! Zucht...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee haha zij heeft geen F, maar ik bedoel als ik een vestje in maat 44 gevuld moet krijgen, dan moet ik maar voor een f cup gaan.. was n grapje :3:

Mijn moeder heeft altijd een b gehad, (iniedergeval meer dan ik) maar is de laatste 10 jaar wat dikker geworden en heeft nu wel een flinke c/d.

Heb morgen een feestje, wat een gestress weer om een leuk truitje te vinden, zo blij dat straks waarschijnlijk alles ( of iniedergeval een hoop) WEL leuk staat!

:54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis

Das ook wat he dan moet je eerst dikker worden wil je er borsten bij krijgen(mijn moeder beetje zelfde verhaal), maar dan doen wij het echt beter hoor, lekker slank blijven en toch tieten, ooh ik kijk er zo naar uit, ik droom er zelfs over en dan word ik wakker en dan denk ik dat ik al geweest ben haha

Wel leuk een feestje maar inderdaad wel stress wat je weer aan moet, kom op he het is waarschijnlijk de laaste keer op deze manier, daar kom je vast overheen, nu nog het laatste rustige weekend daarna druk en dan IS HET ZOVER!!!

Hoop je daar echt wel te zien hoor ben zo benieuwd naar je geworden

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden, zo daar ben ik weer.

Druk druk druk geweest het weekend, maar daardoor gaat de tijd lekker snel!

Inderdaad nog maar 9 daagies, gaat kriebelen nou he?

Ja mar, ik ben ook erg benieuwd naar jouw.. moet lukken toch...

Kan me voor stellen Mii dat je tegen werken opziet, maar jij hebt het ergste achter de rug!!! En kan al lekker pronken met je mooie boobs!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.