Ga naar inhoud

Maresje/Marry : 23 september 2010 : Dr. Plovier : Beaucare


Aanbevolen berichten

Hoi Maresje!

Ik wil je graag nog eens een hart onder de riem steken in deze moeilijke periode.

Mijn schoonmoeder heeft hetzelfde meegemaakt en werd 2 keer in 1 jaar tijd van de wereld geblazen met zulk slecht nieuws. Zij heeft gevochten en gewonnen met elke positieve vezel in haar lichaam. Zij is er sterker en nog positiever uitgekomen!

Denk aan alle leuke herinneringen, hou je hieraan vast en laat je niet uit het lood slaan! Je kan deze strijd overwinnen, voor je familie, je man en kinderen maar vooral voor jezelf :104: !

Jij wil leven en daarom zal het lukken !!!

Wij geloven in je en je kan altijd op ons rekenen!

Ik heb net iets geschreven

om je in dit moeilijke moment sterkte te geven

een kleinigheid, een teken van genegenheid

en telkens je het lastig krijgt,

je gevoelens misschien liever verzwijgt

en je tranen niet meer kunnen wachten

neem dan al onze knuffels in gedachten

Veel sterkte en moed voor donderdag en een voorspoedig herstel!

Liefs,

Jill

:54:

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 650
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Maresje

Morgen ben ik niet in de gelegenheid om je toi toi te wensen met de komende operatie wat ontzettend spannend meid maar ik vind je zo ontzettend positief hoe of je op onze mailtjes reageert daaruit blijkt gewoon hoe sterk je bent.

Ik kan me voorstellen dat de zenuwen door je lichaam gieren maar hou je vast aan de positieve ervarings verhalen die al veel geschreven zijn.

Net als Moontje zal mijn kaarsje donderdag voor je branden.

Nu Maresje heel het forum cross the fingers for you.

Blokkendoos

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Jilly

Wat lief van je, heb je stukje net jankend zitten lezen, vind het echt heel fijn

Lieve A70

Ik heb ook veel jou gedacht vandaag, het is inderdaad een hele zware dag vandaag, maar kan er niets aan veranderen, moet me mezelf bij elkaar rapen en me klaar maken voor donderdag en ik ben voor jou echt blij dat je droom is uit gekomen vandaag, misschien zal je me iets minder gaan spreken, maar zegt niet dat je uit m'n hart bent, maar enkel omdat het te zwaar is voor me en omdat ik minstens vijf dagen in het ziekenhuis zal liggen en ook geen laptop bij me heb daar

Heel veel liefs X

En nogmaals voor iedereen, ik heb echt heel veel aan jullie reacties

Ieder die donderdag een kaarsje voor mij brand, geeft ons kracht en allemaal BEDANKT!!!! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfoeh, ik ben er erg laat bij maar jeetje.....ik ben er helemaal stil van. Wat lijkt me dit ontzettend zwaar en wat geweldig dapper van je hoe je je hieronder houdt en toch elke keer weer de moeite neemt om iets van je te laten horen.

Ik wens je alle sterkte van de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve mares.

Denk jij nu maar even helemaal aan jezelf schat!

Ik zal zeker een kaarsje voor je branden en mn vingers kruisen donderdag!

Ik hoor graag van je, als jij daar aan toen bent, hoe het met je gaat!

Heel veel liefde en kracht toegewenst!

Ik ben er voor je, net al al die andere lieve meiden hier op t forum!

hele dikke kus

:71::71::71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Maresje..

Ik wilde je bij deze alvast heel veel sterkte en kracht toewensen voor donderdag!

Ik kan best begrijpen dat het heel moeilijk voor je is om de topics te lezen van de meiden die hun bv krijgen of hebben gehad.

Maar ik zie dat je een hele sterke vrouw bent en je heel veel steun van vrienden en familie krijgt en van ons allemaal natuurlijk.

Voor jou komt zeker weten je droom nog uit Al is het niet nu maar het komt uit.

Eerst maar eens aansterken na donderdag en beter worden en hopen op een goede uitslag

Ik steek ook zeker een kaarsje voor je aan donderdag!

Het gaat je lukken U are strong women

Luister goed na je lichaam dan herstel je het best

Ik zal bidden voor je

Liefs Jantina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Maresje,

Ik wil je bij deze super veel succes en moed toewensen voor donderdag!

Ik zal zeker aan je denken.

Je bent een supersterke vrouw dus je komt er wel doorheen (en eh je moet hé voor die 2 kleintjes!!!)

Dikke knuffel en veel liefs :54:

Evi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maresje,

met veel verdriet lees ik je topic....Ik weet gewoonweg niet wat ik moet zeggen. :( Ik wens jou en je familie heel heeel heel veel sterkte de komende tijd. Na vandaag begint hopelijk het herstel. Ook die zal niet makkelijk zijn, maar je gaat je er vast goed doorheen slaan!! Hou je taai :53:

Groetjes, Karen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Maresje.

Wij kennen elkaar niet, maar ik heb je verhaal gevolgd op het forum. Wat is het leven soms wreed!

Waarom moet iemand dit overkomen en waarom jou?

Waarom zo'n jonge moeder in de bloei van haar leven?

Helaas kan ik geen antwoord geven op de waarom vragen, daar kan niemand je mee helpen anders hadden we het zeker gedaan.

Ik wil je alle kracht en sterkte geven die er bestaat en ik zal je ieder avond meenemen in mijn gebeden en hopen dat het je de kracht geeft die je nodig hebt.

De geneeskunde is gelukkig al heel ver op dat gebied, dus geef nooit de moed op, blijf vechten en blijft hopen, dan doet de dokter de rest.

Sterkte,

Een hele dikke knuff van Ivon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Maresje, Hoe is het nu met je? Ik heb de laatste dagen ook veel aan je gedacht!

Ik hoop dat de operatie goed is gelukt! Ik duim nog steeds voor je..

Hoop dat we snel wat van je horen zodra je er klaar voor bent!

Heel veel sterkte en liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Maresje,

Ik hoop dat alles goed gegaan is en je ondertussen rustig aan kan beginnen met het herstel.

Neem je tijd en haal al je positieve energie boven om dit te overwinnen!

Het gaat je zeker lukken en ook jouw droom zal ooit uitkomen!

Heel veel sterkte voor jou en je familie en we horen je wel wanneer je er klaar voor bent!

Dikke zoen

X

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.