Ga naar inhoud

MarTiet : 30 september 2016 : Dr. Nio : Park Medisch Centrum


Aanbevolen berichten

28 minuten geleden zei Heavenli:

Ben je al geweest? Ik ben benieuwd! Als je nog niet bent geweest, veel succes! 

Thnx meis nu bijna thuis verslag staat erop :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 597
  • Created
  • Laatste Reactie
6 minuten geleden zei Sweetboobs16:

Geweldig nieuws meis! Wat een man he die Nio. Krijg zelf zo alleen nog maar meer zin in mijn consult! Super blij voor je! 

xx

Ja echt niets gelogen hier hoor.. zo'n fijne man! Dank je meis xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet er echt even van bijkomen :45: Ik moest ook nog even 10 minuten wachten in de wachtkamer. Volgens mij zag hij in mijn dossier al dat ik 3 maanden geleden ook in het Park geholpen was en moest hij even overleggen met dr Wu.. zo blij blij blij

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Marietje, wat een goed nieuws allemaal. En wat fijn dat je alleen de protheses hoeft te betalen. Gefeliciteerd meis. Ik hoop van harte dat ik binnenkort ook met zo'n positiviteit bij hem vandaan kom en dat hij voor mij ook een goede oplossing heeft. Ik krijg er door jou helemaal zin in. Nu aftellen maar weer hè. Kun jij zo gemakkelijk weer vrij krijgen van je werk? Op naar 4 oktober.... is ook dierendag hè :38:.

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jaydee Dat gaat echt zeker weten goedkomen snap nu al niet waar ik me zo druk om gemaakt heb. Ik werk als zzper in de thuiszorg dus ben eigen baassie, krijg dan wel niet betaald maar daar kunnen we nu alvast rekening mee houden en we houden dus een aardig centje over nu :D 

Klopt op dierendag daarom zei ik ook 'dan gaat het beestje onder het mes' :45: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Marietje, wat ben ik blij voor jou zeg!!!!!! Echt... kan die man wat fout doen uberhaupt? Hij lijkt wel een heilige haha. Ik ben zo enorm, happy voor je. En ook nog eens garantiewerk... Meissie, jij gaat 4 oktober je droomboobs krijgen. Ben enorm benieuwd en blijf je natuurlijk volgen. Je verdient dit!!!! Dikke kus en knuffel van mij xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei prisje81:

@Marietje, wat ben ik blij voor jou zeg!!!!!! Echt... kan die man wat fout doen uberhaupt? Hij lijkt wel een heilige haha. Ik ben zo enorm, happy voor je. En ook nog eens garantiewerk... Meissie, jij gaat 4 oktober je droomboobs krijgen. Ben enorm benieuwd en blijf je natuurlijk volgen. Je verdient dit!!!! Dikke kus en knuffel van mij xxxx

Ahh superlieve reactie zeg :blush: ja ongelofelijk he, en niet omdat ze verkeerd geplaatst waren puur omdat ik niet tevreden was met het resultaat.. 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Marietje:

Ahh superlieve reactie zeg :blush: ja ongelofelijk he, en niet omdat ze verkeerd geplaatst waren puur omdat ik niet tevreden was met het resultaat.. 

xx

Je hebt niet gekregen wat je verwachtte meid. En ook al is dit nooit met 100% zekerheid te zeggen, ik denk dat een pc dit had moeten voorzien... dat weet Nio ook wel. Dus eigenlijk zijn ze wel verkeerd geplaatst in mijn optiek... maar dat is een andere discussie ;) en ook niet meer van belang.. Jij krijgt je droom borsten en ik ben meer dan blij voor je. AFTELLEN!!!!! En tot die tijd.. dan maar in een mooie BH en Bikini die jetsers showen.. en na je wissel ben je ook in je blote kont meer dan tevreden :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum, ben zo blij voor je meis.

Voortaan word beestjes dag voor jou memorabel hahahaha

En geweldig dat Nio het zo goed oppakte, gelijk alles uit heeft getekend zodat je zelf ook helemaal weet wat die gaat doen, een double bubble  kan hierbij in het begin inderdaad ontstaan, maar dat moet dan langzaamaan tijdens je herstel wegtrekken, maar wel heel goed dat dit even genoemd word,want als het gebeurt en je weet niet dat dit zou kunnen, zou je toch behoorlijk schrikken.

Nou meis ik heb je titel aangepast, en jullie nu lekker even vieren.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

So happy for you girl!!!!Lekker aftellen en dan heb je eindelijk je droomboobs.

Wat ik me nou altijd afvraag, hoe doe je in godsnaam passen? Want je hebt al natuurlijk 700cc erin en als je die 1050 bovenop doet dan is dat ruim 1700 cc haha. Welke prothesen krijg je om te passen om te zien hoe 1050 eruit gaat zien... :blush: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei F-cupje:

So happy for you girl!!!!Lekker aftellen en dan heb je eindelijk je droomboobs.

Wat ik me nou altijd afvraag, hoe doe je in godsnaam passen? Want je hebt al natuurlijk 700cc erin en als je die 1050 bovenop doet dan is dat ruim 1700 cc haha. Welke prothesen krijg je om te passen om te zien hoe 1050 eruit gaat zien... :blush: 

waarschijnlijk een kipfiletje van 350cc erbij gedaan :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Marietje:

Lieve lieve meiden,

Ik sluit me bij alle Nio aanbidders aan, deze man is bij deze mijn SUPERHERO :59:

@best_boobie Ik heb zelfs jouw vragenlijstje niet nodig gehad!! Manlief en ik naar binnen, ik met klamme handjes poe wat spannend weer.

Hij wist gelijk dat ik diegene was van het SO mailtje :rolleyes: terwijl in de kliniek alleen mijn meisjesnaam bekend is.

Mocht gelijk mijn mislukte boobs showen *shine shine* heel uitgebreid nam hij de tijd om mijn boobs te onderzoeken je zag hem gewoon brainstormen het stoom kwam nog net niet uit zijn oren :45:

Toen mocht ik nog even in mijn blote tetten blijven zitten terwijl hij uitvoerig en zeer kundig mooie tekeningetjes maakte met zijn plannetje om mijn boobs te herstellen. 

Toen vervolgens nog even gevoeld en gedaan en gooide hij een flinke Motiva op tafel :45: Jeetje wat een ballon :45::45: 

Toch wilde ik even passen..kreeg een mooi kipfiletje in mijn hand gedrukt en passen maar. Ik ben tevreden :D .

Nog even gevraagd wat zijn advies zou zijn nou wat ik wil..lekker droog haha, toen ik hem nog droog vroeg vind u het niet te groot antwoorde hij lachend: Nou ik vind ze nu al behoorlijk groot :45: maar aangezien hij dus mijn borstplooi gaat verlagen zon ca 1 a 2 cm is dit wel mooier omdat mijn decollete dan hoger komt te zitten. 

Sorry als ik wat warrig overkom maar ben best onder de indruk!!

Conlusie consult:

1050cc Motiva dp geplaatst, borstplooi word verlaagd. Er is wel kans op een double bobble maar die moet binnen 3 maanden wegtrekken.

En voordat ik ook maar een woord gerept heb over dr Timmenga en eventuele reductie zegt mijn held: Je hoeft nu alleen maar de protheses te betalen de rest valt onder garantie want ik vind als je in Park geholpen bent je tevreden weg moet gaan :43:

Kon hem wel kussen, heb gehuild van blijdschap!!

Ennuh @best_boobie of @Desert-Rose plakken jullie gelijk even een datum aan mijn topic vast? 4 oktober gaat het beestje onder het mes!! 

Xx

:45: Weet je wat ik denk? Dat ie de vragenlijst al gelezen had :45: 
Nee zonder gekheid, helemaal goed dus!!!
Jij blij, hubby blij, ik blij, wat willen we nog meer??

Die opmerking van hem, dat je boobs nu al groot zijn :154: Heerlijk!!
Daar houd ik van hahahaha.

Op naar 4 oktober. Werelddierendag :45::45: 
Laat die uiers maar komen dan :45: 

Ik ga je TIETel ff aanpassen, of wacht, hadden we niet al een topic?

Ff kijken, anders voeg ik ze samen (niet je oude operatietopic uiteraard, want dit is een nieuwe operatie)

:53:  (heb nog nooit een Bert met zoveel tiet gezien! Ernie zal zijn ogen uitkijken. Die heeft voorlopig geen banaan meer in zijn oor hahaha)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei Marietje:

@Jaydee Dat gaat echt zeker weten goedkomen snap nu al niet waar ik me zo druk om gemaakt heb. Ik werk als zzper in de thuiszorg dus ben eigen baassie, krijg dan wel niet betaald maar daar kunnen we nu alvast rekening mee houden en we houden dus een aardig centje over nu :D 

Klopt op dierendag daarom zei ik ook 'dan gaat het beestje onder het mes' :45: 

Nou.... fijn hoor... ik ben echt reuze blij voor je, meis. Dat worden vast prachtige boobs. Mooie dag, dierendag (iig beter dan mijn "vrijdag de dertiende" :45:)

Houdoe beessie :38:

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei prisje81:

waarschijnlijk een kipfiletje van 350cc erbij gedaan :45:

Ja maar dat kan ook niet toch?  Want 350cc heeft bijvoorbeeld een projectiE van 5cm ofzo en die 700 van haar nu ook al rond de 7. Dus dat is 12 cm projectie en dat heeft motiva 1050 lang niet :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei F-cupje:

Ja maar dat kan ook niet toch?  Want 350cc heeft bijvoorbeeld een projectiE van 5cm ofzo en die 700 van haar nu ook al rond de 7. Dus dat is 12 cm projectie en dat heeft motiva 1050 lang niet :P 

een pas-sessie zal ook nooit een werkelijke weergave geven.. maar een globaal beeld. Ik snap je wel hoor.. ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Poe wat een lieve reacties allemaal zeg, bijna niet bij te houden :53:

@F-cupje precies zoals prisje zegt, kipfiletje van 350 bij mijn bh proppen haha.. kom straks op zo'n 75I of J uit volgens boobieman Nio

@Desert-Rose Heel fijn die duidelijke uitleg en wat ik kan verwachten. Ben duidelijk in goede handen. Bedankt voor je berichtje en het aanpassen!

@best_boobie :45: Lig in een deuk om jouw reactie.. wat kom je toch weer heerlijk door de bocht en inderdaad, op dierendag worden niet alleen onze hondjes verwend maar mijn boobs voortaan ook :45: 

Bedankt voor al jullie leuke lieve reacties BF vriendinnen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Marietje:

Poe wat een lieve reacties allemaal zeg, bijna niet bij te houden :53:

@F-cupje precies zoals prisje zegt, kipfiletje van 350 bij mijn bh proppen haha.. kom straks op zo'n 75I of J uit volgens boobieman Nio

@Desert-Rose Heel fijn die duidelijke uitleg en wat ik kan verwachten. Ben duidelijk in goede handen. Bedankt voor je berichtje en het aanpassen!

@best_boobie :45: Lig in een deuk om jouw reactie.. wat kom je toch weer heerlijk door de bocht en inderdaad, op dierendag worden niet alleen onze hondjes verwend maar mijn boobs voortaan ook :45: 

Bedankt voor al jullie leuke lieve reacties BF vriendinnen!!

Dat is een hele mooie maat hihi maar vind het dan zo onrealistisch. Want dan heb je bij je pas sessie een projectie van rond de 12 cm, en de motiva zit bijna op 8 dus dan heb je toch totaal geen werkelijk beeld van wat het gaat worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@F-cupje is inderdaad globaal genomen, ga gewoon uit van Nio zijn gok qua cupmaat. Als je de 700cc uhp van eurosilicone gaat vergelijken met 1050cc Motiva gaat het om paar cm's.. maar wel net dat beetje extra.. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.