Ga naar inhoud

Miss.S : 14 oktober 2016 : Dr. de Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

17 minuten geleden zei Goele:

Miss S. ik word al een beetje opgewonden in jouw plaats.  Bij mij is het nog meer dan een maand.  Maar omdat we dezelfde prothese krijgen ben ik echt heeeeel benieuwd.  En ja, ik ga 'm ook zeggen, stop de grootste er maar in die je erin krijgt haha.

Toi toi!

hehe ja kan ik me voorstellen,  vind zo jammer dat er eigenlijk niet meer dames zijn die deze prothesen hebben & actief zijn.. had graag meer resultaten gezien maar helaas :) ik zal je sowieso (als ik het niet vergeet) in mijn po album toevoegen ;) 

Mercii meiss! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 290
  • Created
  • Laatste Reactie

IK WORD MORGEN GEOPEREEERD!!!!!!! 

 

@best_boobie je mag mijn datum veranderen naar die van morgen :45:

ik word morgen om 13u30 verwacht want de anestisist is maandag niet aanwezig :o oh myy !!! IK HAD GEEN STRESS MAAR NU GA IK DOOOOWD :o:o:o:o:63::63::63: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw meis! Heb je al een radiator? :P Grapje!! Ff slikken..ademhalen .. komt helemaal goed! Of je nu over paar dagen in de stress zit.. dan nu maar en morgen BOOBIES!!!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei best_boobie:

OH! Leuk!!
Nu hoef je nog maar een halve dag dood te gaan! Stel je was op zaterdag dood gegaan, dan had je nog 2 dagen dood moeten gaan ;) 
Nu is het sneller gebeurd! En kun je de kist in MET boobies :45: 

Heeeeeel veel succes morgen muts!!

xxxx

haha ja wauw had toch nog wel een dagje extra gewild :P heb hier niks gedaan !!! maar ach dat zijn dan zorgen voor me man :D Ik ben morgen al aan de beurt!

hahaha dnk je!! xxxx

2 uur geleden zei MarTiet:

Wauw meis! Heb je al een radiator? :P Grapje!! Ff slikken..ademhalen .. komt helemaal goed! Of je nu over paar dagen in de stress zit.. dan nu maar en morgen BOOBIES!!!

Xx

Ja heb ik hahaha !!! zijn er toch snel om gegaan en zeker aangezien ik morgen aan de beurt ben :45: hahaha Ja heb nog stress maar komt goed :D

2 uur geleden zei Sweetboobs16:

@Miss.S Woow haha dat is opeens stressen dan voor je :P 

Ach des te minder lang stress!

xx

Ja wauw!! ben er misselijk van, er ging zoveel door me heen :o Maar allemaal goed gekomen, ventje heeft een halve dag gekregen gelukkig :) nu bekomen maar mijn buikje zit een beetje in de knoop :D maar ach zal zometeen wel yoga doen :45: 

 

 

Ben wel bang dat ik morgen wat te laat zal zijn maar laat ons hopen van niet :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Desert-Rose:

Haha en dan is ze ineens zomaar morgen al aan de beurt, super.

Ja joh de boel de boel laten, komt wel goed, je man mag zich ook niet gaan vervelen, dus die kan je dan mooi aan het werk zetten  :P  jij gaat mooie boobs halen.

xxx

jaa klinkt nogaltijd onrealistisch :o 

Hehe ja zo denk ik er nu ook over :45: Hoera!! boobs here i come !!! <3 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei MarTiet:

Komt goed! Hoeze te laat zijn? Ivm met je hubbie? 

ik moet om 12u30 bij de oogarts zjn met ons dochtertje.. En het is ongeveer 45min rijden .. Dus ja heb er wat schrik voor maar dit heb ik de assistente verteld en ze zei dat het geen probleem is omdat ze al blij zijn dat ik kan :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh nou niet daarover stressen dan.. komt helemaal in orde! Vaak berekenen ze dat er al een beetje bij in je zal vast niet de eerste of de laatste zijn die door wat voor reden dan ook verlaat is :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei MarTiet:

Oh nou niet daarover stressen dan.. komt helemaal in orde! Vaak berekenen ze dat er al een beetje bij in je zal vast niet de eerste of de laatste zijn die door wat voor reden dan ook verlaat is :) 

ja inderdaad, nu ze is er van op de hoogte dus ik stress (probeer :P ) er niet om. 

27 minuten geleden zei Sweetboobs16:

@Miss.S Probeer je niet te druk te maken (makkelijker gezegd als gedaan weet ik :P ) Over 24 uur heb je ze alweer een aantal uur. Je zal zien hoe snel het nu allemaal gaat! :) 

xx

haha ja gaat idd al heel snel ineens :o 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Stephanie1979:

WoW ! Ik dacht er Vandaag aan , de 17de krijgt ze haar tweeling en nu is het morgen al! K ben benieuwd !!! Succes girlie!!!!

haha ja ik dacht 'oh nog 3 dagen' maar dat is dus niet, het is al morgen :45: 

Dank je ! ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alvast heeel veel succes meissie! Kacheltje aan, kaarsje erbij en nog ffkes genieten van je mannetje ;) en flink knuffelen met dochter! Denk aan je moppie!!!

Xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat lees ik nou...

Ben je vandaag al geweest :o dacht ook de 17e pas. Maar meid gefeliciteerd hoor jij heb hier ook zolang naar uitgekeken en nu heb je ze gewoon :D

Hoop dat je een goeie nacht hebt en de pijn meevalt.

Wens je een goed herstel!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.