Ga naar inhoud

Miss.S : 14 oktober 2016 : Dr. de Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...
  • Reacties 290
  • Created
  • Laatste Reactie

Net terug van consult bij Dr. De Meyere

heel aangename man, helemaal gerustgesteld dat ik de juiste pc heb gekozen. Hij is eerlijk & gaf zijn uitleg duidelijk.

conclusie van mijn consult is : wegens te weinig borstweefsel wil de dr werken met Natrelle 500, wat ik had verwacht maar had toch gehoopt op de ronde voor de spier.. Het had gekunnen alleen helaas zit al mijn weefsel onderaan mijn borst. Waardoor ik van boven eigen enkel en alleen huid heb. Hehe hij gaf me wel het compliment dat mijn spieren mooi ontwikkeld zijn waardoor ik een mooie vorm heb. Nadeel van achter de spier volgens hem is dat mijn borsten verder uiteen zouden staan terwijl ik met deze prothesen mooie borsten zou krijgen die dichtbij elkaar zouden staan op een natuurlijke wijze. Ik heb foto's gezien van patiënten van hem met dezelfde prothesen en ik vond dit zeker en vast mooi. Alleen wou ik wat volume er bovenop. Maar ik vond het nog best oke :) 

maar wat me tegenvalt en toch ook niet omdat ik er ook wel op voorbereid was is dat ik min 220cc en max 245cc ofsoiets zou kunnen krijgen.. hij zou me tijdens de operatie sowieso opnieuw opmeten en het grootste erin doen als het zou kunnen. En dat maakt me wel blij.

Het enige dat mij ook zorgen baart is qua bh's... ? Iemand hier een idee van? 

@best_boobie op welke cupmaat zou ik daarmee uitkomen, vertrekkende van een 75AA? 

En zou je mijn titel willen veranderen?

Ik ben ingeplant voor 17 Oktober om 10u 30 !! =D 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Fijn dat je consult zo fijn is gegaan!! En dat je nu een datum hebt :D Nu verder aftellen en voor je het weet heb je prachtige boobies, spannende periode weer!! 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden zei best_boobie:

:43::43: een datum voor je nieuwe koplampen!!!

Vergis je niet he, die 245 style 510, heeft een projectie van 5,3 cm.. Vanaf een 75AA kom je daarmee wel uit op een 75C/D in bh.. dat er dan uitziet als een nette C.

Ik ga je titel aanpassen!!!

Op naar oktober!!

xxx BB

Echt?! Dus dat ik een mooie 80B (245 cc) of een kleine C (290 cc) zou krijgen morgen klopt niet helemaal. Mijn begin situatie is AA. 

Dat van die projectie vind ik toch redelijk ingewikkeld, hoor :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei saskias:

Echt?! Dus dat ik een mooie 80B (245 cc) of een kleine C (290 cc) zou krijgen morgen klopt niet helemaal. Mijn begin situatie is AA. 

Dat van die projectie vind ik toch redelijk ingewikkeld, hoor :-)

Is ook ingewikkeld hihi.
met een 80 omvang is het een ander verhaal.. Dan kom je uit op een B/C
Een 75C/D is namelijk te vergelijken met een 80B/C
Hoe breder de omvang, hoe breder de cup, hoe meer er gevuld moet worden :) 

Dus de Meyere zit best goed in de buurt, gok ik :35: 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Miss.S, hier net hetzelfde verhaal als bij jou.  Ik heb een tijdje geleden mijn eerste consult bij Dr demeyere gehad en zoek nu een geschikt moment (september) om in te plannen.  Wou ook liever een mooie C dan een mooie B maar goed, 245 cc en meer kan wss niet.  We zullen het resultaat bij Saskias al kunnen zien, en dan zal ik hopelijk rond september ook mijn VOOR en NA's kunnen tonen  :-).

Spannend.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Lindsay12345:

Fijn dat je zo'n prettig consult hebt gehad! Nu lekker aftellen!!

Haha ja ben ik echt super blij om ! Whaa tgaat snel gaan !! :o 

 

14 uur geleden zei saskias:

Hey Miss.S, 

ik krijg morgen style 510 door hem geplaatst. Ik heb nu ook een aa. Volgens hem zou ik daarmee een mooie B krijgen. 

groetjes!

Hey @saskias

Ik duim voor je ! Komt echt helemaal goed :D ! 

Hehe dat zei hij dus ook tegen mij , maar ik had de indruk dat hij heel voorzichtig is in het omschrijven van bepaalde dingen enz.. Dat maakt me ook wel blij, ik ben liever voorbereid dan erna teleurgesteld ^^ Succes vandaag !!! Ik denk aan je meiss! 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei best_boobie:

:43::43: een datum voor je nieuwe koplampen!!!

Vergis je niet he, die 245 style 510, heeft een projectie van 5,3 cm.. Vanaf een 75AA kom je daarmee wel uit op een 75C/D in bh.. dat er dan uitziet als een nette C.

Ik ga je titel aanpassen!!!

Op naar oktober!!

xxx BB

Whaaa jaaa !!! ik was gister wat teleurgesteld maar ik wist dat dit ging komen, ik had er al heel veel gezien met hetzelfde situatie als mij dus was er ergens ook wel op voorbereid.. Enkel de prijs :( Maar mijn man zei gister avond ''Als ik niet wou.. Denk je dat ik dan gezegd zou hebben ''Plan het nu maar gelijk in & ergens voor midden oktober?'' ''Nee..'' ''Awel dan! gewoon ermee door gaan, komt echt wel goed! en nu kijk ik er zooooooooo naar uit! & ben er zeker van dat de tijd gaat vliegen :o Whaaaa spannend !! ik ga er mee door gaaaan !!! :o:o:o 

Perfect wat ik wil, juist daarom dat ik hem ook gewoon vertrouw.. Ergens gaf ik me 'over aan hem' :45: gewoon hij weet waar hij mee bezig was, ik had niks gezegd en toch wist ie wat ik wou, ^^ 

Qua projectie snap ik ook niet helemaal, ik maak me wel zorgen om de vastheid.. Want zoals ik van hem begreep zijn de ronde net iets zachter dan de anatomische? Maar hij zei erbij dat dat ook gewoon met elke andere borstweefsel is zo'n verschil.. Maar is dit dan ook? 

Ik was gister zooo overweldigt dat ik bepaalde vragen niet meer heb kunnen stellen, maar denk dat ik hem gewoon een mailtje doe met mijn vragen & dan zie ik wel wanneer hij antwoord :) uiteindelijk heb ik nog tijd tot oktober ^^ 

10 uur geleden zei Goele:

Hey @Miss.S, hier net hetzelfde verhaal als bij jou.  Ik heb een tijdje geleden mijn eerste consult bij Dr demeyere gehad en zoek nu een geschikt moment (september) om in te plannen.  Wou ook liever een mooie C dan een mooie B maar goed, 245 cc en meer kan wss niet.  We zullen het resultaat bij Saskias al kunnen zien, en dan zal ik hopelijk rond september ook mijn VOOR en NA's kunnen tonen  :-).

Spannend.

 

Haha ja zijn er meer met hetzelfde valt me op :45: Hehe dat zei hij dus ook bij mij. En de ronde zou niet gaan omdat ik dan uiteindelijk last zou krijgen van rimpels en dat spreekt me al helemaal niet aan :P Hehe ben benieuwd naar jullie voor & na's ! :D 

 

8 uur geleden zei F-cupje:

wat spannend meid!! eindelijk heb je je consult gehad. nu aftellen!!!

zou je niet eventueel nog naar een andere pc willen ? omdat je zelf al aangeeft dat het aantal cc beetje aan de lage kant zijn.

xx

Ja eindelijk he! :45: Op naar oktober !! 

Goh dat werd me gister ook gevraagd maar ergens vertrouw ik wel op demeyere & aan gezien ik echt super graag voor de spier wil.. :) Hij zei me dat als ik toch voor de spier (rond) zou nemen last zou krijgen van rimpels & nuja... 3500e en nadien rimpels.. of 5000e en gelukkig zijn met mijn boobs voor de komende 10 jaar :) Ik vind het idd wat jammer van de cc, maar ik had mezelf er ook al wel op attent gemaakt , ik zei al eerder tegen mijn man ''oh ja 300cc zou perfect zijn.....'' maar na zoveel te lezen hier zei ik hem ook ''maaar.. ik denk niet dat ik aan zoveel zou geraken.. Ik heb meer huid dan weefsel'' Dus ik ga niet voor een SO :) Ik ben er zeker van dat de boobs die ik van hem krijg, de boobs zijn die ik wil ^^ 

xxx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Marietje:

Hey meis,

Fijn dat je consult zo fijn is gegaan!! En dat je nu een datum hebt :D Nu verder aftellen en voor je het weet heb je prachtige boobies, spannende periode weer!! 

Xx

Heyy ! 

Jaaa echt ben zoooo blij !! En we kunnen idd weer verder aftellen :D whaa kijk er echt naar uit :D

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Miss.S:

Heyy ! 

Jaaa echt ben zoooo blij !! En we kunnen idd weer verder aftellen :D whaa kijk er echt naar uit :D

xxx

Haha snap ik.. zie je al helemaal stuiteren tot die tijd :45::D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Marietje:

Haha snap ik.. zie je al helemaal stuiteren tot die tijd :45::D 

Ja is echt :P en ik ben zo al een vrolijk persoon dus wauw!! 

en ik had dit echt nodig na de afgelopen tijd ^^ Oh thank God! <3 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Miss.S:

Ja is echt :P en ik ben zo al een vrolijk persoon dus wauw!! 

en ik had dit echt nodig na de afgelopen tijd ^^ Oh thank God! <3 

Het is je van harte gegund meis na al die ellende. En zit het weer even tegen heb je dit mooi om naaruit te stuiteren ;) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Marietje:

Het is je van harte gegund meis na al die ellende. En zit het weer even tegen heb je dit mooi om naaruit te stuiteren ;) xx

Ja inderdaad :D ben echt super blij ! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

De vastigheid van een anatomische tov een ronde prothese vind ik best meevallen hoor..
Heb wel eens bij mijn nicht gevoeld die anatomische prothesen heeft en had geen borstweefsel van te voren, en die voelen echt lekker zacht aan.
Oke, je kunt er geen slagroom mee kloppen, maar dat doe ik met de mijne ook niet :P 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei best_boobie:

De vastigheid van een anatomische tov een ronde prothese vind ik best meevallen hoor..
Heb wel eens bij mijn nicht gevoeld die anatomische prothesen heeft en had geen borstweefsel van te voren, en die voelen echt lekker zacht aan.
Oke, je kunt er geen slagroom mee kloppen, maar dat doe ik met de mijne ook niet :P 

xxx

Oh okey dus valt dan toch mee lol :45: 

Wat ik mij afvraag, zoals je zelf gezien hebt zijn mijn borsten ook niet geheel gelijk qua grootte, zou hij dan tijdens de operatie verschillende cc's in de borsten moeten doen? Of geldt dat niet met de anatomische? :) xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou.. ik zou dat niet zomaar laten doen idd. De breedte van de prothese gaat dan afwijken en dat ga je zien...|

Ik heb ook een verschil in borsten, maar ik moet wel zeggen dat het me nu niet meer opvalt (voor de bv ook niet, totdat ik het op foto's zag, nadat de eerste pc het opmerkte... en toen zag ik het na de bv wel maarja, dan ben je ook heel erg gefocust op je boobs.. en na een jaar dacht ik: oh ja, waar is het verschil? Je ziet het bij alleen op foto's, dat de tepels niet helemaal gelijk zijn, maar in de spiegel weer haast niet)

Zou het hem op de dag van de operatie nog even vragen, maar hij is er geen voorstander van, zover ik weet.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei best_boobie:

Nou.. ik zou dat niet zomaar laten doen idd. De breedte van de prothese gaat dan afwijken en dat ga je zien...|

Ik heb ook een verschil in borsten, maar ik moet wel zeggen dat het me nu niet meer opvalt (voor de bv ook niet, totdat ik het op foto's zag, nadat de eerste pc het opmerkte... en toen zag ik het na de bv wel maarja, dan ben je ook heel erg gefocust op je boobs.. en na een jaar dacht ik: oh ja, waar is het verschil? Je ziet het bij alleen op foto's, dat de tepels niet helemaal gelijk zijn, maar in de spiegel weer haast niet)

Zou het hem op de dag van de operatie nog even vragen, maar hij is er geen voorstander van, zover ik weet.

xxx

Ja dat dacht ik dus ook qua breedte van de prothesen dan eerder zou afwijken want hij heeft mijn linker borst gister alleen opgemeten. Nu valt het me ook niet meteen op, het is dan ook niet dat ze groot zijn dat het opvalt vind ik zelf :P 

Heb jij toevallig zijn email? dan stuur ik hem vandaag een mailtje met mijn overige vragen.  Vind het stom om hem daarvoor opnieuw op te bellen & dan eigenlijk gwn de secretaressen aan de lijn te krijgen :) 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

dag miss.S, veel succes bij dr de meyere

ik ben er 12 april geopereerd, (nu 3 maanden verder) ook voor ooglidcorrectie en buikwandcorrectie (alles in 1 :-))

super dokter, heel aangenaam en professioneel! hij luistert naar je vragen, dringt je niets op, stelt je op je gemak, correct advies. ik ben heel tevreden.

ik heb veel vertrouwen in hem. ook de opvolging na de operatie was super.

het is spannend maar hij is zo'n rustige man, echt een aanrader

lieve groeten x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.