Ga naar inhoud

Miss.S : 14 oktober 2016 : Dr. de Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

17 minuten geleden zei Miss.S:

ok , nuja ik heb nog wel pijn, vooral rechts, denk dat dat vocht gebonden is en dat pijnstillers slikken (in dit geval de celebrex) niet veel uitmaakt. Maar dat zal ik woensdag wel ondervinden als ik de hele dag geen celebrex inneem ;) 

xx

Ook al heb jij pijn door vocht, celebrex erbij werkt dan beter tegen de pijn dan alleen paracetamol,omdat het elkaar versterkt,maar je kunt het even aankijken, is de pijn zonder dan nog te heftig, dan kun je inderdaad altijd nog aan je huisarts een recept vragen.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 290
  • Created
  • Laatste Reactie
16 minuten geleden zei jaino:

Wauw je hebt je boobs al! Gefeliciteerd! Heb je fotos erop staan? Mag ik spieken?

haha jaa is snel gegaaan =D Dank je!

ja heb er 1 foto op staan van 1 of 2po :) wel nog met sportbh want durf hem nog niet uit :45: zal je toevoegen :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb vannacht niet zooo goed geslapen.. Ben gisternamiddag ongesteld geworden, heb de indruk dat mijn borsten hierdoor al vaker opzwellen/ontzwellen/opzwellen/ontzwellen geen idee :) doe lekker rustig maar het VLOEIT eruit.. En dat heb ik normaal nooit.. :S 

Dus ben vannacht 2x moeten opstaan om naar toilet te gaan. :) Verder verloopt alles normaal, ik doe lekker rustig.. Bank hangen momenteel & smiddags dutje. Zo meteen gaat mijn ventje mijn haar wassen. Hoera!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah je hormoontjes zijn ff wat van slag.. balen zeg een bv is al emo genoeg en dan dit nog.. maar hee je bent een bikkel!! Kan heel goed hoor dat je nu wat extra vocht vasthoud. Heb dat zelf namelijk ook tijdens die periode (die eraan zit te komen *high five*) 

Haartjes lekker gewassen? Oh jij bent herboren :D 

Rust is the magic word! Doe je goed aan :) 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei MarTiet:

Ah je hormoontjes zijn ff wat van slag.. balen zeg een bv is al emo genoeg en dan dit nog.. maar hee je bent een bikkel!! Kan heel goed hoor dat je nu wat extra vocht vasthoud. Heb dat zelf namelijk ook tijdens die periode (die eraan zit te komen *high five*) 

Haartjes lekker gewassen? Oh jij bent herboren :D 

Rust is the magic word! Doe je goed aan :) 

Xx

jaja ja inderdaad, heb geen avond eten gehad was wat kwaad op het ventje, niks speciaals, zoals je zegt , hormoontjes van slag, heb op bed gelegen, series gekeken.. Dan is hij sorry komen zeggen en ben ik eruit gegaan toen ons dochter naar bed ging, hebben we samen tv gekeken, ik chips gegeten. Uiteindelijk dus geen haartjes gewassen. Laat ik hem zo wel doen :45: 

Had ik idd ook al voor de bv, vocht vasthouden door de MENstruatie :D Maar ach.. Hoort er bij zeker

Hihi ja doe maar kleine dingen, dochtertje helpen met haar schoentjes (die ze grotendeels zelf aan kan enz.. ) kleine kleine dingen die geen grote kracht of bewegingen verwachten.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vannacht heb ik goed geslapen. Werd alleen wakker door mijn wekker, molletjes  genomen. En wou verder slapen.. Maar helaas.. Koud! En enkel aan mijn boobs... Kreeg ik een koude rilling, boobs en armen en dat is het, en dat terwijl het lekker warm was. Uiteindelijk 2 thermotruien op mijn boobs en was lekker warm :45: 

Naja koorts maakte ik niet volgens mijn man. Maar heb het al vaker.. Enkel in bed, dat ik lig en koude rillingen, en echt alleen in mijn borsten, krijg :P 

Voor de rest voel ik me oké, vanmorgen de celebrex niet genomen. Zien hoe dat mij afgaat. Heb in principe niet echt last van mijn borsten, wel van mijn band, en dat ook alleen tegen de avond ofso als mijn borsten wat gespannen staan. Maar zelfs dat valt goed mee :) 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei Bibi'ke:

@Miss.S

Ik zie dat boobday pas voor jou geweest is en dat het herstel goed verloopt.

Super he.

Ik zag dat je 245cc gekozen hebt. Zou ik eens mogen piepen naar het resultaat?

Bij mij werd 295cc voorgesteld en soms twijfel ik nog over de maat.

Nog een fijn herstel en geniet van je boobies

heyla krijg je ook de Natrelle voor de spier? 

Ik heb er namelijk niet voor gekozen. De pc heeft mij langs buiten opgemeten en dacht aan 220cc en heeft dan 245cc ook nog bij besteld. Hij heeft me dan langs binnen ook opgemeten en daar leek ik groter te zijn waardoor 245cc paste :) 

Wanneer ben jij aan de beurt?

Dank jé ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Lookingforcurves:

Oh, super, het gaat wel ineens erg snel he! En je hebt er precies niet te veel last van, ook een meevaller! Ben je blij met het resultaat? Wil je me toevoegen om naar je foto's te kijken?

ja haha is heel snel gegaan ;) jij bent anders ook bijna aan de beurt hoor, het zal er zo zijn ;) Qua pijn valt het heel erg goed ; ik mag niet klagen ^^ 

Ik zal je zeker toevoegen meiss ;) 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Miss.S ik heb je foto's gekeken wat zijn ze mooi geworden!!.

Hoop dat het met de pijn mee zal vallen.

Ik zelf vond het redelijk t doen alleen het opstaan vind ik een drama.

Maar nu krijg ik ze volledig achter de spier en daar zie Ik wel tegen op.

Hoop dat je blij met met je resultaat en dat het herstel en genezing spoedig zal verlopen 

Liefs fayenne 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei fayenne1982:

@Miss.S ik heb je foto's gekeken wat zijn ze mooi geworden!!.

Hoop dat het met de pijn mee zal vallen.

Ik zelf vond het redelijk t doen alleen het opstaan vind ik een drama.

Maar nu krijg ik ze volledig achter de spier en daar zie Ik wel tegen op.

Hoop dat je blij met met je resultaat en dat het herstel en genezing spoedig zal verlopen 

Liefs fayenne 

Haha dank je meiss ;)

Pijn valt heel goed mee, uit bed gaan doe ik al vanaf het begin zelf met mijn benen en buik :-) 

Komt vast goed, zijn er die ze tussen de spier krijgen en geen lastondervinden of toch weinig. Komt vast goed :-D

Ben zeker blij :-D en dank je wel ;-) 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Bibi'ke:

Ik heb de Motiva voor de spier.

Ik wil van een a cup naar een c en toen de assistente mij had opgemeten kwam se bij 295cc wat daarna de pc ook perfect passen vond.

Ik ben 15 dec. Aan de beurt...nog eventjes he

Zijn dat anatomische? Want ik heb dus anatomische.. weet niet of je er wat aan hebt om die vn mij te zien :-)

Oh oke naja dat kan ik je niet vertellen. Ik weet nuzelf niet eens op ik uit zal komen :-p

Spannend !! Zal er rap genoeg zijn hoor ;-) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Bibi'ke:

Nee, het zijn ronde. Ik had graag wat bolling bovenkant...iets wat ik al jaren mis ;)

Wou ze enkel eens bekijken omdat er hier maar weinig zijn die onder de 300cc blijven ;)

Hehe :-) ik kan je toevoegen maar zal niet te vergelijken zijn met hetgeen jij krijgt ;-)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag dames voor wie het lezen wil :P 

Slapen gaat goed, ik kan stilletjes aan op mijn zij slapen maar vind het nog een vrij degoutant gevoel :45: maar maakt niet uit, op mijn rug slapen gaat ook. Zooo vreemd!! Ik ben echt een slechte slaper! maar nu sinds de operatie :P ik slaap snachts heel goed & overdag ook (tenzij ik niet kan slapen door werken dan is het eerder 'rusten'' ) Maar goed, ik geniet van het feit dat ik lekker slaap snachts ^^

Ik heb jeuk aan mijn borsten! soms last van koude rillingen, alleen in mijn borsten en alleen als ik in bed lig, soms het gevoel dat mijn borsten gekriebeld worden :45: ook altijd lachen!

Vandaag 1 week po! Ben naar de winkel geweest, bank geweest, winkel geweest, mannetje heeft soep gemaakt (kant-en-klare van de Lidl :45: maar! was lekker) dan heb ik van 14u30 tot 16u geslapen met dochterlief & zijn we nog snel naar de winkel gegaan :) want ik heb zin in witloof met kipfilet (aangezien ik geen hesp eet) in de oven met kaassaus :o Dus gaat lekker eten worden vanavond ^^ 

ik voel me goed, heb ook de indruk dat mijn borsten gezakt zijn.. Kan dit?? Ik zag mijn pleisters nooit als ik voor de spiegel stond en nu komen ze onder mijn sportbh uit :P gister al terug inlegkruisjes eronder geduwd want mijn bhband duwt er toch redelijk op en dan branden ze. 

Verder voel ik me echt goed :) ik hou me nog altijd rustig. 

ik & mijn t-rex armpjes :P 

Afbeeldingsresultaat voor t-rex met boobsµ

voor zover mijn update :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaha die t-rex armpjes zo herkenbaar!! 

Wat heerlijk dat je al zo mobiel bent. Ik ben morgen 1 week po en zal er dan ook voor het eerst maar weer eens uit.. 

Die kriebeltjes heb ik inderdaad ook wel eens. En af en toe maken ze gek geluid als ik m'n armen optil :huh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Swiper:

Hahahaha die t-rex armpjes zo herkenbaar!! 

Wat heerlijk dat je al zo mobiel bent. Ik ben morgen 1 week po en zal er dan ook voor het eerst maar weer eens uit.. 

Die kriebeltjes heb ik inderdaad ook wel eens. En af en toe maken ze gek geluid als ik m'n armen optil :huh:

hahaha ja ik doe het ook bewust zodat ik niet teveel zou doen :P als ik iets wil doen doe ik het op z'n t-rex en geraak ik er niet roep ik om hulp :45: 

Ja ik ben gister al klein wandeling gaan doen om te zien hoe dat ging, eigenlijk gwn hier om de hoek voor het glas weg te doen met het ventje :P maar vandaag viel goed mee ^^ 

Hahaha oh ben niet alleen :D Een gek geluid heb ik nog niet gehad :45: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

We willen veel te snel met die armpjes he, voelt ook zo onhandig :huh:

mn moeder heeft vandaag m'n haar gewassen en ik voel me ineens goed genoeg om aan de rest van de wereld getoond te worden ^_^

ben heel benieuwd wat een beetje frisse lucht met me zal doen.. eerst maar eens bedenken wat ik aan moet :o

die geluidjes zal ik dan toch maar eens op zoeken en kijken of ik ze aan m'n pc kan laten horen hahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei Swiper:

We willen veel te snel met die armpjes he, voelt ook zo onhandig :huh:

mn moeder heeft vandaag m'n haar gewassen en ik voel me ineens goed genoeg om aan de rest van de wereld getoond te worden ^_^

ben heel benieuwd wat een beetje frisse lucht met me zal doen.. eerst maar eens bedenken wat ik aan moet :o

die geluidjes zal ik dan toch maar eens op zoeken en kijken of ik ze aan m'n pc kan laten horen hahahaha

haha ja dat had k ook nadat mijn man mijn haar gewassen had :D zo meteen onder de douche, mijn onderlichaam wassen ^^ 

haha ik had gelukkig nog veel wijde kleren en ach, dikke jas, niemand die het ziet ^^ 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Miss.S

He meis, 

Het is heel goed mogelijk dat je borsten al wat gaan zakken, je protheses gaan indalen, dus dat hoort er bij hoor, en bij de 1 gaat dat sneller dan bij de ander.

Oh wat ben je toch ook een gek mens he met je T-Rex  schitterend, hahahah

En zie je wel dat je toch lekker slaapt tussen de middag,lekker met je monstertje samen 

@Swiper die geluidjes zijn normaal, is vocht en lucht, gaat vanzelf weg.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Desert-Rose:

@Miss.S

He meis, 

Het is heel goed mogelijk dat je borsten al wat gaan zakken, je protheses gaan indalen, dus dat hoort er bij hoor, en bij de 1 gaat dat sneller dan bij de ander.

Oh wat ben je toch ook een gek mens he met je T-Rex  schitterend, hahahah

En zie je wel dat je toch lekker slaapt tussen de middag,lekker met je monstertje samen 

@Swiper die geluidjes zijn normaal, is vocht en lucht, gaat vanzelf weg.

xx

Oh oke dan toch :P hahaha, ik zag ineens mijn pleister langs onder uitkomen en dacht ''Zou het?? :D '' Dus wel !! Hoeraa!! hihi 

Ja nou als het me maar weerhoudt van teveel doen ;) heb vandaag beetje meegekookt. Witloofjes in de pan laten stoven en in de pan gebakken en mannetje begeleidt hoe hij de kaassaus moest maken hihi ^^ 

Ja inderdaad verschiet er zelf van, maar heb het dus wel degelijk nodig ;) en zij ook !! hahahaha ^^ 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Desert-Rose:

Je mag best iets in de keuken doen, zolang je mannetje maar de zware dingen doet, en op deze manier leert hij ook koken, ook handig :45:

En als je iedere week een foto maakt dan zie je ook echt heel goed het verschil

xx

hahaha ja inderdaad ;) heb vrij lichte pannen maar nadat het witloof erin stak zei ik hem ''nop, dit kan ik niet dragen :p'' haha en inderdaad heb hem zojuist kaassaus leren maken ;) en het is gelukt en het was lekker :D 

Ja inderdaad ;) heb foto op 5 dagen po & 1 dag po dus volgende week doe ik nog wel eens foto'tje :D 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.