Ga naar inhoud

Miss.S : 14 oktober 2016 : Dr. de Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 290
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 15-7-2016 om 12:13 zei sophiaF:

dag miss.S, veel succes bij dr de meyere

ik ben er 12 april geopereerd, (nu 3 maanden verder) ook voor ooglidcorrectie en buikwandcorrectie (alles in 1 :-))

super dokter, heel aangenaam en professioneel! hij luistert naar je vragen, dringt je niets op, stelt je op je gemak, correct advies. ik ben heel tevreden.

ik heb veel vertrouwen in hem. ook de opvolging na de operatie was super.

het is spannend maar hij is zo'n rustige man, echt een aanrader

lieve groeten x

Hey @sophiaF dank je hihi,

Oh okey, hoe is het nu met je ? Amai wauw alles in een? :o Bv, ooglidcorrectie en buikwandcorrectie?? :o Sterke madam! Viel dat allemaal wat mee? Lijkt me toch heel wat om van te bekomen?? 

Ja hij was heel vriendelijk en rustig en zeker professioneel. Ik had heel veel stress tot ik bij hem zat eigenlijk. Was de stress ineens weg, dus ja hij stelt je echt wel op je gemak. 

Ben blij dat je tevreden bent hehe ^^ 

Hihi ja ik vertrouwde al op hem nog voor ik een consult had en dat heb ik nu nog. Ik ben heel blij met hem als mijn Pc :) H

Groetjes !xx

Op 15-7-2016 om 12:16 zei sophiaF:

ohja, ik lees juist dat je hem wilt mailen. had ik ook al aan de verpleegster gevraagd, maar dat staan ze niet :-/

dat staan ze niet toe? Of wat bedoel je? ik heb met uiteindelijk een mailtje gestuurd maar als ik er geen antwoord op krijg zal ik inderdaad wel eens bellen :) 

Ik heb nog tijd hihi,

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei San92:

Owwww ik was weer vergeten om naar je verslagje te kijken!! 

Maar nu eindelijk gelezen. Fijn dat je zon goed gevoel had bij je pc! :) 

hoezo valt het aantal cc's je tegen?? Wilde je meer of.... 

Haha geen probleem :45: 

Ja hij was echt super vriendelijk & op zijn gemakje. 

Goh het viel me niet tegen, ergens had ik wel geweten dat het 'maar' 240 ofso ging zijn maar stiekem toch gehoopt op 310 cc ofso, aangezien dit qua foto's op het forum ook wel het meeste voorkomt ^^ 

Maar nu vind ik het best, ik vertrouw hem dus ben er zeker van dat het goed komt :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

Iemand enig idee hoe qua sporten? Ik moet gedurende 4weken de borstband aanhouden. Maar is er dan geen kans dat deze kunnen draaien?? Heb er ergens toch wel beetje schrik voor :o xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei best_boobie:

Wat bedoel je precies?

Wil je sporten die eerste weken?? En wat wil je nou weten over die band? 

Verduidelijk ff wat je bedoelt :)

Xx

Ja ik weet sowieso dat je qua sporten best 6 weken wacht, ik sport ook vooral mijn onderlichaam en verder loop ik. Dus ik vraag me vooral af of ik met deze prothesen + sporten meer kans maak dat ze zouden draaien? 

Ik weet dat de borstband belangrijk is bij deze prothesen omdat ze dan vast komen te zitten op de spier ofsoiets.. 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh je bedoelt dus als je na die eerste zes weken je borstspieren zou trainen?
Ik zou dat sowieso niet meer doen.. vraag me af waar dat goed voor is namelijk ;) 
Het ligt er maar net aan hoe sterk jouw eigen weefsel is, heb wel eens gezien dat er door sterk trainen van de borstspier, de pocket groter werd en er dus idd een prothese draaide. De kans hierop is dus aanwezig. Hoe reëel hij bij jou is, weet ik niet.

Maar ga je je onderlichaam trainen in die eerste weken? Waarom?
Ik zou echt even pas op de plaats maken. Ik weet dat sommigen dat doen, maar je lichaam heeft rust nodig voor het herstel. Als je de energie gaat verspillen aan sport, duurt het herstel langer. Tenminste... zo heb ik het altijd begrepen.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei best_boobie:

Oh je bedoelt dus als je na die eerste zes weken je borstspieren zou trainen?
Ik zou dat sowieso niet meer doen.. vraag me af waar dat goed voor is namelijk ;) 
Het ligt er maar net aan hoe sterk jouw eigen weefsel is, heb wel eens gezien dat er door sterk trainen van de borstspier, de pocket groter werd en er dus idd een prothese draaide. De kans hierop is dus aanwezig. Hoe reëel hij bij jou is, weet ik niet.

Maar ga je je onderlichaam trainen in die eerste weken? Waarom?
Ik zou echt even pas op de plaats maken. Ik weet dat sommigen dat doen, maar je lichaam heeft rust nodig voor het herstel. Als je de energie gaat verspillen aan sport, duurt het herstel langer. Tenminste... zo heb ik het altijd begrepen.

xxx

Ja idd nu echt trainen dat doe ik niet, maar ik maak er dus geen kans op door bv 3x in de week te stofzuigen zeg maar ? :45:

 En hoe zit het qua lopen? (doe ik ook niet vaak , maar wil het natuurlijk wel terug opbouwen na mijn herstel)

De eerste weken zou ik sowieso niet sporten denk dat de borstvergroting wel genoeg energie zal vragen van mijn lichaam inderdaad, maar ik zou wel rustig kunnen beginnen vanaf 6weken? rustig loopband wandelen, mijn lichaam wat terug energie geven , niet echt intensief sporten in het begin natuurlijk ;)

xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

yep, dat kan idd na 6 weken weer hoor.

Hardlopen bedoel je? ik dacht eerst dat je wandelen bedoelde haha.
Daar zijn de meningen over verdeeld.. 6 weken tot 3 maanden wordt als periode gegeven waarna je weer mag hardlopen... Ik zou zelf in de veilige marge gaan zitten :P Maar dat doe ik met veel dingen :45: 

Stofzuigen mag ook pas na 6 weken hahaha, maar het is niet zo dat je prothesen daarvan zouden gaan draaien na die tijd.. Tenminste.. niet zover ik weet

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei best_boobie:

yep, dat kan idd na 6 weken weer hoor.

Hardlopen bedoel je? ik dacht eerst dat je wandelen bedoelde haha.
Daar zijn de meningen over verdeeld.. 6 weken tot 3 maanden wordt als periode gegeven waarna je weer mag hardlopen... Ik zou zelf in de veilige marge gaan zitten :P Maar dat doe ik met veel dingen :45: 

Stofzuigen mag ook pas na 6 weken hahaha, maar het is niet zo dat je prothesen daarvan zouden gaan draaien na die tijd.. Tenminste.. niet zover ik weet

xxx

Cava,

hihi nuja zomaar na 6 weken terug beginnen hardlopen zou beetje zot zijn, dat hou ik dan geen meter vol :45: word dan inderdaad gewoon rustig wandelen en opbouwen tot hardlopen, maar dit heeft dus verder geen invloed op mijn prothesen? Natuurlijk zou ik dan een goede sportbh dragen :) 

En ik zal zeker eens navragen bij dokter demeyere wat hij zelf aanraad qua hardlopen, :) 

hihi oke gelukkig maar hahaha (nuja.. kan het lekker als excuse gebruiken dat die kans er wel is, zal het mannetje vaker stofzuigen whahaha :45: ) 

Xxx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei best_boobie:

Cava? Lekker ! Doe me maar een glas :D

Hahaha, ben echt benieuwd naar het antwoord van Demeyere> Maar madammeke, dat moogt ge al den dag na uwen nieuwen tieten :45::45: 
 

Nee heeft geen invloed op je prothesen :) Na die tijd dan hihi

xxx

 

hahaha ja dat zou hij inderdaad wel zeggen hahaha :45: ik lees idd vaak dat ie tegen de dames hier zegt dat ze er niet veel last van zouden hebben :P ben benieuwd ik kennende zal de 3 weken dat ventje thuis is heeeeeel veeeeel pijn hebben :o 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Miss.S:

hahaha ja dat zou hij inderdaad wel zeggen hahaha :45: ik lees idd vaak dat ie tegen de dames hier zegt dat ze er niet veel last van zouden hebben :P ben benieuwd ik kennende zal de 3 weken dat ventje thuis is heeeeeel veeeeel pijn hebben :o 

xxx

whahahaahhahaahahaa jij bent erg :45: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei best_boobie:

whahahaahhahaahahaa jij bent erg :45: 

Hahaha mag voor een keertje wel he ;) hij mag blij zijn met mij, moet geen kl*te doen thuis :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei saskias:

Ik ga woensdag op controle bij Demeyere. Ik was inderdaad van plan om dit te vragen. Niet dat ik een groot sporter ben, maar ik zou toch in september wat aan mijn conditie willen doen.

Oh ik hoor het dan graag van je ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Antwoordde op een paar vragen gekregen van De Meyere: 

Houdt wel vooral rekening met de info van je eigen pc! :) Dit is nu maar enkel en alleen hetgeen wat hij mij adviseert :) 

 

 

- Moet ik zelf van een sport bh voorzien of iets dergelijks? Nee, die krijgt U van ons meteen na de ingreep.

 

- Het verschil in tepelhoogte, blijft dit na de borstvergroting? Ja, de afstand sleutelbeen-tepel verandert niet bij een borsvergroting omdat er geen huid wordt weggesneden.

 

- Vanaf wanneer mag ik terug sporten? (niet intensief , gewoon opbouwend) Het is de bedoeling dat je jouw lichaam 4 weken de tijd geeft om te hechten aan de prothese. Vandaar dat de borst niet heen en weer mag bewegen en dat je de ellebogen niet hoger mag tillen dan de    schouders. Je kan dus de eerste vier weken hooguit fietsen op een hometrainer, beenspieroefeningen, buikspieroefeningen, armspieroefeningen doen (als je de elleboog maar laag genoeg houd ). Pas na die 4 weken kan je weer volop sporten.

 

- Vanaf wanneer mag ik terug op mijn zij/buik slapen? Je mag meteen op jouw zij slapen. Op je buik mag niet gedurende 4 weken en zal overigens pas na 2 tot 3 maanden comfortabel zijn.

 

- Over de antibiotica, ik moet de dag voor de operatie 1, de dag van de operatie 1 (moet ik dit dan 4uur voor de operatie innemen? aangezien ik tot 4 uur voor de operatie niet mag drinken) en dan de laatste na de operatie  Het pilletje op de dag van de ingreep neem je inderdaad best ’s ochtends. Als je om 9 uur staat ingepland, hoef je niet special op te staan om 5 u om het in te nemen. Het mag ook later,wanneer je opstaat, met een klein slokje water.

 

- Zou ik gedurende de 4 - 6 weken mijn litteken afgeplakt mogen houden? ( om voelen, kijken ... tegen te gaan) Dat mag gerust, maar het zal die eerste weken nauwelijks zichtbaar zijn. Pas na enkele weken wordt het een rood lijntje en dat blijft zeker zo gedurende 2 tot 3 maanden.

 

 

Mvg,

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei saskias:

Zo, vandaag nog eens langs Bruno geweest: zoals hij je zelf ook al liet weten: sporten kan na een maand. Het litteken is vandaag bekeken en de draadjes zijn verwijderd. Het is echt een heel mooi lijntje.

@best_boobie ook al zei laten voor als je 6 weken bent en zwaardere dingen : lopen, biceps (kan me zelfs niet voorstellen dat je dit zou kunnen doen in je 4 weken) 2-3 maanden na de operatie :) kan me niet voorstellen dat je in je 4weken al zoveel zou kunnen doen... Ik neem me tijd wel en doe het wel rustig aan :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames die weten of ik een sportbh extra zou kunnen bijbestellen bij dr de meyere of dat hij andere voorkeuren heeft die even goed zijn en hoeveel dit kost een sportbh bij hem? Ook voor een borstband. Iemand enig idee toevallig??

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het hem gevraagd en hij heeft liever dat je alles uitwast/droogt en nadien weer draagt. Hij is geen voorstander om extra sportbh's aan te schaffen. Na twee weken hoef je van hem ook geen meer aan te doen s nachts (ik doe het nog wel) en kan je hem over de nacht wassen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei saskias:

Ik heb het hem gevraagd en hij heeft liever dat je alles uitwast/droogt en nadien weer draagt. Hij is geen voorstander om extra sportbh's aan te schaffen. Na twee weken hoef je van hem ook geen meer aan te doen s nachts (ik doe het nog wel) en kan je hem over de nacht wassen.

Ah oke dus we moeten het met 1tje doen :o ? balen.. Naja dan is het zo he :) 

hihi thnx voor je reactie ;) kan me niet voorstellen om na 2 weken al zonder bh te slapen? :o 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi miss.s,

het was idd geen 'kleine' ingreep alles te samen.

ooglidcorrectie was een fluitje van een cent en ik krijg hier ook heel veel goede reactie over, geen litteken te zien.

doordat ik 10kg vermagerd was en van een 'natuurlijke' D cup naar een B/C cup was gegaan en huidoverschot had, heeft hij dit mooi opgevuld (zonder liften, dat wilde ik ook niet) met 500cc, nu draag ik een 75G. ben echt super content, een mooi decolleté, heel natuurlijk. :D

vooral de eerste dagen, deed het wel erg pijn, mijn huid eigenlijk, nu kan ik al terug op mijn buik slapen en vergeet ik dat ik een borstvergroting heb, het voelt heerlijk en natuurlijk aan, ook stevig.

mijn buikwandcorrectie heb ik laten uitvoeren vanwege mijn 4 zwangerschappen, enkel huidoverschot (geen vet)

hier zijn wel wat complicaties opgetreden (in genezing van de wonde) maar dr demeyere heeft dit heel correct opgevolgd, verzorgd en gecorrigeerd. dus ik ben wel nog eens onder het mes gegaan hiervoor (begin juni), deze keer verliep de genezing perfect.

mijn buikwand is nu nog wel wat stijf, nog wat hard en beetje gevoelloos. komt wel goed!

ik was wel bang voor littekenvorming maar ook hier klaag ik niet over.

mijn man zei nog voor de operatie 'je gaat nog spijt krijgen dat je dit niet eerder hebt laten doen'

omdat ik er héél lang over nagedacht heb en er sceptisch tegenover stond (en bang), vond het een vreemde gedachte om iets aan je lichaam te doen... maar ik ga hem gelijk geven :P:rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei sophiaF:

hoi miss.s,

het was idd geen 'kleine' ingreep alles te samen.

ooglidcorrectie was een fluitje van een cent en ik krijg hier ook heel veel goede reactie over, geen litteken te zien.

doordat ik 10kg vermagerd was en van een 'natuurlijke' D cup naar een B/C cup was gegaan en huidoverschot had, heeft hij dit mooi opgevuld (zonder liften, dat wilde ik ook niet) met 500cc, nu draag ik een 75G. ben echt super content, een mooi decolleté, heel natuurlijk. :D

vooral de eerste dagen, deed het wel erg pijn, mijn huid eigenlijk, nu kan ik al terug op mijn buik slapen en vergeet ik dat ik een borstvergroting heb, het voelt heerlijk en natuurlijk aan, ook stevig.

mijn buikwandcorrectie heb ik laten uitvoeren vanwege mijn 4 zwangerschappen, enkel huidoverschot (geen vet)

hier zijn wel wat complicaties opgetreden (in genezing van de wonde) maar dr demeyere heeft dit heel correct opgevolgd, verzorgd en gecorrigeerd. dus ik ben wel nog eens onder het mes gegaan hiervoor (begin juni), deze keer verliep de genezing perfect.

mijn buikwand is nu nog wel wat stijf, nog wat hard en beetje gevoelloos. komt wel goed!

ik was wel bang voor littekenvorming maar ook hier klaag ik niet over.

mijn man zei nog voor de operatie 'je gaat nog spijt krijgen dat je dit niet eerder hebt laten doen'

omdat ik er héél lang over nagedacht heb en er sceptisch tegenover stond (en bang), vond het een vreemde gedachte om iets aan je lichaam te doen... maar ik ga hem gelijk geven :P:rolleyes:

hoi ! 

en kan het me voorstellen dat het toch wat van je vraagt ;) 

hihi dat is toch ook al fijn ! dat je geen litteken hebt en toch goede reacties op krijgt, denk dat je je daardoor alleen al beter in je vel voelt! 

En wauw goed van je seg! 10 kg vermageren, maar wij dames moeten dan afscheid nemen van ons boobs jammer genoeg. Wel super dat je nu blij bent met je borsten en dat het natuurlijk aan voelt ;) 

Ow een zware buikwandcorrectie dan :o maar ik kan me gerust voorstellen dat de meyere er alles aan doet om het goed te doen verlopen & het op te lossen ;) 

Hihi dat zegt me man dus ook ''zet maar door, laat het maar gebeuren anders krijg je spijt !'' en ja geloof ik best :45: dus aftellen en dan komt het allemaal goed ^^ 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.