Ga naar inhoud

Miss.S : 14 oktober 2016 : Dr. de Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 290
  • Created
  • Laatste Reactie
11 minuten geleden zei saskias:

Oh wat fijn dat je ze hebt! Je verslag klinkt heerlijk!

Mag ik ze ook zien? Ik ben even vergeten hoeveel cc je nu weer kreeg. 

Ja mag zeker, en het was 220 of 245cc en heb dus 245cc gekregen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

vannacht goed geslapen :) kon niet in de zetel rechtop zittend slapen dus ben om 12u bed in gekropen, daar had ik 2 kussens onder mijn matras steken, echt schuin sliep ik niet maar heb goed geslapen tot 5u, paracetamol genomen en dan doorgeslapen tot 9u voor de celebrex :) ben zonder problemen uit bed geraakt. Alleen als ik rechtop zat weer even van ''wauw wat een gewicht :45: ''

voel mij echt goed, alleen rechts doet pijn, met die arm kan ik niet zooveel .. voelt alsof er een spiertje vastzit als ik teveel kracht zet met mijn arm. Links geen last van.

Verder Jeukt het (jaja JEUK) zowel mijn borten als mijn littekens.. Aangezien ons dochter ons niet met rust laat zullen we als ze vanavond gaat slapen mij met het washandje wassen :) 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Fijn dat je toch goed geslapen hebt, hihi ja dat opstaan is even een dingetje he haha met dat extra gewicht!

En meis laat je arm lekker rusten, zeker geen kracht mee zetten ook niet een beetje ;) Ff net doen of je geen armen hebt haha af en toe een glas drinken vasthouden is genoeg voor nu :) Liet zelfs mijn eten snijden want dat kon ik niet :45: 

Jeuk is niet fijn maar wel goed! Het boeltje is lekker aan het genezen goed teken! 

Haha dat klein monstertje ook he :P Ach ze snapt het ook allemaal nog niet denk ik.. ineens kan mama niet veel meer.  Dan vanavond maar een lekkere wasbeurt :D 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Miss.S:

vannacht goed geslapen :) kon niet in de zetel rechtop zittend slapen dus ben om 12u bed in gekropen, daar had ik 2 kussens onder mijn matras steken, echt schuin sliep ik niet maar heb goed geslapen tot 5u, paracetamol genomen en dan doorgeslapen tot 9u voor de celebrex :) ben zonder problemen uit bed geraakt. Alleen als ik rechtop zat weer even van ''wauw wat een gewicht :45: ''

voel mij echt goed, alleen rechts doet pijn, met die arm kan ik niet zooveel .. voelt alsof er een spiertje vastzit als ik teveel kracht zet met mijn arm. Links geen last van.

Verder Jeukt het (jaja JEUK) zowel mijn borten als mijn littekens.. Aangezien ons dochter ons niet met rust laat zullen we als ze vanavond gaat slapen mij met het washandje wassen :) 

Xxx

De jeuk!! Is echt hel.. word er gek van. Fijn om te lezen dat het goed gaat met je en dat je eindelijk goed slaapt! 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei MarTiet:

Hey meis,

Fijn dat je toch goed geslapen hebt, hihi ja dat opstaan is even een dingetje he haha met dat extra gewicht!

En meis laat je arm lekker rusten, zeker geen kracht mee zetten ook niet een beetje ;) Ff net doen of je geen armen hebt haha af en toe een glas drinken vasthouden is genoeg voor nu :) Liet zelfs mijn eten snijden want dat kon ik niet :45: 

Jeuk is niet fijn maar wel goed! Het boeltje is lekker aan het genezen goed teken! 

Haha dat klein monstertje ook he :P Ach ze snapt het ook allemaal nog niet denk ik.. ineens kan mama niet veel meer.  Dan vanavond maar een lekkere wasbeurt :D 

Xx

hey 

ja :o maar dat komt wel goed hihi alles op z'n tijd hé ;) 

Ja probeer ik zoveel mogelijk, ik kan niet doorspoelen, de kraan niet openen, glas en fles om te drinken lukt dan weer wel, gister heeft idd het ventje mijn vlees moet snijden want dat kon ik idd niet en heb het zelfs niet geprobeerd :45: laat mezelf maar gewoon bedienen hahaha 

Ja vind wel leuk dat ik al jeuk heb van dag 1 po , geneest snel & jeukt enorm hard!!!!!! !!!!!!!! en ik kan er niet bij en ik geraak er niet en het jeukt zooo !!! :45: 

ja inderdaad, gister was ze verdrietig en lag in de zetel en ze wou natuurlijk getroost worden dus kwam voor de zetel staan & liet haar eigen voorover op mijn schoot 'vallen' hahaha was super schattig, mijn hartje brak wel even omdat ik ze niet kon troosten maar ach dat is ook alweer gepasseerd, ^^ 

Ja kijk er naar uit :o zou het liever nu doen maar mijn kleine mini me laat me niet met rust hahahaha :45: 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah haha je meis komt wel weer je bent nog zo kort po laat je inderdaad maar lekker bedienen. Profiteer en geniet ervan want dit gaat je niet meer gebeuren in de toekomst :45: Mijn man is het nu al wat beu aan het raken maar die werkt natuurlijk ook weer en die cursus.. snap het ook wel hoor is ook veel allemaal! Maar hee welkom in onze wereld :P 

Haha maar goed dat je er niet bij kan! 

Ahh het dotje, snap dat het soms ff slikken is, heb het al met de honden dat ik er nu niet voor kan zorgen laat staan met je kindje! Gelukkig stapt ze er snel overheen en heeft ze haar lieve papa in de buurt mja mama was er altijd en dat is ze zo gewend he. 

Komt allemaal goed over paar weken kun je al een stukje meer :) ff doorbijten

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

Oh dat is fijn om te horen dat je goed hebt geslapen,en het is idd even zoeken hoe je het prettigste ligt.

Probeer ook wel overdag een uur of 2 even te slapen, je hebt die rust echt nodig, lekker je arm op een kussen,maar wel een klein beetje bewegen anders word die arm stijf en dat is ook niet de bedoeling.

Hele kleine bewegingen maken kan geen kwaad,als je maar zorgt dat je handelingen waarbij je kracht moet zetten vermijdt,want dat is funest.

De jeuk kun je helaas niets tegen doen,is heel erg vervelend en krabben mag je zowieso niet,dus dan is het de kunst om afleiding te zoeken, en dat is heel lastig.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden zei MarTiet:

Ah haha je meis komt wel weer je bent nog zo kort po laat je inderdaad maar lekker bedienen. Profiteer en geniet ervan want dit gaat je niet meer gebeuren in de toekomst :45: Mijn man is het nu al wat beu aan het raken maar die werkt natuurlijk ook weer en die cursus.. snap het ook wel hoor is ook veel allemaal! Maar hee welkom in onze wereld :P 

Haha maar goed dat je er niet bij kan! 

Ahh het dotje, snap dat het soms ff slikken is, heb het al met de honden dat ik er nu niet voor kan zorgen laat staan met je kindje! Gelukkig stapt ze er snel overheen en heeft ze haar lieve papa in de buurt mja mama was er altijd en dat is ze zo gewend he. 

Komt allemaal goed over paar weken kun je al een stukje meer :) ff doorbijten

hehe ja idd zal ik zeker doen ;) hihi, oh die van mij nie, ik heb niet veel nodig (denk ik :45: ) ik rust en sta zelf op uit de bank doormiddel van mijn goed getrainde benen :P 

haha ja idd, ik krab gewoon ergens en soms helpt dat wel hahaha :P 

Ja ach idd, voor we het door hebben ben ik er weer helemaal ;) 

 

39 minuten geleden zei Desert-Rose:

He meis,

Oh dat is fijn om te horen dat je goed hebt geslapen,en het is idd even zoeken hoe je het prettigste ligt.

Probeer ook wel overdag een uur of 2 even te slapen, je hebt die rust echt nodig, lekker je arm op een kussen,maar wel een klein beetje bewegen anders word die arm stijf en dat is ook niet de bedoeling.

Hele kleine bewegingen maken kan geen kwaad,als je maar zorgt dat je handelingen waarbij je kracht moet zetten vermijdt,want dat is funest.

De jeuk kun je helaas niets tegen doen,is heel erg vervelend en krabben mag je zowieso niet,dus dan is het de kunst om afleiding te zoeken, en dat is heel lastig.

xx

 

Hey DR! 

Goh overdag slapen is echt mijn slechtste kant :45: dat kan ik niet, en voel me, vreemd genoeg ook niet moe :) mijn rechterarm gebruik ik wel maar van zodra het pijn doet weet ik dat het een te zware inspanning is, de fles moet ik bijv, ook vast nemen met links want rechts doet zeer, dus is nog uitzoeken maar ik beweeg hem (beetje , in hoe verre dat mogelijk is ) 

ja jeuk joh !! bah bah !! :o ik krab dan gewoon even ergens anders haha soms helpt dat en anders doe ik gewoon puf oefeningen alsof ik beval :45: 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Mandy85:

Wat een leuk verslag haha fijn dat je je regelijk goed voelt 

mag ik ook spieken :rolleyes:

gr Mandy 

oh ik zal je straks toevoegen, ik ga nu even terug in de bank zitten :) 

Stuur me even een pb moest ik het vergeten ;) 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Miss.S:

Hey DR! 

Goh overdag slapen is echt mijn slechtste kant :45: dat kan ik niet, en voel me, vreemd genoeg ook niet moe :) mijn rechterarm gebruik ik wel maar van zodra het pijn doet weet ik dat het een te zware inspanning is, de fles moet ik bijv, ook vast nemen met links want rechts doet zeer, dus is nog uitzoeken maar ik beweeg hem (beetje , in hoe verre dat mogelijk is ) 

ja jeuk joh !! bah bah !! :o ik krab dan gewoon even ergens anders haha soms helpt dat en anders doe ik gewoon puf oefeningen alsof ik beval :45: 

xx

Nee dat had ik gisteren al in de gaten dat je overdag niet slaapt, maar meid, het gaat ook niet alleen maar om het feit of je je moe voelt, je lichaam is heel hard aan het werk om te herstellen en genezen, en je moet daarom echt even die batterij opladen tussendoor.

Een fles sjouwen is eigenlijk in het begin veel te zwaar, en opendraaien mag al helemaal niet :140:   dus let daar echt goed op. 

Haha ja de jeuk verleggen, suggestief, kan helpen inderdaad.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Desert-Rose:

Nee dat had ik gisteren al in de gaten dat je overdag niet slaapt, maar meid, het gaat ook niet alleen maar om het feit of je je moe voelt, je lichaam is heel hard aan het werk om te herstellen en genezen, en je moet daarom echt even die batterij opladen tussendoor.

Een fles sjouwen is eigenlijk in het begin veel te zwaar, en opendraaien mag al helemaal niet :140:   dus let daar echt goed op. 

Haha ja de jeuk verleggen, suggestief, kan helpen inderdaad.

xx

 

Pff had je geantwoord maar mijn wifi viel weg dus kan opnieuw beginnen :-) 

Dus..ik zal vandaag dan wel een dutje doen want idd mijn lichaam heeft het wel nodig:-)

Qua fles is het tmet een klepje en zal mijn man voor rietjes laten gaan :-) wist niet dat ik een fles niet mocht sjouwen :-(

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Miss.S:

Pff had je geantwoord maar mijn wifi viel weg dus kan opnieuw beginnen :-) 

Dus..ik zal vandaag dan wel een dutje doen want idd mijn lichaam heeft het wel nodig:-)

Qua fles is het tmet een klepje en zal mijn man voor rietjes laten gaan :-) wist niet dat ik een fles niet mocht sjouwen :-(

Xxxx

Haha ja erg he ik ken het, rotte wifi 

ja ik zou echt de eerste dagen tussendoor slapen, ook al is het maar een uurtje.

Een klein flesje mag wel, maar geen fles van bijv 1.5 liter, een glas mag je ook gewoon tillen, dat is geen probleem, maar vermijd zware dingen,

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Desert-Rose:

Haha ja erg he ik ken het, rotte wifi 

ja ik zou echt de eerste dagen tussendoor slapen, ook al is het maar een uurtje.

Een klein flesje mag wel, maar geen fles van bijv 1.5 liter, een glas mag je ook gewoon tillen, dat is geen probleem, maar vermijd zware dingen,

xx

Zal zo na het eten even mijn ogen dicht doen :-) 

Ik heb een fles van 1l en eentje vn 800ml maar zal mijn manzeggen het in een glas te doen, mss drink ik danmeer ook wat meer :-) 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proficiat Miss, blij te horen dat alles vlot verloopt tot nu toe. Buiten de jeuk natuurlijk :77:.

Zoals Desert-Rose al vermelde, niet te overhaast te werk gaan, doe het in het begin zeker rustig aan. Beter voorkomen dan genezen :141:

Ohja, zou ik je foto's mogen bekijken? 

Groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei popie:

Proficiat Miss, blij te horen dat alles vlot verloopt tot nu toe. Buiten de jeuk natuurlijk :77:.

Zoals Desert-Rose al vermelde, niet te overhaast te werk gaan, doe het in het begin zeker rustig aan. Beter voorkomen dan genezen :141:

Ohja, zou ik je foto's mogen bekijken? 

Groetjes.

Dank je ^^ ja jeuk !!! :o overal op mijn borsten littekens, precies ook langsbinnen echt bah bah !! :o Maar ach dat gaat ook wel weer over hehe

Ja ik doe het zeker en vast rustig aan, ik mag ook niks, behalve zelf eten (vlees word gesneden) , naar wc gaan, uit bed gaan, uit de zetel gaan, en dat is het zo wat hahaha :P 

Ik zal je toevoegen meid ;) 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeie morgen !!

Vannacht super geslapen, was mijn wekker om 5u niet afgegaan dan had ik wss doorgeslapen :o oohh zooo goed geslapen, alleen deed .. doet mijn rechterboob nog erg zeer, :( 

Verder gaat alles goed, zelfs niezen doet eigenlijk geen zeer hehe, :)

@Desert-Rose ik heb nog celebrex voor morgen & dan nog 1tje voor woensdag morgen... Zou ik nog nodig hebben denk je? Of zou ik op de paracetamol door kunnen? 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden zei Miss.S:

Goeie morgen !!

Vannacht super geslapen, was mijn wekker om 5u niet afgegaan dan had ik wss doorgeslapen :o oohh zooo goed geslapen, alleen deed .. doet mijn rechterboob nog erg zeer, :( 

Verder gaat alles goed, zelfs niezen doet eigenlijk geen zeer hehe, :)

@Desert-Rose ik heb nog celebrex voor morgen & dan nog 1tje voor woensdag morgen... Zou ik nog nodig hebben denk je? Of zou ik op de paracetamol door kunnen? 

Xxx

Nou dan heb je goed geslapen, jammerdat je je wekker dan niet per ongeluk niet hoort he? hahaah

Als je denkt dat je het gaat redden op alleen de paracetamol, dan mag je stoppen met de celebrex, dus het ligt eraan hoeveel je nog nodig hebt, dit kun jezelf het beste bepalen.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden zei Desert-Rose:

Nou dan heb je goed geslapen, jammerdat je je wekker dan niet per ongeluk niet hoort he?hahaah

Als je denkt dat je het gaat redden op alleen de paracetamol, dan mag je stoppen met de celebrex, dus het ligt eraan hoeveel je nog nodig hebt, dit kun jezelf het beste bepalen.

xx

 

haha nee verschoot wakker :P de andere nachten werd ik wakker voor me wekker en had ik hem al in de hand om hem meteen af te zetten als hij afging ... Vannacht dus niet, verschoot me een ongeluk ! :45: 

Oh oke, naja wordt een moeilijke :45: zal dan nog morgen gebruiken.. Ik heb dan nog 1tje over en moest het woensdag niet gaan contacteer ik mijn huisarts voor nog wat celebrex :P 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Miss.S:

haha nee verschoot wakker :P de andere nachten werd ik wakker voor me wekker en had ik hem al in de hand om hem meteen af te zetten als hij afging ... Vannacht dus niet, verschoot me een ongeluk ! :45: 

Oh oke, naja wordt een moeilijke :45: zal dan nog morgen gebruiken.. Ik heb dan nog 1tje over en moest het woensdag niet gaan contacteer ik mijn huisarts voor nog wat celebrex :P 

xxx

Ja precies, ik weet natuurlijk niet hoeveel pijn je nog hebt, dus dat is iets wat je zelf aan moet geven, is de pijn zoveel minder, dat de paracetamol genoeg is, dan stop je met de celebrex, en anders opmaken.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Desert-Rose:

Ja precies, ik weet natuurlijk niet hoeveel pijn je nog hebt, dus dat is iets wat je zelf aan moet geven, is de pijn zoveel minder, dat de paracetamol genoeg is, dan stop je met de celebrex, en anders opmaken.

xx

ok , nuja ik heb nog wel pijn, vooral rechts, denk dat dat vocht gebonden is en dat pijnstillers slikken (in dit geval de celebrex) niet veel uitmaakt. Maar dat zal ik woensdag wel ondervinden als ik de hele dag geen celebrex inneem ;) 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.