Ga naar inhoud

Miss.S : 14 oktober 2016 : Dr. de Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 290
  • Created
  • Laatste Reactie
8 uur geleden zei Miss.S:

@best_boobie Hoe zit het met als ik over 15 jaar een wissel laat doen en ik wil groter.. Is dat mogelijk met deze prothesen? 

xx

Dikke kans dat je dan rond achter de spier neemt. Hoe ouder je wordt, hoe meer je kans hebt op hangende borsten. Je krijgt dus sowieso meer ruimte in de borsten, en als de prothese dan achter de spier geplaatst wordt (half achter de spier) heb je op die leeftijd ook minder kans op zakkende borsten.

Maar hey, dat is over 15 jaar joh, wie weet hebben ze dan al heel ander materiaal ;) 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden zei best_boobie:

Dikke kans dat je dan rond achter de spier neemt. Hoe ouder je wordt, hoe meer je kans hebt op hangende borsten. Je krijgt dus sowieso meer ruimte in de borsten, en als de prothese dan achter de spier geplaatst wordt (half achter de spier) heb je op die leeftijd ook minder kans op zakkende borsten.

Maar hey, dat is over 15 jaar joh, wie weet hebben ze dan al heel ander materiaal ;) 

xx

Haha dat is waar, was er toch nieuwsgierig om :P hihi !! We shall see he! 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

het volgende hebben ik en mijn man (vooral ik) getypt. Hij heeft het gewoon uitgeprint :45: 

Borstvergroting *****:

 

  • ***** zal de ene moment haar borsten niet mooi vinden

  • ***** zal de ene moment haar borsten wel mooi vinden

  • ***** zal de ene moment blij zijn

  • ***** zal de ene moment niet blij zijn

  • ***** zal spijt hebben van de vergroting

  • ***** zal blij zijn met de vergroting

  • ***** zal zo nu en dan wel eens willen huilen

  • ***** zal ze wss ook te klein vinden

  • ***** zal ze ook soms te groot vinden

  • ***** zal zich in het begin ongemakkelijk voelen en bekeken voelen

 

 

Een rollercoast van emoties staat ons te wachten. Hier zullen we echt rekening mee moeten houden.

*** moet ***** er alleen aan helpen doen denken dat dit wel goed komt.

We moeten elke week foto's maken zodat ik ook verschil zie.

We moeten rekening houden met het feit dat dit wel tot 1 jaar kan duren.

*** moet ***** eraan doen denken dat dit geduld vraagt en dat het dus goed zal komen.

*** moet dan deze papier maar voorlezen als ***** weer niet wil luisteren.

whahahaha :45: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei MarTietje:

:45: Wat ben jij streng voor jezelf :45: komt goed meid, you got my back! Hang hem op de koelkast!!

hahaha naja streng? :P is eerder gewoon om mezelf erop voor te bereiden en hem ook :45: hihihi ! Doen we !! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Miss.S:

hahaha naja streng? :P is eerder gewoon om mezelf erop voor te bereiden en hem ook :45: hihihi ! Doen we !! 

:45: zeg maar gewoon 'schat het is net PMS maar dan 6 weken lang' ... duidelijk :45: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whaaaaa!!! nog 1.5 week en dan dochtertje naar school !!! ZOO SPANNEND !!!!! EN DAN DAN IS HET NIET MEER LANG EN DAN IS HET BOOBBS TIME !!!! :45: hoezo ik verheug me er naar?? :11:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend meid!! Komt vast goed met de kleine grote meid ;) Denk dat moeders het het allerspannendst vind :P Het is toch allemaal wat he.. en daarna bijna boobday.. ik tel met je mee af :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei MarTietje:

Spannend meid!! Komt vast goed met de kleine grote meid ;) Denk dat moeders het het allerspannendst vind :P Het is toch allemaal wat he.. en daarna bijna boobday.. ik tel met je mee af :D 

haha jaaa echt heel spannend !!! Mijn kleine meid wordt groot !! :o hehe mijn schoonbroer vind het niet zo spannend, hij vindt het idd een grote stap maar niet meteen 'spannend' omdat hun kind al naar de opvang gaat enzz... :P Maar ach zal afhankelijk zijn van ouder tot ouder zeker?? Ik vind het echt spannend! En zeker omdat ons Kyra niet echt in contact komt met kindjes en als ze dan kindjes ziet is ze zoo... Opdringerig :45: hahahaha ohh man toch!! en dan boobs pfff :o stresss!!!!!! hihi lief van je!! ik ook met jou want dat is nog dichterbij!!! Vind je het spannend? xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Héhé emotionele dag gister..Ben vandaag nog een beetje emotioneel. Gelukkig niet zoals gister avond maar toch.. Ik heb me 1x moeten inhouden toen ik vroeg aan ons meisje ''zullen we weggaan?'' en dan zei ze vol enthousiasme : ''Jaaa school!! Juffrouw spelen en kindjes spelen!'' *krop in de keel* en heb ze dan maar gezegd ''nee joh, moet nog beetje wachten we gaan naar het speeltuintje'' vond ze ook al leuk maar simpel was het niet... Nuja.. Aftellen tot mijn D-Day dan maar :) 

Nog maar 48 dagen.. Ik weet nu zelfs niet of ik er nog echt naar uit kijk :( 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah jawel, koppie op! Je hebt nu gewoon even flink de balen en dat is niks gek na gisteren. Nu ben je even meer met je meisje bezig en is je bv even wat naar de achtergrond gegaan.. maar over paar dagen zul je je vast wel weer beter voelen en krijg je wel weer zin in je bv. Op dit moment ben je met belangerijkere dingen bezig in je koppie :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei MarTietje:

Ah jawel, koppie op! Je hebt nu gewoon even flink de balen en dat is niks gek na gisteren. Nu ben je even meer met je meisje bezig en is je bv even wat naar de achtergrond gegaan.. maar over paar dagen zul je je vast wel weer beter voelen en krijg je wel weer zin in je bv. Op dit moment ben je met belangerijkere dingen bezig in je koppie :53:

Ja dat is waar ^^ ik voel me wel natuurlijk beter als gister maar ja het loopt nog altijd door me hoofd.. Ach paar dagen en dan hoop ik dat het toch gedaan is & ik naar me bv kan uitkijken ^^ :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hehe wat kijk ik uit naar mijn borstvergroting!! :63: nu viel het me pas echt op dat ik er toch echt mee inzit! Gister liep mijn man hier rond in zijn boxer en ik zei ''Oh ! dat kan ik ook hoor!!'' dus deed me jurk uit waarop hij zei ''kom eens hier!'' en deed ie me bh uit (nou geen problemen mee) maar heb zowat de hele avond in op de bank met hem gezeten met mijn armen over me borsten.. Daarna naar bed en het eerste wat ik deed was een shirtje aandoen(ik slaap altijd met een  shirtje & heb dit ook altijd aan als we vrijen, of ik moet het erg warm krijgen ) 

En het enige dat ik dacht was ''Waren ze maar groter :( '' ik wil zo graag mijn strapless jurkjes aandoen en leuke topjes.. En niks is mooi met mijn tietloze borstkas :( ohh het gaat er zijn zijn :63: kijk er zooooooooo naar uit!! 

:)  

Link naar reactie
Delen op andere sites

hehe nog 1 maand.. Vind al wel spannend :o ik stress nu al :63: 

Voel me ook vrij onzeker & het klinkt nog allemaal zoooooo onrealistisch dat ik er mee door ga. Dat die dag echt echt echt gaat komen :o vind eng en whaaaaaa :63: hihi

maaaaar ik kijk er enorm naar uit :D ^^ 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He stuiterbal :63:

Komt allemaal dichtbij he? Weet er alles van ;) Komt goed, komt goed, komt goed.. Diepe zucht en ademhalen :45: 

Nee is allemaal heel begrijpelijk maar het is goed dat je het doet. Even een keertje voor jezelf kiezen :) Over een tijdje zit je naast manlief halfnaakt op de bank zonder je boobies te hoeven verbergen :D En kunnen de slaapshirtjes de deur uit.. 

Komt echt goed dotje en we slepen je er wel doorheen :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden zei MarTietje:

He stuiterbal :63:

Komt allemaal dichtbij he? Weet er alles van ;) Komt goed, komt goed, komt goed.. Diepe zucht en ademhalen :45: 

Nee is allemaal heel begrijpelijk maar het is goed dat je het doet. Even een keertje voor jezelf kiezen :) Over een tijdje zit je naast manlief halfnaakt op de bank zonder je boobies te hoeven verbergen :D En kunnen de slaapshirtjes de deur uit.. 

Komt echt goed dotje en we slepen je er wel doorheen :53:

:63: hey andere stuiterbal :P

haha jaaaaa echt :o ben er zeker van dat het goedkomt & ademhalen doe ik geregeld :P diepe zuchten joh ! :45: 

Hihi ja betrapte me erop , uit gewoonte hou ik ook altijd een topje aan als we vrijen & nu (wou hij ) vroeg hij waarom maar ik heb hem niet geantwoord want hey.. heb andere dingen te doen :45: hahahaha! Ja komt zeker goed & zeker aangezien ik jullie ook nog heb :D

jij al stress? :63: is je 2e keer , heb je dan minder stress?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stress valt nu wel mee, weet een beetje hoe het riedeltje gaat he van opname tot aan het ontslag dus dat is al een spanning minder. Ben al een keer door het herstel heen geweest al dan niet dual plane maar goed weet wat ik wel of niet mag en wat ik ongeveer kan verwachten.. Scheelt allemaal best wat spanning al blijft het wel spannend hoe het er uit zal komen te zien :D 

En verder is het de laatste week mn huisje nog een goede beurt geven alles weer op werkhoogte zetten en mijn bed weer herstelgereed maken lees: voedingskussen, rolkussentjes en nog meer kussens :45: Oh ja manlief nog even goed inwerken qua wasjes draaien enz :45: 

Valt dus wel mee.. 

Xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei MarTietje:

Stress valt nu wel mee, weet een beetje hoe het riedeltje gaat he van opname tot aan het ontslag dus dat is al een spanning minder. Ben al een keer door het herstel heen geweest al dan niet dual plane maar goed weet wat ik wel of niet mag en wat ik ongeveer kan verwachten.. Scheelt allemaal best wat spanning al blijft het wel spannend hoe het er uit zal komen te zien :D 

En verder is het de laatste week mn huisje nog een goede beurt geven alles weer op werkhoogte zetten en mijn bed weer herstelgereed maken lees: voedingskussen, rolkussentjes en nog meer kussens :45: Oh ja manlief nog even goed inwerken qua wasjes draaien enz :45: 

Valt dus wel mee.. 

Xx

 

haha ja jij hebt de angst voor het onbekende niet meer hé ;) hihi komt helemaal goed met ons !

ik ga idd in mijn laatste week het huishouden doen (was, beddengoed... ) verder geen idee :P dat valt te zien als ik thuis kom of ik in bed of op de bank ga kunnen slapen hihi, maak me er beetje zorgen om maar ach, waar een wil is, is een weg dus komt wel goed ;) 

hihi 'valt dus mee'' jaaa helemaal ! :63: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog niet druk om maken joh waar je kan slapen. Komt echt wel goed.. slapen is in het begin toch ff knudde. Denk in jouw situatie dat de zorg van je dochter los moeten laten lastiger zal zijn, echt even een knoppie omzetten. Papa is er ook houd dat in gedachte :) Komt echt goed en je herstel is tijdelijk.. komt ook weer een eind aan ;) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei MarTietje:

Nog niet druk om maken joh waar je kan slapen. Komt echt wel goed.. slapen is in het begin toch ff knudde. Denk in jouw situatie dat de zorg van je dochter los moeten laten lastiger zal zijn, echt even een knoppie omzetten. Papa is er ook houd dat in gedachte :) Komt echt goed en je herstel is tijdelijk.. komt ook weer een eind aan ;) 

 

hihi nou heb ik niet echt moeite mee :45: vreemd genoeg , voor die ene keer dat ik het dan allemaal niet moet  doen, HOERA!!! hihihi , ik doe hier al zoveel, dus ben stiekem wel blij dat hij 3.5 week thuis is en ik rustig mag 'relaxen' :P tzal uiteindelijk wel vervelen, ma de eerste dagen zal het me wel goed doen om hem alles te laten doen.. En dan! Dan zal ik beginnen commanderen want dat doe ik wel graag :45: komt helemaal goed!! En ik vertrouw mijn man, uiteindelijk hebben we de zelfde aanpak wel dus komt wel goed ivm ons dochtertje ^^ 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,  vandaag over precies een maand ben jij aan de beurt. Laat het aftellen maar beginnen.... spannend! Enjoy de voorpret. :38:

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Jaydee:

Hey meis,  vandaag over precies een maand ben jij aan de beurt. Laat het aftellen maar beginnen.... spannend! Enjoy de voorpret. :38:

Xxx Jaydee 

hihi ja dacht het vandaag nog onderweg naar Duitsland ''Oh het is de 17e ! oh nog 1 maand !!'' time flies ;) hihi aftellen doe ik zeker en vast :D en kijk er enorm naar uit ^^ voorpret is toch wel leuk eigenlijk, hopelijk de napret ook nog hihi 

xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi ladies, ik sluit me hier aan, mijn operatie ligt vast op 18 november!! Exact zelfde als jij Miss S!!  Ben dus heel benieuwd naar hoe het resultaat bij jou zal zijn.  Aftellen!!!  jihaaa.  Plannen vond ik wel niet gemakkelijk hoor.  Heb met het werk de vrijdag nadien een beurs waar ik moet gaan staan... hopelijk lukt dat :wacko:.  Ik hoor verschillende verhalen over hoe snel je weer "iets" kan.  Ach we nemen het wel zoals het komt.  Ik ga nu wat dromen van boobies haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Goele:

Hi ladies, ik sluit me hier aan, mijn operatie ligt vast op 18 november!! Exact zelfde als jij Miss S!!  Ben dus heel benieuwd naar hoe het resultaat bij jou zal zijn.  Aftellen!!!  jihaaa.  Plannen vond ik wel niet gemakkelijk hoor.  Heb met het werk de vrijdag nadien een beurs waar ik moet gaan staan... hopelijk lukt dat :wacko:.  Ik hoor verschillende verhalen over hoe snel je weer "iets" kan.  Ach we nemen het wel zoals het komt.  Ik ga nu wat dromen van boobies haha.

ow spannend !! hihi, kun ook lekker aftellen, zal er snel genoeg zijn hé ;) 

Nou succes, weet niet of dat zal lukken.. lijkt me toch zwaar.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.