Ga naar inhoud

Miss.S : 14 oktober 2016 : Dr. de Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 290
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei Linda37:

Lees weinig over het voor of nadeel van hydrogel tegenover siliconen , wat zijn jullie ervaringen

kan ik je niet vertellen, probeer even de zoekbalk :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Miss.S:

ow spannend !! hihi, kun ook lekker aftellen, zal er snel genoeg zijn hé ;) 

Nou succes, weet niet of dat zal lukken.. lijkt me toch zwaar.. 

Woohoo girls die het rond mijn datum ook laten doen... ahum, vorige week besloten dat ik het al in november wil laten doen ipv volgend jaar in maart . Hoop echt dat dokter Demeyere plaats voor me heeft eind november ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Stephanie1979:

Woohoo girls die het rond mijn datum ook laten doen... ahum, vorige week besloten dat ik het al in november wil laten doen ipv volgend jaar in maart . Hoop echt dat dokter Demeyere plaats voor me heeft eind november ;-)

A ja vergeten te zeggen dat ik dus heel impulsief ben en eigenlijk niet echt bang :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Stephanie1979:

Hey Hey , ik zag ergens staan over dokter Demeyere , beter 5000 e en gelukkig voor 10 jaar of zo dan 3500 e maar met rimpels ... is de prijs bij hem niet zowiezo 3500 e? 

Zo simpel ligt het niet haha

Je betaald 5000 euro als je de anatomische prothese bij hem krijgt, met extra dunne rand. Deze adviseert hij enkel wanneer je hele dunne huid hebt en weinig bedekking van eigen weefsel, zodat je idd geen rimpels of randen zichtbaar krijgt.

Is je huid dik genoeg, dan is een ronde prothese geen probleem, ook bij voor de spier plaatsing niet! Bij een ronde prothese, betaal je bij hem 3500 idd

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei manonny:

He meid

Ik word 17 okt ook geholpen :):):)

Alleen dan bij kliniek heyendael bij drie straten..

Ik hoop dat het heel snel 17 okt is hihi. .

Nog een beetje voorbereiden en dan ben ik er klaar voor

Veel liefs 

hey @manonny

whaa spannend !! nog precies 3 weken he :D

Spannend!! Weet jij hoe laat je geholpen word? Ik heb met mijn consultatie het uur gekregen (10u30) maar weet zelf eigenlijk niet hoe laat ik echt geopereerd word :45: 

Succes met voorbereiden, (ik zou niet weten wat behalve mijn was te doen en mijn beddengoed verversen enzzz.. ) :P 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Stephanie1979:

Ik mag donderdag al op consultatie , er was iemand weggevallen , ik hoop in de tweede of laatste week van november operatie te hebben 

succes :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had vandaag een mailtje gestuurd naar Demeyere met een vraagje :   

Of de 290cc prothesen eventueel ook passen of zou de ruimte toch echt veel te smal zijn voor deze? 

 

hierop kreeg ik dit antwoord :

 

 

Beste mevrouw

 

Vóór de ingreep kan men alleen een ruwe schatting maken van het volume dat nodig is om de borst op een mooie manier te vergroten.

Men kan immers onmogelijk weten hoe elastisch de huid en het borstweefsel zijn.

Een belangrijke factor in de bepaling van het volume, is de vorm van borst die U wenst, met name de mate van bolling aan de bovenkant van de borst.

Om die reden vraag ik om op de dag van de ingreep enkele foto’s mee te brengen van borsten die U mooi vindt.

Bijna alle vrouwen wensen dat de borsten er nadien natuurlijk uitzien, maar sommigen willen eerder een recht verlopende bovenpool, of  een beetje bolling, of juist zo veel mogelijk bolling op voorwaarde dat het er niet nep uitziet...

Tijdens de ingreep begin ik steeds met het plaatsen van een testprothese.

Het volume van de Mentor prothesen verhoogt per 25 cc, dus 250,275,300, enz.

Ik zou bij U dus bvb kunnen beginnen met een pasprothese van 300 cc.

Dan vraag ik de anesthesist om de operatietafel recht te zetten om te zien hoe het eruit ziet.

Op dat moment mag er altijd iemand komen kijken als U dat wenst: een vriendin, uw partner, uw moeder..

Uzelf kan natuurlijk niet kijken, want U slaapt.

Als de borst dan boller is dan U mooi vindt, dan is die 300 voor U te veel en moeten we minderen naar bijvoorbeeld 275

Als de bovenpool van de borst nog een beetje te leeg is, plaatsen we beter een beetje meer, bijvoorbeeld 325

Of misschien is het juist goed zo.

De testprothese vertelt me dus hoeveel ruimte er in uw borst beschikbaar is.

Na het verwijderen van de testprothese, meet ik met een speciaal metertje de binnendiameter van de borst.

De testprothese mag gerust wat verfrommelt zitten, maar de definitieve prothese niet.

De diameter van de ruimte in uw borst bepaalt welk profiel van prothese ik moet plaatsen: moderate profile, moderate plus, high profile, extra high profile.

Voor eenzelfde volume bestaan er dus meerdere profielen : van breed en plat naar smal en hoog.

Om U een idee te geven: Een prothese van 300 cc moderate plus profile heeft een diameter van 12 cm.

Stel dat U borst mooi is met een testprothese van 300, maar de ruimte is geen 12 cm breed.

Dan plaatsen we beter een 300 cc high profile: die is heeft slechts een diameter van 11,1 cm en geeft 1 cm meer projectie.

 

Zoals U ziet is het geen probleem als uw borsten smal zijn.

Het volume van de prothese is afhankelijk van de ruimte die uw borst biedt en de mate van bolling die U wenst.

Door met testprothesen te werken, kan ik dat heel precies uitzoeken.

Een groot voordeel bij ons is, dat ik alle volumes in alle profielen in voorraad liggen heb, zodat ik niet afhankelijk ben van een beperkte bestelling.

 

Hopelijk biedt deze uitleg U een beetje klaarheid.

 

 

Ik ben nu wel een beetje in de war want .. Hij spreekt hier vooral over de ronde prothesen terwijl ik de Natrelle krijg, maar de manier van zal wel hetzelfde zijn, toch @Desert-Rose :) Het doet me wel deugt dat hij ze eigenlijk op voorraad heeft. Kan ik dan nog zeggen dat het altijd wel meer cc mag (als mogelijk is ) & zal dan zeker foto's meenemen :D

xxxx

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis, 

Ik snap dat je hierdoor in de war bent, maar ik denk dat hij enkel en alleen een voorbeeld geeft hoe hij altijd te werk gaat, en aan de hand van de pas prothese een vergelijkbare Natrelle 510 MX  gaat plaatsen, want het kan best zijn dat er alleen pas protheses beschikbaar zijn van Mentor.

Waar het op neer komt is dat hij eigenlijk pas tijdens de operatie kan zien hoeveel hij uiteindelijk kan plaatsten, en heel veel afhangt van de ruimte binnen in de borst.

Voorbeeld waarin je kan zien dat de breedte steeds met 0.5 omhoog gaat : 

220 cc - 11 breed - 10.1 hoog - 5.1 projectie

245 cc - 11.5 breed - 10.6 hoog - 5.3 projectie

290 cc - 12 breed - 11.1 hoog  - 5.5 projectie

Maar wil je niet voor verrassingen komen te staan , dan zou ik even een mailtje terug sturen,met de vraag of de pas protheses van Mentor dan overeenkomen met de Natrelle die jij gaat krijgen ( wat ik wel vermoed hoor) want dat je door dit mailtje toch wel een beetje in de war bent.

Maar door te vragen weet je het helemaal zeker.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Desert-Rose:

He meis, 

Ik snap dat je hierdoor in de war bent, maar ik denk dat hij enkel en alleen een voorbeeld geeft hoe hij altijd te werk gaat, en aan de hand van de pas prothese een vergelijkbare Natrelle 510 MX  gaat plaatsen, want het kan best zijn dat er alleen pas protheses beschikbaar zijn van Mentor.

Waar het op neer komt is dat hij eigenlijk pas tijdens de operatie kan zien hoeveel hij uiteindelijk kan plaatsten, en heel veel afhangt van de ruimte binnen in de borst.

Voorbeeld waarin je kan zien dat de breedte steeds met 0.5 omhoog gaat : 

220 cc - 11 breed - 10.1 hoog - 5.1 projectie

245 cc - 11.5 breed - 10.6 hoog - 5.3 projectie

290 cc - 12 breed - 11.1 hoog  - 5.5 projectie

Maar wil je niet voor verrassingen komen te staan , dan zou ik even een mailtje terug sturen,met de vraag of de pas protheses van Mentor dan overeenkomen met de Natrelle die jij gaat krijgen ( wat ik wel vermoed hoor) want dat je door dit mailtje toch wel een beetje in de war bent.

Maar door te vragen weet je het helemaal zeker.

xx

 

Ah oke :D Thanks voor je uitleg dan ga ik hem nog eens een mailtje doen voor de zekerheid hihi, was inderdaad toch wel even in de war ^^ 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei Miss.S:

Ah oke :D Thanks voor je uitleg dan ga ik hem nog eens een mailtje doen voor de zekerheid hihi, was inderdaad toch wel even in de war ^^ 

Xxx

Ja snap ik hoor meid,jij schrok al ,en dacht, he ik krijg de verkeerde haha

Precies, gewoon mailen, hij is de enige die volledig uitsluitsel kan geven.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha miss.s
Die demeyere heeft niet in de gaten dat jij die natrelle style 510 krijgt (denk dat ie even niet het dossier bij de hand had of zo?)
Schrijf dat er dan ook gewoon ff bij in een mail, maak het die man niet zo lastig :45:
Schrijft ie een hele mail terug voor de hondsbollen ;) 

En het is wel wat hij zegt, hij zegt nooit op voorhand wat er past.. Geef op de dag zelf aan wat je wilt, dat ie het maximale erin moet stoppen, dan komt het echt goed

En wat betreft dat aantal weken. 4 is minimaal, 6 is ruim, maar het is wel een fijne periode om in acht te nemen

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei best_boobie:

hahaha miss.s
Die demeyere heeft niet in de gaten dat jij die natrelle style 510 krijgt (denk dat ie even niet het dossier bij de hand had of zo?)
Schrijf dat er dan ook gewoon ff bij in een mail, maak het die man niet zo lastig :45:
Schrijft ie een hele mail terug voor de hondsbollen ;) 

En het is wel wat hij zegt, hij zegt nooit op voorhand wat er past.. Geef op de dag zelf aan wat je wilt, dat ie het maximale erin moet stoppen, dan komt het echt goed

En wat betreft dat aantal weken. 4 is minimaal, 6 is ruim, maar het is wel een fijne periode om in acht te nemen

xxxx

hihi jaaa hij had al geantwoord met zijn excuses en dat hij al thuis is :45: arme man ! heb hem mailtje terug gemaild hihi :) komt in orde ^^ 

Hihi ging ik al wel vanuit, lijkt me zoals @Desert-Rose ookal zei, na 4 weken wat gevoelig voor de littekens.. Lees toch ook vaak dat er dames zijn die op 6 weken ookal last hebben van hun littekens dus ^^ zal mijn sexy sportbh wel aanhouden hihi. Ben toch super nieuwsgierig hoeveel cc erin zal passen :o 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stephanie1979 die Style 501 (druppelvormig) kost 5000 euro, dat is inderdaad een pak meer dan de "gewone".  Maar als je zelf dus weinig of geen borstweefsel hebt heb je geen andere keuze, dus dan moet dat maar  :-).

Groetjes

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hehe, gister in 2 vingers(jaja je leest goed) gesneden :/ heb 3 pleisters aan gehad (iedere keer gewisselt door het bloedde) vannacht pijn gekregen aan 1 vinger, voelde er een hartslag en hij deed pijn, van morgen de pleisters eraf gedaan. Ze bloedden niet meer dus lijkt me beter geen pleister erop te laten :P 

I hope dat het geneest tegen Monday :45: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desert-Rose dank je voor de tip van de gember ;) voel me momenteel beter. heb de rest van de gember ingevroren, is gemakkelijker als ik thee wil maken maar 1 schijfje moet nemen of 2 of... :) 

Een hele wereld ging open allesinds:o dus dank u daarvoor :53: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Miss.S:

@Desert-Rose dank je voor de tip van de gember ;) voel me momenteel beter. heb de rest van de gember ingevroren, is gemakkelijker als ik thee wil maken maar 1 schijfje moet nemen of 2 of... :) 

Een hele wereld ging open allesinds:o dus dank u daarvoor :53: 

he meis,

Fijn om te horen dat het helpt,en idd goed plan hoor invriezen, zo kun je het lang bewaren en gebruiken als je het nodig hebt.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Miss S. ik word al een beetje opgewonden in jouw plaats.  Bij mij is het nog meer dan een maand.  Maar omdat we dezelfde prothese krijgen ben ik echt heeeeel benieuwd.  En ja, ik ga 'm ook zeggen, stop de grootste er maar in die je erin krijgt haha.

Toi toi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.