Ga naar inhoud

Miss.S : 14 oktober 2016 : Dr. de Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

23 uur geleden zei Miss.S:

hahaha ja inderdaad ;) heb vrij lichte pannen maar nadat het witloof erin stak zei ik hem ''nop, dit kan ik niet dragen :p'' haha en inderdaad heb hem zojuist kaassaus leren maken ;) en het is gelukt en het was lekker :D 

Ja inderdaad ;) heb foto op 5 dagen po & 1 dag po dus volgende week doe ik nog wel eens foto'tje :D 

xx

Zou ik misschien ook je foto's mogen zien? Ik word volgende maand geopereerd door dr demeyere :-) 

groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 290
  • Created
  • Laatste Reactie
11 minuten geleden zei Elly12:

Zou ik misschien ook je foto's mogen zien? Ik word volgende maand geopereerd door dr demeyere :-) 

groetjes 

ja hoor ik voeg je toe , :) 

wat krijg je?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

update : 12 dagen po

Van morgen vroeg op controle geweest. Hij heeft de hechtingen eruit gehaald en dat was het. Hij vond het mooi maar verder heeft ie niet echt gekeken. Ik mag nog niet fietsen. Pas na 4 weken of later zelfs. Hij zei je mag op een hometrainer maar fietsen enkel als het vlak is. Waarop ik en mijn man begonnen te lachen. ''Ja vlakke wegen in België'' en dit vond hij ook wel grappig. Dus fietsen zit er nog niet in. 

Hechtingen zijn er dus uit, ging prima. Zien er mooi uit. Foto volgt nog wel :) 

@best_boobie mag ik mijn littekens gewoon afplakken? Hij vond het niet nodig want andere vrouwen deden dit ook niet enz.. Maar ik zou het precies prettiger vinden aangezien ze toch wel jeuken en branden (doordat mijn sportbh hier toch wel op duwt/schuift??) Moet ik de pleisters dan vaak vervangen? 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Daantje1234:

@Miss.S wat fijn dat je controle goed is gegaan! Wel grappig altijd om zoveel verschillende adviezen te lezen van pc's, maar inderdaad gewoon doet wat hij zegt! Ik probeerde na 3 weken te fietsen en dit lukte me niet eens kon me niet afzetten hihi. Lekker van je boobs genieten xxx:53:

Haha ja is grappig he maar inderdaad, het beste is dit advies te volgen hé ;) hij is uiteindelijk de eindverantwoordelijke^^

Ow na 3weken?? Dan zal ik wel wachten hahahaha :45: En dat zal ik zeker doen ;) xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat alles goed gaat meid :) Dus je fiets blijft nog ff in de schuur ;) Komt wel weer.

Nu weer verder herstellen en genieten van je boobs!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei MarTiet:

Fijn dat alles goed gaat meid :) Dus je fiets blijft nog ff in de schuur ;) Komt wel weer.

Nu weer verder herstellen en genieten van je boobs!

Xx

ja jammer genoeg wel :P 

hihi ja doe ik zeker & zal ik ook zeker doen ;) 

hoe is het verder met jou? Ik las dat je nog je AB verder moest innemen??

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Miss.S Ja zit voorlopig nog wel aan de kuur maar geeft niet is alleen maar goed nu. En gaat beter hoor meis, hechtingen willen er toch uit dus hou het goed in de gaten en hou alles goed schoon. Meer kunnen we niet doen :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden zei Sweetboobs16:

@Miss.S Fijn dat het allemaal goed was. En ook wel lekker dat die hechtingen eruit zijn denk ik he :) 

xx

dat valt goed mee, ze branden nu terug en jeuken nog meer :45: mijn sportbh wrijft er teveel over dus ik denk dat ik ze terug ga afplakken ookal hoeft dat volgens de pc niet, aangenaam voelt het toch niet :) xx

 

26 minuten geleden zei MarTiet:

@Miss.S Ja zit voorlopig nog wel aan de kuur maar geeft niet is alleen maar goed nu. En gaat beter hoor meis, hechtingen willen er toch uit dus hou het goed in de gaten en hou alles goed schoon. Meer kunnen we niet doen :) 

Nee inderdaad, ben toch blij dat het verder goed gaat. Jammer van die hechtingen seg :( naja.. zolang het 1 borst is dat je in de gaten moet houden :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Sweetboobs16:

@Miss.S Oh :P Tja je moet maar zo denken dat is wel een teken dat ze goed genezen.

Ja kan mij goed voorstellen dat je dat niet fijn vind en ze wilt beschermen!

haha dat is natuurlijk ook weer waar ;)

Ja het is toch een vreemd idee dat ze nu bloot onder mijn bh band zitten :unsure: 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is misschien ook maar beter dat je voorlopig nog niet op de fiets stapt.. met jouw fietskwaliteiten ;):45: 
Nee maar zonder gekheid, ik kon dat volgens mij zelf ook niet, moest er gewoon niet aan denken! Heb volgens mij met 5 weken po voor het eerst gefietst en dat ging wel.. was ff op een neer naar de winkel, die op 3 minuten fietsen ligt. Dus lekker rustig aan joh ;)

Je littekens afplakken.. Het is wel goed als ze aan de lucht kunnen drogen, maar snap ook dat je bh irriteert.. Je zou evt een gaasje ertussen kunnen leggen (Tussen bh en litteken) of een naadloos hemdje dragen onder de bh. Dan hoef je je littekens niet af te plakken en komt er nog door het gaasje evt wat lucht bij..

Na het douchen wel altijd pleisters vervangen als ze nat zouden zijn, anders verweekt je litteken.

Fijn dat alles in orde was!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei best_boobie:

Het is misschien ook maar beter dat je voorlopig nog niet op de fiets stapt.. met jouw fietskwaliteiten ;):45: 
Nee maar zonder gekheid, ik kon dat volgens mij zelf ook niet, moest er gewoon niet aan denken! Heb volgens mij met 5 weken po voor het eerst gefietst en dat ging wel.. was ff op een neer naar de winkel, die op 3 minuten fietsen ligt. Dus lekker rustig aan joh ;)

Je littekens afplakken.. Het is wel goed als ze aan de lucht kunnen drogen, maar snap ook dat je bh irriteert.. Je zou evt een gaasje ertussen kunnen leggen (Tussen bh en litteken) of een naadloos hemdje dragen onder de bh. Dan hoef je je littekens niet af te plakken en komt er nog door het gaasje evt wat lucht bij..

Na het douchen wel altijd pleisters vervangen als ze nat zouden zijn, anders verweekt je litteken.

Fijn dat alles in orde was!!

xxx

:45: nou nou !! op z'n miss.ssen hé :P 

Ja hij raadde ook aan pas te proberen met 5 weken :) dus we wachten gewoon lekker. 

Mijn littekens heb ik vandaag geen last van. Zo af en toe steken of jeuk. Maar geen irritatie. Zal gekomen zijn doordat gister de pleister eraf gehaald is enz. :) Foto's vergeten toevoegen. Volgt nog wel .. Ooit :45: Maar thanks voor de tips. Moest ik toch terug last krijgen van wrijving ... 

ja qua douchen.. Normaal douche ik dus samen met mijn man zodat hij gelijk ook mijn haar kan wassen. Maar dat zal dus nu niet meer kunnen doordat hij toch vrij lang doet over zichzelf te douche en het warm water dus begint te stomen.. Dit lijkt me niet goed voor mijn litteken? :) 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei best_boobie:

Ik zou ietsje later onder de douche gaan staan idd, als hij bijna zover is ;)

Fijn dat je littekens nu minder last veroorzaken :35:

Hm.... tis wat met die foto's :45:

Xxx

hahaha ja ach, als ik me geen zorgen maak komen er niet snel foto's nee :45: is alleen maar een goed teken hahaha ! 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hoii voor zij die het willen lezen.

Ik zal nog eens een updatje plaatsen. Ik ben nu 3.5 week po. 

Ik voel me fit. Ik zou alles kunnen doen. Maar helaas :P we houden ons nog rustig.. Mijn badkamer moet dringend gekuist worden :( maar ik kan niet & naja.. wil het niet door mijn man laten doen dus arghh !!!!!! FRUSTRATIE!!!

Verder... Steekjes hier, steekjes daar, pijntjes hier pijntjes daar.. het gewoonlijke (wat ik hier vaker las) 

Littekens (vooral links) brand soms nog, steekt ook nog, rechts geen last. Ik heb wel enorm veel last van mijn ribben.

Gisteravond toen we in bed kropen ging ik op mijn linker zij liggen & ging juist mijn hand onder mijn kussen schuiven en AUWTCH!!!! pijnscheutje onder mijn linkerborst.. niet mijn litteken maar echt mijn ribben.. Allebei de kanten.. Rechts heb ik dit ook al gehad met opstaan uit bed ??? Geen idee , heb het voor de operatie nog van iemand in de chat gelezen. Dus maak ik me geen zorgen om, alleen wat doet dat gvd veel pijn seg! :/ 

Ik mag niet klagen, alles verloopt zoals het moet in mijn ogen, naar mijn gevoel, ben enorm blij met mijn boobies ^^ 

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoeraaaa mijn magische 4 weken zijn gehaald, band mag uit, bh shoppen mag (hier wacht ik wel mee ) en mijn armen mogen in de lucht... (dit wacht ik mss ook wat af, zal dit beetje opbouwen.. Ben het nu zo gewoon van mijn armen laag te houden  )

Hahaha zooo lang uitgekeken naar mijn armen omhoog te kunnen doen... Durf ik het niet :45: 

Straks of morgen foto :) 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei best_boobie:

:45: Dat van die armen had ik ook :45:

Ik ga ff spieken bij je nieuwe foto's, maar fijn dat je de magische 4 weken voorbij hebt.
Band al uit? Of liever toch nog lekker veilig aan? haha ;)

xxx

Wou zojuist een haarclip indoen... Ellebogen gingen net iets hoger als mijn schouders en dat voelde ik al aan mijn ribben (aangezien die nog vrij gevoelig zijn) dus voorlopig hou ik mijn ellebogen laag :45: 

Band heb ik sinds van morgen uit , ik keek er zooo naar uit, hij zat niet meer lekker & jeukte (ergens aan de band stak een klein stukje hard plastiek uit en dat prikte in mijn borsten en dan jeukte dat :P )

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei best_boobie:

Hahaha, lekker rustig aan joh.

Hm, anders dat plastieke dingetje afknippen, of gaat dat niet?

Echt zo grappig hoe snel het gegaan is!

Xxx 

Heb ik geprobeerd maar het is zoooo klein :( denk dat ik hem wel aandoe voor te slapen :) 

Ja kan het haast niet geloven! :o 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.