Ga naar inhoud

Miss.S : 14 oktober 2016 : Dr. de Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Hallo allen,

Ik ben Miss.S en ik ben 22 jaar, ik heb een dochtertje en ik ben getrouwd.

Ik had voor mijn zwangerschap 70B en na mijn zwangerschap een 75-80B. Helaas ben ik moeten stoppen met borstvoeding waardoor mijn borsten bijna geen vulling meer heeft. Ik heb nu een 75A. Hierdoor voel ik mij enorm onzeker. Mijn man vindt mij goed zoals ik ben. Maar na meerdere gesprekken gaf hij inderdaad toe dat het iets meer zou mogen zijn. Als het van hem af hing zou ik geen borstvergroting laten doen. Omdat hij content is met wat ik hem. Maar het is nu wel echt iets dat bijna mijn leven leid. Ik voel me onzeker en ik zou het toch graag willen. Helaas is er nu sowieso geen geld voor dus is het even wachten. Maar hij had eens gevraagd aan een collega waarvan de ex-vrouw een borstvergroting had laten doen en zij was bij Dokter Houtmeyers geweest. Iemand nog ervaring? Zij heeft een borstvergroting op waterbasis ofsoiets. Maar is er zoveel verschil? En wat is dan beter? Silicone gevuld met water of met siliconegel? En zo heb ik al zoveel mogelijke manieren gezien en gelezen.. :P Dat ik er eigenlijk niet wijzer uit wordt.

*edit* ik heb je titel aangepast (even dr. de Meyere erbij gezet, aangezien anders mijn reactie van geen kant meer klopt hieronder :P en je naam aangepast zoals je me vroeg)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 290
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

De naam van de arts zegt me niets eigenlijk, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat het geen goede arts is :)

De prothese op waterbasis, zal waarschijnlijk de 'monobloc hydrogel' zijn.

Dit is een gel, die op waterbasis is.

Als je hydrogel in de zoekbalk rechtsboven ingeeft,dan kun je er meer over lezen. En evt op google natuurlijk.

Succes met lezen en info verzamelen. Ook al is het kostenplaatje nog niet rond, je bent dan in ieder geval al goed voorbereid!

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh dat kan idd wel dat de monobloc hydrogel de waterbasis is. De chirurg die me is aangeraden doet dees blijkbaar vaker.

maar inderdaad. Ben blij deze forum gevonden te hebben. Kan ik momenteel toch veel ervaringen lezen en informatie krijgen. Ik wil natuurlijk geen overhaaste beslissingen nemen ;)

Thnx voor je reactie xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Update: 

Keuze is nu wel echt gemaakt. Ik ga naar Dokter De Meyere. Consult zal wel pas zijn tussen Juni & Sept. Hopelijk kan ik dan rond okt/Nov onder het mes :D Man kijk er naar uit! Al zoveel topics gelezen over De Meyere en al zoveel boobs van hem gezien. 

En na een goede babbel met Best_Boobie , ben ik er van overtuigt dat hij me vast zal kunnen helpen. :D

Ondertussen zal ik hier gewoon voort blijven lezen en hopelijk kan ik snel bellen voor een consult :D

 

Liefs S

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei best_boobie:

:53:

Gister nog eens boobs gekeken van hem. Anatomische & ronde & ronde achter de spier. En we zijn er toch wel van overtuigt dat ronde voor de spier (als dat mogelijk is bij mij) toch wel voorkeur zou hebben :D Dus zoals je zei dan zitten we goed bij De Meyere :D Mijn man was er van overtuigt dat anatomische natuurlijker vallen. Maar ik heb al een 'hang' en ik las dat anatomische dat dan zouden accentueren. En dat willen we niet :D Hihi ben toch blij dat ik nu zo stilletjes aan mijn weg begin te vinden hier :D whaaaa!!!! kan niet wachten !!!! :D

Maak me nu vooral zorgen om NA de operatie.. Hoe ik dat allemaal ga regelen. Want niemand weet ervan behalve mijn man. En hij kan tegen dan nog maar enkele dagen vrijaf nemen. Maar dan zou ik mijn dochter van school moeten halen (is maar wandel afstand). Maar zoals ik las, als ik de eerste dagen al helemaal niks kan.. Oke dan is hij thuis.. Maar daarna niet meer... Misschien dan beter tijdens de Herfstvakantie of Kerstvakantie? (Nadeel hiervan is dat ik dan met rusten en genezen bezig ben en dat zijn broer de 24/12 wss wil afspreken voor kerst te vieren.... ) 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei best_boobie:

Oh maar als je voor de spier krijgt, dan valt het echt wel mee na een paar dagen hoor :)

Als het op wandelafstand is, dan is het na een paar dagen wel weer te doen :)

Xx

Oh oke, maar ik ga dan nog geen deur open kunnen trekken want hier in het appartementsblok is dat een vrij zware duur :s dus dat gaat denk ik wel een probleem worden.. 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei best_boobie:

Oh ja.. Dan wordt het tijd voor een portier idd hahaha

mmm... Dan ga ik toch moeten zien dat het voor de herfstvakantie is, dat mijn man een paar dagen voor de vakantie verlof neemt, zodat hij ons dochter kan ophalen... Dan heb ik toch mijn 1weekje rust, ga ik niet al te veel moeten doen enz en denk dat ik vanaf week 2 dan toch wel de deur zou kunnen open niet?

mmm en anders idd steeds bi jde buren beneden aankloppen om te vragen of ze de deur voor me zouden willen openen :P 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei best_boobie:

:45: ja, aankloppen kan altijd nog ;)

Als je voor de spier krijgt,zal die deur daarna idd wel loslopen... En je wordt handig hoor, als je beperkingen opgelegd krijgt ;)

Xxx

Dat is waar :D Zal het maar gewoon op me af laten komen :D

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooohhhh super dat je bij de demeyere gaat. 

Ik wordt volgende week vrijdag door hem geopereert :-) 

Spannend. 

Je kan er dan nog een paar zien die hij heeft gemaakt :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Miss_J:

Oooohhhh super dat je bij de demeyere gaat. 

Ik wordt volgende week vrijdag door hem geopereert :-) 

Spannend. 

Je kan er dan nog een paar zien die hij heeft gemaakt :-)

Inderdaad! Wat spannend voor je! serieus aan het aftellen dus :D hahaha gaat leuk voor je zijn, nieuwe boobs, kijk er ook naar uit. Maar inderdaad, in de tussen tijd zal ik de De Meyere Boobs blijven kijken :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie Zou je anders mijn titel ook kunnen veranderen naar ''  Borstvergroting door Dokter De Meyere''

en op begin van mijn tekst soofje naar Miss.S veranderen. en 75a zou 75aa moeten zijn ;) 

Ik merk dat ik dat zelf niet kan :P 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
  • 1 month later...

Spannend! Ik ben ook ant uitkijken naar consultatie, de 21ste juni. Ben ook continu boobs ant bekijken, voel me soms een vies ventje :P 

Weet je al hoeveel cc en welke prothesen je gaat nemen? Of laat je de pc beslissen?

Ik heb de pc laten kiezen en ze wil 380 cc doen, maar ik denk toch wat meer te vragen, ik lees hier overal dat het snel gewoon bent, en dat het bijna altijd wat meer mocht zijn..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-5-2016 om 22:07 zei AAA-cupje:

Spannend! Ik ben ook ant uitkijken naar consultatie, de 21ste juni. Ben ook continu boobs ant bekijken, voel me soms een vies ventje :P 

Weet je al hoeveel cc en welke prothesen je gaat nemen? Of laat je de pc beslissen?

Ik heb de pc laten kiezen en ze wil 380 cc doen, maar ik denk toch wat meer te vragen, ik lees hier overal dat het snel gewoon bent, en dat het bijna altijd wat meer mocht zijn..

Oehh ook spannend ! Bij u wie gij? Dat zal er snel genoeg zijn hoor meid ;) tijd vliegt! hihihi ja ik heb al zoooooooooooveel foto's op mijn tablet staan :P hihihi :$

Nee ik weet niet hoeveel cc, ik denk rond de 310cc en liefst de ronde voor de spier, daarom bij demeyere ;) 

en ik ga demeyere zal laten kiezen, ik ga 20 juli gewoon passen en zien wat hij het mooiste vind (en wat ik dan ook mooi vind) en daar ga ik dan voor :D 

ja k ga sowieso kiezen voor het meeste dat er bij mij in kan, zodat ik geen spijt zal hebben :) heel veel succes meid! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Miss.S:

Oehh ook spannend ! Bij u wie gij? Dat zal er snel genoeg zijn hoor meid ;) tijd vliegt! hihihi ja ik heb al zoooooooooooveel foto's op mijn tablet staan :P hihihi :$

Nee ik weet niet hoeveel cc, ik denk rond de 310cc en liefst de ronde voor de spier, daarom bij demeyere ;) 

en ik ga demeyere zal laten kiezen, ik ga 20 juli gewoon passen en zien wat hij het mooiste vind (en wat ik dan ook mooi vind) en daar ga ik dan voor :D 

ja k ga sowieso kiezen voor het meeste dat er bij mij in kan, zodat ik geen spijt zal hebben :) heel veel succes meid! xxx

Ik bij Linda Visser in Wellnesskliniek in Genk, ze staat bekend om haar natuurlijk borsten en niet te groot. Het eerste wat ze zei, toen ze mij bekeek, was : Ik zet bij u niet meer dan 380 cc :P ze wist precies dat ik het onderste uit de kan wou halen :P maar dat was vorig jaar en ben nu een zoontje en een dikke 10 kilo extra, daarom wil ik wa meer nu..

Het zijn ook ronde, maar wel dual plane, ik denk omdat ik te weinig borstweefsel heb..

Tzal wel rap gaan, ale als ik hier elke dag kijk, lijkt het wel een eeuwigheid te duren voor het mijn buurt is <_<

maar ik ga u sowieso volgen, ben benieuwd hoeveel het uiteindelijk wordt voor u  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27 januari 2016 om 15:21 zei Miss.S:

@best_boobie Zou je anders mijn titel ook kunnen veranderen naar ''  Borstvergroting door Dokter De Meyere''

en op begin van mijn tekst soofje naar Miss.S veranderen. en 75a zou 75aa moeten zijn ;) 

Ik merk dat ik dat zelf niet kan :P 

xxx

Dag Miss S,

ik ben enkele weken terug voor een eerste gesprek ook bij dr de Meyere geweest, hij raadde me voor de spier aan (terwijl ik weinig eigen weefsel heb), andere pc raden me allen achter de spier aan dus ben ik beginnen twijfelen. Ik voelde me erg goed bij de demeyere maar heb schrik dat je de randen na verloop van tijd zou kunnen zien. Hoeveel cc werd bij jou geplaatst? En hoe verliep het herstel? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Saar:

Dag Miss S,

ik ben enkele weken terug voor een eerste gesprek ook bij dr de Meyere geweest, hij raadde me voor de spier aan (terwijl ik weinig eigen weefsel heb), andere pc raden me allen achter de spier aan dus ben ik beginnen twijfelen. Ik voelde me erg goed bij de demeyere maar heb schrik dat je de randen na verloop van tijd zou kunnen zien. Hoeveel cc werd bij jou geplaatst? En hoe verliep het herstel? 

 

hey meid! Oh fijn om te horen (voor mezelf ) dat hij je ook voor de spier aanraad ondanks het feit dat je weinig eigen weefsel hebt. 

Ik zelf ben nog niet geopereerd ik heb pas mijn consultatie op 20 juli (NOG 50 DAGEN TE GAAAN :43:) je zou, als je nog heel veel twijfelt, eens moeten kijken bij @zalikhetdoen en zij had ook weinig eigen weefsel en bij haar is het heeeeeeeeeeeeeel natuurlijk ! echt SUPER MOOI !!!! <3 , en @Feather2 is ook door demeyere geopereerd en dacht gelezen te hebben dat zij ook weinig eigen weefsel had.. maar dit durf ik dus niet meer met zekerheid te zeggen, er zijn sowieso nog zoooooooooooveel meer dames bij hem geweest ;)

Als ik van jou was zou ik niet twijfelen, demeyere is the best in voor de spier plaatsen, hij is all in too naturelle dus ik zie dat helemaal in orde komen. 

ik wens je heel veel succes meid! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • Nog 35 dagen
  • Nog 831 uren
  • Nog 49.815 minuten
  • Nog 2.988.852 seconden

want mijn consult is niet 20 juli maar dus 13 juli :45: ! 

achja het is vroeger, des te beter :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo nu ook mijn doorverwijzing naar de radioloog voor mijn echo ook gekregen dus dan doe ik mijn halfjaarlijkse onderzoek nu in juni voor ik op consult ga bij demeyere.. Dan is de echo iets meer recent :) 

nog 28 dagen ! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.