Ga naar inhoud

Cccgg : 18 februari 2016 : Dr. Nio : OLVG-West


Aanbevolen berichten

  • Reacties 325
  • Created
  • Laatste Reactie
2 minuten geleden zei Cccgg:

Kan die telkens niet vinden :unsure:

Ga naar je profiel. Tik of klik dan op: 'bekijk inhoud/activiteit' of zoiets (op computer) en dan kun je links kiezen voor 'discussie'

 

Doe je het op de telefoon, dan ga je ook naar je profiel en klikt op het 'krantje' tussen je omslagfoto en het aantal bijdragen (er staat hoeveel bijdragen je gedaan hebt) 

Dan kun je daarna kiezen voor het 'soort bijdrage'

Daar dan ook op discussie tikken :)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha heb ik niet al meerdere keren antwoord gegeven grapjas :P

Het wordt groot ja maar niet huge! Je wil grotere borsten. Het zou zonde zijn als je ze straks te klein gaat vinden.... 

Maar Nio is de prof.. En die zie je overmorgen. Je kunt het er dan nog even met hem over hebben. Maar laat je niet gek maken door andermans foto's ;)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Cccgg:

Vanmorgen gebeld nagels mogen alleen wel heel kort nog iemand acryl nagels gehad tijdens de operatie ??

Ik had ze gewoon lang.

Ze hadden wel verzocht om er eentje af te halen ivm de laser die om je vinger gaat.

Dat was ik vergeten van alle spanning en toen hebben ze hem om mijn teen gedaan :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Cccgg:

Lief van je dankje wel!

eindelijk he weet je nog dat we in december zijden kerst en nieuwjaar? Haha 

 

Ja lijkt eeuwen te duren en dan is t ineens toch zo ver! Ben blij voor je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Cccgg:

@DreamLou wat n lieverds he haha 

spannend nog tips om mee te nemen bijvoorbeeld? 

 

Wat ik mee had was: nekkussentje en fleecedekentje ( fijin voor in de auto vond ik) dat nekkussentje is ook heel erg fin voor het slapen in het begin, had m bij action gekocht voor paar euro.

Wat t eten voor onderweg naar huis, dropjes en crackers had ik mee.

lekker warme sokken ( fijn als je na je operatie uit bed moet om naar de wc te gaan ofzo, of slofjes)

een makkelijk zittende broek, ik had mn zwrate (strakke) stretch broek aan, en die kregen ze bijna niet aan bij me hahaa, niet slim.

oohhhh zakjes voor onderweg naar huis. Ik werd misselijk en was zo blij dat ik die mee had!

Had ook cola mee, om mn maag wat tot rust te brengen.

 

oh en je krijigt in het ziekenhuis dus een mooie operatie onderbroek aan( daar doet Nio je recept voor medicatie in hahaha).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.