Ga naar inhoud

Cccgg : 18 februari 2016 : Dr. Nio : OLVG-West


Aanbevolen berichten

Whahahaha, ik zeg altijd; een maximizer is zo'n bh waar je direct mee naar de bodem zinkt al je in het water zou vallen....zuigen zich helemaal vol!

Net als de maximizer bikini, als je uit het water komt moet je eerst die kussens uitknijpen, heel charmant!

Hahahahah jaa precies!

Nog even dan is dat allemaal voorbij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 325
  • Created
  • Laatste Reactie

Lief van je en jnderdaad volkomen gelijk.

Toch is t wel fijn als dicht bij staande familie t een beetje snap , me vrienden wel die snappen t allemaal niet omdat ik niks heb want heb n B maar omdat t iets is wat ik wil!

Wil? Ga doen! Haha bedankt voor je reactie

Nu mis ik de VIND IK LEUK knop ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of wel ontevreden ben maar je eigen verstoppen en doen als of jij t niet zou willen bah achterbakse mensen he tegenwoordig!

ja dan is het puur jaloesie. Die hou je altijd ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu mis ik de VIND IK LEUK knop ;-)

Haha geloof dat me zin niet helemaal klopte ' het moest zijn omdat ik gewoon iets heb ipv net als sommige aa!

Haha

ja dan is het puur jaloesie. Die hou je altijd ;)

Jaaaa nou lekker showen in onze mooie bikini's ipv die dikke dingen! Begin volgend jaar ben ik aan de beurt eerst 16 november consult!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik het mijn ouders vertelde kon mijn moeder het wel begrijpen, en mijn vader zei niet meer dan 'oke'.

Mijn vader doet nu wel anders tegen me maar ik had toch al geen goede band met hem.

Verder mijn oma die mijn tattoo al lichaamsverminking vond, snapte het juist enorm goed toen ik het uitlegde.. en toen ik ze net had kreeg ik geld om wat lekkers te kopen omdat ik me zo slecht voelde & met een maand of 3/4 PO toen wou ze ze graag zien en vond ze ze heel mooi (ze kneep er zelfs in hahah)

Een kant van mijn familie heb ik het niet verteld omdat ik geen zin had in nare reacties, uiteindelijk met zwemmen deze zomer waren ik en een nicht ons aan het omkleden, toen ik moeite had met het uitdoen van mijn bh aangezien ze het nog niet wist. Dus ik maar gezegd dat ik haar iets moest vertellen en dat ze niet moest schrikken, meteen kreeg ik de reactie: 'waar zit de piercing??' dus ik zo: 'nee het is een tikkie erger' zei: 'tattoo?' ik: 'nog erger' zei: ' heh wat?' nja uiteindelijk dus verteld en laten zien en gelukkig snapte ze het volkomen hahah! Zo ook mijn jongere nichtje doet gelukkig niet anders nu ze het weet (hun moeder zou denk ik flippen als ze het wist)

De meeste reacties waren dus wel erg positief, al denk ik dat ik niet met veel kan praten over het feit dat ik ze eigenlijk nog wat groter had gewild mja, en een deel van mijn familie weet het dus nog steeds niet en heeft nog niks opgemerkt (of ze durven gewoon niks te zeggen)

Ik denk dat als mensen echt negatief reageren op zoiets, dat ze niet erg wijs alsware zijn, want als je dagelijks tegen een onzekerheid aanloopt, en er zo makkelijk wat aan kan laten doen (sure het kost veel geld en doet pijn), dan ben je jezelf toch eigenlijk te dom af om het niet te doen? Ik heb heel lang ermee gezeten dat mijn ex het niet oke vond dat ik een vergroting wou, want het was zo toch ook goed? Nou ik heb me dus eigenlijk langer rot gevoeld omdat mijn ex me zo wel prima vond.. Onzin dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik het mijn ouders vertelde kon mijn moeder het wel begrijpen, en mijn vader zei niet meer dan 'oke'.

Mijn vader doet nu wel anders tegen me maar ik had toch al geen goede band met hem.

Verder mijn oma die mijn tattoo al lichaamsverminking vond, snapte het juist enorm goed toen ik het uitlegde.. en toen ik ze net had kreeg ik geld om wat lekkers te kopen omdat ik me zo slecht voelde & met een maand of 3/4 PO toen wou ze ze graag zien en vond ze ze heel mooi (ze kneep er zelfs in hahah)

Een kant van mijn familie heb ik het niet verteld omdat ik geen zin had in nare reacties, uiteindelijk met zwemmen deze zomer waren ik en een nicht ons aan het omkleden, toen ik moeite had met het uitdoen van mijn bh aangezien ze het nog niet wist. Dus ik maar gezegd dat ik haar iets moest vertellen en dat ze niet moest schrikken, meteen kreeg ik de reactie: 'waar zit de piercing??' dus ik zo: 'nee het is een tikkie erger' zei: 'tattoo?' ik: 'nog erger' zei: ' heh wat?' nja uiteindelijk dus verteld en laten zien en gelukkig snapte ze het volkomen hahah! Zo ook mijn jongere nichtje doet gelukkig niet anders nu ze het weet (hun moeder zou denk ik flippen als ze het wist)

De meeste reacties waren dus wel erg positief, al denk ik dat ik niet met veel kan praten over het feit dat ik ze eigenlijk nog wat groter had gewild mja, en een deel van mijn familie weet het dus nog steeds niet en heeft nog niks opgemerkt (of ze durven gewoon niks te zeggen)

Ik denk dat als mensen echt negatief reageren op zoiets, dat ze niet erg wijs alsware zijn, want als je dagelijks tegen een onzekerheid aanloopt, en er zo makkelijk wat aan kan laten doen (sure het kost veel geld en doet pijn), dan ben je jezelf toch eigenlijk te dom af om het niet te doen? Ik heb heel lang ermee gezeten dat mijn ex het niet oke vond dat ik een vergroting wou, want het was zo toch ook goed? Nou ik heb me dus eigenlijk langer rot gevoeld omdat mijn ex me zo wel prima vond.. Onzin dus.

Wauw goed dat je ook gewoon heb gedaan wat je wilde en wat n lieve mensen!

Ga steeds n stapje verder met vertellen vrienden vinden t allemaal leuk! Hebben t zelf ook allemaal bijna haha alleen ouders he soms? Grrr haha maar niks mee te maken ik wil en doe t en me man vind t ook tof kijk t hoef niet want manne zeggen altijd je bent goed zoals je bent inderdaad maar wil t dus! Haha

Dankje voor je bericht meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga wel van n goeie B naar hopelijk een mooie E

Dus is wel iets anders als van aa naar C dan zouden ze t mis wat anders opnemen! Maar ag uit al deze berichtjes blijk maar weer dat er meerdere zijn met zoon reactie! Je heb altijd positieve en negatieve mensen he!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw goed dat je ook gewoon heb gedaan wat je wilde en wat n lieve mensen!

Ga steeds n stapje verder met vertellen vrienden vinden t allemaal leuk! Hebben t zelf ook allemaal bijna haha alleen ouders he soms? Grrr haha maar niks mee te maken ik wil en doe t en me man vind t ook tof kijk t hoef niet want manne zeggen altijd je bent goed zoals je bent inderdaad maar wil t dus! Haha

Dankje voor je bericht meid!

Nou dat valt ook wel mee hoor! Mijn vriend is heel erg van het verbeteren van jezelf, toen ik hem vertelde vond hij het ook wel interessant en leuk, want ja welke man houdt nou niet van tieten! Ik had meer moeite met mijn oma's dan met mijn ouders, want mijn hele familie heeft grote borsten (op mijn nicht na) en met alles wat je op tv ziet over plastische chirurgie maakt hun kijk erop niet veel beter. Mijn moeder accepteert bijna alles wat ik doe, en mijn vader's mening daar maak ik me niet zoveel zorgen over. Ik moet zeggen dat ik eigenlijk zenuwachtiger ben om mijn moeder te vertellen dat ik een tongpiercing wil dan van mijn borsten! :P Ik zou vooral als je het verteld goed uitleggen waarom, en duidelijk maken dat ze veel verder zijn met borstvergrotingen dan je zou denken! En dat je op tv vooral de negatieve kant te zien krijgt..

Ben daarom wel erg blij met hoe mijn vriend me erin gesteund heeft, hij vond het wel een hell mij te helpen maar nu mijn boobs mooi soepel worden is het wel een leuk gezicht soms hoe hij er naar kijkt :P

Heel veel succes in ieder geval! het is sowieso moeilijk maar ik denk dat het onbegrip vooral komt door het zwart-witte beeld wat mensen er bij hebben. Alle nare dingen die mis kunnen gaan en dat het meteen van die ballonnen zullen worden wat ook lang niet altijd zo is! (mits mensen dat willen natuurlijk hahah) Ik denk dat het zeker wel goed komt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga wel van n goeie B naar hopelijk een mooie E

Dus is wel iets anders als van aa naar C dan zouden ze t mis wat anders opnemen! Maar ag uit al deze berichtjes blijk maar weer dat er meerdere zijn met zoon reactie! Je heb altijd positieve en negatieve mensen he!

Ja klopt maar als je beetje maximizers hebt gedragen zul je zien dat veel mensen het gewoon niet opvalt die je het niet verteld (of ze durven het niet te zeggen/vragen) Ik ben van een lege A/B naar een F/G gegaan en toch weten een aantal mensen nog van niks, nja en ik ben gewoon een type wat graag pronkt met wat ze heeft. Ik bedoel ik heb er flink voor betaald dan mag ik er ook wel trots op zijn toch :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dat valt ook wel mee hoor! Mijn vriend is heel erg van het verbeteren van jezelf, toen ik hem vertelde vond hij het ook wel interessant en leuk, want ja welke man houdt nou niet van tieten! Ik had meer moeite met mijn oma's dan met mijn ouders, want mijn hele familie heeft grote borsten (op mijn nicht na) en met alles wat je op tv ziet over plastische chirurgie maakt hun kijk erop niet veel beter. Mijn moeder accepteert bijna alles wat ik doe, en mijn vader's mening daar maak ik me niet zoveel zorgen over. Ik moet zeggen dat ik eigenlijk zenuwachtiger ben om mijn moeder te vertellen dat ik een tongpiercing wil dan van mijn borsten! :P Ik zou vooral als je het verteld goed uitleggen waarom, en duidelijk maken dat ze veel verder zijn met borstvergrotingen dan je zou denken! En dat je op tv vooral de negatieve kant te zien krijgt..

Ben daarom wel erg blij met hoe mijn vriend me erin gesteund heeft, hij vond het wel een hell mij te helpen maar nu mijn boobs mooi soepel worden is het wel een leuk gezicht soms hoe hij er naar kijkt :P

Heel veel succes in ieder geval! het is sowieso moeilijk maar ik denk dat het onbegrip vooral komt door het zwart-witte beeld wat mensen er bij hebben. Alle nare dingen die mis kunnen gaan en dat het meteen van die ballonnen zullen worden wat ook lang niet altijd zo is! (mits mensen dat willen natuurlijk hahah) Ik denk dat het zeker wel goed komt!

Lief dat je zo de tijd neem om je verhaal te doen kwa vriend hebben we allebei geluk dan die van my steund me er ook echt in! En zeg ook lekker aan je zelf denken wat jij wil en waar jij gelukkig van word! En inderdaad mannen zijn ook tieten lief hebbers haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt maar als je beetje maximizers hebt gedragen zul je zien dat veel mensen het gewoon niet opvalt die je het niet verteld (of ze durven het niet te zeggen/vragen) Ik ben van een lege A/B naar een F/G gegaan en toch weten een aantal mensen nog van niks, nja en ik ben gewoon een type wat graag pronkt met wat ze heeft. Ik bedoel ik heb er flink voor betaald dan mag ik er ook wel trots op zijn toch :)

Je heb groot gelijk, je mag er zeker trots op zijn! Weg met die maximixer hallo nieuwe mooie rondje boobies! Heerlijk zonder die bh op de bank Haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mensen na de operatie pas ingelicht. Meeste reageerde wel normaal. Totdat ik in de supermarkt liep en er iemand naar me toekwam: jij hebt toch een borstverkleining laten doen?? Whaha huh wattes? Zijn ze nog niet groot genoeg dan haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mensen na de operatie pas ingelicht. Meeste reageerde wel normaal. Totdat ik in de supermarkt liep en er iemand naar me toekwam: jij hebt toch een borstverkleining laten doen?? Whaha huh wattes? Zijn ze nog niet groot genoeg dan haha.

Duidelijk iemand die maar meteen half oor naar iemand geluisterd had die het over jouw boobs had :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb altijd een stevige dcup gehad, wat toen ik nog jong was best wel een stevig formaat was. ;-) Toen ik 2 jaar geleden veel vermagerd ben zijn ze leeg gelopen.

Toen ik het mijn pa vertelde was ik hem voor: ik zei "jij denkt nu zeker: die zijn toch groot genoeg? Maar ik draag al wel 2 jaar bh's met een stevige vulling..."

Hij keek nog een beetje ongelovig, maar echt afkeuren doet hij het niet.

Waar ik banger voor ben zijn de reacties van mensen die niet zo dicht bij je staan. Toen ik pas had beslist om ervoor te gaan hoorde ik van 1 van mijn klanten dat ze borstkanker had en er een borst moest geamputeerd worden. Alles is intussen goed verlopen maar ik heb nog steeds niet de moed gevonden om haar over mijn bv te vertellen. Zal ik toch binnenkort moeten doen, want het formaat dat ik wil, dat ga ik niet kunnen verstoppen. :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik het tegen men ma vertelde snapte ze het meteen. Zij heeft zelf heel haar leven complexe gehad en wilde niet dat ik het zelfde moest doormaken. Dus voor mijn 18 verjaardag kreeg ik mijn bv. na mijn consultatie heeft ze zelf een afspraak gemaakt zo kan het dus ook lopen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! ik heb mijn moeder meegenomen haha. Ik heb geen vriend, dusja.. :P

En die Bh krijg je op het consult aan om te passen.

Bij wie ga je?

Je hoeft ook geelwit shirt of iets mee te nemen, anders krijg je dat te horen in een mail :)

Succes xx

Tnxxxx neem me vriend mee haha echt leuk die moet er tenslotte ook blij mee zijn he en dan betrek ik hem er ook bij en kan hij misschien niet als mij echt niet meer wachten tot ik ze heb!!!! Haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn man is mee geweest. Ik vond het erg fijn dat hij erbij was, zodat we na het consult alles nog even samen rustig konden bespreken.

Ik moest een gekleurd (niet te donker) shirtje meenemen naar het consult.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hoeft niets mee te nemen naar dr nio , hij heeft een wit topje die je aan mag , maar of dat je dat topje aan wil is een tweede ik was blij dat ik mijn eigen topje mee had ;)

Hahah toevallig!!! Ik zeg net tegen mijn vriend bah bah koop d'r zelf wel een!

En die bh!? Om te passen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb niemand meegenomen .. ik dacht ik ga mooi alleen dan kan k gewoon mn eigen keuze mKen zonder t oordeel van n ander... t moet iets zijn wat IK mooi vind en niet omdat mn vriend of moeder wat anders mooi vinden en mij aan het twijfelen brengen. Maar dat vond IK fijn... kijk wat goed voor jou voelt.. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben ook alleen gegaan. Om dezelfde reden als Sabry. Ik wilde dit heel graag voor mezelf. Ik wilde niet twijfelen en dan de keus bij een ander leggen.
uiteraard heb ik de 3D foto's wel laten zien achteraf en er over gesproken, maar ik wilde dat het gevoel tijdens het consult puur de mijne was en niet eentje die mee 'aangepraat' werd door iemand anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.