Ga naar inhoud

Cccgg : 18 februari 2016 : Dr. Nio : OLVG-West


Aanbevolen berichten

  • Reacties 325
  • Created
  • Laatste Reactie

Balen dat het zo drukt!! Heb je trouwens al een andere soort bh geprobeerd?? Misschien drukt die net op een andere plek!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Me 3de hele dag thuis! 

Goedemorgen meide

eindelijk douche, na een goede nacht weer lekker geslapen , wat gegeten gedronken en om 11 uur lekker met n stoeltje in de douche gaan zitten heeerlijk! Wat knap je als vrouw zijnde daar van op! Ook goed voor je relatie trouwens je man die je haar wast haha! 

Kwartiertje gedoucht lekker spoelen en wassen , afdrogen ging ook goed. De triump sport bh is bedrog!! Ik dacht gisteren in de bh en eergisteren Hmm.. Waar is me 600 ik deed n uit en dacht oeps! Daar is me 600! Wat een verschil he! Nu lekker even rusten met n colaatje en dan vandaag wat bewegen! 

fijn zoon forum heel veel plezier aan kijken hoe het met je gaat vergeleken bij andere en de tips zijn heel fijn! 

Fijne dag met jullie boobies en voor de meide die aan t aftellen zijn voor jullie t weten is t zo ver!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha nou eerste dagen stonden die puntjes op klappen van t vocht nu niet meer ga echt super! Vind t echt niet tegen vallen helemaal als je dan in de spiegel kijken en je vind t mooi! 

welke sport bh's heb jij altijd gebruikt na je bv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had beide keren een bh van de kliniek... Geen idee hoe ze heten eigenlijk..
Ik had wel zelf een reserve aangeschaft en dat was dus die Triumph tri-action workout. Dus ik wisselde af tussen die twee :)

Die bh's gebruik ik trouwens niet om te sporten, want daar zijn ze te slap voor.. Daar heb ik echt een level 4 voor gekocht (een shockabsorber)

Link naar reactie
Delen op andere sites

net weer gedoucht, heerlijk! 

Alleen ik vind ze vanaf voor heel mooi maar jeejtje vanaf de zijkant zijn ze grooooot ballen door t vocht denk ik? Haha hoe was dat bij jullie in t begin

in sport bh en ochtendjas of hempje lijken ze veeeel kleiner

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Cccgg:

net weer gedoucht, heerlijk! 

Alleen ik vind ze vanaf voor heel mooi maar jeejtje vanaf de zijkant zijn ze grooooot ballen door t vocht denk ik? Haha hoe was dat bij jullie in t begin

in sport bh en ochtendjas of hempje lijken ze veeeel kleiner

Jaaa bij mij ook van de zijkant, ze steken zo ver uit he! Hoop fat t nog goed komt bij me, of dat ik er aan wen :P

en zo fijn he, douchen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ze zitten bij mij ook in me nek , jaa super douche heeerlijk! 

Bij sommige zijn ze heel klein in t begin en groeien ze nog .. Bij mij nu groot dus volgens mij zie je nu gewoon alles al zitten en is me spier al hele gerekt .. Maar bij mij slinken ze denk nog vanweg vocht en vorming natuurlijk hoe was dat bij jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Cccgg:

Haha ze zitten bij mij ook in me nek , jaa super douche heeerlijk! 

Bij sommige zijn ze heel klein in t begin en groeien ze nog .. Bij mij nu groot dus volgens mij zie je nu gewoon alles al zitten en is me spier al hele gerekt .. Maar bij mij slinken ze denk nog vanweg vocht en vorming natuurlijk hoe was dat bij jou?

Wren bij mij ook direct echt geoot, wan tik had een losse huid en borstspier heb ik geprobeerd op te rekken voor bv. Zijn bij mij niet kleiner geworden sinds de bv, hoop niet dat ze nog gaan groeien hahaha

maar we gaan het zien, ben heel benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa zo gek je zou denken met die heel strakke huid hebben en heel smal en niet veel sporten dat t dan langzaam groei en andersom

maar ik ben 71 onder me borsten , nooit gesport , 20 jaar en had n 75B en n onwijs strakke huid weeg maar 54 kilo 1,67 en ze zijn echt groot me Triumph 75F vol! Maarja heel hard en strak echt benieuwd 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Cccgg:

Jaa zo gek je zou denken met die heel strakke huid hebben en heel smal en niet veel sporten dat t dan langzaam groei en andersom

maar ik ben 71 onder me borsten , nooit gesport , 20 jaar en had n 75B en n onwijs strakke huid weeg maar 54 kilo 1,67 en ze zijn echt groot me Triumph 75F vol! Maarja heel hard en strak echt benieuwd 

Ooooh ben echt benieuwd wat er bij jou nog tevoorschijn gaat komen dan! :ph34r::D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag precies n week geleden was ik net pas thuis van me BV ..

En nu n week later? Voel ik me geweldig gisteren wat niet lekker door t afkicken van de morfine 

maar vandaag super alles doe ik zonder pijn alleen smorgens vroeg spierpijn onder me oksels! 

Heerlijk en dat geblub en gekke gevoel en gekriebel in me borsten ik kan d'r eigenlijk nu alleen maar van genieten aangezien ik weet dat dat t genezings proces is! 

Vind ze super ben benieuwd hoe of wat ze nog veranderen van mij mogen ze zo blijven alleen is de een nog iets groter als de andere en is t tussen me borsten nog wat strak! 

Ohh en neeee niet kleiner worden ze zijn mooi zo maarja 1 grotere nu en 1 kleinere dus welke maat word t haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Stiekem n bh gepast ! 75F helaas cup te klein, je zag zelfs n stukje tepel haha en 75 echt te breed! 

Nu 70G besteld van Freya zonder beugel zwart en 1 met beugel huidskleur , heeel benieuwd die huidskleur komt vanavond al binnen! en als tie over 3 weken toch niet meer pas is dat jammer kon gewoon niet wachten die sport bh maak t niet echt mooi , zonder die gekke :wub: bh veeeel mooier. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Cccgg:

Vinden jullie dat de borsten na 4 weken nog groter zijn geworden dual of kleiner?

hoop zo dat ze niet kleiner worden :(

Die van mij niet iig! Bij mij zijn ze trouwens ook niet echt groter geworden, wel voller aan de onderkant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei Cccgg:

Vinden jullie dat de borsten na 4 weken nog groter zijn geworden dual of kleiner?

hoop zo dat ze niet kleiner worden :(

De mijne zijn wel groter geworden hoor..☺

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.