Ga naar inhoud

Cccgg : 18 februari 2016 : Dr. Nio : OLVG-West


Aanbevolen berichten

  • Reacties 325
  • Created
  • Laatste Reactie
13 uur geleden zei Cccgg:

Dankjewell @best_boobie

het gaat super alleen opstaan rot maar ook al n stuk beter als vanmorgen en gisteren! Liggen ga goed en slapen!

zie ze wel echt met de halve dag groeien komt mis omdat me spier aan t rekken is? Duur dat echt heel lang voor ik de grote n beetje zie??

 

hoi hoi,

gefeliciteerd met je boobies!

ik vond dag 3 het ergste.. daarna ging het elke dag steeds beter,

maar was ook heel moe omdat ik alleen maar op de bank kon slapen met kussens in me rug,

op bed liggen zo plat ging echt niet.

en bij mij zag je na een maand wel echt hoe ze nu er ook uit zien dus nog even geduld hebben,

je lichaam moet ook alle wondvocht afvoeren en herstellen en bij sommige duurt het wel langer voor de borstspier

helemaal gewend is.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel meis

oej dat lijk me echt vreselijk ben zo blij dat ik met behulp van kussens n beetje rechterop zegmaar lekker kan slapen dat doet je goed..

vocht tussen me borsten heb ik helemaa niet wel op me borsten en me buik al is die ook dik omdat je door al die medicatie slecht naar de wc kan .. 

Dit is dag 3 dus haha ben benieuwd!! @bigbooblover

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Cccgg:

Dankjewel meis

oej dat lijk me echt vreselijk ben zo blij dat ik met behulp van kussens n beetje rechterop zegmaar lekker kan slapen dat doet je goed..

vocht tussen me borsten heb ik helemaa niet wel op me borsten en me buik al is die ook dik omdat je door al die medicatie slecht naar de wc kan .. 

Dit is dag 3 dus haha ben benieuwd!! @bigbooblover

ja ik werd super misselijk van alle medicatie en wou echt niet overgeven!

wat ik het vervelendste vond was gewoon dat ik 6 weken lang niet op me zij mocht liggen.

en veel brandnetelthee drinken he om alle afvalstoffen af te voeren en water is natuurlijk ook goed.

vind je dat niet super vervelend dan dat je niet naar de wc kan?

lijkt mij echt niks hahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij waren dag 1 en 2 het ergste met opstaan en de daarbijbehorende pijn, daarna ging het elke dag beter gelukkig.

Ik heb omtrek 77 en een maat 80 bh, en ik heb zelfs een tussenstukje ertussen, vond Nio ookok een goed idee toen hij het zag bj de controle. ( terwijl mijn omtrek oook nu niet eens meer dan 80 is).

ik heb op dag 1 mn bh al even een minuutje uit gehad en eignelijik alle volgende dagen oook, eventjes los, even kriebelen  en natuurlijk bekiijken en dna deed ik m weer aan.

Mijn bh bandjes zitten ook heel los als ik lig, zeker nu Nio ze heel ruim heeft gezet (om de boel te laten zakken). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa brandnetel thee heb ik inderdaad!

ja me buik is dicht kan prima eten maarja dus niet naar de wc heb van die vieze zakjes omdat ze al zeiden kan zjnn dat je darmen stoppen door al die medicatie dacht zal wel mee vallen maar helaas

nu rosevise of hoe schrijf je dat haha lax gehaald help ook tegen je darmen hopelijk help dat hoef ik die zakjes niet 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Cccgg:

Jaa brandnetel thee heb ik inderdaad!

ja me buik is dicht kan prima eten maarja dus niet naar de wc heb van die vieze zakjes omdat ze al zeiden kan zjnn dat je darmen stoppen door al die medicatie dacht zal wel mee vallen maar helaas

nu rosevise of hoe schrijf je dat haha lax gehaald help ook tegen je darmen hopelijk help dat hoef ik die zakjes niet 

die zakjes zijn zoooooo goor he... Niet te geloven, ik liep te kokhalzen, niet normaal. Heb er twee genomen uiteindelijk. De tweede heb ik met sterke limonade gemengd.

die roosvicee is ook wel een goed idee ja! Na 4 dagen had ik nergens meer last van overigens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vies he toch net een op .. Anders gaan die afvalstoffen nooit uit me lijf, was in slaapgevallen van half 12 tot 2 uur werd wakker ging kapot van de pijn gewoon omdat ik n uur te laat was met dat kleine blauwe pilletje pff haha

nu tie weer werk ga t weer goed! Na 4 dagen bedoel je operatie dag erbij? Kun je anders n klein verslagje naar me sturen wel fijn om iemand anders z'n verhaal ook even te lezen

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei Cccgg:

Vies he toch net een op .. Anders gaan die afvalstoffen nooit uit me lijf, was in slaapgevallen van half 12 tot 2 uur werd wakker ging kapot van de pijn gewoon omdat ik n uur te laat was met dat kleine blauwe pilletje pff haha

nu tie weer werk ga t weer goed! Na 4 dagen bedoel je operatie dag erbij? Kun je anders n klein verslagje naar me sturen wel fijn om iemand anders z'n verhaal ook even te lezen

 

Vanaf maandag heb ik die zakjes niet meer nodig gehad ( donderdag geopereerd). Ik zette in het begin trouwens echt mijn wekker voor de oxycodon en de paracetamol. Maar na 2 dagen heb ik de oxy niet meer genomen, enkel nog de naproxen tweemaal daags en paracetamol.  Af en toe nog een paracetamol. Na 4 nachten heb ik de wekker niet meer gezet voor medicatie.

Ik heb een eigen topic en op mn profiel kun je ook mn statusupdates lezen eventueel.

als je vragen hebt, hoor ik t wel! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zakje werk nog steeds niet helaas dan toch maar eerst eten zometeen .. Bang dat ik buikpijn krijg maarja 

nja kijk aan de zijkant onder je oksel zeg maar waar je sport bh zit daar hebben ze ook aan die spier getrokken maar als er n vinger tussen daar en me sport bh ga zak de pijn echt weg

gevoel dat die sport bh zo op die spier druk dat dat is wat me pijn geef

toen ik sport bh even uit deed zakte alle pijn gewoon weg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vervelend die pijn! Misschien net dat de bh op een zenuw drukt die toch al wat op spanneing staat door de zwelling of prothese. Zou toch kijken naar een tussenstukje voor je bh, de hele bh wordt daar wat losser van ( was bij mij wel tenminste).

hoop niet dat je buikpijn krijgt, bij mij werkten die zakjes ook niet gelijk helaas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik nu en al 2 haakjes losser

ja rot want je voel je zo goed en dan door zo iets inderdaad denk ik wat jij zeg voel t zo afklemmend onder me armen dat is echt t enigste wat ik nu op dit moment voel... Me schoonmoeder zei iets van katoen er tussen theedoek ofzo of shirtje heb ik nu gedaan maar helaas gewoon n spier of zenuw dik en daar druk de bh op..

moet wel zeggen als vanmorgen pijnstillers bijna uitgewerkt waren 

merkte ik dat heel goed maar moet zo weer innemen en t ga op dat na nog best goed 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn het zakjes Movicol, die jullie bedoelen?
Daarbij moet je proberen veel te drinken (dus verspreid over de dag) Water wordt namelijk dan extra opgenomen in de ontlasting in je darmen (simpel gezegd zorgt dat zakje daarvoor)
Drink je niet genoeg, dan werkt dat zakje averechts..
Meestal heeft Movicol ook ongeveer 24 uur nodig voor het werkt.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei best_boobie:

Zijn het zakjes Movicol, die jullie bedoelen?
Daarbij moet je proberen veel te drinken (dus verspreid over de dag) Water wordt namelijk dan extra opgenomen in de ontlasting in je darmen (simpel gezegd zorgt dat zakje daarvoor)
Drink je niet genoeg, dan werkt dat zakje averechts..
Meestal heeft Movicol ook ongeveer 24 uur nodig voor het werkt.

xx

Is inderdaad Movicol. Bij mij leek het was te doen na een halve dag en na twee dagen( dus twee zakjes) was alles weer normaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei DreamLou:

Is inderdaad Movicol. Bij mij leek het was te doen na een halve dag en na twee dagen( dus twee zakjes) was alles weer normaal.

jakkes en dan zeker de lemon smaak...
Volgende keer als iemand het nodig heeft, vraag dan of ze de choco smaak voor willen schrijven. Die bestaat en is net iets minder goor :) zeggen ze....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei best_boobie:

jakkes en dan zeker de lemon smaak...
Volgende keer als iemand het nodig heeft, vraag dan of ze de choco smaak voor willen schrijven. Die bestaat en is net iets minder goor :) zeggen ze....

Nou... Het ruikt naarcitroen dextro, maar zo smaakt het dus niet, ze houden je gewoon voor de gek! Ik voelde me belazerd! Ik ruik, oooh dat is goed te doen, neem een slok,spontaan kokhalsneigingen haha.

zal een ramp ziin als je 6 van die zakjes op een dag moet.... Ughhh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha klink al lekkerder! Ag beetje rosevise erbij! Fijn @best_boobie even beetje biooil er tussen laten smeren was helemaal ruw zo strak hahaha 600 ook n behoorlijke klap voor me strakke huid :lol:

vergeleken bij gisteren zijn ze wel wat groter hopelijk groeien ze nog meer? Spier zal nog moeten rekken zie nog geen 600 nu :blush:

nou fijne nacht! Nummer 3 slapen gaat top!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei DreamLou:

Nou... Het ruikt naarcitroen dextro, maar zo smaakt het dus niet, ze houden je gewoon voor de gek! Ik voelde me belazerd! Ik ruik, oooh dat is goed te doen, neem een slok,spontaan kokhalsneigingen haha.

zal een ramp ziin als je 6 van die zakjes op een dag moet.... Ughhh

Gelukkig voelde je je er niet bescheten door :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Cccgg:

En als je dan meteen resultaat heb maar nee lig nog met n buik van 6 maanden zwangerschap in bed hahah en brommmm! :P al zie ik m bijna niet omdat me tweeling d'r voor zit hahah

Hahaha jaaaaa als ik op de bank zit met mn knieen opgetrokken en ipad op schoot, dan zitten mn boobies ook voor t scherm hahaha :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.