Ga naar inhoud

Cccgg : 18 februari 2016 : Dr. Nio : OLVG-West


Aanbevolen berichten

Dankjewel meide voor je lieve en behulpzame reacties!

Nou ik ga 16 november voor me consult en begin volgend jaar wil ik me BV ik sta er 1000 procent achter en kan niet wachten!

Tot nu toe alleen nog aan zus en vriendin en natuurlijk man verteld vriendin en man vinden dat ik moet doen waar ik gelukkig van word en dat je ook zo mensen moeten je keuzes maar accepteren en respecten toch? Daarin tegen mijn zus waar ik altijd heel veel contact mee heb en we zijn niet van elkaar weg te houden maar zij zei inderdaad je bent zo mooi als je bent je heb n B en maar n klein lijfje 1,67 en 53 kilo! Jaaa dat is t juist nu ben ik nog jong en slank en wil t gewoon graag dus ga t doen niemand kan me beïnvloeden!

Mijn ouders weten het nog niet mijn vader gaat zowiezo heeeeel vervelend reageren vind het echt moeilijk om te kiezen wanneer ik t moet gaan zeggen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 325
  • Created
  • Laatste Reactie

Klinkt heel bekend @tessa die reacties van de omgeving!

Alleen wel grappig mijn vader vond het dan nog wel een beter idee dan mijn moeder die was echt fel op tegen en deed er alles aan om mijn vader me om te laten praten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik krijg ookveel meer negatieve dan positieve reacties maar een groot deel daarvan vallen volgens mij onder het kopje "afgunst". Dat heb je toch niet nodig? Nee, jij ziet mij niet in m'n nakie zonder maximizer. Of; ik vind het niet moi, je ziet altijd dat het nep is. Totaal niet mee eens, de arts kan ze er zo nep of natuurlijk uit laten zien als je zelf wilt. Kortom ik reageer er niet meer op. Ik doe wat ik zelf wil en als ik het maar mooi vind!

Mijn moeder; "kind wat doe je jezelf aan" en ondertussen wil ze ze inmiddels het liefst elke dag zien en er alles van weten. M'n vader doet net of er niks gebeurd is, heeft er nog geen enkel woord over gerept, ik ga er zelf ook niet over beginnen. En ja dan heb je nog mijn ex-man; je bent een slecht voorbeeld voor ons kind, je laat jezelf helemaal verbouwen, ordinair, je gaat een bepaald soort mannen aantrekken etc etc, maar hetgene wat hem echt dwarszit is dat hij niet de gelukkige is die er straks aan mag zitten en naar mag kijken!

Dan nog de positieve reacties van goede vriendinnen; gewoon doen, supermooi, als ik het geld zou hebben zou ik het ook doen! Etc etc

Kortom gewoon lekker doen wat je zelf wil met je leven, je doet een ander er geen kwaad mee en jezelf een groot plezier en dat laatste is waar het om gaat! Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sunnyshine@ - lief!!

Inderdaad ze moeten je nemen zoals je ben en als je dat zeg tegen iemand zeggen ze ja doe ik alleen jij niet nee klopt ik heb al n redelijke B maar wil gewoon mooie grote wie niet op dit forum? Haha

Jij moet er zelf mee leven en moet zelf gelukkig zijn en niet je ouders bijvoorbeeld ik denk d'r ook zo over toch is t behoorlijk vervelend als de mensen die dicht bij je staan zo reageren en dan hebben we t nog niet eens over de gedachtes om t tegen bijvoorbeeld n oma of opa te vertellen!

Mensen die t er niet mee eens zijn kijken maar naar de andere kant! Wij hebben allemaal mooie boobies binnenkort he haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt heel bekend @tessa die reacties van de omgeving!

Alleen wel grappig mijn vader vond het dan nog wel een beter idee dan mijn moeder die was echt fel op tegen en deed er alles aan om mijn vader me om te laten praten

mijn moeder begreep het juist heel goed, zij is gezegend met een enorme boezem amen! hahaha

ze snapte wel omdat ik altijd met mijn lichaam bezig ben (Krachttraining) dat dat dan tegen staat..

maar de reacties van de rest van de omgeving, mag ik heel eerlijk zijn, zijn 90% uit jaloezie hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Cccgg

toen mijn man en ik het hadden besloten, heb ik het de volgende dag tijdens een bakje koffie gewoon aan mijn ouders verteld, ik denk hoelanger je wacht hoe moeilijker?

tegen mijn schoonouders zei ik gewoon, dit jaar met Kerst doen wij niks, je kan langskomen voor een bakkie koffie als je wilt, maar ik heb dan net mijn tetten laten vergroten dus ik kan niks haha.. goeie binnenkomer al zeg ik het zelf, hun kaak lag nog net niet op de grond hihi!

@sunnyshine

het is echt afgunst/jaloezie, en wat je zegt zoals je ex reageert, dat hoor ik zoveel! het is echt het idee dat je het niet hebt gedaan toen jullie samen waren, en nu wel en kan hij er niet aan zitten inderdaad haha!

ik hoor zoveel mensen, ik vind dat niet mooi... ja dus???? ikke wel, het is mijn lichaam!

m

aak je niet druk meiden, lekker doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel

Inderdaad fijn dat sommige elkaar toch begrijpen haha moet ook niet telang wachten weet zowiezo zeker dat t volgend jaar begin t jaar haat gebeuren dus niemand kan er meer wat van zeggen of aan veranderen

Meeste zijn inderdaad jaloers of jaloers als je ze heb omdat hun ze ook wille of gewoon omdat hun t niet kunnen of wat dan ook!

Misgunners zijn t haha laat ons maar mooi zijn met onze komende of al hebbende grote boobiesss!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, kom uit een familie van boobs and ass..alleen was de lieve heer mij vergeten en heeft hij mij andere kwaliteiten meegegeven..aldus mijn granny! Ben er lang ingetrapt :45:

Toen ik had besloten om de BV te doen, ging ik ook binnen 2 weken onder het mes! Dus vertelde het tussen neus en lippen door aan mijn moeder, petemoei en vriendinnen! Ze hebben door de loop der jaren genoeg gekkigheid met mij meegemaakt met die fake shit in mijn bh whahaha dus snapte het wel. 2 weken na de bv heb ik een boobshower gehouden.. Compleet met slingers en roze ballonnen! Iedereen was nieuwsgierig dus ach..Mijn moeder vond dat ik terug moest want ze waren niet groot.. Whaaaat ma? Mijn broer vond het jetsers hihihii dus toen uitgelegd... vocht he Bro!!

Jongere nichtjes was voor mij wat lastiger want wilde geen reclamebord zijn voor ze dus duidelijk mijn voorsituatie laten zien en dat dit een weloverwogen beslissing was!! Maar die reageerden natuurlijk helemaal positief en wild...O God!! Vriendinnen hadden ze al jaren dus die waren "back in time"! Vriendje...had geen keus! Mijn lijf he!! Ik denk.. dat ik er altijd vrij open over heb gesproken en er geen taboe van heb gemaakt. Uiteraard hebben de jaren ook een rol gespeeld en heeft mijn omgeving zich met mij mee kunnen ontwikkelen zodat dit eigenlijk geen verrassing was! Ze zien dat ik er happy mee ben en dezelfde persoon ben gebleven.. Geen nagativiteit of jaloezie te bekennen in mijn omgeving zover ik weet! Eens kijken of ik ze langzaam kan laten wennen voor een wissel :45: ( grapje)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moeilijk he? Ik zeg eerlijk, voordatjik kinderen had, snapte ik vrouwen die "in gezond" vlees gingen snijden, totaal niet. Ik was ook gezegend met een volke D cup. Maar na de kinderen ging ik er anders over denken. Dus ik "begrijp" reacties van andere mensen. Maar je hebt er ook bijzitten die jaloers zijn, en dan heb ik zoiets van, pleur lekker op :D Ik kan iedereen die onzeker is en niet gelukkig met haar voorgevel alleen maar een vergroting aanraden, want het maakt je enorm gelukkig :) Je hebt maar 1 leven, dus enjoy life en doe lekker de dingen die jou gelukkig maken!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moeilijk he? Ik zeg eerlijk, voordatjik kinderen had, snapte ik vrouwen die "in gezond" vlees gingen snijden, totaal niet. Ik was ook gezegend met een volke D cup. Maar na de kinderen ging ik er anders over denken. Dus ik "begrijp" reacties van andere mensen. Maar je hebt er ook bijzitten die jaloers zijn, en dan heb ik zoiets van, pleur lekker op :D Ik kan iedereen die onzeker is en niet gelukkig met haar voorgevel alleen maar een vergroting aanraden, want het maakt je enorm gelukkig :) Je hebt maar 1 leven, dus enjoy life en doe lekker de dingen die jou gelukkig maken!!!!

hahaha precies dat! Ik snapte het ook nooit.... tot ik lelijke boobs kreeg. Altijd makkelijk praten als je niet ontevreden bent ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, kom uit een familie van boobs and ass..alleen was de lieve heer mij vergeten en heeft hij mij andere kwaliteiten meegegeven..aldus mijn granny! Ben er lang ingetrapt :45:

Toen ik had besloten om de BV te doen, ging ik ook binnen 2 weken onder het mes! Dus vertelde het tussen neus en lippen door aan mijn moeder, petemoei en vriendinnen! Ze hebben door de loop der jaren genoeg gekkigheid met mij meegemaakt met die fake shit in mijn bh whahaha dus snapte het wel. 2 weken na de bv heb ik een boobshower gehouden.. Compleet met slingers en roze ballonnen! Iedereen was nieuwsgierig dus ach..Mijn moeder vond dat ik terug moest want ze waren niet groot.. Whaaaat ma? Mijn broer vond het jetsers hihihii dus toen uitgelegd... vocht he Bro!!

Jongere nichtjes was voor mij wat lastiger want wilde geen reclamebord zijn voor ze dus duidelijk mijn voorsituatie laten zien en dat dit een weloverwogen beslissing was!! Maar die reageerden natuurlijk helemaal positief en wild...O God!! Vriendinnen hadden ze al jaren dus die waren "back in time"! Vriendje...had geen keus! Mijn lijf he!! Ik denk.. dat ik er altijd vrij open over heb gesproken en er geen taboe van heb gemaakt. Uiteraard hebben de jaren ook een rol gespeeld en heeft mijn omgeving zich met mij mee kunnen ontwikkelen zodat dit eigenlijk geen verrassing was! Ze zien dat ik er happy mee ben en dezelfde persoon ben gebleven.. Geen nagativiteit of jaloezie te bekennen in mijn omgeving zover ik weet! Eens kijken of ik ze langzaam kan laten wennen voor een wissel :45: ( grapje)

Haha wat ben je toch een top meid he altijd zo lachen om je reacties dankje wel voor je berichtje!

Hoeveel cc was t ook alweer ? Haha

hahaha precies dat! Ik snapte het ook nooit.... tot ik lelijke boobs kreeg. Altijd makkelijk praten als je niet ontevreden bent ;)

Of wel ontevreden ben maar je eigen verstoppen en doen als of jij t niet zou willen bah achterbakse mensen he tegenwoordig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gisteren tegen mijn Moeder verteld. Haar reactie: in jouw leeftijd?? Waarom nog moeite doen? (Ik ben 40)

En bedankt mam!

Maar eerlijk gezegd heb ik niet anders verwacht. Ik heb een rare moeder :106:

ps operatie over 2 weken! Spannend!!

Nou ook op n iets latere leeftijd mag je tevreden zijn toch! Spannend! Succes alvast

Link naar reactie
Delen op andere sites

Herkenbaar... Vanmorgen een vriendin mn werkelijkheid (mn tietjes zonder bh) laten zien. Daarna zei ze, ja ik snap je..,je hebt helemaal een deuk in je tiet.. Snik. Hahaha, maar wat een opluchting dat iemand je dan snapt.. Ik snap reacties ook wel, want ja in een maximazer lijkt het heel wat..... Tot ie uitgaat.. Heb ook laten zien hoe t moet worden en toen was de reactie... Ooohhh dan, dat is heel natuurlijk..,hahaha. Mijn ouders vinden me hartstikke gek.... Ma goed dat mogen ze vinden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Herkenbaar... Vanmorgen een vriendin mn werkelijkheid (mn tietjes zonder bh) laten zien. Daarna zei ze, ja ik snap je..,je hebt helemaal een deuk in je tiet.. Snik. Hahaha, maar wat een opluchting dat iemand je dan snapt.. Ik snap reacties ook wel, want ja in een maximazer lijkt het heel wat..... Tot ie uitgaat.. Heb ook laten zien hoe t moet worden en toen was de reactie... Ooohhh dan, dat is heel natuurlijk..,hahaha. Mijn ouders vinden me hartstikke gek.... Ma goed dat mogen ze vinden

Precies en wij hier hebben (bijna) allemaal maximizers aan en begrijpen elkaar heel goed moet gewoon eigenlijk denken en nu bekijk iedereen t mijn leven maar soms toch moeilijk he als t bijvoorbeeld ouders of oma zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn familie is heel erg lief geweest! Ze vonden het zelfs dapper dat ik durfde te kiezen hier voor. Sommige mensen (vooral opa's en oma's) vonden het wel spannend, want ja het blijft een operatie, maar ze waren erg supportive en stiekem wel niewschierig haha :P Die opa en oma's zijn trouwens in de maanden achteraf allemaal naar me toegekomen om, een beetje verlegen, te zeggen dat ze het heel mooi vonden staan. Mijn vriendinnen waren enthousiast en nieuwsgierig en zouden het liefst elke dag kijken of ze nog veranderd zijn xD

Zelfs de collega's die ik het verteld hebt vonden het allemaal leuk :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heei! Ik ben pas 22 en ik dacht dat mensen in mijn omgeving ook gingen zeggen; je bent nog zo jong...

Maar ik ben in 2 jaar tijd flink afgevallen (48 kg) en ben toen van een cup D naar een Cup slap gegaan :45:

Maar toen ik het mijn moeder vertelde dat ik het nu echt wil, ik zat er namelijk al een aantal jaar over te praten dat ik het ooit eens ging doen.. , Ze reageerde heel positief met ja ik snap het zeker. Droeg natuurlijk altijd maximizers en heb toen mijn shirtje uitgedaan en het laten zien zonder bh, dus toen had ze al helemaal zoiets van, hm ja nu snap ik het zeker.

Van mijn vader had ik gedacht dat hij het er niet mee eens zou zijn, maar hij is het er juist wél mee eens :D Hij snapt ook dat ik dit wil en niet nog eens 10 jaar ga wachten.

Verder heb ik het mijn oma verteld en haar reactie was; hoezo je hebt toch tieten? Uh oma nee dat is een maximizer :44: Ik heb foto's laten zien en ze begrijpt mijn keuze nu ook :)

En ik heb het verteld aan een goede vriendin van mij ( die zelf een cup E heeft ) en zij deed er gelukkig ook niet moeilijk over en snapte mij volledig. Ze zei zelfs, wil je niet een stukje van mij hebben? :45:

Maargoed, ik heb tot nu toe nog geen negatieve reacties gehad. Heb het natuurlijk nog niet aan zoveel mensen verteld en dat ben ik ook niet van plan. Je gaat het na mijn operatie zeker wel zien, maar dan vragen de mensen maar wat ik heb gedaan, als ze het lef hebben :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij mij weet mijn hele omgeving het, zowel op mijn werk (Tja, ik ben een aantal weken thuis en thuis aan het werk als teamleader, en kan het dus niet ontkennen) maar dat wil ik ook niet.

op de hondenclub en sportschool weten ze het ook, ik lig er 8 weken uit en ik maak er echt geen geheim van.

ik vind het mooi, en twijfelde zelfs of ik niet nog groter moet gaan (ga voor 425 CC, door het vele sporten/krachttraining is dit echt max wat ik kan hebben, anders had hij graag meer gedaan)

mensen begrepen het niet, totdat ze me in bikini zagen, een bandeau bikini? die rolt eraf, die heeft geen houvast!

en ik heb grote borsten altijd al mooi gevonden.

mijn man heeft mij gestimuleerd het te doen, ik roep het al jaren, hij zegt we kunnen het, je kan heel je lichaam trainen naar de vorm die je wilt hebben maar dat gaat met je borsten niet. die ken je kopen!

hij vind het juist super leuk, kan niet wachten, hij is een echte billenman, maar ik ben benieuwd na de vergroting, misschien wordt het wel een borstenman :46:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies en wij hier hebben (bijna) allemaal maximizers aan en begrijpen elkaar heel goed moet gewoon eigenlijk denken en nu bekijk iedereen t mijn leven maar soms toch moeilijk he als t bijvoorbeeld ouders of oma zijn!

En dan zeg je tegen mensen, ik heb een maximazer aan..... Kijken ze je vragend aan van wat is dat???? Whahahaha tja wat zal ik zeggen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet er boven gaan staan boven al die oordelen. Tis jouw leven, jouw lijf waar je mee moet leven en naar moet kijken... Tis heel belangrijk dat je je goed voelt in je lijf.. Voor de 1 betekend dat 30kg afvallen, de ander een laag make-up en voor jou een bv.. LEEF EN LAAT LEVEN is altijd mijn motto... En blijf bij jezelf. Doe waar je je goed bij voelt meid!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heei! Ik ben pas 22 en ik dacht dat mensen in mijn omgeving ook gingen zeggen; je bent nog zo jong...

Maar ik ben in 2 jaar tijd flink afgevallen (48 kg) en ben toen van een cup D naar een Cup slap gegaan :45:

Maar toen ik het mijn moeder vertelde dat ik het nu echt wil, ik zat er namelijk al een aantal jaar over te praten dat ik het ooit eens ging doen.. , Ze reageerde heel positief met ja ik snap het zeker. Droeg natuurlijk altijd maximizers en heb toen mijn shirtje uitgedaan en het laten zien zonder bh, dus toen had ze al helemaal zoiets van, hm ja nu snap ik het zeker.

Van mijn vader had ik gedacht dat hij het er niet mee eens zou zijn, maar hij is het er juist wél mee eens :D Hij snapt ook dat ik dit wil en niet nog eens 10 jaar ga wachten.

Verder heb ik het mijn oma verteld en haar reactie was; hoezo je hebt toch tieten? Uh oma nee dat is een maximizer :44: Ik heb foto's laten zien en ze begrijpt mijn keuze nu ook :)

En ik heb het verteld aan een goede vriendin van mij ( die zelf een cup E heeft ) en zij deed er gelukkig ook niet moeilijk over en snapte mij volledig. Ze zei zelfs, wil je niet een stukje van mij hebben? :45:

Maargoed, ik heb tot nu toe nog geen negatieve reacties gehad. Heb het natuurlijk nog niet aan zoveel mensen verteld en dat ben ik ook niet van plan. Je gaat het na mijn operatie zeker wel zien, maar dan vragen de mensen maar wat ik heb gedaan, als ze het lef hebben :P

Wat goed van je zoveel afgevallen!!

En jong? Ik ben 20 meid haha

Maakt me ook niks uit volg me eigen weg doe wat ik zelf wil zoals de andere meide zeggen is t gewoon jaloezie , wat fijn dat ze zo reageerde bij je! Altijd toch wel fijn als ze achter je staan he!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet er boven gaan staan boven al die oordelen. Tis jouw leven, jouw lijf waar je mee moet leven en naar moet kijken... Tis heel belangrijk dat je je goed voelt in je lijf.. Voor de 1 betekend dat 30kg afvallen, de ander een laag make-up en voor jou een bv.. LEEF EN LAAT LEVEN is altijd mijn motto... En blijf bij jezelf. Doe waar je je goed bij voelt meid!!!

Lief van je en jnderdaad volkomen gelijk.

Toch is t wel fijn als dicht bij staande familie t een beetje snap , me vrienden wel die snappen t allemaal niet omdat ik niks heb want heb n B maar omdat t iets is wat ik wil!

Wil? Ga doen! Haha bedankt voor je reactie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whahahaha, ik zeg altijd; een maximizer is zo'n bh waar je direct mee naar de bodem zinkt al je in het water zou vallen....zuigen zich helemaal vol!

Net als de maximizer bikini, als je uit het water komt moet je eerst die kussens uitknijpen, heel charmant!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.