Ga naar inhoud

Cccgg : 18 februari 2016 : Dr. Nio : OLVG-West


Aanbevolen berichten

Omg sommige zeggen dat je die aan ma houden je eigen onderbroek haha

bedankt!! 

Had jij medicatie tegen misselijk? 

Kljnk echt raar maar heb kotsfobie ben nu ook misselijk beetje zenuwachtig en kan daar helemaal niet tegen dan dus krijg was tegen n t over geven voor zekerheid

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 325
  • Created
  • Laatste Reactie
1 minuut geleden zei Cccgg:

Omg sommige zeggen dat je die aan ma houden je eigen onderbroek haha

bedankt!! 

Had jij medicatie tegen misselijk? 

Kljnk echt raar maar heb kotsfobie ben nu ook misselijk beetje zenuwachtig en kan daar helemaal niet tegen dan dus krijg was tegen n t over geven voor zekerheid

Ik vroeg mocht of ik mn onderbroek aan mocht houden maar dat mocht niet haha.

De anestehsist heeft genoteeerd dat ik misselijk was geworden na een vorige operatie en ze hebben iets extra's toegediend, maar dat hielp dus niet...

Laat maar over je heen komen. Dit klinkt heel stom, maar het fijne aan overgeven is, is dat je je erna een stuk beter voelt, vaak niet meer misselijk. En ik dacht dat eht overheven heel veel pijn zou doen aan mn nieuwe borsten, maar dat was dus niet zo, misschien ook een geruststelling.

en ik ben kotsexpert want ik moest als kind al overgegen toen we de straat uitreden, zo wagenziek was ik.

misschien valt t allemaal wel hardstikke mee bij jou, en anders: over je heen laten komen, kmt goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-11-2015om19:21 zei Cccgg:

18 februari 2016

700 cc dual plane ultra high profile , 100% gevuld

Spannend!!

Van 75B naar??? F?

Heel veel succes vandaag. Ik ben enorm benieuwd naar het resultaat. Ik krijg 2 maart exact dezelfde en ook mijn originele situatie is vrijwel vergelijkbaar. Mocht je binnenkort in staat zijn foto's te plaatsen dan hou ik me aanbevolen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Else en AnaarCcup:

Heel veel succes vandaag. Ik ben enorm benieuwd naar het resultaat. Ik krijg 2 maart exact dezelfde en ook mijn originele situatie is vrijwel vergelijkbaar. Mocht je binnenkort in staat zijn foto's te plaatsen dan hou ik me aanbevolen.

Volgens mij, gaat cccg ondertussen voor 600 :)

Heeft lang getwijfeld, in 10000 topics :P , maar de kogel was door de kerk ;)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei best_boobie:

Volgens mij, gaat cccg ondertussen voor 600 :)

Heeft lang getwijfeld, in 10000 topics :P , maar de kogel was door de kerk ;)

Xxx

Oh dat wist ik helemaal niet. Waarschijnlijk dezelfde twijfel die ik ook dagelijks heb. Maar er is geen weg meer terug. In het ergste geval ga ik maar minimizers dragen :45:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen meiden

nou hier komt t haha

Half 4 de wekker half 5 gaan rijden , eenmaal in t SLAZ moest me 06:45 melden( 3 kwartier tevroeg ) helemaal niet zenuwachtig al dacht ik van wel! Tot aan de ok eigenlijk vrij weinig zenuwen gehad en de man van t infuus prikken zei ook als je zo in de narcose ga kom je d'r ook zo uit! 

Nou alle voorbereidingen gedaan getekend enz. Infuus , om 8 uur ongeveer naar de ok

ik werd wakker om kwart voor 10 en zei oh had wel 700 gemogen haha ze verstoppen zich nog onder mijn super strakke spier ik kreeg n ijsje en was heeeel blij werd wakker met bijna geen pijn. Op de kamer terug ging t ook heel goed tot ik moest plassen na n tijdje ik kon echt niet omhoog als ik dat wel deed brak t zweet me uit misselijk licht in me hoofd .. Toch maar gaan plassen paar uur daarna weer t zelfde dus mog helaas nog niet naar huis 

3 keer scheepsrecht! Wat de derde keer ging t na n uurtje slapen veel beter! Dus ik mocht naar huis was om kwart voor 3 . In de auto ging t super zelfs nog even geslapen want t is 1,5 uur rijden. 

Eenmaal thuis snel me bed in met wat kussens voel me super niet misselijk gisteren avond kip vingers en broodje ham kaas soufflé op haha alleen opstaan moet me vriend echt helpen gaat echt niet is eng en super pijnlijk! Ook t staan is dan eng en pijnlijk maar ik ben tenslotte nog niet eens 24 uur po haha 

nou dat was t weer, en dat zo op de vroegen morgen! Groetjes van my en me nu ook nieuwe tweeling :lol::lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yeahhhhhh wat wen geluk heb je. Zo wil ik ook dat mijn eerste dag word. Nee wacht... Zo word mijn eerste dag!! (Ha als ik het vaak genoeg roep wordt het waar toch?)

 

maar gefeliciteerd met je nieuwe jongens!!!!!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha jaaa alleen dag opstaan WHAAA eng en pijn!! Maarja snap t wel ben 20 en heel slank niet veel gesport tot eigenlijk niet haha dus alles mega strak kwa me spieren en huid had n redelijk 75B maar dan nog erom heen n strak huidje hah

Iedereen z'n lichaam is zo anders he maar ga voor je hopen dat je je ook zeker goed voel @Bruisend

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Cccgg:

Haha jaaa alleen dag opstaan WHAAA eng en pijn!! Maarja snap t wel ben 20 en heel slank niet veel gesport tot eigenlijk niet haha dus alles mega strak kwa me spieren en huid had n redelijk 75B maar dan nog erom heen n strak huidje hah

Iedereen z'n lichaam is zo anders he maar ga voor je hopen dat je je ook zeker goed voel @Bruisend

Goed om te lezen dat alles goed verlopen is! Als je foto's plaatst van je verdere proces houd ik mij graag aanbevolen om mee te kijken ^_^

Aangezien ik ook graag door Nio geholpen wil worden! 

Goed herstel gewenst! 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Cccgg:

@Sweetboobs16 ik ga helaas geen foto's plaatsen hou ze liever beetje privé

veel meide hebben d'r foto's van nio opstaan! Hoeveel wil je? 

Dat kan natuurlijk ook. Heb ik ook respect voor!

Als ik naar sommige resultaten kijk zou ik graag rond de 450/500 willen.

Weet je toevallig nog hoeveel BWD Nio bij jou heeft opgemeten? 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Cccgg:

@Sweetboobs16 okee en wat heb je nu? T is moeilijk allemaal he!? 

 

Nee durf ik zo snel niet te zegge 

Haha ja het is zeker best wel moeilijk! Hetgene wat ik iniedergeval niet wil is op een C uitkomen en spijt krijgen dat ze alsnog te klein zijn..

Ik heb nu een zielige 70A. Zo goed als niks dus eigenlijk :75:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.