Ga naar inhoud

Cccgg : 18 februari 2016 : Dr. Nio : OLVG-West


Aanbevolen berichten

Pin jullie idd niet te vast op een aantal cc.. Er spelen zoveel meer dingen mee, zoals je eigen borstbreedte, de omvang van je lijf (dus de omvangsmaat van de bh) hoeveel eigen weefsel je hebt, wat je voorsituatie is...

Bij Nio kun je óngeveer uitgaan van 150 cc per cupmaat, maar ik zou me ook daar niet te veel op vastpinnen, dit geldt namelijk lang niet voor elk merk prothesen, en zeker niet voor elk profile prothesen!

Ik denk zelf echter wel, dat je met een 75-omvang wel op een F/G uit gaat komen, qua cupmaat. Zou je een 90 omvang hebben, en nu een B hebben (een 90b is vergelijkbaar met een 85A en een 80AA en een 75AAA) dan zou je met 700 cc waarschijnlijk uitkomen op een D...

xx BB

Dankje voor je reactie BB

het passen was echt super lekker inderdaad echt n grote E en was geweldig

Wat je zie is wat je krijg antwoorden hij ( NIO)

Ik ben heeeel smal en 700 en ook max hoor anders steken ze heel ver over bij me oksels

Ik kom op een E uit zei hij misschien een F

Heb nu n B

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 325
  • Created
  • Laatste Reactie

Welke omvangsmaat heb je dan, want geloof me, Nio weet niet zoveel van cupmaten ;)

Welke man wel he :45: Gelukkig heeft hij meer verstand van prothesen ;)

Als je nu een 75B hebt, dan ga je echt niet op een E uitkomen met 700 cc.. Ik heb 450 cc high profile (en jij krijgt nog een hoger profile, dus meer projectie) en ik had een 70b/c, ik zit nu op een 70F (vergelijkbaar met 75E) Dus geloof me, met de projectie die jouw prothese geeft, ga je niet op een E uitkomen. Eerder een F of G

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik droog altijd heel

Verkeerd een 80B en heb vandaag stiekem mijn eerste bh gekocht

En die is 85E waarbij de cups prima passen en de omvang iets ruim zit op het grootste standje

Daarin tegen draag ik nu qua sportbh de triumph triaction de ene dag een 90D en de andere dag een 90E

Alletwee zijn de cups gevuld maar zit de 90E fijner omdat hij niet knelt in de omvang.

Maar om het verhaal nog gekker te maken heb ik nog een andere sportbh de Anita en die is 90C en die zit ook goed

Dussss ik weet het allemaal niet...

Als ik

Mijn borsten naakt zie denk ik pffffffftb dit zijn cup F of H

Onder kleding zie ik weinig verschil met mijn vroegere B

Dus ik denk dat ik net zoals Nio er gewoon niets nuttigs over te melden heb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha om het nog verwarrender te maken..

Ik heb eind januari mij bv gehad en kwam van een 75AA en heb 270cc dp gekregen en heb nu 75E. Had om n C'tje gevraagd maar zeker niet ontevreden hoor...in tegendeel haha

Ik vind dat het eruit ziet als een C. Achteraf had ik toch wel 300 of 350 gehad willen hebben maar volgens de pc was dit de max wat paste

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Ik heb 700 cc en ben 1,65 en weeg 54 kilo

Ik had zelf een 70/a hiervoor

Hij vertelde mij dat ik op een 75/E of 70/F zou komen.

Op dit moment pas ik sommige bh in 70/f en andere weer in 70/G

De 75/E is qua omvang echt te wijd en de cup iets te breed aan de zijkant.

Ik denk dat je wel tegen de cup E of cup G gaat zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha whaaa jullie maken het nog moeilijker!!

De pas sessie was heeeel mooi! Denk dat als ik n shirtje aan heb het gaat ogen als n E / F maar kwa bh wel wat groter zal zijn!

Ik moet me denk ik echt richten op het beeld van de pas sessie!

Bedankt meide!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Ik heb 700 cc en ben 1,65 en weeg 54 kilo

Ik had zelf een 70/a hiervoor

Hij vertelde mij dat ik op een 75/E of 70/F zou komen.

Op dit moment pas ik sommige bh in 70/f en andere weer in 70/G

De 75/E is qua omvang echt te wijd en de cup iets te breed aan de zijkant.

Ik denk dat je wel tegen de cup E of cup G gaat zitten.

Hee meis bedankt voor je reactie

Die van jou zijn heel erg mooi geworden!

Hoe vond jij t bij je pas sessie? Tegen my zei hij wat je zie krijg je

Ze worden wel onder de spier geplaatst misschien maakt dat verschil, en ik heb nog geen kindjes gehad dus heeeeel straks! ( op me B tjes na dan haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk ook dat je op een grotere maat uitkomt hoor!

Ik ben 1.68 weeg 54 kilo en heb nu een B75. Ik krijg 500 cc dualplane highprofile en heb het advies om een E75 sport BH mee te nemen!

Maar als ik de verhalen hier lees over Nio zijn maten kennis denk ik dat ik maar 2 verschillende maten mee ga nemen, hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk ook dat je op een grotere maat uitkomt hoor!

Ik ben 1.68 weeg 54 kilo en heb nu een B75. Ik krijg 500 cc dualplane highprofile en heb het advies om een E75 sport BH mee te nemen!

Maar als ik de verhalen hier lees over Nio zijn maten kennis denk ik dat ik maar 2 verschillende maten mee ga nemen, hahaha

Haha moeilijk he ik heb een 75F besteld

Kijk het belangrijkste vind ik dat t ongeveer zo word als met passen want dan vond ik echt super mooi!

En de maat bh is maar n letter he haha

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meis bedankt voor je reactie

Die van jou zijn heel erg mooi geworden!

Hoe vond jij t bij je pas sessie? Tegen my zei hij wat je zie krijg je

Ze worden wel onder de spier geplaatst

misschien maakt dat verschil, en ik heb nog geen kindjes gehad dus heeeeel straks! ( op me B tjes na dan haha

Ik vind dat het overeenkomt met de passessie

Zonder bh aan in T-shirt.

Met sommige bh ziet het er soms anders uit zoals een sportbh drukt het wat platter en normale beugel bh oogt het weer wat groter.

Moet wel zeggen dat in begin me borsten wat hoger zaten dus oogt de maat anders dan na 6 weken bijvoorbeeld.

Nu zitten ze op de juiste hoogte waardoor het wel goed overeenkomt met de passessie

Ik vind mijn borsten onder kleding wel op een E cupje lijken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dat het overeenkomt met de passessie

Zonder bh aan in T-shirt.

Met sommige bh ziet het er soms anders uit zoals een sportbh drukt het wat platter en normale beugel bh oogt het weer wat groter.

Moet wel zeggen dat in begin me borsten wat hoger zaten dus oogt de maat anders dan na 6 weken bijvoorbeeld.

Nu zitten ze op de juiste hoogte waardoor het wel goed overeenkomt met de passessie

Ik vind mijn borsten onder kleding wel op een E cupje lijken..

Heel erg bedankt

Denk dat t toch met meer te maken heeft als wij denken de spieren de strakke van je huis je vorm enz

De passessie was perfect dus kom maar op met die 700cc! Haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk ook dat je op een grotere maat uitkomt hoor!

Ik ben 1.68 weeg 54 kilo en heb nu een B75. Ik krijg 500 cc dualplane highprofile en heb het advies om een E75 sport BH mee te nemen!

Maar als ik de verhalen hier lees over Nio zijn maten kennis denk ik dat ik maar 2 verschillende maten mee ga nemen, hahaha

Hahaha, wat een verschillen allemaal! Eerlijk TS, ik denk ook dat je op een grotere maat uitkomt, ik zou voor de zekerheid een grotere erbij kopen en die ook meenemen.

Ik heb een 80A kleine B en moet een 85C of D sportBH meenemen en krijg ook 500cc high profile rond, maar dan wel voor de spier. Ik denk dat ik de D maar mee ga nemen... :44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeeyy ik heb ook 700cc gekregen van Nio alleen mijn voor situatie was wel anders.

ik had 80 A/AA ben 1,69 en weeg 66 kilo ben nu iets meer dan 3 weken PO ik denk dat ik kwa bh op een F zal uitkomen.

denk dat jij op een F/G uitkomt met 700cc

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeeyy ik heb ook 700cc gekregen van Nio alleen mijn voor situatie was wel anders.

ik had 80 A/AA ben 1,69 en weeg 66 kilo ben nu iets meer dan 3 weken PO ik denk dat ik kwa bh op een F zal uitkomen.

denk dat jij op een F/G uitkomt met 700cc

Voor of achter de spier? Kan miss ook verschillen en ik ben pas 19 en de rest op me Bcupje na is alles heeel strak!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor of achter de spier? Kan miss ook verschillen en ik ben pas 19 en de rest op me Bcupje na is alles heeel strak!

Maakt.opzichte niet uit cup b is cup b of het nou slap is of strak

Als de protese. Groter is dan je eigen borst zit het zoiezo strak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Super spannend! Ben benieuwd waar je op uit gaat komen! Je heb 1 cupmaat kleiner dan ik, ben ook zo benieuwd waar ik op uit ga komen....

Jaaa zeker spannend!

Jij gaat voor 500cc waarom neem je 85% als

Ik vragen mag ? Meer voordelen ?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die schijnt wat natuurlijker te vallen, bovenkant iets meer bol als de onderkant als je rechtop staat. Als je ligt, is t overal even rond, en als je op je kop staat, beweegt t ook wat mee mee. Zoals een natuurlijke borst ook zou doen. Hij valt dus druppelvormig als je staat. Dacht dat de 500 cc van Eurosilicone niet eens in 100% te krijgen is en boven de 500cc is t van dit merk allemaal 100% dacht ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.