Ga naar inhoud

Cccgg : 18 februari 2016 : Dr. Nio : OLVG-West


Aanbevolen berichten

Hey Cccgg, ik weet niet zeker of ik je gisteren heb gezien maar we hebben het gehad. Net als jij heb ik ook last van het rechtop gaan. We zijn rond dezelfde tijd naar huis gegaan. Wij zaten rond 14:50 uur ook in de auto op weg naar huis. Vannacht op de bank geslapen om te voorkomen dat ik op mijn zij rol. Natuurlijk ieder uur wakkker maar ik ga er van uit dat het alleen maar beter zal gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 325
  • Created
  • Laatste Reactie

toen ik 's- morgens kwam lag er een vrouw die daar geslapen had ivm slaapmetingen. Zij ging al vroeg weg. Even daarna kwam er een vrouw die al geopereerd was, ik weet niet waaraan en toen ik terug kwam van mijn operatie was zij weer weg dus lag toen wel weer alleen op de kamer. Volgens mij had ik kamernummer 415

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou eigenlijk om 11:00 uur geopereerd worden maar werd om 10:00 uur al op gehaald. Ik heb trouwens een wissel gehad van 350cc naar 600cc. Vanmorgen al even gekeken maar kan er nog weinig van zeggen. Alles is nog opgezwollen maar ik kan niet zeggen dat ik ze overdreven groot vind. En bij jou, hoe ziet het eruit en ben je al een beetje tevreden met het resultaat? en ja ik ben ook door dr. Nio geopereerd. Ik moet trouwens volgende week maandag op controle. En jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke en hoe gaat t nu deze dag? En nacht Enz.

echt toevallig die vrouw had zelfde wissel denk dat hij d'r dan 3 achter elkaar heeft gedaan die ochtend.. 

Vind ze echt niet groot haha heel raar maar kan t inderdaad slecht zien vocht ook al n beetje merk wel dat ze groter zijn als gisteren moet natuurlijk allemaal nog rekken 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De afgelopen nacht was niet echt goed. Ieder uur heb ik op de klok gekeken. Overeind komen was een probleem maar gaat nu wel wat beter. Merk nu wel omdat ik al een poosje op zit dat ik moe begin te worden. Ik vind mijn borsten vooral breed en hoog. Ik weet uit de verhalen hier op het forum dat ik geduld moet hebben omdat alles nog moet zakken en slinken. De druk op de borst is het ergste en mijn borsten doen vooral aan de zijkant zeer. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat zei hij ook tegen mij dat ik in bed moest blijven maar vind het lastig. Ik lig beneden op de bank en loop toch regelmatig ff heen en weer. Ik heb gisteren niet echt kunnen kijken maar vind ze vandaag vooral breed. Ik merk ook dat er veel vocht tussen mijn borsten zit omdat het helemaal opgezwollen is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okee en dat gaat wel?

lig al hele dag in bed geen vocht er tussen beetje op me borsten zelf alleen .. Goed rusten he t is niet niks

heb nog bijna niet gelopen of op de bank gezeten 

mag zondag douche zal wel n teken zijn dat t dan veel beter moet gaan , jij ook? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Cccgg:

Dankjewell @best_boobie

het gaat super alleen opstaan rot maar ook al n stuk beter als vanmorgen en gisteren! Liggen ga goed en slapen!

zie ze wel echt met de halve dag groeien komt mis omdat me spier aan t rekken is? Duur dat echt heel lang voor ik de grote n beetje zie??

 

maandje of drie eer je ziet wat het echt gaat worden :P
Sorry, kan de tijd niet korter maken ;)

Goed rusten, af en toe foto's maken (al is het voor jezelf!!) dan kun je ze naast elkaar zetten. Geeft een veel beter beeld van wat je boobs doen in de loop der tijd :)
xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zondag foto maken dan mag ik douche zie ze nu groeien haha gek he! Wel beetje vocht maar goeie gevulde 75F sport bh! Alles gaat goed slapen eten alleen omhoog komen maar lig al hele dag in bed en morgen ook is t beste voel t telkens beter gaan! Vind t dus redelijk mee vallen zelfs! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Cccgg:

Zondag foto maken dan mag ik douche zie ze nu groeien haha gek he! Wel beetje vocht maar goeie gevulde 75F sport bh! Alles gaat goed slapen eten alleen omhoog komen maar lig al hele dag in bed en morgen ook is t beste voel t telkens beter gaan! Vind t dus redelijk mee vallen zelfs! 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ankwdankjewel! Ga t miss vandaag wel even proberen nu doet me vriendin arm op me rug en omhoog maar als ik dan pff wat n pijn maarja is de 2e hele dag gisteren kon ik niet eens me kont bewegen nu wel haha

wat t pijnlijk maakt ik me rechter oksel zeg maar die brand echt en op de rand van me sport bh bij de omvang zit die pijn nog dus net me vriend even n vinger tussen me lichaam en dat plekje zakte echt weg 75 nu heel strak met al dat vocht 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen!!

 

nacht 2 zit er op ook weer prima te doen alleen opstaan nog vervelend maar lig nu met me knieeen omhoog handen ertussen me armen beetje te rekken want bij me oksels daar doet t zooooon pijn!

medicijnen gaan goed alleen heb zakjes voor stoelgang meegekregen die ik nu nog niet neem vind t niet zo erg dat ik nu niet kan haha 

meten gaan top liggen ook drinken ook dus ik zeg nieuwe dag nieuwe kansen wie weet met de tips van t forum dat ik vandaag beter omhoog kan! 

Fijne dag iedereen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.