Ga naar inhoud

Pammetje : 18 juli 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

46 minuten geleden zei pammetje:

Morgen BOOB-day.

Zaten er vannacht beiden doorheen hier. Ruzie met manlief gehad , die zei dat ik maar alleen moest gaan morgen:77:
Echt klote spanningen he. Gelukkig een peptalk gehad van @best_boobie vannacht. En vertelde mij ook even dat ik het moeilijk vind dit mijzelf te gunnen. En daar heeft ze helemaal gelijk in,

@Masy1980 augustus consult - juni operatie Komt inderdaad op hetzelfde neer als bij mij. September consult en morgen de operatie. Die eerste maanden vliegen voorbij hoor. Bij mijn kwamen de twijfels , schuldgevoelens zo'n 3-4 weken geleden opspelen. Maar gelukkig zijn hier op het BF allemaal lieve meiden die je er doorheen slepen

Ohhh wat vervelend zo een dag voor je operatie... Fijn dat je bij best_boobie je ei even kwijt kon.

Idd te vergelijken met jou verhaal jah.   Haha kan me niet voorstellen dat t voorbij vliegt op dit moment maar daar zal ik volgend jaar vast op terug komen ;) ga me eerst maar eens voorbereiden op 25 aug hihi... Ben ook heel benieuwd hoe jij t ervaart morgen. Ben al zoveel aan t lezen hier op t forum. Ben dan ook super blij dat ik hier zoveel informatie op kan doen en verhalen lezen vd andere dames. Zal de dames vast nog wel met t een en ander aan vragen gaan bombederen hier tegen de tijd dat bij mij de zenuwen door me lijf gaan gieren haha .. 

X Masy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 245
  • Created
  • Laatste Reactie
39 minuten geleden zei best_boobie:

Weer alles uit gebabbeld met hubby? 

Nu op naar morgen, je boobs!!! Wordt verdorie tijd. Jij zit hier heel de tijd naar onze tieten te kijken, en wij hebben niks terug te kijken ;)

Heel veel succes morgen meid! 

Xxx

I love jullie tieten haha :P
Gelukkig is alles uitgepraat en gaat hij morgen gewoon met me mee. Fijn die spanningen. Gaf ie zelf ook wel een beetje toe dat het toch de spanningen zijn. Tegenover anderen doet hij heel stoer. Al hoeft het voor hem nog steeds niet , want hij vind me goed zoals ik ben. (dat zeggen de meeste mannen volgens mij)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden ben ik nog iets vergeten?

In mijn tas:

Sportbh's natuurlijk
Flesje cola
Dextro
Dekentje en kussen voor in de auto
Telefoon/Tablet oplader

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei pammetje:

Meiden ben ik nog iets vergeten?

In mijn tas:

Sportbh's natuurlijk
Flesje cola
Dextro
Dekentje en kussen voor in de auto
Telefoon/Tablet oplader

Hoi hoi

warme sokken kan lekker zijn.en geen shirt maar iets met een rits erin.heel veel succes! Spannend :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sokken heb ik ook inderdaad. Morgen makkelijke korte broek en hemdje aan. Hemdje kan ik langs onderen aandoen. Zat eerst te denken aan een vest maar wordt bloedheet morgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow dat is een goede dextro had ik ook beter gekocht!

krijg je geen sportbh van daar? Spannend he! Ik moet ook morgen :) ben echt zenuwachtig en bang en blij whahaha.

om hoe laat moet jij je melden morgen?

heel veel succes alvast he ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei pammetje:

Sokken heb ik ook inderdaad. Morgen makkelijke korte broek en hemdje aan. Hemdje kan ik langs onderen aandoen. Zat eerst te denken aan een vest maar wordt bloedheet morgen

Na de narcose heb je het meestal koud ik zou je vest voor de zekerheid meenemen :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden zei Boobs2016:

Ow dat is een goede dextro had ik ook beter gekocht!

krijg je geen sportbh van daar? Spannend he! Ik moet ook morgen :) ben echt zenuwachtig en bang en blij whahaha.

om hoe laat moet jij je melden morgen?

heel veel succes alvast he ;) 

Ik krijg geen BH van de kliniek. Heb 3 bh's mee , daar zit vast wel 1 goede tussen. Mag me om 11.00 uur melden. En jij?

 

42 minuten geleden zei tink:

Na de narcose heb je het meestal koud ik zou je vest voor de zekerheid meenemen :D 

Ik heb een dekentje bij , maar misschien toch nog maar een vest inderdaad. Tnx.

 

10 minuten geleden zei Tos:

Jeetje wat heb jij lang mogen wachten! 

Morgen eindelijk je dag! Heel veel succes morgen!! :D 

Is mijn eigen keuze geweest hoor. Was makkelijker met de vakantie van manlief. Maar inderdaad , morgen eindelijk mijn dag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Fuchsbau:

Misschien nog een emmertje/tasje voor als je moet overgegeven, wat ik niet hoop.

Ik kan me van een eerdere narcose niet herinneren dat ik misselijk ben geweest , maar er gaat een kotszakje mee de tas in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid

ik moet me om 7 uur melden :) dus moet al vroeg op pad uurtje rijden. Ik heb ook een vest mee voor de zekerheid ben helaas wel verkouden dus hoop dat het gewoon door mag gaan heb verder alles klaar staan ;)

succes morgen! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morning ladies. Wonderbaarlijk goed geslapen vannacht. Heerlijk. Kan eigenlijk mn bed niet uit zo moe ben ik. Helemaal niet zenuwachtig , wel enorme honger al. Zometeen op het gemakje douchen. Rond half 9 vertrekken wel richting Groesbeek. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden zei pammetje:

Morning ladies. Wonderbaarlijk goed geslapen vannacht. Heerlijk. Kan eigenlijk mn bed niet uit zo moe ben ik. Helemaal niet zenuwachtig , wel enorme honger al. Zometeen op het gemakje douchen. Rond half 9 vertrekken wel richting Groesbeek. 

Het is vierdaagse in Nijmegen ( ook al begint hij morgen) hou rekening met wegomlegging en drukte... 

(Dacht er opeens aan) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel te vroeg waren we hier al. 10.00 uur.  Maar goed alles rustig opgemeten en net celebrex en paracetamol in moeten nemen. Ben benieuwd hoe laat ik gehaald wordt

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden zei pammetje:

Veel te vroeg waren we hier al. 10.00 uur.  Maar goed alles rustig opgemeten en net celebrex en paracetamol in moeten nemen. Ben benieuwd hoe laat ik gehaald wordt

Nou spannend hoor!! Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.