Ga naar inhoud

Pammetje : 18 juli 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Na een aantal dagen hier gelezen te hebben , zal ik mij eens voorstellen.

Mijn naam is Pammetje , 33 jaar en mama van 2 meisjes.
Ik ben 1.70m en weeg (helaas maar) 51 kg.
Qua werk heb ik lichamelijk zwaar werk , dus tegen de tijd dat ik het geld bij elkaar heb , moet ik ook even kijken hoe ik dat euvel op ga lossen.
Zal waarschijnlijk tegen volgend jaar zomer zijn , dus mijn man zou dan 4 weken mijn werk over kunnen nemen , daar doet de baas niet zo moeilijk over. Blijven er nog 2 weken over :-)

Ik heb nu 70b slappe theezakjes. Zou graag naar een grote cq stevige C/D cup willen gaan , maar wel zo natuurlijk mogelijk.

Nu ben ik al hier aan het zoeken naar ervaringen van de volgende klinieken:
- Kliniek Veldhoven (Aesthetic Beauty Clinics)

- Wellness kliniek in Genk

- Belgian Breast Clinic.

Als ik bij hen op de websites kijk , geeft me dat een goed gevoel. Nu eerst nog even sparen en dan de stap zetten om te bellen voor een consult.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 245
  • Created
  • Laatste Reactie

Oke ik ben er min of meer uit.
Het word of de Aesthetic Beauty Clinics of de Belgian Breast Clinic.

In het nieuwe jaar bellen voor een consult en dan hopen dat ik net voor de zomervakantie mijn operatie kan krijgen.

Voor welke van de 2 klinieken zouden jullie gaan? En hoe zit het met wachttijd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Jeuj , 10 september mijn eerste consult bij Frans. Niet echt een handige dag voor mij qua werk (ik kan moeilijk dagen vrij krijgen) , maar goed. De consulten zijn alleen maar op donderdag.

Nu mijn vraag , worden de operaties ook op bepaalde dagen gedaan (dus bijv. alleen dinsdag/vrijdag , ik noem maar wat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 17 september mijn consult bij Straten :)

Hij opereert voor kliniek Heyendael alleen op maandag en dinsdag..

Ik heb mijn operatiedatum alvast laten vastleggen op 19 oktober dus als ik tevreden ben over het consult zal dat mijn grote dag worden :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

In heyendael zijn de consulten alleen op donderdag en de operatiedagem zijn daar ma en di.

Ik heb 17 september mijn consult bij Straten :)

Hij opereert voor kliniek Heyendael alleen op maandag en dinsdag..

Ik heb mijn operatiedatum alvast laten vastleggen op 19 oktober dus als ik tevreden ben over het consult zal dat mijn grote dag worden :D

Maandag en dinsdag , goed om te weten dus.

Dat van mij duurt nog wel even hoor , zal pas juli 2016 worden (ivm werk)

Voor mij zou dan 18 juli het beste uitkomen dus :-)

Maar eerst de 10de maar eens afwachten

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ PAMMETJE

Hou er even rekening mee met vakantie's. Dit jaar was hij rond die tijd ook 3 weken dicht.

En niet geheel onbelangrijk de vierdaagse is rond die tijd, ik weet niet of je dan makelijk daar kunt komen ivm drukte

Link naar reactie
Delen op andere sites

vierdaagse is 19 tm 22 juli dus dat zit wel goed.
Zal het 10 september wel aankaarten welke datum ik zelf in gedachten heb. Dit ivm vakantie van mijn man en mijn werk. Ik heb zwaar lichamelijk werk en zit met zorgverlof/vakantie van mijn man en mezelf net op 5 weken rust als ik de 18de geopereerd kan worden.
Nou ja we zullen het wel zien , moet ik me nu in principe nog niet druk over maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Diana Gabriels zijn Frans' consults altijd op woensdag ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Diana Gabriels zijn Frans' consults altijd op woensdag ;)

Ik ga rechtstreeks naar Frans , kost me wel wat meer (ook qua reistijd) , maar vind de nazorg bij Heyendael wel fijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog lang geen operatiedatum , maar wel een datum voor consult , namelijk 10 september.

Denk dat het makkelijk is om in dit topic al mijn vragen kwijt te kunnen. Staat het niet goed , verplaats het dan maar :-)

Ik ben er al wel over uit dat ik ronde protheses wil en dan met een zo natuurlijk mogelijk resultaat , maar dan zit ik bij Frans wel goed.
Nu heb ik zwaar lichamelijk werk ( ik til op een dag minimaal 500 kilo) , dus wat dat betreft denk ik dat voor de spier bij mij het handigste zou zijn? Echter denk ik zelf dat het Dual plane gaat worden met mijn 75 a (voor zwangerschappen een 70 c)
Stel dat beide mogelijkheden mogelijk zijn , wat zouden jullie dan adviseren? Dan kan ik hier zelf ook een beetje over nadenken voor mijn consult volgende week als Frans zegt dat het allebei zou kunnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey pammetje,

Volgens mij had je al een topic lopen? Ik zal deze samenvoegen om het overzichtelijk te houden ;)

De eerste 6 weken zou ik zeker niet gaan tillen. Of je protheses voor de spier geplaatst kunnen worden hangt natuurlijk af of je zelf genoeg weefsel heb. Ik heb ze voor de spier en dat is ook wat ik zelf wilde. Als het niet nodig is om in mijn spier te snijden dan liever niet natuurlijk ;) Het herstellen is vaak ook wat sneller en minder pijnlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey pammetje,

Volgens mij had je al een topic lopen? Ik zal deze samenvoegen om het overzichtelijk te houden ;)

De eerste 6 weken zou ik zeker niet gaan tillen. Of je protheses voor de spier geplaatst kunnen worden hangt natuurlijk af of je zelf genoeg weefsel heb. Ik heb ze voor de spier en dat is ook wat ik zelf wilde. Als het niet nodig is om in mijn spier te snijden dan liever niet natuurlijk ;) Het herstellen is vaak ook wat sneller en minder pijnlijk.

Tnx voor het samenvoegen :-)

De eerste 6 weken tillen doe ik sowieso niet , mannetje 2 weken zorgverlof (en kan mijn werk overnemen) en zelf 4 weken vakantie opnemen. Ik hoop dat ik genoeg weefsel heb (wat is genoeg? ik kom van een 70c naar aan 75a) om het voor de spier te laten plaatsen. Maar dat zal ik volgende week wel horen.

Heb al een aantal voorbeeldjes van wat ik mooi vind en rekening houdend met het zware werk zal Frans wel het juiste adviseren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja nog wat meer voorbeelden gezocht , maar dit zijn toch wel mijn droomtetten :-)

Jaaa die zijn zeker mooi!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik tot nu toe heb op mijn lijstje(steekwoorden)

* rekening houdend met fysiek zwaar werk worden protheses voor de spier of dual plane geplaatst?
* gegevens van de prothese
* hoe lang herstel?
* littekencreme gebruiken? Zo ja welke?
* welke BH heeft de voorkeur? Mag een compressievest ook?

* wanneer op controle?

* wat voor hechtingen gebruikt u? Niet oplosbaar , wanneer mogen deze er dan uit?

Ergens hier op het forum is het nog zo'n lijstje met vragen. Ik ga die zeker nog eens doorlopen en mijn eigen lijstje mee aanvullen eventueel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend je mag gaan aftellen nu!!

Wat voorn werk doe je??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel plezier bij je consult! Ik vind dr. Straten een fijne man. Had eigenlijk weinig vragen waardoor het een kort en bondig gesprek was en lekker to the point!

Wat ik hoopte dat hij zou adviseren deed hij ook! Was ik even blij. 425cc rond high profile dual plane.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.