Ga naar inhoud

Pammetje : 18 juli 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 245
  • Created
  • Laatste Reactie

Niet gek dat die Boobietranen komen want het is ook best spannend geweest het afgelopen jaar tot aan heden. En je staat altijd klaar voor je gezin en nu krijg je het terug :) Geniet ervan want straks zit je weer in je ritme en weten ze je weer te vinden whahahaha ... 

Ja, waarom lig je nog niet in je eigen nest eigenlijk? 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lig nog niet lekker in mijn nest ook niet met een hoop kussens. misschien toch maar eens weer proberen een deze dagen nu de 'pijn' vrijwel helemaal verdwenen is. alleen nog een beetje last van trekkende littekens.

manlief gaat deze week 4 daagjes werken maar heeft onze meiden al geïnstrueerd dat ze op moeten letten dat ik niks mag doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet alweer waarom ik nog steeds op de bank lig. Was vanmorgen mijn bed nog even ingekropen toen manlief ging werken. lag heerlijk alleen heeft het me een half uur gekost om omhoog te komen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooh @pammetje ik moet stiekem een beetje lachen. Ik ken het zelf ook. Ik heb een keizersnede gehad en het was ook een ramp om uit bed te komen! Ik las laatst een tip van iemand : je knie vastpakken met 2 handen en dan langzaam je been strekken zodat je omhoog getrokken word. Weet niet of het lukt of dat dat pijn doet, je kan het wellicht een keer proberen. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is ook weer niet de bedoeling. Mij lukte het op een of andere manier vanuit mijn buikspieren    ( die ik dacht niet te hebben :45: ) en een stoel aan het bed waar ik mijn voet aan haakte. Af en toe proberen of het lukt want je eigen bedje naast je mannetje slaapt toch het lekkerst. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijf het inderdaad ook wel proberen hoor @BrownieG , de bank ben ik echt beu.

Dat litteken is wel een beetje verdikt en rood  (aan beide kanten nu meende ik gezien te hebben met een spiegel) maar verder geen koorts of extreme pijn. Zal blij zijn dat de pleisters er vrijdag bij de controle afgehaald worden want dan kun je het toch net iets beter in de gaten houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-7-2016 om 21:14 zei pammetje:

Blijf het inderdaad ook wel proberen hoor @BrownieG , de bank ben ik echt beu.

Dat litteken is wel een beetje verdikt en rood  (aan beide kanten nu meende ik gezien te hebben met een spiegel) maar verder geen koorts of extreme pijn. Zal blij zijn dat de pleisters er vrijdag bij de controle afgehaald worden want dan kun je het toch net iets beter in de gaten houden.

Hey pammetje ik moet vrijdag ook voor controle misschien zie ik je dan wel haha :D maar ik zit nog steeds te twijfelen over wie je bent had je kort donker haar? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Marieke87:

Hey pammetje ik moet vrijdag ook voor controle misschien zie ik je dan wel haha :D maar ik zit nog steeds te twijfelen over wie je bent had je kort donker haar? 

Kort donker haar inderdaad. Ik moet om 12.30 voor controle. Jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hopelijk ben je gauw van de bank af en gaat alles snel wat beter voor je

Wat een verschillen qua herstel wel ik voel me eigenlijk nu weer de oude op de moeheid na dan en loop alleen nog steeds krom met een vocht buikje haha maar opstaan gaat nu prima uit bed. Hopelijk geld dat voor jou ook snel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lig nu op bed. Zie morgen wel hoe ik er uit kom. Toch alle tijd.

Hoe laat moet je nou vrijdag? Waar kom je vandaan? Heb je anders misschien FB als je dat leuk vind tenminste

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei pammetje:

Lig nu op bed. Zie morgen wel hoe ik er uit kom. Toch alle tijd.

Hoe laat moet je nou vrijdag? Waar kom je vandaan? Heb je anders misschien FB als je dat leuk vind tenminste

 

Ik moet zon 2 uur rijden maar ik moet om 10 voor half 12 geloof ik. Ik heb geen facebook!  Wij zijn 1 van de weinige geloof ik haha:66::14: maar dan heb je ook nooit problemen in een relatie erover! Rust lekker uit! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25 juli 2016 om 21:14 zei pammetje:

Blijf het inderdaad ook wel proberen hoor @BrownieG , de bank ben ik echt beu.

Dat litteken is wel een beetje verdikt en rood  (aan beide kanten nu meende ik gezien te hebben met een spiegel) maar verder geen koorts of extreme pijn. Zal blij zijn dat de pleisters er vrijdag bij de controle afgehaald worden want dan kun je het toch net iets beter in de gaten houden.

Verdikt en rood? Lijkt mij dat als er een groot verschil is met je voorgaande foto's dat je effe moet mailen naar de kliniek en de foto's mee moet sturen. Misschien is die waterdichte pleister aan het irriteren erop? Goed in de gaten houden xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei BrownieG:

Verdikt en rood? Lijkt mij dat als er een groot verschil is met je voorgaande foto's dat je effe moet mailen naar de kliniek en de foto's mee moet sturen. Misschien is die waterdichte pleister aan het irriteren erop? Goed in de gaten houden xx

pleisters irriteren mij inderdaad. ik mag ze er af halen (daar had ik al voor gemaild). maar hoe zit het dan met douchen mocht de wond nog niet helemaal dicht zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmmm. sinds een uurtje de triumph verruild voor shock absorber en roodheid en verdikking lijken minder te worden. waarschijnlijk dat de bhrand mij irriteerde. heb van de absorber ook een omvang groter genomen.maar zit nog steeds wel strak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei pammetje:

hmmm. sinds een uurtje de triumph verruild voor shock absorber en roodheid en verdikking lijken minder te worden. waarschijnlijk dat de bhrand mij irriteerde. heb van de absorber ook een omvang groter genomen.maar zit nog steeds wel strak.

Oh oke! Is best mogelijk dat het hierdoor is ontstaan dus hou nog effe in de gaten. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pleisters er toch maar afgehaald. Wel heel voorzichtig , bang dat ik iets open zou trekken. Natuurlijk gelijk foto's gemaakt van mijn littekens

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

litteken rechtslitteken links 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Littekens zien er netjes uit volgens mij hoor. Bij mij ook zo. Beetje donkerder nog zelfs. En ze mogen best een beetje nat worden. Daarna droog deppen en gaasje tussen litteken en beha hebben ze gezegd tegen mij. Hopelijk snel in je bedje slapen. X 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zie een keurig dun streepje :35: Straks lekker insmeren als korstjes eraf zijn. Gewoon douchen en voorzichtig met inzepen en littekens niet laten weken! Daarna droogdeppen en idd gaasjes tussen je bh of maandverbandje bij je onderband plaatsen als deze gaat irriteren. Effe kijken wat je prettig vind. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update

Gisteren controle gehad. Littekens waren de mooiste die ze gezien had. Ik zelf denkt dat dat wel meevalt maar ik had mijn pleisters er natuurlijk zelf al afgehaald. Eind september eventjes bellen,  hoef over 4 maanden pas terug->eindcontrole.

Ook de borstband gekregen. Enorm wennen maar voel hem nu eigenlijk al niet meer zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hoi

Het ziet er bij jou allemaal echt goed uit hè!  Ook je littekens.

Borstband, ach voor het goede doel. Wel fijn dat je hem krijgt. Ik vind het soms toch net wat meer zekerheid geven.

Lukt het ondertussen al om in bed te liggen? Knudde dat je al zo lang op de bank ligt... 

Kan hubby je er niet uit helpen in de ochtend?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei best_boobie:

Hey hoi

Het ziet er bij jou allemaal echt goed uit hè!  Ook je littekens.

Borstband, ach voor het goede doel. Wel fijn dat je hem krijgt. Ik vind het soms toch net wat meer zekerheid geven.

Lukt het ondertussen al om in bed te liggen? Knudde dat je al zo lang op de bank ligt... 

Kan hubby je er niet uit helpen in de ochtend?

Xxx

Ik bivakkeer nog steeds op de bank helaas. Uit bed komen lukt me wel maar het slapen niet.

Had me niet in kunnen denken dat alles zo goed gaat hier. Maar besef me ook dat dat heel veel geluk is. 

Zou maandag al mogen beginnen met smeren maar wacht mooi tot de nog aanwezige korstjes verdwenen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.