Ga naar inhoud

Pammetje : 18 juli 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 245
  • Created
  • Laatste Reactie

heerlijk geslapen vannacht. pas om 4.55 uur wakker geworden van de wekker. tijd voor medicatie.

geprobeerd alleen naar de wc te gaan. geen goed idee! 

pijn is goed te doen. nog steeds een 2 op 10.

Vanmiddag komt mijn beste vriendin langs en vanavond de baas met zijn vrouw. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei pammetje:

heerlijk geslapen vannacht. pas om 4.55 uur wakker geworden van de wekker. tijd voor medicatie.

geprobeerd alleen naar de wc te gaan. geen goed idee! 

pijn is goed te doen. nog steeds een 2 op 10.

Vanmiddag komt mijn beste vriendin langs en vanavond de baas met zijn vrouw. 

Je boobs zien er al super uit meid!! Ben je er zelf al een beetje blij mee?

Super dat je toch nog goed slaapt !! Oeii, algoed is je mannetje thuis, moet hij maar even helpen. En wat fijn dat de pijn toch reuze meevalt!

Wat fijn, een beetje gezelschap :D 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Xxmelliexx:

@pammetje wat fijn dat de pijn goed te doen is! Zo te zien moeten je boobs nog goed indalen maar dat komt helemaal goed als ik foto's zie op het forum. Kan je me vertellen welke bh het lekkerst zit? 

ik vind zelf de Anna carefix het lekkerste zitten , maar dat komt omdat mijn triumph workout (75d) toch wel aan de kleine kant is. als ik die wat groter bestel dan zal die ook heerlijk zitten. geeft voor mijn gevoel wel meer steun

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden zei Xxmelliexx:

@pammetje wat fijn dat de pijn goed te doen is! Zo te zien moeten je boobs nog goed indalen maar dat komt helemaal goed als ik foto's zie op het forum. Kan je me vertellen welke bh het lekkerst zit? 

 

29 minuten geleden zei pammetje:

ik vind zelf de Anna carefix het lekkerste zitten , maar dat komt omdat mijn triumph workout (75d) toch wel aan de kleine kant is. als ik die wat groter bestel dan zal die ook heerlijk zitten. geeft voor mijn gevoel wel meer steun

Goedemorgen meiden, Pammetje, wat fijn dat het zo goed gaat en de pijn zo mee valt. Ik heb ook dezelfde bh's geruild en vind de Anna wel fijner eerlijk gezegd. Maar misschien ook omdat die gewoon iets soepeler is en dus niet zo super strak zat. 

Maar met dit weer kun je niet lang dezelfde aan volgens mij ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Fuchsbau:

@Pammetje : Wat een mooie boobs, als ze gaan zakken worden ze steeds mooier!

Dat je het trouwens al durfde om de bh los te maken. Ik heb ze pas 2 dagen erna los gelaten, haha.

mezelf vanmorgen ook al laten wassen. vond het heerlijk die bh even uit. Ik heb ook niet echt pijn of zo. meer last van mijn buik.

net zelfs al een wandelingetje naar de winkel gemaakt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei pammetje:

mezelf vanmorgen ook al laten wassen. vond het heerlijk die bh even uit. Ik heb ook niet echt pijn of zo. meer last van mijn buik.

net zelfs al een wandelingetje naar de winkel gemaakt. 

Zo, je gaat vlot hoor, wel heel fijn dat je zo weinig last heb! :)

Ik ben geloof ik pas op dag 3 of 4 voor het eerst even buiten een kort rondje gaan wandelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw pammetje.. wat ben jij een topper... al de tweede dag een stukje lopen en je zo goed voelen.. je mag je handen dicht knijpen. Je zult idd zien dat de borsten heel snel al een beetje veranderen.. heel goed herstel en hopen dat je je zo goed blijft voelen.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sta er toch wel versteld van dat de pijn zo verschillend is bij iedereen. 2 op 10 al de dag na operatie, Damn! Ik ben jaloers. Ik heb 3 dagen op een 9 gezeten maar vandaag op een 5-6 dus ben al blij. Hoezo heb je zon last van je buik Pammetje? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Lindasch:

Ik sta er toch wel versteld van dat de pijn zo verschillend is bij iedereen. 2 op 10 al de dag na operatie, Damn! Ik ben jaloers. Ik heb 3 dagen op een 9 gezeten maar vandaag op een 5-6 dus ben al blij. Hoezo heb je zon last van je buik Pammetje? 

houd erg veel vocht vast heb ik het idee. voelt niet prettig aan.

tanne belde net hoe het gaat.ze vond het fijn dat het zo goed met me gaat. Ik pak 2x per dag celebrex. ik mag dat ophogen naar 3 tot 4 keer maar vind dat zelf niet nodig. moet ik wel eerlijk zeggen dat ik een dubbele dosis pak op die 2x.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff jeuk aan mijn rechterborst.  Slapen is vannacht niet zo best gegaan. Enorm last van mijn rug. 

Vanaf wanneer mag je van Frans eigenlijk weer op je zij slapen ( waarschijnlijk lukt dat nog niet helemaal). Vind rugslapen echt killing

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Lindasch:

Ik heb ook wel een beetje een opgezette buik maar kan ook liggen aan al 6 dagen geen sport. Maar vocht zou ook kunnen ja, lees het wel meer. Maar heb er verder geen pijn van of zo. Alleen m'n borsten doen zeer. 

Je houding kan misschien ook nog een rol spelen. De eerste dagen liep ik echt als Quasimodo, een vriendin van mij (die ook bv gehad heeft) noemde dat de welbekende houding. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

@pammetje, ik ben nu 12 dagen po. Ik rol mijn dekbed op. Heb ik toch niet nodig met deze hitte. Daar lig ik lichtjes op mijn zij tegenaan om te voorkomen dat ik doordraai. En onder mijn borst een klein kussentje. Op deze manier val ik sneller in slaap en heb ik geen pijn aan mijn onderrug. Ik hoop dat deze tip jou helpt. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Foto van vandaag.

Over het zijslapen ga ik volgende week navragen.misschien dat consulente me verkeerd begrepen heeft aangezien iemand anders na 2 weken alweer op jaar zij mocht slapen van frans

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.