Ga naar inhoud

Pammetje : 18 juli 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

13 uur geleden zei pammetje:

Ik bivakkeer nog steeds op de bank helaas. Uit bed komen lukt me wel maar het slapen niet.

Had me niet in kunnen denken dat alles zo goed gaat hier. Maar besef me ook dat dat heel veel geluk is. 

Zou maandag al mogen beginnen met smeren maar wacht mooi tot de nog aanwezige korstjes verdwenen zijn.

oh ik dacht dat alleen het eruit komen een probleem was, maar dit is wel knudde zeg..
Je kunt ook niet je hoofdeind iets omhoog zetten?

Of bij de thuiszorgwinkel zo een ding kopen voor achter je matras, zodat je je hoofdeinde hoger kunt zetten?

Ik heb een verstelbaar bed, deed hoofdeinde omhoog (oke, liet ik doen :P ) dan een kussen achter mijn hoofd, en sliep dan met hoofd wat opzij (anti-snurk haha) en dan een dik kussen onder de knieen. En dan als een gebogen plank in bed :131: 

Hopelijk lukt het je snel om weer bij je mannetje te liggen, tis zo 'alleen' op de bank he... Maar!! Wel met mooie boobs!! ;) 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 245
  • Created
  • Laatste Reactie

Alweer 2 weken po vandaag.

Toch nog eens geprobeerd bij manlief in bed te kruipen met heel veel kussens. Ging iets beter dan de vorige keer alleen werd ik vanmorgen wakker met pijn in de boobies. 

Ik had tot en met 5 september vrij van het werk , maar wist vorige week al dat ik mijn oude baantje niet meer mag doen. In plaats daarvan kom ik voor vast op kantoor te zitten. Vandaag dus maar even langs geweest en aangegeven dat ik vanaf morgen halve dagen wil proberen te komen werken.  Dat was gelukkig geen probleem.

Als ik terug kijk op de afgelopen 2 weken besef ik mij dat ik heel veel geluk heb gehad. Ik ben namelijk nog steeds aan het wachten op die vrachtwagen die me overrijd. 

De borstband doet volgens mij goed zijn werk en ik vind hem zelfs heel prettig zitten  (jaja verklaar me maar voor gek)

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi. Wat fijn dat alles zo fijn verlopen is tot nu toe. Ook niet meer pijn door de borstband dus...super! 

Men wat fijn dat je eindelijk weer bij je man in bed kan. Verdient hij wel. Alleen smorgens herkenbaar ja. Stijve tieten. Mannen staan soms met wat anders stijfs op, wij met stijve tieten nu whahaha. 

 

Heel veel succes en plezier op je werk weer. Zet hem op meid xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

haaaii, 

Klinkt goed allemaal pammetje en weer halve dagen aan het werk. Ideale werknemer ben jij joh..ik had het uitgezongen tot het eind hahaha. Maar wel lekker want dan kun je rustig opbouwen en langzaam wennen aan het kantoorwerk. Zal weer effe wennen zijn voor jouw.

Rustig aan en denk aan je houding/armen morgen...good luck xx

ps die vrachtwagen komt echt niet meer hoor...was bij mij ook doorgereden ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oef. 4 uurtjes gewerkt vandaag. En ondanks dat ik goed op mijn houding heb gelet was ik toch heel erg blij dat ik om 13.00 uur naar huis kon. Gelijk de bh en band maar even los gegooid en de boobs gekoeld. Nu lekker op de bank met een dekentje.

Morgen weer proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei pammetje:

Oef. 4 uurtjes gewerkt vandaag. En ondanks dat ik goed op mijn houding heb gelet was ik toch heel erg blij dat ik om 13.00 uur naar huis kon. Gelijk de bh en band maar even los gegooid en de boobs gekoeld. Nu lekker op de bank met een dekentje.

Morgen weer proberen.

arme meid! is het zo vermoeiend geweest? heb je wat geslapen? Kan me voorstellen dat het toch wat energie vraagt ook al ben je 2 weken po 

Nuja voetjes omhoog en morgen zal het beter gaan ;) 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Miss.S:

arme meid! is het zo vermoeiend geweest? heb je wat geslapen? Kan me voorstellen dat het toch wat energie vraagt ook al ben je 2 weken po 

Nuja voetjes omhoog en morgen zal het beter gaan ;) 

xx

Denk dat het meer is geweest van het rechtop zitten. Wanneer ik thuis ben lig ik eigenlijk onder mijn dekentje in de meest comfortabele houding. Dus dat rechtop zitten  is inderdaad wel even wennen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei prisje81:

Hey @pammetje hoe gaat het nu met je? Lees ik nu dat je al gewerkt hebt? Vertel! Ben benieuwd. Liefs Pris xx

Ik heb inderdaad 4 uurtjes gewerkt vandaag. Kantoorwerk dat wel. Was wel vermoeiend om rechtop te zitten aangezien ik thuis eigenlijk nog veel hang/lig.

Boobs zijn alweer rustig na een powernap van een halfuurtje.

Ik vind het heerlijk om even weg te zijn thuis. Morgen weer een half dagje kantoor. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

vraagt zich serieus af hoeveel er nog gaat veranderen wanneer protheses geplopt/gezakt zijn aangezien ik nu al (17dagen po) op een 80e/75f zit van sportbh 

@best_boobie @BrownieG waar moet ik op gaan rekenen?

Foto bijgevoegd van littekens met 16 dagen po

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai pammetje :) Je borsten gaan wat voller eruit zien als je protheses dalen ( spier ontspant )Je huid en weefsel gaan soepeler aanvoelen en je huid minder strak. Ik merkte dit in mn sportbh die strakker begon te zitten en dus groter moest kopen. Littekens zien er goed uit trouwens!! 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden zei BrownieG:

Hai pammetje :) Je borsten gaan wat voller eruit zien als je protheses dalen ( spier ontspant )Je huid en weefsel gaan soepeler aanvoelen en je huid minder strak. Ik merkte dit in mn sportbh die strakker begon te zitten en dus groter moest kopen. Littekens zien er goed uit trouwens!! 

Xx

Hmmm dat wordt dus nog een maatje groter kopen binnenkort? Nou ja eerst eens even afwachten wat het doet natuurlijk. Van de 75f kunnen mijn schouderbanden nog wel losser. De 80e kruipt steeds naar boven aan de voorkant. Bandjes te los of omvang te groot ( staat we op zijn kleinst en bij de 75 op zijn grootst) of?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei pammetje:

De onderband kruipt inderdaad omhoog. Maar de schouderbanden kunnen niet meer losser. 

Te klein :45:  Tenzij je nog wel ruimte hebt aan de onderkant in de cups, dan ligt het aan de bh! Had ik ook erg last van maar wisselde regelmatig van sportbh per dag

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

4 weken PO alweer. Tijd voor een update.
Al valt er eigenlijk niet veel bijzonders te vertellen.

Vandaag voor het eerst heel de dag gewerkt op kantoor , nergens geen last van.
Ondertussen ook een BH en bikini gepast. Voor nu zit ik op een 75E , al ben ik mij er van bewust dat dat nog kan veranderen. Slapen gaat inmiddels ook heel goed in bed. Wel met hulp van een borstvoedingskussen. 

Omdat ik vrijwel nergens last van heb , moet ik wel uitkijken dat ik niet teveel ga doen in bijvoorbeeld het huishouden. Gelukkig is manlief deze week nog thuis ,dus die houd me gelukkig nog wel tegen.

Word trouwens wel gek van die tepels die in de brand vliegen en te pas en onpas door bh en truitje heen prikken :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei pammetje:

4 weken PO alweer. Tijd voor een update.
Al valt er eigenlijk niet veel bijzonders te vertellen.

Vandaag voor het eerst heel de dag gewerkt op kantoor , nergens geen last van.
Ondertussen ook een BH en bikini gepast. Voor nu zit ik op een 75E , al ben ik mij er van bewust dat dat nog kan veranderen. Slapen gaat inmiddels ook heel goed in bed. Wel met hulp van een borstvoedingskussen. 

Omdat ik vrijwel nergens last van heb , moet ik wel uitkijken dat ik niet teveel ga doen in bijvoorbeeld het huishouden. Gelukkig is manlief deze week nog thuis ,dus die houd me gelukkig nog wel tegen.

Word trouwens wel gek van die tepels die in de brand vliegen en te pas en onpas door bh en truitje heen prikken :-)

Helemaal herkenbaar! Ik ben morgen 4 weken. Lastig om jezelf te beheersen hè? Als je je wel goed voelt. Hoe zit jouw bh? Lekker? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Susannah:

Helemaal herkenbaar! Ik ben morgen 4 weken. Lastig om jezelf te beheersen hè? Als je je wel goed voelt. Hoe zit jouw bh? Lekker? 

Ik zweer nu echt bij de Triumph Triaction. Niet de mooiste bh voor je boobies , maar icm de borstband , het veiligste.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei pammetje:

Ik zweer nu echt bij de Triumph Triaction. Niet de mooiste bh voor je boobies , maar icm de borstband , het veiligste.

Grappig dat jij een grotere bh maat hebt en iets kleinere prothesen dan ik (450cc/75d). Toevallig heb ik ook 2 tri actions. Een met achtersluiting en 1 met ritsje voor. Beide een ander model. Allebei tevreden over. Ik heb vandeweek in de aanbieding nog een shockabsorber gekocht. Die is ook voor hardlopen etc. geschikt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Susannah:

Grappig dat jij een grotere bh maat hebt en iets kleinere prothesen dan ik (450cc/75d). Toevallig heb ik ook 2 tri actions. Een met achtersluiting en 1 met ritsje voor. Beide een ander model. Allebei tevreden over. Ik heb vandeweek in de aanbieding nog een shockabsorber gekocht. Die is ook voor hardlopen etc. geschikt. 

Ik heb de triaction met achtersluiting. Ik had de shock ook , maar die is op een of andere manier te klein(80E). Snap ook geen bal van de bh maten , want van de Triumph heb ik dus 75F

De uiteindelijke maat heeft ook te maken met merk protheses , voorsituatie en hoe ze geplaatst zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei pammetje:

Ik heb de triaction met achtersluiting. Ik had de shock ook , maar die is op een of andere manier te klein(80E). Snap ook geen bal van de bh maten , want van de Triumph heb ik dus 75F

De uiteindelijke maat heeft ook te maken met merk protheses , voorsituatie en hoe ze geplaatst zijn.

Ja precies. Die hoeveelheid cc's zeggen inderdaad niet alles. Mijn omtrek is 78 cm. Daarom neem ik maat 75. Maar 80 zou misschien ook wel kunnen. Volgens mij is het straks, bij de 6 weken, handig om vooral veel te gaan passen. Elk merk valt weer anders denk ik. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.