Ga naar inhoud

Pammetje : 18 juli 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 245
  • Created
  • Laatste Reactie
10 minuten geleden zei pammetje:

Pompipompidom nog 2.5 week. Geduld raakt nu een beetje op....

Toch nog een heel klein beetje bij elkaar schrapen dan, want het bijna zover! Die 2enhalve week zijn zo om, wedden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Mamalisa:

Toch nog een heel klein beetje bij elkaar schrapen dan, want het bijna zover! Die 2enhalve week zijn zo om, wedden?

Zal wel moeten zeker. En dan die 6 weken daarna nog....

@Miss.S @Tinka jullie wonen in de buurt. Kom mij maar gezelschap houden  dan haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei pammetje:

Zal wel moeten zeker. En dan die 6 weken daarna nog....

@Miss.S @Tinka jullie wonen in de buurt. Kom mij maar gezelschap houden  dan haha

haha is gped hoor! moest je echt eens hulp nodig hebben meid ;) no problem ! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai! Ben benieuwd hoe je het ervaart. Mijn 1e vergroting was ook in nijmegen maar dan bij esthetiek Nijmegen in sanadome bij pc van tintelen.

Als je gewoon alles lekker op je af laat komen komt het vanzelf goed!

Weet jij toevallig of pc straten ook grote protheses zet? (500+cc)

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Miss.S:

Lukt het beetje met het stoppen/minderen met roken , ??

Minderen wel , stoppen tja....Maandag zal ik wel moeten. Komt goed (hoop ik)

Weet iemand hoeveel dagen van tevoren je de tijd door krijgt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei pammetje:

Minderen wel , stoppen tja....Maandag zal ik wel moeten. Komt goed (hoop ik)

Weet iemand hoeveel dagen van tevoren je de tijd door krijgt?

achja minderen lijkt me ook al goed.. Succes verder !! Als het niet lukt tsja... Zijn er zoveel die roken he waar het goed bij gelopen is ! dus komt vast goed bij je ;) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

12days counting.
Sigaretten verruild voor een e-sigaret zonder nicotine.
Begonnen met arnicadruppels (of het echt helpt...tja baadt het niet dan schaadt het niet) en multivitamine tabletten.

Zaterdag feestje en de 16de ook. Feestje van de 16de zal saai worden...Ik lust graag een wijntje , maar zal het die avond zonder moeten doen :-)

BH's zijn nog eens uitgewassen en vacuüm verpakt.
Laat het maar snel de 18de zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden zei pammetje:

12days counting.
Sigaretten verruild voor een e-sigaret zonder nicotine.
Begonnen met arnicadruppels (of het echt helpt...tja baadt het niet dan schaadt het niet) en multivitamine tabletten.

Zaterdag feestje en de 16de ook. Feestje van de 16de zal saai worden...Ik lust graag een wijntje , maar zal het die avond zonder moeten doen :-)

BH's zijn nog eens uitgewassen en vacuüm verpakt.
Laat het maar snel de 18de zijn.

bijna hoor meiss!! komt helemaal goed :D en 1 avondje zonder wijn betekend niet dat saai zal zijn haha :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Vrouwtjelief:

Waarom verpak je de bh's vacuüm? @pammetje

Zijn nu schoon , dus vacuüm verpakt kan er niets meer bij komen van vuiligheid (misschien een kronkel van mij hoor)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 week counting. Inmiddels al een week aan een e-sigaret (die ik eigenlijk helemaal niet zo veel pak)

Word met de dag zenuwachtiger , eindelijk zet ik mezelf eens op 1. Tja dat hebben ze zaterdag ook geweten. Al jaren pik en slik ik alles van mijn zus en nu heb ik mijn mond eens open getrokken. Dat is ze niet gewend van me en liep ook chagrijnig weg. 
Hello new me  , het zullen ook echt de zenuwen wel zijn. Manlief roept ook al een paar dagen dat ik mezelf niet ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@pammetje, goedemorgen las net dat je over 2 dagen al aan de beurt bent.

Heb ff jouw topic opgezocht.

Ik heb ook een e-Sigaret. Wel met nicotine. Hechtingen zijn mooi genezen.

Ik wil jou bij deze alvast heel veel succes wensen.

Ben je zenuwachtig of valt het wel mee?

Veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid, ik dacht alweer aan je! Nog maar 2 nachtjes... echt spannend meid. Ik leef helemaal met je mee. 

En ik vind ook dat je een geduldsprijs hebt verdient hahaha :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden zei prisje81:

Hey meid, ik dacht alweer aan je! Nog maar 2 nachtjes... echt spannend meid. Ik leef helemaal met je mee. 

En ik vind ook dat je een geduldsprijs hebt verdient hahaha :53:

lief!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi pammetje.. :)

Ik heb 25 aug een consult bij Frans en wil ook volgend jaar juni pas geopereerd worden haha.. Dus hoop dat t met mijn geduld ook goed gaat komen.. :)

Wil jou alvast succes wensen voor morgen.. Eindelijk de dag bijna aangebroken. ;)

Groetjes Masy x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen BOOB-day.

Zaten er vannacht beiden doorheen hier. Ruzie met manlief gehad , die zei dat ik maar alleen moest gaan morgen:77:
Echt klote spanningen he. Gelukkig een peptalk gehad van @best_boobie vannacht. En vertelde mij ook even dat ik het moeilijk vind dit mijzelf te gunnen. En daar heeft ze helemaal gelijk in,

@Masy1980 augustus consult - juni operatie Komt inderdaad op hetzelfde neer als bij mij. September consult en morgen de operatie. Die eerste maanden vliegen voorbij hoor. Bij mijn kwamen de twijfels , schuldgevoelens zo'n 3-4 weken geleden opspelen. Maar gelukkig zijn hier op het BF allemaal lieve meiden die je er doorheen slepen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.