Ga naar inhoud

Pammetje : 18 juli 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 245
  • Created
  • Laatste Reactie

ff snel een verslagje hoor.

om 12.35 werd ik gehaald om naar de ok te gaan. Daar infuus gekregen , die hand zal morgen wel blauw zijn. rond 13.00 uur kwam Frans ,dus ik  nog gevraagd voor de 450 cc maar dat ging hij niet doen. Het werd 400 of 425 cc dat ging hij even bekijken.

even later werd ik echt de OK ingereden. spulletje in het infuus , nog wat  vragen beantwoord en toen kreeg ik het kapje op.

Om half 3 werd ik wakker , 15.00 uur terug naar de kamer gebracht. beschuit,cracker, 2 boterhammen ,bouillon en thee op. OJA en een halve liter cola. ook al geplast dus nu is het wachten op Frans. 

er is 425 cc ingegaan trouwens

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobs meid. 425cc... dat worden mooierds :)  fijn dat de pijn meevalt. Een heel fijn en goed herstel toegewenst meis. Xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van harte gefeliciteerd meis met je nieuwe vriendinnen :43: eindelijk heb je ze!! Fijn dat alles zo goed gegaan is en wens je een goed herstel. Ben erg benieuwd naar je boobies maar eerst lekker uitrusten :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

425 cc. Voel me retegoed tot nu toe. Bh snijd wel aan de zijkanten van mn boobies dus nu even opgelost Door gaasjes daartussen te doen. Maar ben bang dat ik een grotere cupmaat moet gaan halen. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey,

Gefeliciteerd  met je pammetjes ;) Zien er goed uit en nu lekker herstellen. Bh ziet er idd een beetje klein uit maar je zit nu ook vol vocht dus misschien helpt een verlengstukje ertussen en de bandjes wat lager zetten? Hoop dat je het hele herstel er retegoed bij zit :45: 

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nice:wub:

Owja, je moest zelf een bh meenemen... Maar hoe zit dat dan met welke maat je moet nemen? En welke geeft dan de beste steun? Bij andere klinieken zag ik dat ze deze opmaat voor je maakte. Of je kreeg er één.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei BrownieG:

Hey hey,

Gefeliciteerd  met je pammetjes ;) Zien er goed uit en nu lekker herstellen. Bh ziet er idd een beetje klein uit maar je zit nu ook vol vocht dus misschien helpt een verlengstukje ertussen en de bandjes wat lager zetten? Hoop dat je het hele herstel er retegoed bij zit :45: 

XX

Zit al een tussenstuk tussen maar die kan nog 2 gaatjes losser als het moet. 75d is dus gewoon te klein. Heb eventueel ook nog de Anna carefix. Tanne zei dat ik die ook mocht. Verpleegkundige had liever triaction

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei pammetje:

Zit al een tussenstuk tussen maar die kan nog 2 gaatjes losser als het moet. 75d is dus gewoon te klein. Heb eventueel ook nog de Anna carefix. Tanne zei dat ik die ook mocht. Verpleegkundige had liever triaction

Klinkt idd te klein dan! Je cups moeten wel ruimte hebben zodat de boobs kunnen zakken dus wellicht anders de Anna uitproberen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei BrownieG:

Op je toeters letten, die buik gaat weg tenzij je helemaal losgaat met voedsel de komende weken.. Ik had errrug last van comfortfood :45: 

Ik heb op 2.5 uur tijd een beschuit cracker 2 boterhammen bouillon macaroni potje appelmoes en yoghurt gegeten in de kliniek. Bij thuiskomst nog een paar frietjes. Moest even schade inhalen denk

Link naar reactie
Delen op andere sites

:45::45: oh ohhh lijk mij wel. Was ook gelijk aan de vreet toen ik thuis was ( 10min afstand) en aan de bami, sate met peper :45: Alsof ze mij hadden uitgehongerd. En ergste was nog..in bed halfliggend onder de narcose shit.... Grappig als ik er nu aan terugdenk!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had eigenlijk niet veel last van de narcose volgens mij. Eenmaal wakker bleef ik goed wakker.

Heb me er toch wel een beetje op verkeken. Heb nu al medelijden  met mn mannetje dat ie me zelfs moet helpen om naar de wc te gaan. Maar hij doet het met liefde

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei pammetje:

Ik had eigenlijk niet veel last van de narcose volgens mij. Eenmaal wakker bleef ik goed wakker.

Heb me er toch wel een beetje op verkeken. Heb nu al medelijden  met mn mannetje dat ie me zelfs moet helpen om naar de wc te gaan. Maar hij doet het met liefde

Hallooo, je bent net geopereerd .. Gaat goed komen. Effe de eerste dagen doorkomen. Gaat ie straks dubbel van genieten dus laat maar lekker werken :45: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Triumph geruild voor de Anna en maar gelijk even een foto gemaakt

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.