Ga naar inhoud

Pammetje : 18 juli 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...
  • Reacties 245
  • Created
  • Laatste Reactie

Zoveel twijfel over het aantal cc's.

450 kon ook nog. De ene dag zeg ik 400 , de andere dag 450.
pfff als dat nog 9 maanden door moet gaan haha.

Tegen die tijd sowieso nog een keer gaan passen omdat ik dan ook wat meer aangekomen ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik weet nu wel dat ik tegen die tijd meer aangekomen ben. Ik ben daar nu al een maand of 3 mee bezig. Zat op ondergewicht en er moet nu nog minimaal 2 , maximaal 7 kilo terug aan. (alles daar tussen is ook goed , dan zit ik tussen de 55-60 kilo)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schandalig....Over 9 maanden pas aan de beurt , maar nu al alles geregeld :-)
Zit alleen nog ff met de kinderen in.... Ze moeten die maandag naar school , maar willen eigenlijk graag met mama mee. Denk dat dat laatste niet zo handig is ( van mij mogen ze hoor) , dus dat is nog even opvang regelen vanaf een uur of 6.30. ( hoe hebben jullie dat gedaan , mijn (schoon) ouders werken allemaal nog)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan het maar beter goed geregeld hebben ;-)

Misschien een vriendin/vriend die voor eeeeeen keertje vroeg wil oppassen als je ze heel lief aankijkt? of voor 't werk even je kids naar school kan brengen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kids sliepen bij mij ouders,, ik was de eerste die op de dag geopereerd werd, en we wonen in Nijmegen dus toen ik gehaald werd is mijn man naar de kids gegaan en heeft ze naar school gebracht!!Mijn ouders hebben ze uit school gehaald en de rest van de dag vermaakt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

helaba.

vraagje..heb van iemand een sportbh over kunnen kopen , maar die zit me nu al te strak qua omvang.Het is een 75d. Normaal heb ik een 75a/b. Beter een 80d aanschaffen dan? (de 75e zit qua omvang wel goed trouwens)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
  • 2 months later...

nog maar 11 weekjes te gaan.
Ook voor de kids is ondertussen alles geregeld.

Eind maart begonnen met krachttraining , gisteren voor de zoveelste keer een stoppen met roken poging begonnen. Zenuuwtjes beginnen nu toch echt wel te komen. Tijd vliegt voorbij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog 10 weken te gaan.
Inmiddels alweer een week gestopt met roken. Nog wel moeilijke momenten , maar alles voor mooie tetten straks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-12-2015 om 20:39 zei pammetje:

helaba.

vraagje..heb van iemand een sportbh over kunnen kopen , maar die zit me nu al te strak qua omvang.Het is een 75d. Normaal heb ik een 75a/b. Beter een 80d aanschaffen dan? (de 75e zit qua omvang wel goed trouwens)

gewoon een verlengstukje tussen doen.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw zo snel gaat de tijd! Nog even doorzetten en voor je het weet is het zo ver. Tijd vliegt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

En vandaag helaas toch gerookt. Stress-situatie heeft me de das omgedaan. Is iets wat al een jaar speelt , en werd vandaag nog even een schepje bovenop gedaan.
Leg ik later nog wel eens uit. Kan er nog niet teveel over kwijt denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minutes ago, pammetje said:

En vandaag helaas toch gerookt. Stress-situatie heeft me de das omgedaan. Is iets wat al een jaar speelt , en werd vandaag nog even een schepje bovenop gedaan.
Leg ik later nog wel eens uit. Kan er nog niet teveel over kwijt denk ik.

Weetje, het is gewoon ongelooflijk lastig om te stoppen met roken. En het gaat natuurlijk om het uiteindelijke resultaat. Niemand heeft ooit beweerd dat de weg er naar toe makkelijk was.  Als je gewoon net zo goed door gaat als waar je was gebleven dan kan je net zo trots op jezelf zijn ;)

En vervelend van de stress hopelijk gaat het snel beter!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Lalalala

Nog een goede 5 weken.W
Weet iemand of je bij Frans op de dag zelf contant mag/kan betalen? Zou ik zelf wel prettig vinden aangezien ik mijn centjes allemaal thuis in de kluis heb liggen. Anders ga ik er maandag maar even een belletje aan wagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog 4.5 week.
Zit verdorie nu al in die emo rollercoaster. Had iemand dit niet even van tevoren kunnen zeggen? Dat je na een BV er in komt , kan ik begrijpen , maar jezus...Word al 2 weken niet goed van mezelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaawh pammetje !! komt goed meiss, ! 

hoe lukt het stoppen met roken ? Ik las dat je gerookt had ivm stress-situatie, ondertss al terug kunnen 'afbouwen' ? :) 

Het is al bijna zo ver! maar komt goed :D Ik denk aan je! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Miss.S:

Aaawh pammetje !! komt goed meiss, ! 

hoe lukt het stoppen met roken ? Ik las dat je gerookt had ivm stress-situatie, ondertss al terug kunnen 'afbouwen' ? :) 

Het is al bijna zo ver! maar komt goed :D Ik denk aan je! 

Nee nog niet kunnen stoppen. Wel geminderd , maar stoppen vrees ik dat dat niet gaat lukken. Zitten te wachten op een dagvaarding...Hubbie is vorig jaar slachtoffer geworden van zinloos geweld / burenruzie. Heb daar nog nachtmerries van en zal wel zo blijven tot de rechtszaak is geweest. Man is ook gediagnosticeerd met PTSS dus allemaal niet zo makkelijk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei pammetje:

Nee nog niet kunnen stoppen. Wel geminderd , maar stoppen vrees ik dat dat niet gaat lukken. Zitten te wachten op een dagvaarding...Hubbie is vorig jaar slachtoffer geworden van zinloos geweld / burenruzie. Heb daar nog nachtmerries van en zal wel zo blijven tot de rechtszaak is geweest. Man is ook gediagnosticeerd met PTSS dus allemaal niet zo makkelijk. 

ah pff, dan snap ik dat helemaal stoppen niet echt lukt, maa rje bent al geminderd dat is toch al iets ;) ow wat erg voor jullie seg! :( hopelijk is dan deze tijd snel voorbij dat de rust wat kan terugkeren bij jullie :54:ik ben er voor je meiss!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.