Ga naar inhoud

Pammetje : 18 juli 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hm linkerborst is groter en ronder dan de rechter. Ook voel ik aan de rechterborst aan de buitenkant een soort plopje. Moeilijk uit te leggen.

Hoop dat het nog bijtrekt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
  • Reacties 245
  • Created
  • Laatste Reactie

Alweer bijna 4 maanden PO.

Inmiddels ook de voor en na foto's gehad. Afhankelijk van het merk bh zit ik nu op 70f-70g

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Inmiddels alweer 8 maanden PO. Gisteren een mailtje naar Frans gedaan omdat mijn tepels toch niet helemaal in het midden zitten... Niet dat ik me er enorm aan stoor , maar ben wel benieuwd wat er over gezegd gaat worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Ben benieuwd wat Straten ervan gaat zeggen... Ik zou zo op het eerste oog wel denken dat je prothesen gewoon wat hoog zijn blijven zitten.. Op zich is het niet heel storend, omdat het bij beide prothesen is, maar kan me wel voorstellen dat als het onder garantie valt, dat je het dan misschien anders zou willen zien?

Heb jij trouwens een MF of een FF?
Stel namelijk dat hij zegt: prothesen konden niet lager, omdat je dan aan de bovenkant te weinig vulling zou hebben, dan is het belangrijk om te weten of je een MF of een FF hebt.. Ik zit maar weer eens hardop te denken...
Stel je hebt MF, dan is dat verhaal aan de kant te schuiven, want dan had ie maar moeten kiezen voor de FF :P 

Ach ik denk misschien alweer te ver vooruit, maar goed haha...
Ben wel benieuwd wat ie gaat zeggen..

Hoe is het verder? En met je man?

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei best_boobie:

Hoi hoi

Ben benieuwd wat Straten ervan gaat zeggen... Ik zou zo op het eerste oog wel denken dat je prothesen gewoon wat hoog zijn blijven zitten.. Op zich is het niet heel storend, omdat het bij beide prothesen is, maar kan me wel voorstellen dat als het onder garantie valt, dat je het dan misschien anders zou willen zien?

Heb jij trouwens een MF of een FF?
Stel namelijk dat hij zegt: prothesen konden niet lager, omdat je dan aan de bovenkant te weinig vulling zou hebben, dan is het belangrijk om te weten of je een MF of een FF hebt.. Ik zit maar weer eens hardop te denken...
Stel je hebt MF, dan is dat verhaal aan de kant te schuiven, want dan had ie maar moeten kiezen voor de FF :P 

Ach ik denk misschien alweer te ver vooruit, maar goed haha...
Ben wel benieuwd wat ie gaat zeggen..

Hoe is het verder? En met je man?

xxx BB

Mf? Ff? Euh leg uit.

Hier alles zijn gangetje en met manlief gaat het gelukkig ook goed!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow wacht....ik heb 425 cc ronde mentor high profile.... Denk dat je dat wilde weten?

Wat ik al zei...op zich stoor ik mij er niet aan maar aals het inderdaad garantie is dan denk ik toch de stap maken weer onder het mes te gaan. Al zie ik daar wel tegenop

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja! Jij hebt ronde!!

Stom, niet goed nagedacht....

 

Hm dan is het idd een kwestie van lager plaatsen.

 

Nee snap heel goed dat je liever niet nog een keer gaat en je moet je daar ook goed over bedenken..

Misschien ook wel ff navragen of je nu eerder kans hebt op een double bubble? 

Als de prothese hoger zit en je weefsel in de loop der jaren wat zou gaan zakken, is dan de kans groot dat je eerder een double bubble krijgt, dan wanneer de prothesen wat lager zouden zitten? (Ik zit ff te branstormen :P )

 

Je borsten zijn zo ook mooi hoor, bedoelde het niet verkeerd :) Maar in het geval van garantie,  zijn er wel een paar dingen die je tegen elkaar kunt afwegen idd :)

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei best_boobie:

Oh ja! Jij hebt ronde!!

Stom, niet goed nagedacht....

 

Hm dan is het idd een kwestie van lager plaatsen.

 

Nee snap heel goed dat je liever niet nog een keer gaat en je moet je daar ook goed over bedenken..

Misschien ook wel ff navragen of je nu eerder kans hebt op een double bubble? 

Als de prothese hoger zit en je weefsel in de loop der jaren wat zou gaan zakken, is dan de kans groot dat je eerder een double bubble krijgt, dan wanneer de prothesen wat lager zouden zitten? (Ik zit ff te branstormen :P )

 

Je borsten zijn zo ook mooi hoor, bedoelde het niet verkeerd :) Maar in het geval van garantie,  zijn er wel een paar dingen die je tegen elkaar kunt afwegen idd :)

 

Xxx

Als er een kans zou zijn op één double bubble dan is mijn keuze heel snel gemaakt....dan lig ik zo weer op de operatie tafel. 

Hmmm ik ga alvast maar eens één beetje inlezen (mocht het dan inderdaad zo zijn kom ik niet voor één verrassing te staan). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei pammetje:

Als er een kans zou zijn op één double bubble dan is mijn keuze heel snel gemaakt....dan lig ik zo weer op de operatie tafel. 

Hmmm ik ga alvast maar eens één beetje inlezen (mocht het dan inderdaad zo zijn kom ik niet voor één verrassing te staan). 

Het zijn gewoon dingen die je wel na moet vragen idd. Ik zeg niet dat het zo is! Ik ben geen pc, maar het is wel het eerste dat in me op komt, en dus misschien wel iets om eens te checken :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tanne vandaag aan de telefoon gehad. Frans gaat me terug mailen. Hij had vandaag operaties dus zal wel later deze week worden.

Ben benieuwd. Gelijk ook nog aan Tanne gevraagd over double bubbel en gaat dat ook even navragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fransje vandaag aan de telefoon gehad. Zoals hij het bracht is mijn huid wat opgerekt en gezakt , want op de 3 maanden foto's zaten de tepels wel in het midden.
Maar goed , geen verhoogde kans op complicaties. Hij kan het wel verhelpen dmv een tepellift...Nee laat maar zitten. Tenzij mijn tepels straks echt naar mijn tenen gaan wijzen natuurlijk , dan wil ik er nog wel over denken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @pammetje

 

Lees effe bij en was een tepellift de enige optie? Ik had namelijk ook het idee dat ze ietsie te hoog zaten ( minimaal te zien hoor want ze zijn prachtig). Is er ook een verklaring van je huid? Afvallen of sporten? Je kan het sowieso effe afwachten wat ze de komende maanden gaan doen binnen je garantietermijn. En als je er zelf geen last van hebt en het niet erger wordt, idd zo laten!! 

Wel fijn dat Fransje er naar heeft gekeken :) 

 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En toch....
Bij 4 maanden zit je prothese rechts op de foto (wat waarschijnlijk je linkerborst zal zijn?) gewoon echt wat hoger..
Ik vind, als ik heel eerlijk ben, de foto's van 3 maanden po net ietsje anders genomen en helaas is die van recht van voren wazig en scheef :P anders zou je beter kunnen vergelijken met 4 maanden po.
Ze zijn bij 3 maanden wel 'geplopt' tov 7,5 week, maar goed.. ik wil hier ook geen zeur zijn hoor haha. Je hebt hele mooie borsten, maar omdat je zelf over die tepels begon.... Ik denk dat het eraan ligt hoe ze geplaatst zijn, de prothesen...
Kan me gewoon niet aan die indruk onttrekken hihi, sorry :P

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie @BrownieG ik wacht gewoon nog eventjes af. Wat ik eerder al zei , ik heb er geen last van. Qua gewicht weet ik eigenlijk niet. Misschien wat afgevallen, durf nooit op de weegschaal te gaan staan.

Als het zo blijft maak ik me er niet druk om en als ik dat wel ga doen...Dan mag ik altijd een date plannen met Frans.

Het is in ieder geval symmetrisch.

 

Hier de foto's trouwens gemaakt door Frans in oktober (zie nu volgens mij niet zo heel veel verschil maar goed)

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tuurlijk meid, ik snap absoluut jouw beslissing :)
En kan me goed voorstellen dat je heel tevreden bent met je boobies, ze zijn gewoon heel mooi!

Zie wel op je foto's dat je een stuk zekerder geworden bent, je loopt nu met je boobies vooruit, terwijl je op je voorsituatie nog met gebogen schouders stond ;) 
Mooi om te zien hihi

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.