Ga naar inhoud

SunnyGurl : 7 mei 2010 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Ik hoop zo dat mn nieren er niks mee te maken gaan hebben :(

Misschien dat ik morgen gewoon ff de dokter bel om het te vragen voor ik naar dat consult ga???

Hoef ik nie zo zenuwachtig te zijn voor wat demeyere gaat zeggen over de situatie.

Moon> Was het moeilijk te vinden trouwens ???

Want ik zag op de kaart dat het net iets onder Gent ligt.

ik weet niet wat je tegen je nierstenen doet of gaat doen. wat misschien wel interessant is, hoorde t gister voor t eerst en nog niet gecheckt: iemand die vertelde veel lichamelijke problemen te hebben, waaronder ook nierstenen, door een te ZUUR lichaam. haar remedie was aanpassen dagelijkse voeding en minder zure producten te eten

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 468
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Als ik er wat over te weten kom hoor je het meteen hahaha

En te zuur??? Hoe hadden ze dat gemeten??

Ik moet wel bloed laten prikken, foto's en een echo laten maken van mn nier, omdat ze uit willen gaan zoeken hoe het komt.

Maar omdat dit nu allemaal zo onduidelijk is, vraag ik me dus af of ze me dan wel opereren, met een slechte nier. of wat dan ook, want weet natuurlijk nog niet wat het is.

Misschien zeggen ze wel dat ik eerst moet zorgen dat dat met mn nieren opgelost moet zijn voor ze me helpen bij de PC???

Ben een beetje ongerust

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahahaha die kaat,nee ik heb geen zwijgplicht hoor,en word ook niet betaald helaas om hem te promoten hahahahaha

hij levert gewoon goed werk,ja goed,is toch een goed excuus om bij hem langs te gaan voor de dames in kewestie die er gaan of zijn geweest.hahahahah gekke kattekaat!

hey Sun ik zou zoals ik al eerder zei,echt wel even navragen hoor hoe of wat,voor je echt je operatie doorzet,ik weet niet wat een slechte nier doet met slaaproes en of narcose en herstel enzo

Link naar reactie
Delen op andere sites

En te zuur??? Hoe hadden ze dat gemeten??

maar omdat dit nu allemaal zo onduidelijk is, vraag ik me dus af of ze me dan wel opereren, met een slechte nier. of wat dan ook, want weet natuurlijk nog niet wat het is.

Misschien zeggen ze wel dat ik eerst moet zorgen dat dat met mn nieren opgelost moet zijn voor ze me helpen bij de PC???

Ben een beetje ongerust

hoi sunny

ja snap ik, dit zijn gewoon dingen die nu net niet erdoorheen moeten fietsen, niet als je er mentaal helemaal aan toe bent. uitstel is dan heel vervelend.

waarschijnlijk zat die arts beetje in de alternatieve sfeer. mn collega vertelde dat als je googled op zuur eten dat je dan wel wat info vindt

dit vond ik alvast voor jou

Oorzaken van nierstenen

De meeste nierstenen bevatten calcium-oxalaat. De stenen ontstaan ten gevolge van een te

‘rijk’ dieet, zoals de gemiddelde Nederlander dat eet. Dit betekent dat ons eten te veel

dierlijk eiwit en zout bevat. Dat zorgt ervoor dat onze urine onder andere te zout en te zuur

is en dat onze nieren te veel kalk (calcium) en urinezuur uitplassen. Al deze factoren samen

maken dat steenvormende zouten makkelijker in de urine neerslaan. Bovendien zijn

bovengenoemde factoren ervoor verantwoordelijk dat bepaalde eiwitten in de urine, die

moeten zorgen dat reeds gevormde kristallen niet kunnen samenklonteren tot echte

steentjes, niet goed hun werk kunnen doen.

Er zijn slechts enkele, meestal aangeboren, ziekten die nierstenen veroorzaken. Ook kunnen

nierstenen ontstaan ten gevolge van urineweginfecties.

maw, geen eieren meer eten, geen melk (blijkbaar mag joghurt wel), weinig zoute dingen

en veel drinken

de rest moet je dan zelf ff opzoeken! :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahahaha die kaat,nee ik heb geen zwijgplicht hoor,en word ook niet betaald helaas om hem te promoten hahahahaha

hij levert gewoon goed werk,ja goed,is toch een goed excuus om bij hem langs te gaan voor de dames in kewestie die er gaan of zijn geweest.hahahahah gekke kattekaat!

hey Sun ik zou zoals ik al eerder zei,echt wel even navragen hoor hoe of wat,voor je echt je operatie doorzet,ik weet niet wat een slechte nier doet met slaaproes en of narcose en herstel enzo

hahaha, de clan wordt steeds groter!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sunny,

Hoop echt dat het geen probleem zal zijn je nierstenen, maar vrees er een beetje voor. Om geopereerd te worden moet je wel goed gezond zijn (zeker voor esthetische operaties), anders beginnen ze er vaak niet aan. Dus hoop dat het niet te ernstig is.

In ieder geval succes met je consult, neem aan dat je toch nog langs gaat straks.

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Kaat, dank je voor die info! en ik maar denken dat zout juist goed was voor je nieren... lekker geinformeerd.. en ik eet echt veeeeel zout.En drink ook heel veel cola, is ook nie echt goed las ik. Dat word een dieetje hahaha

Vandaag gaat het wel eigenlijk met de pijn, het is nu meer mijn darmen wat ik goed voel.

Dus dat is nog niet helemaal goed. maar volgens mij is iets met je darmen niet funest voor een operatie? Ik neem aan dat die ook wel wer tot rust komen nu de rest weer een beetje opgeknapt is.

Nou vanavond zullen we het weten. Ben benieuwd én ZENUWACHTIG.. stom eigenijk, want ben nu al 2 keer op een consult geweest, dus zou niet meer bang moeten zijn voor wat er komen gaat, maar toch, is weer iemand andersa natuurlijk, dus toch weer ff vreemd.

Ik ga er maar niet teveel aan denken vandaag. YEAH RIGHT!!! Tuurlijk moet ik er wel aan denken, maar goed, niet te druk maken dan maar. Het zal wel goed komen, ik vertrouw op Moon dr mensenkennis :D

@Moon, was het moeilijk te vinden? De kliniek?????

Want dan rijden we NOG wat eerder weg hahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sunny,

Nou succes hoor vanavond, is echt een heel aardige, rustige man, ben je direct bij op je gemak! Je moet maar eens op de link in m'n handtekening klikken, 'foto's kliniek', daar vind je oa ook een map en als je op bird's eye klikt zie je al hoe het gebouw er van buiten uitziet, het ligt vlak bij de lichten naast een grote school 'Don Bosco', je kunt niet missen. Je kunt zo ook de villa vanuit alle hoeken bekijken.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee Sun,

tis niet moeilijk te vinden! tis alleen ff opletten in de straat want het huis valt niet echt op en staat gewoon in een rij,... wil je wel pben als het moet. als Moon het al niet gedaan heeft.

liefs patries

ohja, en heeeeeeeeel veel succes!!!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo ... daar zijn we dan..

Net thuis.

Nou.. uhmm... het ging niet zoals verwacht eigenlijk. :102:

Zoals jullie weten, heeft dr van Not me 310cc anatomisch dual plane toegezegd, en nu kwam ik bij Demeyere en wat denk je... 220cc anatomisch voor de spier.te weinig vetweefsel. :145:

ik was zooooooooooooooooo teleurgesteld :(

ik vroeg hem nog of hij het zeker wist, en of ik echt niet meer kon hebben,maar nee..

Hij zei dat hij het aan me zag dat ik teleurgesteld was, maar hij zei nogmaals : meer kan echt niet. Tenzij ik achter de spier wou nemen, doet wel veel meer pijn zei hij, dan kon hij tot 300 cc (met geluk meer) gaan met een ronde prothese, en dan zou hij beloven om zo groot mogelijk te proberen, maar ik moest nog wel dicht gemaakt kunnen worden.

Daar heb ik maar mee ingestemd.. het is voor mij gewoon niet weg gelegd om grotere te krijgen denk ik. :74:

En dan leg ik er liever nu 3000 voor neer zodat ik nog wat over heb voor over een paar jaar, dat ik een wissel kan doen, dan dat ik nu voor 4800 hetzelfde resultaat ga bereiken met 310 cc anatomisch dual plane, want die 10cc maakt ook niks uit he.. :22:

En ik heb toch al 4800 gespaard nu, dus leg ik die 1800 wel weg voor als het wel gaat passen haha.

Nou ja, al met al dus wel een domper, maar goed.. Ik blijf dus wel bij Demeyere, en word nu geholpen op 7 mei (MIJN VERJAARDAG!!!) om 14:00.

Ik ga nu dus eerst maar een mail sturen naar van not, dat ik het wil annuleren.

En dan maar verder dromen :103:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi sunny

kan me voorstellen dat je er heel veel van verwacht had na alle verhalen hier. wat niet wegneemt is wel dat dit (voor mij althans) betekent dat dr bruno echt goed weet wat wel en niet kan, in die zin kun je hem voor 100% vertrouwen (advies van Not was dus ook qua cc's ongeveer hetzelfde), vertrouwen hebben in je pc is een absolute must, scheelt misschien wel een grote paniekaanval!

en je nierstenen?

heb niet zoveel tijd nu, wel ff voor een hug :147:

ik zal ook meteen ff je topictitel aanpassen, toch weer een dikke week eerder! mooi verjaardagskado (van jezelf!) maar een rare verjaardag

liefs en sterkte ff met het accepteren

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Sun

ik las net je bericht,jee wat jammer meid!

maar goed,bij mij paste er de eerste keer ook geen 750cc in hoor,wees gerust,ja je zal toch echt de bouw en weefsel en huid hebben wat toch echt niet meer verdraagt,en wel 1 pluspuntje,als bruno zegt,ik kijk of er meer in past,dan doet hij dat ook,en wees dan ook niet verast als er ineens achteraf 350 a400 of 450 cc in zit,maar blijf wel realistisch,als het niet past,past het niet(helaas) het moet allemaal wel verantwoord blijven natuurlijk.

ik denk als die 300 je max is,of mischien iets meer,dat je dan ook echt grote boobs ga krijgen ermee hoor,heb vertrouwen.

ik snap je teleurstelling wel hoor Sun,maar al te goed,ik had ook altijd gedroomd van grote boobs,stiekum nog steeds,maar ja,als het niet gaat,gaat het niet.

blijf wel de positieve pluspuntjes goed onder ogen zien,en bruno heeft dus wel seriues naar je situatie gekeken,en je kan hem volledig vertrouwen.

liefs moon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou inderdaad met wie weet hoeveel CC word je wakker, en ben je triest om niks.

Of krijg je gewoon een hele grote cup

Moet eerlijk zeggen in het begin was ik boos dan triest, dan zaagde ik enorm veel, en dan wou ik geen foto's meer zien, gevolg door operatieverslagen.

En nu zie ik het veel positiever. En ik denk soms dat ik de cc's een beetje onderschat

Het word gewoon heel mooi bij ons, en anders kunnen we weer sparen voor iets :1bouncingboobs:

Wat zouden we anders met ons geld moeten doen :ph34r:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

das wel balen voor je maar moet ook Moon weer gelijk geven (of was het Kaat?). Bruno blijft wel verantwoord bezig en dat vind ik ook erg positief! en die 10cc maken idd nix uit!

sterkte met verwerken en straks heb je heus mooie boobs!

liefs patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sunny,

Kan je teleurstelling heel goed begrijpen, slikte ook wel effe toen Bruno zei 175 cc. Maar ik was wel blij dat het toch kon voor de spier. Is dus uiteindelijk toch gelukt met 200 cc. Dus kan goed zijn dat bij jou iplv 220 cc de volgende maat 245 cc ook zou lukken, maar kan begrijpen dat je daar geen genoegen mee neemt en dan toch kiest om achter de spier te laten doen, ook al verlies je dan wel een aantal cc van die 300.

Alvast gefeliciteerd met je datum bij Bruno. En hoop dat het je lukt om het een beetje te verteren en te accepteren dat meer misschien niet kan. Ondanks dat denk ik dat je met die 300cc toch best enorm zult vooruitgaan! Denk dat je toch zeker een C zoniet een D zou kunnen bekomen.

Liefs, :147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Good morning

Nou een D zei hij dat het zoiezo nooit ging worden, een B kleine C misschien, Maar goed, als ik het positief bekijk, is heel moeilijk maar goed, dan word het hoe dan ook beter dan wat ik nu heb.

En daar houden we maar aan vast.

Hij kon ook niet begrijpen dat die andere PC aan 310 was gekomen, hij zei dat het dan allemaal niet meer klopt enz, maar toch is dat ook een heel kundige man. Dus wat is wijs...

Hij gaat me in ieder geval helemaal volstoppen dat heeft ie beloofd haha

Dus we hopen het beste er maar van.

Word wel pijnlijk zei hij, hij keek er heel ernstig bij. en hij heeft me ook helemaal uitgelegd hoe nu echt dual plane en achterde spier worden gedaan, klonk best eng haha, maar ja, wie mooi wil zijn ;)

Alles wat ik nu met mn nieren mee maak kan trouwens geen kwaad zei hij, want het is een roesje, dus er worden geen stoffen o.i.d door je lichaam afgevoerd. Dat was wel weer een meevaller.

Nu had alles al zo tegen gezeten de afgelopen 2 weken, ik dacht, o ja, nu gaat dat er ook nog bij komen en dan kan ik helemaal niet meer geholpen worden natuurlijk, maar viel mee.

Maar goed, ik blijf hoop houden, is misschien niet goed, maar ik heb al zoooooooveel foto's gezien van vrouwen nog platter dan mij die ook op een mooie C of onverwachte D uitkwamen, dus ik ga niet ondankbaar doen.

Ik ga alleen geen foto's meer kijken van alles groter dan een B, hahaha

Ik ben echt serieus jaloers op iedereen nu!!!! Wow ... internet is GREAT, hier kan ik het toegeven dat ik jaloers ben hahaha

Ik was net trouwens de vaatwasser leeg aan het halen en moest de borden en kopjes in de kast zetten... maar, dat is natuurlijk boven mn hoofd, als je nu toch eens ziet, wat je straks allemaal niet meer kan, dat is pas bizar, had ik nog helemaal niet over nagedacht.

Hoe lang hebben jullie er over gedaan of zo te herstellen dat je weer wat boven je hoofd kon doen?? met je armen dan enz bedoel ik natuurlijk.

Er zijn zoveel dingen waar ik rekening mee moet gaan houden straks.

Zoals bv, dat je niks meer in je keukenkastjes kan zetten, of eruit kan pakken.. en in de supermarkt ben je ook verplicht alles van de onderste schappen te nemen haha of eens even in je nek krabben..

Waar hadden jullie allemaal moeite mee???

Zow... een heel verhaal weer... :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Sun,

ja Bruno is een kundig man! en houdt zich an zijn woord. hopen op het beste (de grootste protheses bedoel ik dan he haha)....

jaaaaa,dat valt allemaal vies tegen. je mag 6 weken niet met je ellebogen boven je schouders uitkomen. en je mag niet meer dan 10kg tillen. daarna moet je met heel zwaar tillen (ook met zwaar sporten) nog uitkijken tot de 3 maanden. na de 3 maanden ben je zo goed als helemaal genezen. eigenlijk ook nog niet want dat is pas na een jaar.... maar na 3 maanden kun je alles weer.

boodschappen neem je gewoon iemand mee :D en je kunt best veel met je ellebogen in je zij hoor! let maar op straks ;)

en moeite had ik met het nix mogen doen,het rusten... maar wel gewoon aan houden hoor! lekker 2 weken met joggingpak op de bank/bed,tv kijken,forummen,foto's maken en verslagjes maken :152: haha. de rest laat je doen. huishouden,koken,boodschappen heel de mikmak :38: (geintje maar wel veel laten doen hoor meid,de eerste weken)

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.