Ga naar inhoud

SunnyGurl : 7 mei 2010 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 468
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

ja.... en gedeelte wel maar geen overmatige kapselvorming.

de eerst 6 weken maakt je lichaam kapsel aan. een soort zakje waar de prothese in komt te zitten. vast komt te zitten.

maar als je teveel doet maak je meer kapsel aan en dan komt de prothese in de knel. beetje simpel uitgelegd haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dat lijkt me echt sterk,mijn boobs staan ook ver uit elkaar na dual plane,zal mn bouw ook wel zijn,kijk maar naar mn fotos,dan kun je zie wat ik bedoel,ik mis dus beetje t decolleté,snap je? Bij mij zit t meeste aan de zijkanten,dat vindt ik wel zonde,beetje bodybulder idee,haha.Mja heeft wel wat vindt mn man,maar goed,ik vin t niet super.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uhm,het scheelt wel iets maar dat effect heb je wel meer met dual plane dus,dat ze minder beweeglijk zijn,mijne staan best ver uit elkaar.

Krijg ej met sporten niet goed,wel met behulp van bh ,maar zoveel IK wil lukt echt niet.Ach gewoon goed naar je arts luisteren ,hij adviseerd wat bij jou het beste is..

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh hier is het

maar dan heb ik het verkeerd begrepen

ACHTER DE SPIER

Plaatsing onder de spier

Bij een borstvergroting onder de spier wordt het implantaat bedekt met een extra spierlaag. Daardoor is de kans dat men de protheserand voelt, duidelijk kleiner. De prothese wordt echter door de spier gefixeerd waardoor de prothese minder met de borst meebeweegt. Bij neerliggen blijven de borsten dan ook meer rechtop staan. De split tussen de borsten is minder uitgesproken in het decolleté omdat de protheses niet zo ver naar de middellijn kunnen worden gebracht. Veel dames hebben om deze reden ook de indruk dat de borsten verder uit elkaar staan. Bij uitoefenen van kracht met de borstspier, verandert de vorm van de borst ook enigszins.

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.