Ga naar inhoud

SunnyGurl : 7 mei 2010 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 468
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Heyyyyy Sun,dit is toch never nooit een B cup joh heey,dit is een mooie volle C

wat zien je boobs er mooi uit in alle soorten bh,s man! :101:

jee en wat zijn ze groot zoiezo voor 285cc,echt super joh,je zult vast en zeker met de dag blijer zijn,kan niet anders toch :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sun,

Vind ze inderdaad super staan met al je bh's en bikini, heel mooi! :123: En die 75 B bh die je daar draagt ziet er echt te klein uit hoor! :rolleyes: Dat word al minstens een C en ze moeten nog zakken, dus wie weet!!! :106:

Liefs, :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sunny,

Mooi hoor je laatste picjes!!! :123: De zwelling vanboven is al fel vermindert en ze zien er meer en meer natuurlijk uit! Ze lijken zelfs al wat gedaald! Word zeker een C! Staat je super!

Zag dat je hechtingen er ondertussen uit zijn! Heb je het zelf gedaan? Wel een opluchting hé, vond dat het begon tegen te trekken en nadien had ik er helemaal geen last meer van! Weer een stapje verder!

Liefs, :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hey SunnyGurl, t ziet er ZEKER goed uit zeg! Haha grapjas met je 75B! :4: Hoe voel je je tegenwoordig? Nog ergens last van of is het eigenlijk alweer soort van 'vanouds' ?

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden

Ik voel me prima :D

En idd de hechtingen zijn eruit, was aan de ene kant wel een opluchting, aan de andere kant heb ik er nu wel last van als mn beha op die littekens zit, dat had ik eerst niet zo.

En ook als ik zweet, dan voel ik het wel een beetje prikken enz.

Verder geen last, kan ook al weer op mn zij liggen enz, en fatsoenlijk mn haar wassen!!

Geen pijn, alleen als ik mn armen dus wat te hoog doe, dan voel ik wel steken enz, maar ja dan moet ik dat maar niet doen ;)

Ik heb wel ontzettend last van dat ze zo gevoelig zijn, vooral mn tepels en eromheen, echt erg, soms is het zo gevoelig dat het gewoon pijn doet.

Zou dat nog over gaan??

Ook als ik het koud krijg is het een ramp :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sunny,

Nou, daar ben je ook weer vanaf, weer een stapje verder! Misschien kun je zakdoekjes of watteschijfjes tussen je bh-band en je littekens doen, scheelt misschien wel een beetje.

Die gevoeligheid zal echt wel weer beteren, bij de ene wat vlugger dan bij de andere, maar het komt weer goed! Heeft gewoon weer tijd nodig om zich te herstellen die zenuwen enzo. Dus ja, weer eens geduld, haha dat vreselijke woord!

Fijn dat je je voor de rest prima voelt! :D

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow, jammer dan haha :wacko: ja weer maar geduld <_< haha

Met mij alles suuuupeeeer!!! Eindelijk goed weer, wat wil je! Leuk, leuk, leuk, ook lekker wezen zwemmen vandaag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Sun

ik zag op je foto,s dat je tepels enorm opgerekt waren net geopereerd,dus ik vind het niet gek dat het nu nog zo kort po nog erg gevoelig is,maar dit komt helamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalll goed ,gelukkig maar toch....alleen idd die geduld opbrengen :153:

heb je zelf hechtingen verwijderd of Bruno?

zoja bij bruno,wat vond hij van je borsten,was weer trots zeker wat voor werk hij geleverd heeft :126:

fijn dat het verders goed gaat :01:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sunny !!

Ja eindelijk he ! ben zo blij !! en ook benieuwd , heb al fotootje gemaakt van mijn ingetijpte boobs dus weldra een albumpje aanmaken .

Ik lees dat het bij jou al vrij goed gaat allemaal , Fijn toch , kan je al lekker genieten , laat het zonnetje nu maar weer komen !

Jou tepels zijn gevoelig nu las ik ook , waren die van jou 1 dag PO ook gevoelloos?? Bij mij zit in de linker beetje gevoel ,in de rechter is dat dus nog doof... ( hoop dat dit wel nog verdwijnt...)

Is ook nog allemaal vers he ( geduld is een gouden zaak )

Veel liefs XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey Sunny,

Nog even en je bent de magische grens van 6 weken ook alweer gepasseerd! Wat gaat de tijd toch snel! Hoe gaat het nu met je? Druk zeker? En tevreden over de boobs, ze zijn vast al weer veel verandert?! Nog ergens last van? Of gaat alles alweer gewoon z'n gangetje? :1bouncingboobs:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sunny,

Vind 't altijd leuk te lezen dat alles goed gaat en dat je ook heel tevreden bent!!! :D Kan ik goed inkomen dat je ze niet meer zou willen missen! :3: Heb hetzelfde gevoel, altijd als ik m'n foto's nog eens overloop en ik zie hoe ze vroeger waren, ben ik zo blij, zou ook echt niet meer terug willen! :rolleyes:

Ben benieuwd naar je nieuwe foto's hoor! :118:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.