Ga naar inhoud

SunnyGurl : 7 mei 2010 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

De dag ervoor vloog ik van USA naar NL en was echt al weken bang dat ik mijn overstap van Chicago naar Philadelphia zou missen! Nou die overstap ging goed maar ons vliegtuig in Phily had vertraging want er was iets met de band. Die moest verwisseld worden. Maarja dat was niet zo erg ik zat zowiezo al op mijn vlucht haha en kwam ik maandag ochtend aan en dinsdag de BV! spannend spannend dus

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 468
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hi. Best wishes for your surgery on Friday, I am in the UK over the weekend so look forward to reading your report when I get back. I am sure your new :1bouncingboobs: will look perfect.

Love Karen x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heya Karen

Thanks for your post!

I hope so to!

Im so exited!! Can't wait, although im really getting nervous now LOL

But i won't have a lot of time to think about it.

Busy busy busy, have to go shopping for my birthday this afternoon, im celebrating my birthday tomorrow and thursday, cause friday i wont be able to LOL

So i hope i can get my mind off of it while im busy. But im afraid i wont hahaha

Have fun in the UK!

I'll post my report as soon as i get back friday ;)

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sunny,

Spannend, nog maar 2 nachtjes slapen!!! Morgen is al je laatste dagje zonder :1boobs: , geniet er alvast nog effe van om in je favoriete houding te slapen!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha ja dat doe ik nu al elke nacht, dan denk ik ook van , ohhh nu kan het nog!

Morgen laatste avondje idd dat ik zo kan denken.

Pfff... ben echt zooooo benieuwd!!

Vandaag heb ik alvast mijn verjaardag gevouden voor familie, en ik heb echt alleen maar kadobonnen voor livera gehad!!

En ik maar denken dat niemand het wist :blink:

Mn beha laadje is dus al gevuld hahaha

Morgen nog een avondje vrienden over de vloer, dus gelukkig ook genoeg afleiding ;)

vrijdag avond komen mn beste vriendinnen nog even langs, die op de hoogte zijn, toch even kijken hoe het eruit ziet en hoe het gaat.

En dan rust!! Hoop dat ik het goed kan verdragen allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja sun,jij hebt genoeg afleiding joh,heerlijk voor je het weet,is het dan zover,je hebt zekers een goed tijdstip vrijdag,en je had je vriendinnne beter zaterdagavond kunnne laten komen,dan is het verband eraf hahahahah

knellie gezellie dagen voor de boeg heb je

en nog ff lekker op je buik rollebollen vanacht en morgennacht

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.