Ga naar inhoud

SunnyGurl : 7 mei 2010 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 468
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Mja ,nou das bij dual plane ook zo,ik vindt het stom dat ik nu dus dual plane heb,want Ik heb duidelijk gezegd ,Ik wil zo graag meer decolete,want ik wil geen push up bhs meer aan!Ik wist er te weinig vanaf,ik dacht dual plane is nieuw dat moet ik hebben .Dacht dat dat de beste combi zou zijn.maar ja wie weet was vd spier ook niet goed bij mij hoor,want 500CC is best wel veel,en dus zwaar.Dan hangen ze weer eerder misschien...zucht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Sunny; ja dat helpt zeker! en fijn dat je me volt haha

@ Vlinder;ja tis altijd wat haha.. ik wilde ervoor omdat die zo echt mogelijk zijn/lijken dan. maar eigenlijk had je arts dat goed uit moeten leggen dan he... als jij gezegd hebt van decolleté willen krijgen.. toch?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat klopt wel,t ziet er super natuurlijk uit,niet van echt te onderscheiden,dat wel,maar ik vroeg iets aan hem en hij zei dus idd NIET dat ik minder deco zou hebben/krijgen.Anders had ik voor vd spier gekozen!Terwijl dat juist mn wens was,ben later nog teruggegaan maar ja hij vond ze prachtig zo whahaha.

Dus ik moest t ermee doen...grrr

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahahhaa wat hebben jullie een partij gebept heey,lol

om ff nog iets duidelijk te maken,door borstspieroefeningen te doen,kan je niet je boobs bij elkaar trainen hoor.

wel kan je zo danig spieren kweken dat die zichtbaar word,bovenop je prothese,ik zelf persoonlijk vind dat echt mega lelijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhh ok moon, nou dat zal mij niet gebeuren dan, als ik ergens een hekel aan heb is het wel spieren trainen hahaha, maar goed :\

Ik ga zo ff shoppen voor sportbeha's, moet er 2 mee nemen naar het 2e consult dinsdag, om protheses te passen, dus ben benieuwd :D

Ik neem een C en een D mee hahaha, ik zeg wel dat de B's opwaren ofzo hihihi

En als hij daar dan commentaar op heeft, is de kogel door de kerk, dan zeg ik meteen dat ik nog een consult heb bij een ander en dat ik er bij hem vanaf zie, omdat ik toch graag groter wil gaan dan een B.

Misschien lezen ze wel mee hier.... Je weet maar nooit he!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahaha Sun,groot gelijk,je moet geen B meenemen,als je daar nut niet van inziet en niet op een B wilt uitkomen,klinkt mega logisch

hoelaat mag je morgen?in de avond zeker?

ben benieuwd joh,mischien kom je toch wel erg goed overeen,je weet het niet natuurlijk.iederes lichaam is anders.

het zal me benieuwen,en hopen op goed bericht.....

greetzzz moontje

p.s ik had foto,s meegenomen ja,wat ik wel en niet mooi vond,maar helaas had ik dus zoals je al wist,niet behaald wat ik wou en had gewenst en gevraagd

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.