Ga naar inhoud

SunnyGurl : 7 mei 2010 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 468
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

ik dacht dat je die met dual plane en onder de spier kon krijgen. alleen Eef had ze ook omdat ze niet wilde zakken... maar normaal krijg je die niet met op de spier dacht ik.. (ik denk wat af he :152: )

Klopt, zou normaal geen band gehad hebben, maar al vanaf ik het drukverband mocht afdoen bleek de bovenrand van 1 prothese door m'n huid te steken, en bij m'n eerste nacontrole voor het verwijderen van de hechtingen moest ik toen toch een band dragen om de prothese tegen de spier te drukken zodat die zich kon hechten aan de spier. Is gelukkig helemaal goed gekomen daarmee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou me echt niet al te druk maken om die band hoor Sun

het zal allemaal wel loslopen,als het echt zo erg gestelt was,had bruno dit al aangegeven op consult.

en denk aan mij,bij mij is er ook meer ingegaan dan geplant,mischien is dat bij jou ook wel,dat ondekt hij als je in de OK ligt,en goedkomen doet het zoiezo joh,vertrouw het gewoon,het gaat prachtig worden,weet ik nu al!

liefs moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beetje onwerkelijk allemaal..

Zo zit je er al jaaaaaren op te wachten en zo is het opeens al bijna zover..

Ik ben niet echt zenuwachtig ook, het voelt alsof ik ieder moment gebeld kan worden met een annulering ofzo.. Hmm, snap je het nog? haha

Ik kan me nog niet goed voorstellen dat het nu echt gaat gebeuren, heel vreemd allemaal.

Maar dat zal volgende week donderdag wel anders zijn :\

Maar ik heb er wel ontzettend veel zin in!

Ben zo benieuwd hoe en wat, wat er allemaal gaat gebeuren, hoe het eruit zal zien, hoe ik me dan voel, pff, teveel om op te noemen!!

over de cc's maak ik me niet te druk meer, dat heb ik nu wel geaccepteerd.

Nu zit ik alleen weer over die ronde te twijfelen, omdat ik in die tabellen zie dat je met anatomisch betere projectie hebt enz, grrrr

Maar goed, ik weet zeker dat ie er wat moois van zal maken.

We wachten het maar af :D

Nog 8 daagjes :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe kom je daar nu bij dat de anatomische meer projectie hebben?

net zo veel keus als de ronde hoor.

idd,je moet je niet druk maken,goed komen doet het zeker,he je ooit al eens gelezen dat er iemand ontevreden is die van bruno afkomt?

jij gaat gewoon goed vol de zomer in,hihi

wat vind je partner er allemaal van?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik bedoel eigenlijk, kijk, rond is rond, maar die anatomisch kan je ook smal pakken en wel groot naar voren toe, en dat is bij die ronde dan weer niet, ingewikkeld hahaha, ik zal me er nog eens in verdiepen straks.. volgens mij heb k niet goed opgelet.

Mijn vriend vind het allemaal wel best.

Ik heb nu ook een nieuwe naam in huis :unsure: Toos...

Toos tietloos dan dus he!!

Hahahaa, maar dat heeft ie nog nooit gezegd, dus ik denk dat ie nu wel denkt dat ie me nog een weekje mag pesten ofzo, omdat het nu wel goed gaat komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sunny,

Als je nog twijfelt zou ik zeker nog eens met Bruno erover spreken, die anatomische kun je dus wel vóór de spier krijgen zoals bij mij en hij heeft dan de maat die was afgesproken in huis + een maatje groter en kijkt dan tijdens de operatie of de grotere ook kan (ik zou 175 cc krijgen, maar de 200 cc is dus gelukt). Dus zou dan kunnen dat jij iplv 220 cc, 245 cc zou kunnen krijgen (die heeft dan een projectie van 5,3 cm). Vind dat die McGhan 510 wel een heel mooi resultaat geeft bij weinig of geen eigen borstweefsel.

Van de ronde kun je dan wel meer cc krijgen, maar dan moet ie onder de spier (waardoor je dus eigenlijk ook een aantal cc verliest, zou zo'n 40 cc zijn wat ik al gelezen heb), je moet een beetje afwegen wat je zelf zou willen, is allemaal niet zo gemakkelijk hé. Veel succes met je beslissing.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk je dat we dat vlak voor de operatie nog kunnen bespreken??

Want nu staat alles al vast natuurlijk, en het scheelt met anatomisch 1500 euro, dus weet niet of dat dan op dat moment ook nog beslist zou kunnen worden?

We hebben het wel over anatomisch gehad, op de spier, maar als je dan meer cc's krijgt, krijg je ook die dikkere rand vanboven zei hij, en dat ging nou juist weer niet bij mij omdat ik niet genoeg vetweefsel heb vanbovenop. Dan zou je die rand gaan zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien moet je eens een belletje doen dat je nog twijfelt en dat ze dan misschien die anatomische ook in huis kunnen halen in de cc's die voor jou passen.

Bij de anatomische Mc Ghan 410 is de rand dikker, maar de 510 heeft juist hele dunne randen en het verschil in grootte tussen 220 cc en 245 cc is maar 0,5 cm in doorsnee (dus 11 cm of 11,5 cm breed) en dan kijkt hij tijdens de operatie of je dat kunt hebben of niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sun,ja zelf voor de operatie krijg je nog een gesprek met hem,dus er staat nog niks vast hoor,alles kan nog bij Bruno

spreek idd goed en duidelijk je wens uit,om teleurstelling te voorkomen.

en nee het lijkt zo,dat ronde minder projectie hebben,omdat ze rond zijn,maar zelfs daar heb je verschillende in,breedte,projectie,evenveel keus als de anatomische

mischien moet je toch even je eigen nog wat beter inlezen.

schrijf het desnoods op,en neem het mee 7mei,hij heeft werkelijk alles op voorraad liggen,je kan nog veranderen als je wilt,no problemo

als je maar zeker van je zaak ben,dus het is nu kwestie van je zelf goed inlezen en heeel veel info zoeken nog van de vragen die je hebt,en bruno bijt niet,hihi dus bespreek het aub voor de operatie als je een gesprek met hem hebt,zeg ook eerlijk wat je angst is,en waar je bang voor bent

liefs moon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi SunnyGurl,

Bedankt voor je complimentjes! Ik lees bij jou over de protheserand? Bij mij was hij ook zichtbaar tijdens de operatie dus heeft de PC hem dual plane geplaatst. En nu zie je er niets van! En ik heb ook ronde prohesen.

Liefs Barb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Huiswerk dus :131:

Ik ga idd maar eens even heel goed alles uitzoeken nu!!

Want ik denk dat ik vrijdag geen fatsoenlijk woord meer uit kan brengen van de zenuwen :107:

Er komt toch meer bij kijken dan ik dacht zeg..

ik dacht ff naar zo'n consult en dan is het goed, maar die vlieger gaat helaas niet op :108:

Ik hou jullie op de hoogte van wat ik nog kan vinden enz, jullie moeten dan maar weer advies geven :D Nou ja, moeten niet, mogen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ohja ik was ook erg bang voor een telefoontje met een annulering! Omdat mijn operatie eerst de 20 zou zijn, werd de 19e en toen ging dat niet door! En kon ik alleen nogmaar op de 13e! 13e is het uiteindelijk geworden omdat het met mijn 2(!) banen GELUKKIG OOK KON. maar jeetje, ik ken het heel goed haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi SunnyGurl,

Bedankt voor je complimentjes! Ik lees bij jou over de protheserand? Bij mij was hij ook zichtbaar tijdens de operatie dus heeft de PC hem dual plane geplaatst. En nu zie je er niets van! En ik heb ook ronde prohesen.

Liefs Barb

Ja haha zie je :P

Daarom hadden we dus eigenlijk besloten rond achter de spier hahaha

Wat een gedoe allemaal :D:152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ohja ik was ook erg bang voor een telefoontje met een annulering! Omdat mijn operatie eerst de 20 zou zijn, werd de 19e en toen ging dat niet door! En kon ik alleen nogmaar op de 13e! 13e is het uiteindelijk geworden omdat het met mijn 2(!) banen GELUKKIG OOK KON. maar jeetje, ik ken het heel goed haha

Idd, had jij eerst ook zoiets van: volgens mij gaat het nooit gebeuren ?

Dat heb ik.. het is iets waar je al zo lang van droomt, dat je gewoon niet kan geloven dat het nu echt gaat gebeuren, zo raaaar!

Ik denk dus ook steeds dat er iets tussen gaat komen, of dat ik tegen die tijd zelf wat heb of krijg, zal je net zien, ik ben toch al zo'n pechvogel wat dat betreft haha

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.