Ga naar inhoud

SunnyGurl : 7 mei 2010 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 468
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Blonde dollie maar ik krijg rond achter de spier, dus zal toch anders zijn :D

ach ik ga me er maar niet te druk meer om maken, als het niet goed komt zal dat het lot wel zijn. Tenminste, zo ga ik PROBEREN te denken haha

:D

En idd, de cc's maken niet veel uit, als het maar goed staat :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik blijf gewoon maar bij bruno.

En hou de rest van het geld opzij, zodat ik over een paar jaar een wissel kan doen. Het scheelt me nu dan al 1800, dus die heb ik dan al.

Ben ook nog eens ongesteld geworden, leuk.. ben je toch al down enz.. krijg je dit ook nog, ben sjaggo, en zielig :(

Nah jah, gelukkig is het mooi weer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmmm ja,kan er nog wel ff bij ja!

ik haat het als ik ongie ben,ben na me laaste zwangerschap dan ook echt anders en erger ongie dan voorheen altijd.

ooh dus de 7wei blijft nu definitief staan?

aftellen kan dus nu oficieel beginnen....yahoe!!!

Van Not al mail gestuurt dat je anuleerd?

fijn weekend

Link naar reactie
Delen op andere sites

Krijg je toch ook lesilla alleen dan wat later :D

Vandaag heb ik een middagje op terras gezeten met bloodelf!

Was gezellig!

Best vreemd he, dat je eerst iemands borsten ziet, en dan pas persoonlijk met ze praat hahahahhahahahahahaha

Maar goed :D

Was leuk ;)

Vroeg me trouwens nog af he, nu het onder de spier word moet ik zeker zo'n band aan????????? of is dat alleen met dual plane?

Link naar reactie
Delen op andere sites

tot nu toe lees ik het bij dual plane plaatsing,maar mischien zal het ook idd bij onder de spier worden,wie weet,maar als bruno niks heeft gezegd,dan betwijfel ik het.je hoort het vast en zeker nog mocht het zo zijn.

ooh wat gezellie ,samen met een forumdin terasje gepakt,stik leuk toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Sunny girl

Not so long to wait now, lucky you I have to wait until August :139:

I tried with the rice in the SB for size but as you say it is difficult, I have been advised the same as you maximum 300cc under the muscle... I can't wait to see your photos,

I am now a 75A but want to go to a nice C...

Love Karen x

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.