Ga naar inhoud

SunnyGurl : 7 mei 2010 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Hoi ik ben SunnyGurl,28 jaar, uit Zeeland.

Ik woon samen met mijn vriend en mijn prachtige dochter van 5.

Toch niet gelukkig, omdat mijn lichaam me niet bevalt.

Daarom heb ik gekozen voor een borstvergroting.

Ik denk dat dat me heel erg gaat helpen.

Ik hoop van 75A naar 75 C te gaan, mits mijn PC dat toelaat.

Tijdens mijn 1e consult heeft ie me laten weten dat ie het zo 'natuurlijk' mogelijk wil houden, dat het misschien toch een B zal worden en dat hij bijna nooit meer dan 300 cc gebruikt.

Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik hier nu mee aan moet. Ik wil eigenlijk geen genoegen nemen met een B.

Je zou denken dat je PC zelf wel weet wat het beste is, maar ik twijfel er best wel over.

Ook omdat de prothese achter de spier zou komen, en er dan toch misschien nog een hoop cc weg vallen, op het zicht dan.

Dilemma....

13 april moet ik terug voor mijn 2e consult en dan gaan we ook protheses passen.

Ik ben heel benieuwd wat hij dan gaat zeggen.

18 mei zou de operatie dan moeten zijn. Als hij tenminste mijn wensen uit kan laten komen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 468
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hi Sunnygurl,

welkom

we hebben elkaar al via pb gesproken,omdat we dezelfde arts hebben,nou ja voor mij is het inmiddels een ex arts hahahahaha

sta op je strepen,je verhaal komt me bekend voor,hij is niet voor grote borsten en wil hhet liefst zo natuurlijk mogelijk.

hoop toch dat je 13april er samen uitkomt,jou wil is wet,je betaald er zat voor uiteraard.wil wel even er nog aan toevoegen dat hij ook een prima arts is,en goed te werk gaat hoor,het is zekersss geen beunhaas ofzo

sucses,en ik zal je volgen....

greetzzz liefsss moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

welkom Sunny,

ook ik raad je aan om een andere arts te consulteren. je moet je echt wel goed voelen bij zijn advies!

anders krijg je toch een teleurstelling nadien. en net zoals tietie zegt; als het niet kan zal een andere arts dit ook zeker zeggen. en hij (dr Not) zegt dat niet maar wil gewoon niet groot gaan begrijp ik..

succes ermee,

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb mail terug gehad...

Maar ze kunnen me via de mail geen advies geven, dan moet ik op consult komen.

Dus ik wacht nog even volgende week dinsdag af, als ik moet gaan passen, kijken wat de pc dan zegt.

Ik heb nu weer zoveel advies opgedaan ( en superveel foto's gezien) van jullie allemaal dat ik wel wat te vertellen heb natuurlijk daar volgende week hahaha

Dus, ff zien of we er samen uitkomen volgende week en anders dus maar een andere arts consulteren :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sunny,

Heb je toch een consult in Rotterdam? Zo ja ik hoop dat je er daar zal uitkomen, hoewel ik denk van wel. Ik ben er natuurlijk zelf ook geweest en de pc die mij heeft geopereerd ben ik zeer tevreden over.

ben benieuwd!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb alweer antwoord terug van de Gabriels kliniek!

Zo snel.

Ik had gevraagd, loopt mijn 2e consult niet zoals ik verwacht en hoop, hoe lang zou het dan duren voor ik bij jullie geholpen kan worden ivm vakantie. Het zou namelijk wel leuk zijn als ik al een beetje redelijk hersteld ben als de zomervakantie begint voor de kids.

Ze stuurde me dat ik binnen 2 weken al geholpen kan worden!

En dan ben ik nog goedkoper uit ook, zo ongeveer 1000 euro!Jeetje.. dit is wel een dilemma zeg..

:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

zijn ook echt hele lastige keuzes,maar altijd je hartje volgen,doen waar JIJ achter staat en gelukkig van word.

we hebben eral over gepb,t ook,maar je weet me te vinden als je weer met vraagjes zit,ik ben eerlijk,en hoop dat je er wat aan hebt,maar de keus moet je geheel echt ZELF maken natuurlijk.

sucses met je keus,en praat er desnoods met iemand samen over,je moeder bijvoorbeeld,mischien kan ze ook je uit het dilemma helpen?

greetzzz liefs moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK. ik heb een mail gestuurd naar Bruno Demeyere.

Ben benieuwd..

Over dr Roddi las ik vreemde verhalen na een avondje googlen.

Over protheses die kantelen en dat hij er dan totaal geen probleem van maakt, en je zelfs soms af snauwt, weg stuurt of uitscheld! Dat verhaal kom ik heeeel vaak tegen, en dan dus ook met reacties van vrouwen die hetzelfde mee hebben gemaakt bij hem.

Dat bevalt me van geen meter, en er staan uiteraard ook heel veel positieve reacties en mooie verslagen tussen, maar ja, dat zal je net zien, ik ben toch al zo'n pechvogel, dat overkomt mij ook weer zoiets, dus nee, ik ga het risico niet nemen.

Ik heb nu al een paar keer het advies gehad dat ik moet gaan naar degene waar ik me goed bij voel, en in dit geval zal dat niet dr roddi zijn haha, jammer voor de mensen die wel een goeie ervaring hebben gehad bij hem, maar goed.

Dus maar even die Demeyere afwachten, kijken wanneer die tijd heeft, want dan sta ik er zo :D

Veel goeie verhalen over gelezen, dus heb er zin an ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh dat is wat minder leuk,de verhalen over DKT Roddi,hij is een italiaans mannetje begreep ik dan weer uit leesverhalen,die zijn wat anders dan een hollander of belg,niet verkeerd hoor,zitten vol temprament,en komen chaotisch over,hahahaha jammer,want je keek er zo naar uit toch?

ja De Meyere kan je ook bellen he,dan weet je meteen hoe of wat,mijn ervaring is dat ik de 24maart op consult bent geweest,en 02april lag ik onder het mes,weekje later dus

ik ben benieuwd wat je nu gaat doen,ik zou idd wel 2consulten houden,oke is ff geld,maar ben je wel van je gepieker af,en bij De Meyere krijg je zelfs je consult kosten terug als je besluit bij hem te gaan voor je operatie,best luxe,heb ik hier nog nooit meegemaakt.

afijn,kijk eerst is of het overeenkomt met je wensen allemaal

super spannend allemaal zeg....

hou zekers je topic in de gaten,en me mail hihi

greetzzz liefss moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, ik heb een afspraak 21 april om 7 uur 's avonds bij Bruno Demeyere :D

Pff nog 2 weekjes.

Moet ik dit nu melden trouwens als ik dinsdag naar van Not ga???

Dat ik nog een consult heb?

Want bij van Not heb ik in principe de operatiedatum ook al vast gesteld he :S

Maaaar er is nog niks betaald bij hem, dus ik kan altijd nog terug neem ik aan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja hoeft niks te vertellen als je dat niet wilt,maar zeg hem wel evend at je nog na wilt denken,en dat je mischien operatie uit wilt stellen nog,het is net wat je zelf wilt,maar betaal nog niks dan heey

ooh wat spannend joh,ik ga je topic volgen zeg heey

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo zie je maar weer dat het voor ieder idd weer een verschil is. Die Brunu vind ik dus helemaal niets dat vind ik dus weer een misselijk mannetje om het maar zo ff te zeggen. En Over Dr Roddi hij is wel stil en dan vind ik ook wel hoor maar ja als hij zijn werk goed doet in mijn geval.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien ligt het eraan of iemand zn dag heeft ofzo haha

Ik zou het verder ook echt niet weten, ken ze geen 1 van beiden :\

Dus het is maar afwachten.

Het is dan wel weer fijn dat Gent ook niet zover is, voor bv de terugreis.

Lijkt me niet zo lekker als je nog een paar uur in de auto moet zitten als je net geopereerd bent.

Of hadden jullie daar niet zoveel last van?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vond oostburg erger dan gent,oostburg heb ik zelfs kwartiertje langer over gereden,is een rotweg,waar je niet harder dan 80 of 100mag,allemaal toeristen op die weg,mag niet inhalen niks niet.

maar afijn,ik vond zoieoz de terug weg niet erg,je bent nog verdoofd he,hahahah scheelt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Italiaans mannetje??? Oh neeeej,hahaha..

ooh dat is wat minder leuk,de verhalen over DKT Roddi,hij is een italiaans mannetje begreep ik dan weer uit leesverhalen,die zijn wat anders dan een hollander of belg,niet verkeerd hoor,zitten vol temprament,en komen chaotisch over,hahahaha jammer,want je keek er zo naar uit toch?

ja De Meyere kan je ook bellen he,dan weet je meteen hoe of wat,mijn ervaring is dat ik de 24maart op consult bent geweest,en 02april lag ik onder het mes,weekje later dus

ik ben benieuwd wat je nu gaat doen,ik zou idd wel 2consulten houden,oke is ff geld,maar ben je wel van je gepieker af,en bij De Meyere krijg je zelfs je consult kosten terug als je besluit bij hem te gaan voor je operatie,best luxe,heb ik hier nog nooit meegemaakt.

afijn,kijk eerst is of het overeenkomt met je wensen allemaal

super spannend allemaal zeg....

hou zekers je topic in de gaten,en me mail hihi

greetzzz liefss moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee, vanaf Aachen naar Zeeland terug is ongeveer 2 uur rijden zolang je zelf niet moet rijden is het geen probleem ik had er geen last van eigenlijk. Alleen als er te hard over een bobbel in de weg word geregen is het wel ff au maar ja of dat nu vanuit Gent of Aachen is maakt ook niet uit hahah

Gent is ongeveer een uur rijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

over bobbels in de weg gesproken, de wegen in belgie zijn helemaal waardeloos hahahahaha

Ach we zien het wel :D

Eerst maar ff de consults afwachten :D

Misschien klikt het in gent ook niet, kan ook nog :\

Oh shit, nu ga ik mezelf nerveus maken hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik zou t er ook wel voor over hebben,wat verder rijden,met dual plane had ik wel wat last met de bobbels,(ik hoefde maar 15 min te rijden)m n man reedt heel erg rustig,vond t enger dan ik hahaha.

Als ik nog es zou gaan ,dan ga ik ook waar Moontje is geweest ,zij heeft mij overtuigd dat t daar goed is.

Dan maar verder rijden,boeien!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.