Ga naar inhoud

SunnyGurl : 7 mei 2010 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

GA vooral door met hier te posten over dual plane :P

Is juist interessant ;)

maar wat is dan weer double bubble???

En met te weinig weefsel doen ze zeker niet op de spier?

Hey Sunny,

Wou je effe laten weten dat Bruno bij voorkeur op de spier doet, de prothesen die ik heb gebruikt hij speciaal als iemand weinig of geen eigen weefsel heeft omdat die dunnere randen heeft en zo toch niet zichtbaar of voelbaar is. Hij heeft me ook foto's getoond van vrouwen waarbij hij die had geplaatst die totaal geen eigen weefsel hadden en het zag er heel mooi uit! Dus kan zijn dat je ook dezelfde zou geadviseerd krijgen. Ben benieuwd naar je consult bij Bruno. Volg je op!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 468
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Dag dames,

Bedankt voor jullie reacties.

Nou ik denk dat ik dan toch maar een foto van wat ik wel en niet mooi vind mee neem.

Naar Bruno dan volgende week.

Vandaag moet ik naar van Not, en die geeft toch de voorkeur aan een B, dus die zal mijn fotos dan niet mooi vinden van C's en D's LOL

Ik moet om 15:50.

Ben ook wel benieuwd.

Ik ga hem dan toch ook maar vertellen dat ik volgende week nog een consult heb, dan snapt hij de reden dat ik afbel als dat zo ver komt.

@ Eefje: ik hoop dat vóór de spier kan bij me, want ik echt niks geen weefsel, zou wel super zijn als dat kon, dan is de pijn niet zo erg hahaha

Jullie horen vanavond hoe het was :D

Groetjes weer!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Eefje: ik hoop dat vóór de spier kan bij me, want ik echt niks geen weefsel, zou wel super zijn als dat kon, dan is de pijn niet zo erg hahaha

Jullie horen vanavond hoe het was :D

Groetjes weer!!

Benieuwd hoe je consult straks loopt, bijna zeker niet op de spier dus, zou bij mij bij andere pc zeker ook achter of tussen geweest zijn, maar wil niet zeggen dat er niet toch een mogelijkheid is vóór. Dus als je toch graag voor de spier zou willen, zeker ook nog eens bij Bruno langsgaan!

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo :D

Consult ging prima!

Hij pakte eerst 180 cc :( ik dacht, o nee he!

toen 245... toen 360!

Hij was heel meegaand en aardig. En hij zei zelfs dat ik nog wel meer kon hebben :\ haha

Die van 360 stonden me het beste hihihi

daar had ik ook het beste gevoel bij en hij zei dat ik moest doen waar ik me het beste bij voelde, was heel anders dan het eerste consult, toen zei hij nog dat ik niet zo groot moest gaan en dat hij het zelf ook niet mooi vond, plus dat hij bijna nooit mer meer dan 300 cc werkte.

Dus je snapt wel dat ik ondersteboven was van dit consult.

Ik heb hem trouwens niks verteld over mijn consult bij Dr Bruno Demeyere volgende week. Hij was zo aardig, ik denk als ik nu vertel dat ik nog een ander consult heb volgende week terwijl hij nu zo lief was en zo zn best heeft gedaan, dan zal hij wel denken :(

Maar goed, ik ga nog wel naar Bruno volgende week, kijken wat hij zegt.

Kan zoiezo geen kwaad.

Was wel vreemd eigenlijk, want we waren ronde protheses aan het passen en later zei hij , dat het toch wle een anatomische zou worden, maar dan wel 360 cc, maar dat valt dan toch heel anders als wat ik vandaag gezien heb???????????

Nou ja, jullie zijn weer op de hoogte, mocht het dus volgende week niet zo gaan als gehoopt bij Dr demeyere, dan kan ik toch nog met een gerust hart naar deze denk ik ;)

Groetjes weer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja anatomische vallen zeker heel anders als ronde,en 360 is flink,maar je raakt wel iets kwijt he tussen de spier,dus je houd wel een dikke 300 a 320 over hoor,en waarom niert groter gepast als hij zei dat je nog wel meer als 360 kon hebben????

wel erg fijn dat je je goed voelde vandaga bij hem,hij is ook wel lief,alleen houd hij niet van groot,ik wel,hahaha en ik vind dat het wle iets duidelijker vertelt mocht worden wat anatomische met je eiegen borst samen doet en ronde,bij mij is dat niet echt uitgelgt want hij riep gelijk,ik werk niet met ronde het liefst,nou oke,weet ik veel,hahahahaha

maar goed,nu weet ik wel beter allemaal,maar heeft me wel 2operaties gekost helaas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

vind 180 cc bijna geen vergroting waard :blush:

Op naar het consult bij bruno en hopelijk kom je er dan uit.

Hela!!! Ik heb 'maar 200cc' hé, en toch best wel een stuk groter dan wat ik had hoor, zeker verdubbelt! :106::38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sunny,

Wat fijn dat je consult zo goed is meegevallen!!! En nog wel zo veel meer als verwacht, goed hé, krijg je ze dan inderdaad tussen de spier? 't Belangrijkste is dat je er een goed gevoel ook aan over hebt gehouden, dus misschien dat je het dan toch daar laat doen hé! Veel succes met alles!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hela!!! Ik heb 'maar 200cc' hé, en toch best wel een stuk groter dan wat ik had hoor, zeker verdubbelt! :106::38:

Ow echt! zo zie je toch maar!

dan neem ik mijn woorden terug :1bouncingboobs:

Maar je hoort toch echt weinig over die hoeveelheid CC he, of is het omdat iedereen toch velen ineens een heel groot wilt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow echt! zo zie je toch maar!

dan neem ik mijn woorden terug :1bouncingboobs:

Maar je hoort toch echt weinig over die hoeveelheid CC he, of is het omdat iedereen toch velen ineens een heel groot wilt

Als je heel smal bent heb je gewoon minder cc nodig om vooruit te gaan zeg maar, en die 200cc was echt het max wat er bij mij in ging, zou oorspronkelijk maar 175 cc worden, dus ben er wel heel blij mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb net je pasfoto's gezien in de gallerij, staat je erg mooi hoor, is dat die 360 cc? Komt helemaal goed meid! :35: Benieuwd hoeveel je bij Bruno zult geadviseerd krijgen, lijkt me dat je die hoeveelheid gemakkelijk kunt hebben.

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je :D

zijn verschillende cc's, maar weet niet meer hoeveel cc op welke foto haha

maar de grootste zijn de 360 cc.

Hij zei dat ik eigenlijk wel meer kon hebben, dus dat ga ik dan bij bruno maar weer vragen :D

en anders weer terug naar deze hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ons album staat niet hier in de galerij maar op mijnalbum.nl, de galerij hier is voorlopig niet met ww, maar je kunt wel instellen dat enkel degenen die in je vriendenlijst staan je foto's kunnen zien.

Oja, zag net dat je de 21ste consult hebt bij Bruno, ik moet dan ook langs voor m'n laatste controle.

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.