Ga naar inhoud

SunnyGurl : 7 mei 2010 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Helemaal mee eens vlinder!

Je moet er tenslotte wel voor de rest van je leven mee lopen, alhoewel... eerstkomende 10 jaar zoiezo. Dus dan maar een stukje verder.

Ik kon nu kiezen of ik bij schiphol of Gent wilde, toch maar voor Gent gekozen, zeker nu met het 1e consult, Ik ben toch al een zenuwpees, en dan duurt het alleen maar langer en maak ik mezelf nog gekker hahaha

Wat zei die Bruno eigenlijk over het roken?????

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 468
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Nou ligt er aan via welke kant je naar Gent gaat, ze hebben daar de hele weg helemaal opnieuw gedaan haha was ook wel eens tijd omg. Maar deze is nu een stuk beter om over te rijden.

Ja en dat je nerveus bent is heel normaal hoor. Je wilt niet weten hoe ik mij voelde tot op het moment dat ik naar binnen werd gereden de o.k op. Het komt allemaal goed en je moet idd doen waar je zelf een goed gevoel over hebt. Ondanks dat je er een goed gevoel over hebt moet je ook altijd wel altijd heel reëel zijn dat er altijd iets mis zou kunnen gaan dat is normaal waar of wie het ook doet. Maar dat is ook bij een operatie die echt medische noodzakelijk is. Dus gewoon vertrouwen hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh bloodelf, dat is wel beter dan dat ze de weg daar eindelijk eens onder handen hebben genomen!

Werd tijd ja hahaha

JA reeel blijf ik wel, ieder lichaam is anders, en artsen hebben ook wel eens een mindere dag, helaas, maar goed, we hopen maar op het beste, meer kan je niet doen denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja,precies! ja ze adviseren wel als je langer dan 2 uur moet rijden geloof ik om te overnachten,bij velthuis zou dat dan in de kliniek zelf zijn,maar ik ben altijd t liefste weer zsm thuis.Lekker.Maar 2 uur zou ik wel redden denk ik.je bent idd ten slotte nog verdoofd ook.

Helemaal mee eens vlinder!

Je moet er tenslotte wel voor de rest van je leven mee lopen, alhoewel... eerstkomende 10 jaar zoiezo. Dus dan maar een stukje verder.

Ik kon nu kiezen of ik bij schiphol of Gent wilde, toch maar voor Gent gekozen, zeker nu met het 1e consult, Ik ben toch al een zenuwpees, en dan duurt het alleen maar langer en maak ik mezelf nog gekker hahaha

Wat zei die Bruno eigenlijk over het roken?????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja sommigen vinden t juist fijn,nou ik hoorde dat zodra ik naar wc zou gaan,dat ik dan naar huis mocht,dus ik ben zsm opgestaan,tot zover dat ging dan,haha,want ik was heel gammel van de narcose,en naar de wc gewaggeld samen met mn man en verpleegster.Infuus al meeslepende.

Was blij dat ik alleen daar was,want ik schaamde me best wel beetje,hoe raar ik me voelde enzo,maar ja,dual plane is nou eenmaal heftiger.

Ik was echt een beetje de weg kwijt zeg maar.

maar heel blij dat ik toen ook naar huis mocht hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee hoor,dat ging vrij snel over,toen kwam de pijn,dat wel..die narcose , ik weet niet eens meer hoe ik reageerde na de operatie,ik schijn gezegd te hebben: hoe zijn ze? hoe zien ze druit? zijn ze mooi? haha,weet ik niets van!!

Ik wilde t liefste blijven liggen ,kon niet overeind komen ,moest echt met hulp,en dat deed behoorlijk zeer,ik vond dus meteen al tegenvallen eigenlijk van alle goeie verhalen die ik gelezen had,maar ja dual plane he....wist ik veel.

Ik had t er wel voorover hoor,dacht t zal vanzelf wel overgaan en dan heb ik mooie boobs,dus ja.

T herstel duurde achteraf wel erg lang vond ik,kon echt helemaal nix de eerste weken,maar goe dik wilje niet bangmaken iedere persoon is er anders in.

En als je vd spier krijgt heb je veel veel minder pijn erna!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja klopt ik moest idd een nacht blijven daar maar ik had er totaal geen probleem mee Ik vond het juist wel fijn zeker nog een hele dag daar voor het geval er toch iets niet lekker gaat. Normaal mocht ik al eerder naar huis maar omdat ik veel wondvocht had moest ik tot s'avonds blijven dat was wel minder. maar wat als ik dit allemaal thuis had gehad wie weet wat voor complicaties ik dan had gehad een dagje extra onder toezicht zonder extra kosten helemaal beter. En ik kon ook iemand op de kamer laten overnachten dus dat was ook wel makkelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vlinder: Het zal bij mij ook wel dual plane worden, aangezien ik dus gewoon niks heb. Dus ik vrees het ergste! Ik heb verhalen gelezen over vrouwen die hun haar niet meer konden kammen en hun kont niet eens zelf af konden vegen.. Er staat me dus nog wat te wachten :( Maar desondanks, Ga ik ervoor!

Bloodelf: JA daar zit wel wat in ja.. maar ze zien gelukkig wel hoe je er aan toe bent! Mocht je vriend ook blijven slapen toen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt,had ik ook,maar ja wc deed ik echt wel zelf met pijn en moeite...pfff..als ik daar nog aan trugdenk.

ja weet je ik zou wel een goede pijnstiller meevragen,voor alle zekerheid,en vooral vd nachten....

Vlinder: Het zal bij mij ook wel dual plane worden, aangezien ik dus gewoon niks heb. Dus ik vrees het ergste! Ik heb verhalen gelezen over vrouwen die hun haar niet meer konden kammen en hun kont niet eens zelf af konden vegen.. Er staat me dus nog wat te wachten :( Maar desondanks, Ga ik ervoor!

Bloodelf: JA daar zit wel wat in ja.. maar ze zien gelukkig wel hoe je er aan toe bent! Mocht je vriend ook blijven slapen toen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vond de narcose echt veel erger dan de slaaproes,ik zou dus ook nooit meer narcose willen als ik de keus had tussen die 2,eerlijk.

dual plane doet bruno trouwens niet Sunny,dus enkel achter de spier of ervoor,denk zeg het even,weet niet of je dat al wist

Link naar reactie
Delen op andere sites

vlinder,nee is wel degelijk verschil hoor,narcose is veel zwaarder,en merk je dan ook echt met ontwaken.

zelf de dag erna en daarna kan je er nog last van hebben,eerder je goed helder bent,duurt ook echt veel langer dan bij slaaproes

koud warm ezn

geen eetlust

misselijk,slecht slapen enz enz

kijk dit filmpje ff

Link naar reactie
Delen op andere sites

yep nog een Brunofan haha... en het doet iets meer zeer,een soort van spierpijn omdat ze de spier oprekken door er de prothese achter te plaatsen. en nee ze maken nix kapot.

maar ben geen ervaringsdeskundige,heb ze ook op de spier..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh oke, nee maar goed, kan zijn dat jij daar weer iets over gelezen had :D

Eerst hield ik me alleen bezig met wat ik waarschijnlijk zou krijgen volgens de arts waar ik mijn 1e consult nu bij had gehad, maar nu word het dus waarschijnlijk toch iets anders, dus moet ik opeens weer op andere dingen gaan letten en informeren :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

sja,als je nogal plat bent lijkt me dual plane eigenlijk wel een betere optie ook al zou ik er zelf nooit meer voor kiezen,maar als je erg plat bent is het misschien wel mooier...Ik had best wel wat nog alleen had ik verslapping dus ik had beter vd spier kunnen nemen,kon makkelijk.maar ik vreesde zo voor randen,ik dacht : ik wil geen spijt krijgen,beter in 1 keer goed doen,en wat meer pijn,mja heb ik geweten!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.