Ga naar inhoud

SunnyGurl : 7 mei 2010 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 468
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

denk nu enorm veel aan je Sun,dat je dek ik nu op kantoor bent,laatste consultje hebt.

jee meid,ben zo benieuwd wat er nu in zal gaan,hoop dat je toch op een dikke D uitkomt,en dat zal heus wel,want je bent erg slank en dan hou je al gauw een grotere maat over..

liefssss moon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou denk dat je ze nu al hebt en ligt te bekomen, ben zoooo benieuwd wat het is geworden!!! :118:

GEFELICITEERD!!! :1bouncingboobs: :1bouncingboobs: :1bouncingboobs:

Zie uit naar je verslagje vanavond! of misschien al vanmiddag wie weet! :62:

Liefs, :54:

ps: tja, m'n vibes reikten niet tot in Nederland hahaha, maar tot in Sint-Denijs-Westrem!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze!!!!

Wat een meevaller!!

Vanochtend rond half 10 opgestaan en nog even lekker gaan douchen en mn haar gewassen, Pfff onder die douche dacht ik echt even dat ik flauw ging vallen, zooooo zenuwachtig! toen rond half 11 naar mn oma om de kleine weg te brengen, daarna mn moeder opgehaald en op weg naar Sint-Denijs_westrem.

Wat een drukte op de weg!! Een vrachtwagen had een auto geramd op de weg van Gent, dus stond muurvast daar. Om 10 over 12 toch maar even gebeld dat ik wel onderweg was maar dat we wat later waren, de assistente zei dat het geen punt was want hij was nog met de vorige patient bezig.

!0 voor half 1 waren we er, we moesten nog even wachten tot kwart voor 1, toen was de patient klaar.

Er kwam nog een vreemde man binnen in een motorpak, rare vertoning en die liep zomaar naar binnen!

Komen we binnen, staat die zelfde man daar, haha in een groene jas, bleek dat het de anastesist was!!

Wel een hele leuke man.

Toen mocht ik me om gaan kleden, op de kamer waar die andere vrouw nog lag bij te komen !

Toen kwam Bruno, en gingen hij me aftekenen en foto's maken.

Toen moest ik afscheid nemen van mn vriend en mocht ik op de ok tafel gaan liggen, daar werd ik vast gemaakt als een soort van "Jezus" en kreeg ik het infuus in mn hand.

Die motormuis zei nog , denk maar aan iets leuks, ik zeg, ik weet op dit moment niks leuks, hij zei, aan vakantie ofzo dan, ik zei, ik ga nooit op vakantie, hij zei wat doe jij dan de hele zomer? Ik zei, ik de tuin liggen! En voor ik het wist was ik stoned en viel ik win slaap!

Om 3 uur kwam ik bij in een lekker verwarmd bedje en mn moeder en vriend zaten aan mn bed.

Toen ik ze zag begon ik blijkbaar te huilen als een klein kind!

Toen heb ik even onder de deken gespiekt en vroeg meteen wart erin zat, 300 zei mn vriend. dus ikw as wel blij! Toen verteld hoe ales gegaan was, dat ik me voelde als onze lieve heer aan het kruis enz enz, en mn moeder liet nog een jurkje zien wat zij in de tussentijd had gekocht.

5 minuten later herhaalde alles zich weer en begon ik weer hetzelfde verhaal te vertellen en moest mn moeder weer dat jurkje laten zien omdat ik niet wist wat ze bedoelde hahaha

Zo is dat 5 keer achter elkaar gegaan. ( wat erg!!)

Toen kwamen ze vragen hoe ik me voelde, ik voelde niks, was best fit en moest naar de wc. Toen ik opstond voelde ik me wel even dizzy, maar het ging wel.

Ik kreeg even een slookje water en daarna een blikje cola zodat ik een beetje suiker binnen kreeg en opeens ging het prima en kon ik dingen gaan onthouden hahaha!

Bruno kwam nog even vertellen hoe het nu verder ging, ik vroeg nog of ik nu nog een band moest dragen, hij zei, nee dat doen we alleen bij onder de spier plaatsing, ik snapte er niks van, hij zei we hebben 285 op de spier geplaatst, dat was het mooiste.

Nou die 15 cc minder kon ik wel mee leven.

Om 4 uur stapten we weer in de auto terug naar huis, nog even een frikandelbroodje gegeten en een heeeeeeerlijke sigaret gerookt!!!

En zelfs nog even bij mn opa om de koffie geweest hahaha

Toen de kleine opgehaald en nu zit ik lekker op de bank.

Net begon ik toch wel pijn in mn nek te krijgen en mn linker steekt een klein beetje, dus meteen een pijnstiller ingenomen.

Nu net stapt opeens de opa van patrick binnen, die komt opmn verjaardag!!

Die weet van niks.. haha

Dus ik ga nu maar snel stoppen met mn verslagje en even doen of ik het gezellig vind dat ie er is ;)

Ik heb nog geen foto's gemaakt want ik zit helemaal ingepakt.

Maar zo tussendoor gezien is het wel mooi :D

Ik zal vanavond nog even wat posten als me nog wat te binnen schiet, heb nu het idee dat ik nog iets vergeten ben hahaha

Maar ben nog niet helemaaaaal helder!

Maar op dit moment, zou ik het zo over doen ;)

Iedereen bedankt voor de lieve felicitatie en succeswensen!!!!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

jeeee Sun,wat geweldig nieuws,toch nog voor de spier,en ja net wat je zelf al zegt,wat is nu 15cc verschil,,,,niks!in herstel heb je het voordeel echt met voor de spier.

ik ben dan ook echt razend benieuwd zeg,en heeft je vriend nog gekeken en geoordeeld tijdens de operatie?

denk het niet,anders was al eerder bekend dat het voor de spier was geworden.

waarom heeft hij er alsnog voor gekozen dan?of heb je dat niet gevraagd meer(vergeten haah)

ik vermoed dat hij heeft gezien dat het voor de spier met dat aantal cc makkelijk haalbaar was???

rust lekker uit en beterschap

liefsss moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sun,

Wat goed nieuws zeg! Dat zal je nogal schelen in 't herstel! Maar heb je dan wel ronde gekregen? Jij had toch nog minder eigen weefsel dan ik? Nou moet zijn dat je 't makkelijk kon hebben hé. Rust nu maar lekker uit en geniet van je nieuwe aanwinsten :55: ben nu wel echt heeeeel benieuwd hoor naar je eerste foto's!

Liefs, :51:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar ben ik weer, net even terug gelezen wat ik getypt had, jeetje, wat een spelfouten enz haha, maar ja

Hij koos voor de spier omdat hij tijdens de operatie toch wel vond dat ik genoeg weefsel had om dat zo te doen.

En ja mn vriend had nog gekeken(wat een held!!)

Hij zei ik werd er meteen 'opgewonden' van , om het maar ff netjes te vertalen hahaha

Dus dat zit wel goed!

Was ook wel raar eigenlijk, tijdens het consult zei hij , dat anatomisch voor de spier werd geplaatst en rond achter de spier, in mijn geval dan.

Maar na de operatie zei hij het andersom!!!

We hadden het er in de auto nog over dat we allebei zeker wisten dat hij dat gezegd had tijdens het consult, maar goed, nu zit het er al in haha

Ik had trouwens ook nog al mn sieraden uit gedaan, maar dat moest helemaal niet, alleen als ik een tongpiercing zou hebben moest die eruit, vreeeeeemd, haha, maar ja.

Ik krijg nu toch ook wel veel spierpijn trouwens, vooral mn rug en mn nek, jeeeeetje!!

Hoop dat die pijnstiller snel gaat werken! Het is best irritant haha

Ook kraakt het tussen mn borsten af en toe als ik een beweging maak, maar had ergens al gelezen dat dat normaal was.

En ik zie ook helemaal roze, roze vlekken en strepen, geen idee wat dat is, als het er nog maar af gaat ;)

Ik ga nu even pizza eten :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je borsten!!!

ik las het voor aan mams en dat dachten wij ook met mijn bv (die motormuis )... :152:

wel erg fijn dat je toch voor de spier gekregen hebt. scheelt een boel in herstel!

ik had ook alles uit hoor... beter uit voor nix dan op het laats nog uit moeten doen he?!

en wat leuk te horen van je vriend! :125:

om de 4 uur 2 molletjes eten.. en dat een dag of 4-5 blijven doen en dan kijken of je nog wat voelt. dan blijft je verdovingshoogte gelijk en voel je nix. als je langer wacht duurt het weer veel langer eer de pijn onder controle is.

en dat roze is de jodium,gaat er wel weer af als je doucht,al vond ik het wel hardnekkig spul ;)

sterkte met je herstel meis,

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Roze joduim :P Mooie kleur!!

Ik mag geen 2 molletjes om de 4 uur, heb capsules gekregen en mag er 2 per dag, 4 dagen lang, dus moet het echt verdelen over de dag.

Zolang ik stil zit voel ik niks, dus veel stil zitten dan maar :D

Vraag me alleen af hoe het na die 4 dagen dan moet???

Zou ik dan al pijnvrij zijn??

Link naar reactie
Delen op andere sites

en of je pijnvrij bent na die 4 dagen weet ik niet? is voor iedereen verschillend.. ik heb de eerst 4-5 dagen dus constant geslikt en daarna nog een paar dagen die celebrex (had er veel meer gekregen haha) en was na 1 week wel pijnvrij hoor....

liefs..

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat ze het over die celebrex heeft,die 4dagen

want mij is toen ook echt duidelijk verteld dat je dit de eerste 4dagen moet nemen,erna wat over is staken en weggooien.

maar goed,ik had ze niet eens allen op,ook amper paracetamol,ik kon dit keer goed zonder,als je de eerste keer zag,jee stampte ik me de hele dag vol,zoveel pijn had ik toen :118:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb er 30! gekregen toen haha... maar heb er een week ingenomen. smorgens een en savonds een,om de 4 uur paracetamol en na die 4-5 dagen alleen die 2 celebrex omdat die ontstekingsremmend waren en lekker zwaar en dus lekker sliep tot 1 week po. maar de apothekersassistente zei ook dat ze heftig waren idd en als het niet nodig was niet te nemen,liever paracetamol..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een leuke verslaagje zeg! Super dat het allemaal zo goed mee gevallen is! En nu nog hopen,dat je herstel net zo vlot en rooskleurig verloopt! En dat je op de spier had gekregen,dat is idd, wat al andere meiden hadden gezegt scheelt wel met de pijn en herstel en zal ook heel mooie natuurlijke resultaat opleveren! Ben ook al erg benieuwd naar je eerste fototjes :) . En die opa...op je verjaardag haha, had hij niks in de gaten? Wel leuk dat je net alsof deed, dat er niks gebeurd was ;) ik was toen zo vermoeiend weet ik nog .... Rust lekker uit meis en ik blijf je topic volgen hoor, vind het leuk om te lezen hoe het met je gaat. :) Liefs.Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.