Ga naar inhoud

SunnyGurl : 7 mei 2010 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 468
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

hey die spleet blijft wel or :P En ik weet niet op welke maat je nu zit maar ik heb nog een grijze 75C van de Hema en dies nieuw. Ik weet niet of je hem kan gebruiken anders mag je hem wel hebben. Ik zal hem toch niet nodig hebben

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een vleeseter :152: ja hoe verzin je t :P

Maar ik snap je ja ;)

En blood, een grijze vleeseter zou wel beter zijn misschien :D

Wie weet past ie wel :D

Deze vleeseter is een B, maar misschien dat het merk wat jij hebt kleiner valt?

Pff... vandaag mn manneke weer een week weg, voor zn werk, dus gezellig alleen :(

Het gaat wel ontzettend goed al, dus kan al een beetje zelf, ik voel precies wanneer ik te ver ga, dus kan niet over mn grenzen gaan.

Gisteren heb ik er een kwartier over gedaan om de woonkamer te stofzuigen hahaha, het duurt dan wel ff omdat je het zooo voorzichtig doet, maar het was wel gebeurd :D

Rugslapen gaat ook steeds beter, lijkt wel of ik eraan wen!!!

Vandaag is de laatste dag voor mn celebrex, dus hoop dat ik nu save ben en geen ontstekingen meer kan krijgen.

@ Karen, im doing fine! No pain at all, and im so happy :lol:

Hope it stays this way :P

Your day is coming closer now!

Zo es ff mn dochter uit school halen en fruit inslaan. Stik van de dorst de laatste paar dagen en met fruit kan ik het pas echt weg krijgen.

Dat water en die thee komt zo onderhand mn neus uit, bah.. maar goed, wie mooi wil zijn.....

En ook nog eens kijken voor een zwarte vleeseter als ik op de markt ben, of ergens anders in de stad, 2 is wel handig, kan deze de was even in :D

Adios ladies :D

:116:

Spreek jullie vanavond weer :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Sunnygurl!

Hoe gaat het met je? Heb je al foto's? Ben ik wel benieuwd naar, ik heb 280cc op de spier gehad, dus bijna hetzelfde als jij. Valt het je een beetje mee allemaal? Al enig idee welke cup je nu hebt? Zal nog wel niet hea?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee weet dat het niet mag, maar daarom heb er ook een kwartier over gedaan, heb alleen die stok maar een beetje over de vloer laten zwieren ;)

Niks geforceerd hoor!! :P

@ Vera JA heb al foto's

en het gaat prima hier hoor, geen pijn meer.

alleen als ik moet niezen... ik moet nooooooooooooooooooit niezen en nu opeens elke dag een paar keer, lekker typerend ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Haha herkenbaar! Ik heb pas na 2,5 weken weer geniesd, durfde het echt niet! Het lijkt dan wel dat die nies er per se uit moet ofzo, best hinderlijk :)

En die enorme dorst... ik dronk wel 2 pakken smoothies per dag: HEERLIJK! :D

Echt lekker dat je nu al geen pijn meer hebt maar doe toch rustig aan he :140:

Ik ga even kijken of je al nieuwe foto's hebt!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey jennifer

Ja irritant joh dat niezen, vandaag weer al een paar keer hoor.

Maar nu ben ik er nog snotterig bij ook, dus hoop echt niet dat ik ziek ga worden! Moet er niet aan denken om nu hoestbuien te krijgen ofzo!! WHAAAAA!!!

En rustig aan doe ik wel hoor. Straks komt mn moeder weer even een beetje poetsen en daarna gaan we lekker shoppen :D

Een paar leuke nieuwe shirtjes kan geen kwaad dacht ik ;)

En dan misschien iets wijds of met knoopjes aan de voorkant, want er is best veel wat ik nu niet aan kan omdat het allemaal over mn hoofd moet enz. En aankrijgen gaat wel, maar dan moet het nog uit, en dat durf ik dan weer niet haha

Zal vanavond weer eens een paar fotos maken. Van de eerste dagen zag ik niet echt verschil dus heb gister en eergister maar geen foto's gemaakt, anders word het zo eentonig, als je toch geen verandering ziet.

Ik heb nu wel het gevoel alsof ze verdoofd zijn, er zit weinig gevoel meer in, is dat normaal?? Eerst had ik dat niet.

Als ik erover wrijf bv, dat voel ik de ene keer wel de andere keer niet. en als ik over mn linker wrijf, dan hoor ik echt een raar geluid, alsof je over een ballon wrijft, of er lucht in zit ofzo.

Gaat dat ook nog weg???? Hoe gaat lucht er eigenlijk uit ?

Nou ja, maar niet te druk om maken denk ik. :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Haha SunnyGurl ik moet wel om je lachen! :D Maak je inderdaad niet te druk over dat geluidje,denk niet dat het iets raars betekent! En de gevoelloosheid heb ik ook, t voel heel raar (voor zover je iets voelt dan) en de ene keer denk ik dat het gevoel erin weer terug is en de andere keer weer niet. :wacko: Die zenuwen moeten natuurlijk nog herstellen en dat duurt wel even.

Maar je moet niet ziek worden nee, want dat lijkt me wel echt waardeloos!

Ik ging van het weekend ook nieuwe truitjes shoppen. En aantrekken dat gaat best, maar uittrekken is een ander verhaal. Dus toen ging mn vriend maar in mn pashokje om me te helpen en toen kregen we 2 bemoeizuchtige dozen over ons heen met 'dat mag niet' en 'zo wordt de kans op diefstal vergroot' :30: Vervolgens begonnen ze helemaal kinderachtig te worden door het personeel erbij te halen! En aan die personeel figuren vertelde ik maar van mn borstvergroting en dat ik nog steeds wel een beetje gehandicapt ben. Uiteraard was het geen probleem :75:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou jaaaaaaaa!!!

Wat een onzin zeg!

Heb je nog wat gekocht in die winkel??

Pfff... En dan denk je dat je privacy hebt in zo'n hokje.

Nou, ik hoop niet dat dat vanmiddag ook bij mij gebeurd, in zulke situaties kan ik echt heel kwaad worden, op zo'n manier dan!

Maar idd, dat uittrekken is een heel ander verhaal, dat is wel balen. Ik ga er toch maar een beetje rekening mee houden denk ik hahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

De kleren waren te leuk om ze achter te laten in de winkel ;) En ik kan om zulke dozen ook echt boos worden, dus heb ze ook wel een beetje afgesnauwd :P

Maar vanmiddag gewoon niet al te strakke shirtjes passen (thank god dat een beetje wijd in is!) en dan komt dat wel goed! En zelfs al zit je vast heb je je moeder bij je :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, ja zou je moeder wel in het pashokje mogen :P

Misschien hadden ze andere gedachtes bij jou en je vriend? :152:

En idd, wijd is in! Dus ik ga iets zoeken wat ik langs onder aan kan trekken ofzo hahahahahhaa!

Je hoort er wel van hoe het ging :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh gezellie Sun ,ga je lekker nieuwe truitjes shoppen...

altijd leuk!

wat voor winkels pak je altijd?probeer je smaak een beetje te peilen.

heb je weer nieuwe pic,s ook?dan ga ik weer kijken uiteraard,veranderen ze al iets na jou idee?

de meeste verandering heb je na 2weken,mijn ervaring dan toch he.....

kijk je wle uit,en doe je wel rustig aan Sun,wil me niet bemoeien,maar behoeden

liefsss moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy

Nou we zijn alweer thuis, alleen maar kou en regen :(

En we zijn een uur op zoek geweest naar een fatsoenlijke sportbeha in een fatsoenlijke kleur.

Heb er nu 2 mee genomen bij de hema, maar dus niet goed genoeg opgelet, kom thuis, blijkt dat ze over je hoofd aanmoeten :146: k heb nu een 75B en 80B mee genomen, 75B is te klein!! 80B zit ruimer kwa omtrek, maar mn borsten zijn onderhand geplet... aan de andere kant wel lekker stevig, maar volgens mij hoort het zo strak niet echt te zitten, ik voel hem echt drukken. Dus wat zal ik doen????? Ruilen voor C???? Die 75B gaat zoiezo terug.. Advies graag :D

En ook nog 2 mooie beha's van sapph gekocht, kon het niet laten en heb ze gepast, en C zat goed, niet strak, dus ze kunnen nog een beetje groter worden :P En als het niet meer past, zijn ze al verkocht, mn nichtje heeft ook C en vond ze geweldig hahahaha

Ik was toch wel heeeeel trots dat ik naar een C moest pakken ( neeeeee! niet gaan miepen dat Sapph klein valt!! Dat wil ik juist niet horen :P)

Zal vanavond dus even nieuwe foto's maken, met de nieuwe beha's :D

Truitjes en topjes passen kwam er dus niet meer van.. Vrijdag weer een kans hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.