Ga naar inhoud

SunnyGurl : 7 mei 2010 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Ik heb idd celebrex gehad, maar ze werken van geen meter!!!

Ik loop nu zo krom als een banaan, en begint steeds meer pijn te doen, vooral als ik opsta.

En heb al 2 celebrex op, dus snap niet waarom ik nog wat voel

Ik denk dat ik ook maar overga op paracetamol straks als ik naar bed ga, want zo kom ik echt niet in slaap!!

ik heb er 10 gehad, en op het briefje wat ik kreeg staat 4 dagen 2 per dag, dus vreemd.

bij de apotheek zeiden ze ook dat ik er geen 2 tegelijk mocht nemen, want dat was slecht.

Nou ben er nu wel toe in staat!!

Het is wel dragelijk, maar zwaaar irritant, zelfs als ik praat doet het pijn :(

En ik maar roepen vanmiddag dat het zo goed ging hahahahahaha

Maar het is alleen echt spierpijn lijkt wel.. Alsof ik 3 uur lang met 100 kilo heb lopen gewichtheffen ofzo.

En die rotbeha op mn littekens is ook een ramp :P

Maar goed, dus ff voor de duidelijkheid?? Naast die 2 celebrax mag je ook nog gewoon paracetamol???

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 468
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Geeft nix meid,beter te veel vragen dan te weinig.

ja ik zou gewoon smorgens en savonds een celebrex nemen en daarbij om de 4 uur 2 paracetamols..

je hebt je celebrex al op dus neem vanavond 2 molletjes is voor het slapen gaan. als je morgenvroeg wakker wordt.. 4,5 of 6 uur of hoelaat dan ook en je voelt wat (of nix,ik nam ze gewoon in haha) dan neem je weer 2 molletjes. na je ontbijt een celebrex en telt dan weer door met 4 uur... en morgenavond voor het slapen gaan (tijd of geen tijd,die 4 uur bedoel ik daarmee he) neem je celebrex. dan zal het wel beter gaan. dit doe je een dag of 4 en dan kijk je verder.. zo heb ik het ook gedaan.

succes met vannacht

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja goed,dat is wat ik van de assistente hoorde,niet langer dan 4 dagen achter elkaar celebrex nemen,zelfs bruno zei het nog voor ik naar huis ging,en ja je mag ze zeker met paracetamol nemen,dat raade bruno me zelfs aan ....

kromlopen?hmm nee heb ik enkel bij de dual plane gehad,en als je dat blijft doen,kan je over 2 dagen niet meer lopen,gaat alles vast zitten,ik had echt een mega eitjes herstel bij voor de spier,of het lijkt allemaal zo omdat ik die dual plane zo een drama vond.

de eerste paar dagen zijn het ergst,je word en bent dans tijf,overal,en erna zal je zien,dan klaart het op,dan voel je je stukken beter.

liefsss moon

trusten alvast

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff... wat denk je... geen paracetamol in huis!!!

Alleen dyclofenac, maar daar ga ik maar niet aan beginnen, dan wacht ik wel tot mn ventje morgen even naar de kruidvat geweest is.

Ik heb ook nog gevraagd na de operatie wat er gebeurd als ik rimpels ga zien, en wat hij dan zou doen, maar met mn vage kop, weet ik echt niet meer wat hij toen zei...

Hebben jullie een idee????

M'n vriend kon zich alleen herinneren dat hij zei dat moest zorgen dat ik niet teveel af zou vallen omdat ik er dan pas last van zou krijgen.

Maar wat gaat bruno eraan doen als je het krijgt???

En ik ben nog steeds niet moe.. ook vreemd... zo'n lange, drukke, rare dag, ik zou toch uitgeput moeten zijn nu :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihih jee dat had ik dus ook die eerste dag van me operatie

iedereen zagen dat ik me bed in moest,nou daar had ik weinig trek in,want had me dutje al tussendoor gedaan en was veel te blij dat ik het achter de rug had,was gewoon in me eentje savonds aan het vieren dat ik nieuwe boobs had whahahahaha :101:

waarom bel je morgen,in heldere toestand niet even naar Bruno?

die begrijpen daar echrt wle dat je meerdere dingen gewoon vergeten ben,had ik precies eender,belde gewoon even de andere dag.

ja goed,ik heb dus ook kans op rimpeling,en dat is mij dan ook erg duidelijk vertelt voor de operatie en op consult,maar ik heb dan ook meer kans,omdat ik vrij zware/grote prothesen heb.

hoe het bij jou zit,qua afspraken erover,weet ik natuurlijk niet,dus gewoon een belletje doen morgen,verstandig

had al reaktie gegeven,staat al super joh,zie al een mooi spleetje tussen je nieuwe aanwinsten :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja anders zal ik even een mail sturen denk ik

Idd, ik ben ook nog helemaal niet moe, heb vanmiddag al 2 uur geslapen hahaha

EN JAAAAA ik heb een spleetje!!!!

Ik hoop zoooo dat die blijft :P :P :P

Ik zou het liefst nu alles al uit trekken en kijken hoe het is geworden

Maar heb echt het idee dat als ik die beha uit trek dat ze er uit vallen aan de onderkant ofzo hahaha

Heel raar

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat gevoel,of ze eruit vallen,heb je de eerste week enorm,ik durfde bij dual plane toen zelf niet me bh uit te doen als ik ging douchen,hield alles veilig vast hahahah :37:

en nu na me wissel,2x zo zwaar alles en voor de spier,en kende het gevoel al en had nergens last van,terwijl ik nog wel zo voorbreid was,wat niet nodig was achteraf,de 2de week neemt het af,en je zal zien,in de 3 of 4de week,lijkt het of je ze altijd al gehad heb,zo een verschil dan ineens,dan voelt het plots niet raar/vreemd en eng meer,geloof me maar,ik ga het zeker nog is vragen als je rond de 4de week po ben. :36:

ik ben echt mega benieuwd als je verband eraf is morgen..... :14:

ik ga nu wel pitten,spreek je vast gauw weer,probeer ook lekker te slapen,op het ruggetje he dame,hahahahaha :10:

sweet dreams

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha ja op het ruggetje!!

Op mn zij ga ik niet redden denk ik, als ik er met mn arm tegen kom word ik al gek!

En ik hoop niet dat ik ze 3 weken vast ga houden onder de douche hahahaha

Maar zal er eens op letten morgen :P

Ben ook benieuwd morgen naar het resultaat.. hmm... het is nu eigenlijk al morgen :P

Slaap lekker moon ;)

Tot morgen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sunny,

Hoop dat je een beetje goed hebt kunnen slapen vannacht! Ben benieuwd als je verband er straksjes afgaat! Ziet er in ieder geval al veelbelovend uit!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook heel erg benieuwd hoe je geslapen had en hoelang dan hihi na zo lange tijd wakker te zijn ;) Hoe voel je je vandaag toch wel stijf? of valt het toch wel mee? :) Liefs.Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Sunnygurl :1bouncingboobs:

Alles goed met je en heb je wat kunnen slapen?

Je zal wel ontzettend blij zijn met je nieuwe boobies,ben benieuwd hoe het bij je eruit ziet.

De eerste paar daagjes is even afzien en dan zul je wel merken

dat iedere dag het steeds een stukje beter zal gaan.

Doe lekker rustig aan en laat je maar fijn in de watten leggen! :116:

grtjs Angela :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Halloooo

Nou, vannacht sliep ik pas om 5 uur, niet door de pijn, maar was gewoon echt niet moe.

Rond half 10 werd ik wakker en moest ik naar de wc, dat was wel ff raar, toen ik rechtop kwam voelde ik dat ze meekantelden zeg maar, van een lig in een zitstand haha

Het leek wel of ik een zak bakstenen mee moest zeulen.

Zeker bij de trap aflopen was het wel wennen, ik hield ze constant vast, alsof ze zouden vallen, zo raar.

Stijf was ik niet echt, ook geen last van mn rug gelukkig, alleen maar borstspierpijn, dus viel mee.

Vanochtend mocht het verband eraf, joepie!!!

Wow wat zijn ze grooooot, vergeleken met het 11 jarige lichaam wat ik eerst had was dit echt grooot!

Mn vriend en ik hebben er echt een poos naar zitten kijken en aan gevoeld, zonder iets te zeggen, haha

Net dus maar even foto's gemaakt van het resultaat, als ze zo blijven vind ik het best hoor

Maar ik denk dat er ook nog veel vocht enz in zit, dus zal wel kleiner worden straks.

Ze zijn wel iets zachter dan gisteren.

Ik moest gisteren ook nog even niezen, dat was ook leuk :wacko:

NOT!

Mn vriend is nu aan het koken en zometeen komt mn moeder even naar het resultaat kijken, best vreemd, zo verberg je je lichaam jaren voor iedereen en nu maak je er een tentoonstelling van whahahaha

Nou ja, ik zal 1 foto in de galerij zetten, de rest in mijnalbum.

Ben benieuwd wat jullie vinden!

Groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Sun,

jammer van je nachtrust haha... maar beter dan wakker liggen van het niet kunnen slapen van ongemakkelijk liggen of pijn.

hoe is het met de pijn gesteld nu?

en ja,leuk is dat he,dat showen haha.... ben erg benieuwd naar je pica's! mag ik dan ook je link van mijnalbum?

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

De pijn is dragelijk hoor, vind het niet vervelend ofzo.

Heb net wel 2 paracetamollen op want die beha drukt precies op de littekens, dat is wat irritant, maar verder is het goed te doen

Dat showen haha, ja!!

Jamer van die vleeskleurige sportbeha, anders deed ik wel iets bloters(is dat een woord?) aan.

Ik heb ook nog wel een witte 75C sportbeha, die had ik net even aan, maar deze vleeskleurige is toch wat steviger, en ook wat kleiner denk ik.

Maar die 75c zit als gegoten, dus denk dat dit nu een c is wat ik heb.

Zou dat zo blijven of hou ik straks dan een b over??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Heyyyy!!

Gefeliciteerd! Fijn dat het al zo goed gaat en dat je zo tevreden bent!!

Ik had na 2 dagen ook nog een grote C, kleine D, 1 week PO een grote D.. Maar inmiddels een E cup.. Ik weet niet of dat bij iedereen zo is..

Laat je lekker vertroetelen :rolleyes:

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ook even je foto's bekeken :blush:

Ziet er al heel mooi uit, ze gaan nog zakken!

Dus mischien wat blonde dollie zegt dan gaan ze hangen en kan er meer volume in komen? :blush:

Ziet er goed uit, geniet er lekker van!

Fijn dat ze toch nog voor de spier zijn geplaatst, zelf zit ik er nog steeds mee hihi.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.