Ga naar inhoud

SunnyGurl : 7 mei 2010 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Heb ook even je foto's bekeken

Ziet er al heel mooi uit, ze gaan nog zakken!

Dus mischien wat blonde dollie zegt dan gaan ze hangen en kan er meer volume in komen?

Ziet er goed uit, geniet er lekker van!

Fijn dat ze toch nog voor de spier zijn geplaatst, zelf zit ik er nog steeds mee hihi.

Liefs

Nou ik hoop het ook dat ze groter zijn als ze gezakt zijn haha

En waar zit je mee dan???

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 468
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Ik hoopte uit te komen op een D, maar dat ging niet passen bij me, dus hoop nu maar op het beste haha

En voor of achter, weet niet of je daar zelf een inbreng over kan hebben? Je pc weet dat het beste denk ik

Bij mij was ook achter de spier mijn voorkeur, maar toch besliste de pc om voor te doen, zodat ik groter uit kon komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten!!! :1bouncingboobs: Wauw, ze zien er al heel mooi uit zeg! :43: En wat een leuk verslag. Lekker verstrooid. :D

Heb je nog veel pijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

zoals de andere lady's al zeiden; ze gaan heus nog wel groter ogen als de hang er eenmaal inkomt. maar dat heeft gewoon z'n tijd nodig.... en ik denk niet dat je op een B uitkomt hoor.. eerder groter dan kleiner,ook al zit er nu vocht in..

fijn dat het zo goed gaat met de pijn. ik heb ook geen pijn gehad maar heb dan ook wel preventief geslikt haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sunny,

Ziet er al goed uit hoor! Zou ik ook je link van mijnalbum mogen? Laat je nu maar lekker verwennen! En fijn dat je niet te veel pijn hebt, vannacht slaap je vast al weer wat beter.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Sun

als je mij borsten zag,met de dual plane,met die 375,is best behoorlijk aantal cc,s

nu ben ik dan wel een uitzondering,dat alles beetje verdrinkt bij mij,maar afijn,ik zat toen op bh maat 80C,dus omdat jij smaller bent als mijn,kan het zeker mischien een 75D worden,al oogt het NU nog niet zo bij jou,ze ogen kleiner nog momenteel.

ik denk ,denk he....dat je op C uitkomt,kan er compleet naastzitten,geef het even de tijd,foto,s vertekenen ook enorm,dus ik oordeel puur maar op je foto,s

je ziet er in elk geval niet meer uit als een 11jarige,duidelijk niet :rolleyes:

liefsss moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten!!! Wauw, ze zien er al heel mooi uit zeg! En wat een leuk verslag. Lekker verstrooid.

Heb je nog veel pijn?

Ja verstrooid zeker hahaha

Nee pijn valt mee nu ik de paracetamol erbij doe :)

Alleen die beha die op mn hechtingen zit is behoorlijk vervelend, verder valt het me reuze mee :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Sun

en hoe verliep het douchen?knap je van op he na zo ene operatie,en best vervelend spul he die jodium,moest zelf best boenen hoor eerder het eraf was. <_<

en ,nog wat leuks van je dochtertje gehad?

ik ben weer verwend hoor,zoals altijd :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moon

Ook zo lekker verwend?? Lang leve moederdag!!!

Ja douchen was wel lekker, en ik gebruik zwitsal voor mezelf, kan niet tegen die geparfumeerde troep, dus ik dacht, o jeeeeee, dat is er pas volgend jaar af!!! Die zwitsal is nooit sterk genoeg om dat eraf te krijgen, nou!!! 2 veegjes en het was weg! M'n vriend was wel mee om me te wassen want kreeg mn armen niet omhoog. Ik was dus zo klaar :D

Was wel een raar gevoel toen die pleisters nat werden.

En ook die stralen op die gespannen borsten een beetje vreemd:D

Toen ik eruit kwam ontdekte ik nog een voordeel! Nu heb ik iets waar mn handdoek op blijft hangen hahaha

Normaal zakte die meteen weer af als ik hem om me heen sloeg, maar nu blijft ie supergoed zitten :D :D

En vannacht toch maar weer even het verband eromheen gedaan, was toch wel lekker stevig.

Vanochtend werd ik wakker er kwam mn vriend en mn dochter de trap op gelopen met een dienblad met Thee, 2 croissants met kaas, 3 bloemen en een kadootje wat ze zelf op school had gemaakt, het bleek een vaasje te zijn, dus die bloemen moesten daar natuurlijk meteen in :D

Was zoo lief :D

Heb nu lekker mn spijkerbroek aan en leuk shirt, weinig pijn meer, heb zelfs nog geen paracetamol op, alleen de celebrex. Dus voel me prima.

Zometeen ff bij mn moeder en schoonmoeder op bezoek en kadootjes brengen en dan weer naar huis.

Zal vanavond weer een paar fotos maken om te kijken of ze al weer veranderd zijn:D

IK WENS IEDEREEN EEN FIJNE MOEDERDAG!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sunny, van harte met je boobs! Eindelijk heb je ze dan, maandenlang verslagen lopen volgen en nu is het dan zover :126:

Wat een leuk verslagje, mijn vriend en ik hadden het vrijdag al gelezen en lagen in een deuk want veel was zo herkenbaar haha!

Wauw, voor de spier geplaatst ik ben heel benieuwd, mag ik je ww? :125:

Ik heb trouwens 3 celebrex per dag genomen!!?? ik had er 20 gekregen.... ben er niet onwel van geweest ofzo, alleen een opgezette buik!

Hoe ging het autorijden vanmiddag, ik ben pas na 1 week op de bijrijdersstoel gestapt en in elke bocht voelde ik mijn borsten prikken! Hoe gaat het op de rug slapen, valt het mee?

Veel liefs van Aerial

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb trouwens 3 celebrex per dag genomen!!?? ik had er 20 gekregen.... ben er niet onwel van geweest ofzo, alleen een opgezette buik!

ik ook hoor Aerial,heb er de eerste dagen ook meer genomen maar wist wel dat ze heavy waren..... ik had er zelfs 30 gekregen. eerste dagen 3,toen 2 en op laatst nog 1... heb er nog liggen haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

eeey,

GEFELICITEERD met je :1bouncingboobs:

en een fijne moederdag!!

Zie je wel dat het allemaal meevalt!!

Gelukkig is het niet tegen gevallen, ook met het aantal CC's.

Vanaf woensdag ben ik voor 4 maanden op stage,

dus ik wens je heel veel succes en neem lekker je rust!

Liefs,

Kim -_-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sunny, van harte met je boobs! Eindelijk heb je ze dan, maandenlang verslagen lopen volgen en nu is het dan zover

Wat een leuk verslagje, mijn vriend en ik hadden het vrijdag al gelezen en lagen in een deuk want veel was zo herkenbaar haha!

Wauw, voor de spier geplaatst ik ben heel benieuwd, mag ik je ww?

Ik heb trouwens 3 celebrex per dag genomen!!?? ik had er 20 gekregen.... ben er niet onwel van geweest ofzo, alleen een opgezette buik!

Hoe ging het autorijden vanmiddag, ik ben pas na 1 week op de bijrijdersstoel gestapt en in elke bocht voelde ik mijn borsten prikken! Hoe gaat het op de rug slapen, valt het mee?

Veel liefs van Aerial

Haha, herkenbaar?? ja van die motormuis zeker???

Ik heb vandaag helemaal geen pijnstillers op, alleen vanochtend een celebrax omdat het ontstekingsremmend is, maar niet voor de pijn, ik vel niks meer :D straks nog 1 voor ik ga slapen.

Autorijden gaat prima, gisteren zijn we zelfs om boodschappen geweest, ging allemaal prima, maar idd wel in de bochten voel je wel een beetje steken, als je jezelf in balans moet houden.

En op de rug slapen, vannacht heb ik een beetje op mn zij gelegen, met mn benen dan, mn rug wel plat en mn hoofd scheef op een kussen haha, maar die rug, ik kan er niet aan wennen denk ik. de eerste nacht ging dat wel, toen ben ik zo in slaap gevallen terwijl ik tv keek, maar zo op mn rug in slaap moeten vallen zou me niet lukken.

Ik zal je ff ww sturen in een pb ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

GEFELICITEERD met je

en een fijne moederdag!!

Zie je wel dat het allemaal meevalt!!

Gelukkig is het niet tegen gevallen, ook met het aantal CC's.

Vanaf woensdag ben ik voor 4 maanden op stage,

dus ik wens je heel veel succes en neem lekker je rust!

Dank je Kimmy!

Veel succes en plezier op je stage!!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Sun!

Had nog niet gereageerd, maar heb je verslagjes wel gelezen hoor! En wat SUPER dat het je zo meevalt! Nu op dag 3 ook nog? Hopelijk, echt top voor je! Scheelt ook he, dat ze op de spier geplaatst zijn. En het aantal cc's valt ook nog reuze mee he! Denk je op je gewenste maat uit te komen? Ik hoop het voor je meid! Ben benieuwd naar je foto's, zou ik je ww nog eens mogen? Je hebt 'm me al eens gegeven, maar ik weet niet meer waar ik 'm kan vinden :blush:

Heeeeel veel succes met je herstel, al heb je dat niet echt nodig geloof ik ;)

Liefs, Boobie87

ps: nog 11 dagen, dan ben ik!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey boobs

Zat net toevallig in jouw topic hahahahaha

MAar het aantal cc's viel je op zich wel tegen, ik streefde naar een D, maar ga uitkomen op een grote B denk ik, dat is wel een tegenvaller, maar op dit moment zijn ze wel groot genoeg even, ik moet eerst nog maar eens een paar weekjes wachten en kijken hoe het word, ben nu nog maar 3 dagen PO.

En als het tegenvalt ga ik voor een wissel heb ik besloten.

Maar dan wel van de winter pas. anders is mn hele zomer natuurlijk niks meer.

Nog 11 daagjes voor jou!!!

Het gaat snel hoor, ik weet nog dat ik 6 weken moest wachten en dat duurde....... pfff, leek alsof de dag nooit zou komen, en moet je nu zien :D

Ben je er al een beetje uit wat je graag zou willen???

Ik zal je ff mn ww in pb sturen ;)

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha toevalll! Tja enerzijds jammer omdat je wel voor een D ging, maar wat stellen die maten uiteindelijk ook voor, vind je ze mooi? Dat is belangrijk! En daarnaast, vooral als je ze voor de spier hebt, worden/ogen ze ook nog groter als ze eenmaal gedaald zijn he? En inderdaad, ben je met het eindresultaat echt niet blij, dan kan je voor een wissel gaan. Je huid is dan wel voldoende uitgerekt voor grotere protheses. Gaat het verder goed met je? Blijkbaar wel, het zit in de mens om te zeuren als er last is maar als het goed zit hoor je er niets over hihi (no affence he, zo zitten we nu eenmaal in elkaar ;)) Hey ff wat anders; wat heb je een toffe tattoo op je buik!! I'm a tattoo lover haha! Wil er ook nog wel een paar bij :P

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zien wel of het een wissel word of niet, ik ga in ieder geval wel hard sparen nu, of het nu nodig is of niet hahahaha

Verder gaat alles ok, al 2 dagen geen pijnstillers meer nodig gehad, dus mag niet klagen :D

Links is af en toe wel vervelend aan het doen, maar dat zijn maar steekjes en niet constant.

En tattoo op je buik? Denk goed na voor je daar aan begint, want je gaat door de grond!!! Ik was blij dat ie erop zat toen, er hoort eigenijk nog een stuk aan, maar ik kon niet meer.. Is ondertussen ook al weer 10 jaar geleden.. ppfffff, ik word oud!

hahahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zien wel of het een wissel word of niet, ik ga in ieder geval wel hard sparen nu, of het nu nodig is of niet hahahaha

Verder gaat alles ok, al 2 dagen geen pijnstillers meer nodig gehad, dus mag niet klagen :D

Links is af en toe wel vervelend aan het doen, maar dat zijn maar steekjes en niet constant.

En tattoo op je buik? Denk goed na voor je daar aan begint, want je gaat door de grond!!! Ik was blij dat ie erop zat toen, er hoort eigenijk nog een stuk aan, maar ik kon niet meer.. Is ondertussen ook al weer 10 jaar geleden.. ppfffff, ik word oud!

hahahahaha

hey Sunnygurl

whahha denk ja al aan een wissel voor later??

Geen gek idee je weet maar nooit toch of je strakkies wel tevreden bent met je cupmaat

want als ik zo kijk ben ik nu wel tevree maar niet als ze gaan slinken dan zou ik balen

en er ook over nadenken voor een wissel en dan zelfs groter.

Ik heb een tattoo vorig jaar laten zetten toen ik 40 werd hahaha op me rug een hele

mooie kolibrie met een bloem erbij en uhh pijn dat deed het zekers wel vooral de 2e keer om nog

wat bij te werken en denk zelfs na voor om een 2e.op me been.misschien een elfje.

Wat heb jij erop gezet?

Enne fijn dat je pijn is gezakt.

grtjs Angela :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik vind van A naar B een té kleine overstap hahaha

Kan aan mij liggen..

Maar ik denk dat iedereen bij de lingeriezaak liever een C uit het rek pakt dan een B hahaha

Ach we zien wel..

de een houd een E over en de andere alsnog een grote A, dus het is maar ff die 6 weken afwachten denk ik.

En tattoos, ik heb er 10.

alemaal tribals, 1 de naam van mn dochter, 1 als eerbetoon aan mn vader met 'papa' en een vlinder als eerbetoon aan mijn oom.

Maar van alles was die op mn buik toch wel het pijnlijkst... en mn ogen trouwens ook, die permanente make up, was ook verschrikkelijk! gelukkig duurde dat maar even hahaha

Ze zeggen dat hoe meer je in de buurt komt van je organen hoe meer pijn je hebt. En ik denk dat dat best eens kan kloppen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik vind van A naar B een té kleine overstap hahaha

Kan aan mij liggen..

Maar ik denk dat iedereen bij de lingeriezaak liever een C uit het rek pakt dan een B hahaha :P

Hey Sunny,

Nou eigenlijk kom je van AAAAA, nog veel minder dan A dus naar B is dat toch zeker 2 maten groter, maar wie weet als ze eenmaal indalen en je huid wat oprekt dat je alsnog op een C komt?! Ach, en anders komt er later nog een wissel hé, haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha tatoos.. ook al weer zo'n dure hobby :152:

Eigenlijk lijken we allemaal op elkaar hier he :P

Ik vind het ook altijd leuk om ze bij anderen te bekijken :D

Pfff K heb net weer een tasje beha's van mn moeder gehad, ze had dr kast opgeruimd haha

Vreemd joh, de ene was C en zat perfect, de ander A en die zat ook goed, al die stomme verschillende merken!!!!!

Ik heb me er nu bij neergelegd dat ik pas weer een andere beha dan mn vleeseter (vleeseter kwam moon mee volgens mij?? of eefje???)aan trek als ik 6 weken verder ben :124:

Anders blijft dat gezeur bezig hahaha

ik hoop dus eigenlijk ook dat de hitte nog 6 weken weg blijft :P

in je sportbeha op het strand liggen slaat ook nergens op :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff K heb net weer een tasje beha's van mn moeder gehad, ze had dr kast opgeruimd haha

Vreemd joh, de ene was C en zat perfect, de ander A en die zat ook goed, al die stomme verschillende merken!!!!!

Ik heb me er nu bij neergelegd dat ik pas weer een andere beha dan mn vleeseter (vleeseter kwam moon mee volgens mij?? of eefje???)aan trek als ik 6 weken verder ben :124:

Anders blijft dat gezeur bezig hahaha

Zo zie je maar dat je je niet moet blindstaren op die maten hé!

Vleeseter?! whaahaha, neen zal wel van Moon komen, zeker niet van mij, vond die trouwens nog best mooi (noem het zelf eerder beige, vleeskleur vind ik nog iets anders, maar zal wel aan m'n huidkleurtje liggen haha, ben zelf nogal bleekjes hahaha :152: )

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.