Ga naar inhoud

SunnyGurl : 7 mei 2010 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Wow echt supertoevallig!!!! Ik zit nu op mijn bank vanwaar ik mijn keuken kan bekijken. Ik doe NET mijn vaatwasser aan en precies hetzelfde spookte door mijn hoofd! Haha, grappig! Ik zat dus ook te denken; uhmm hoe dan? Als ik mijn armen nog niet hoog mag doen.. Hmm een vriend van me woont naast me, ik bel hem dan gewoon denk ik. 'Uhmm kan je even mijn vaatwasser uitruimen??' Haha!

Over de cc's.. Ik (jij misschien ook) heb veel verslagen gelezen van meiden die hetzelfde of minder borst hadden dan jij en uiteindelijk wél uitkomen op een royale C. En al krijg je een grote B; dat is ook supermooi!!! Maar ik denk echt wel dat het een C wordt (al kan ik helaas nog niet uit ervaring spreken). Hoe dan ook, je gaat vast en zeker onwijs blij zijn ermee!

Ik krijg ook dual plane, daar hoor je de meeste horrorverhalen over he (qua pijn).. Heb echt een fobie voor pijn, dus ik hoop dat het goedkomt met ons!!!

Nog maar 15 dagen voor jou!!!!!!! Ikke nog 30!

Liefs, Boobie87

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 468
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey Patries

Nou met dat niks doen heb ik normaliter neit zo heel veel moeite hahaha

ik ben graag lui :P

Maar ben dan zo bang voor trombose ofzo? of longembolie, of welke enge dingen je nog meer kan krijgen van het stil zitten.

ik rook ook als een ketter, en dan dat stil zitten erbij, lijkt me toch neit goed haha

maar ik neem aan dat je wel gewoon mag lopen zoveel te wil toch???

En sporten?? Kan je dat eten??

hahahaha

Ik wou het eerst zo anoniem mogelijk houden, maar ik denk dat ik idd maar het beste een paar mensen in kan lichten die naast me staan, dan kan ik ze om hulp vragen bij het boodschappen doen enz.

Als je dat vraagt zonder dat ze wat weten zullen ze ook wel denken, en dan kan je het alsnog uit gaan leggen waarom je loopt als een pinguin..

Ze kunnen maar voorbereid zijn haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow echt supertoevallig!!!! Ik zit nu op mijn bank vanwaar ik mijn keuken kan bekijken. Ik doe NET mijn vaatwasser aan en precies hetzelfde spookte door mijn hoofd! Haha, grappig! Ik zat dus ook te denken; uhmm hoe dan? Als ik mijn armen nog niet hoog mag doen.. Hmm een vriend van me woont naast me, ik bel hem dan gewoon denk ik. 'Uhmm kan je even mijn vaatwasser uitruimen??' Haha!

Over de cc's.. Ik (jij misschien ook) heb veel verslagen gelezen van meiden die hetzelfde of minder borst hadden dan jij en uiteindelijk wél uitkomen op een royale C. En al krijg je een grote B; dat is ook supermooi!!! Maar ik denk echt wel dat het een C wordt (al kan ik helaas nog niet uit ervaring spreken). Hoe dan ook, je gaat vast en zeker onwijs blij zijn ermee!

Ik krijg ook dual plane, daar hoor je de meeste horrorverhalen over he (qua pijn).. Heb echt een fobie voor pijn, dus ik hoop dat het goedkomt met ons!!!

Nog maar 15 dagen voor jou!!!!!!! Ikke nog 30!

Liefs, Boobie87

Heeeey

Dat is zeker toevallig hahaha

tja, en om nu alle kastjes te gaan herindelen heeft ook geen zin denk ik, want uit elk kastje heb je wel wat nodig dus je moet alsnog rekken.

Typisch :D

Maar al die verslagen met mooie verhalen, en dan opeens zelf zo'n bericht krijgen, dan denk je wel van, had ik maar niks gelezen, maar ja, net wat je zegt, het zal heus mooi worden en blij zal ik zoiezo zijn, dit is helemaaaaaaaaaaaaaaal niks hoe het nu is haha, dus kan alleen maar beter worden /;) :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha herindelen, het is een optie maaruhmm nehh! Hihi. Ik denk dat je mijn foto's als eens hebt bekeken op de andere site (nickypedia = me :)) maar mag nog wel een x hoor :P ww ringeling.

Lijken ze op de jouwe? Mijn mijn a-symmetrie na dan..

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Getver.. ik begin te twijfelen...

Ik word gek van mezelf..

Hoe kan het nu dat Dr van Not zegt 360 of misschien meer anatomisch dual plane, en DR De Meyere zegt dat 300 zelfs krap gaat worden...

WAT MOET IK DOEN?!?!?!?!

Hopen dat Dr De meyere er wat moois van maakt en hopen dat ie er ook meer in krijgt dan 300?

Of toch voor Dr van Not gaan, die me 360 of meer beloofd terwijl hij daar misschien tijdens de operatie van terug komt??

Bij van Not moest ik in een stoel gaan zitten en ontspannen...

Bij De meyere moest ik blijven staan met mn handen in mn zij..

tuurlijk heb je meer weefsel als je ontspannen zit enz, en tuurlijk zeggen ze dan dat er meer in kan.

WTF... kan wel janken... ik weet het niet.....

Advies please??????????????????????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Good morning

Nou een D zei hij dat het zoiezo nooit ging worden, een B kleine C misschien, Maar goed, als ik het positief bekijk, is heel moeilijk maar goed, dan word het hoe dan ook beter dan wat ik nu heb.

En daar houden we maar aan vast.

Maar goed, ik blijf hoop houden, is misschien niet goed, maar ik heb al zoooooooveel foto's gezien van vrouwen nog platter dan mij die ook op een mooie C of onverwachte D uitkwamen, dus ik ga niet ondankbaar doen.

Ik ga alleen geen foto's meer kijken van alles groter dan een B, hahaha

Ik ben echt serieus jaloers op iedereen nu!!!! Wow ... internet is GREAT, hier kan ik het toegeven dat ik jaloers ben hahaha

Ik was net trouwens de vaatwasser leeg aan het halen en moest de borden en kopjes in de kast zetten... maar, dat is natuurlijk boven mn hoofd, als je nu toch eens ziet, wat je straks allemaal niet meer kan, dat is pas bizar, had ik nog helemaal niet over nagedacht.

Hoe lang hebben jullie er over gedaan of zo te herstellen dat je weer wat boven je hoofd kon doen?? met je armen dan enz bedoel ik natuurlijk.

Er zijn zoveel dingen waar ik rekening mee moet gaan houden straks.

Zoals bv, dat je niks meer in je keukenkastjes kan zetten, of eruit kan pakken.. en in de supermarkt ben je ook verplicht alles van de onderste schappen te nemen haha of eens even in je nek krabben..

Waar hadden jullie allemaal moeite mee???

Zow... een heel verhaal weer... :116:

Hey Sunny,

Kom je effe een hart onder de riem steken, als Bruno spreekt over een B bedoeld hij eigenlijk een 75 B en aangezien we smaller zijn en in 70 omtrek passen (dacht jij toch ook?) dan passen we echt wel een 70 C (die zit bij mij écht helemaal goed gevuld, dus als jij 300 cc krijgt, terwijl ik maar 200 cc heb, moet je toch zéker ook op 70 C uit kunnen komen, niet meer dan logisch toch?!). Zou er niet van verschieten moest je zelfs wel in een 70 D passen straks.

'Hoe lang hebben jullie er over gedaan of zo te herstellen dat je weer wat boven je hoofd kon doen??' Eigenlijk kun je redelijk vlug weer dingen boven je hoofd doen hoor, daar gaat het niet om, je mag gewoon niet ook al kun je het! Ik heb een klein opstapje in de keuken gezet zodat ik wat groter was, kon ik makkelijker iets uit de kast nemen zonder te ver of te hoog te moeten rekken, en de meeste dingen zoals borden, glazen en koppen heb ik gewoon lager dan schouderhoogte gezet.

Dikke knuff,

Eefje, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heel bekend,ik moest dat ook ,handen even in de zij en aanspannen.

hij had bij mij net iets minder zicht,omdat ik al een prothesen had.

bij mij zou er 520 of 560 ingaan,het is uiteindelijk meer geworden,het is gokken of hij dat voor elkaar krijgt,maar weet je wa het aller belangrijkste is,wat en wie wil je zelf,wat geeft je gevoel aan?volg je hart Sun :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Eefje, ok, maar de cc's blijven toch overal hetzelfde?

Hij kwam eerst met 220 aan, dat leek hem al ruim voldoende.

pfff, ben zo bang dat alles nu tegen gaat vallen, terwijl ik er zoveel hoop ophad :(

En dat van dat opstapje is een goed idee ;)

En idd misschien toch maar even de dingen die ik het meeste gebruik in een lager kastje zetten.

@Moon, nou ik weet nu dus niet meer wat ik wil. ik had eerst bij van not zoiets van, zo weinig???? maar nu denk ik, jeetje jij wil me meer bieden dan demeyere, snap je, als ik maar geen spijt krijg, als ik straks maar niet denk van , zie je ik had bij van not moeten blijven, want die wilde me meer geven.

maar dat is heel dubbel, want demeyere zegt dat meer dan 300 niet gaat passen omdat ie me dan niet meer dicht krijgt bij wijze van spreken. Maar dat hij wel zn best zal doen zo groot mogelijk te komen.

Dus moet ik naief naar van not gaan dan?? En hem erachter laten komen tijdens de operatie dat het idd niet past en wakker worden met 280? Of idd dus met de 360?

Of naar demeyere gaan en hopen dat ie me zo vol mogelijk gooit? MEt als gevolg dat ik niet tevreden ben en achteraf ga zeiken dat ik beter naar van not had kunnen gaan, grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

ik zou ze zo graag eens tegelijk spreken hahahaha, in 1 kamertje

gewoon tegen elkaar horen praten, over hoe en wat en hoeveel..

Mijn hart volgen nu of mijn verstand dat gaat echt niet, het is een debat in mn kop!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Eefje, ok, maar de cc's blijven toch overal hetzelfde?

Hij kwam eerst met 220 aan, dat leek hem al ruim voldoende.

pfff, ben zo bang dat alles nu tegen gaat vallen, terwijl ik er zoveel hoop ophad :(

En dat van dat opstapje is een goed idee ;)

En idd misschien toch maar even de dingen die ik het meeste gebruik in een lager kastje zetten.

@Moon, nou ik weet nu dus niet meer wat ik wil. ik had eerst bij van not zoiets van, zo weinig???? maar nu denk ik, jeetje jij wil me meer bieden dan demeyere, snap je, als ik maar geen spijt krijg, als ik straks maar niet denk van , zie je ik had bij van not moeten blijven, want die wilde me meer geven.

maar dat is heel dubbel, want demeyere zegt dat meer dan 300 niet gaat passen omdat ie me dan niet meer dicht krijgt bij wijze van spreken. Maar dat hij wel zn best zal doen zo groot mogelijk te komen.

Dus moet ik naief naar van not gaan dan?? En hem erachter laten komen tijdens de operatie dat het idd niet past en wakker worden met 280? Of idd dus met de 360?

Of naar demeyere gaan en hopen dat ie me zo vol mogelijk gooit? MEt als gevolg dat ik niet tevreden ben en achteraf ga zeiken dat ik beter naar van not had kunnen gaan, grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

ik zou ze zo graag eens tegelijk spreken hahahaha, in 1 kamertje

gewoon tegen elkaar horen praten, over hoe en wat en hoeveel..

Mijn hart volgen nu of mijn verstand dat gaat echt niet, het is een debat in mn kop!!!

Ja, inderdaad die cc blijven wel hetzelfde, maar als je smal bent van omvang heb je gewoon minder cc nodig om op een C uit te komen dan iemand die breder is. En ik had een 70C bh bij en Bruno vond dat dat geen C cup was maar een B, dus hij ziet een C gewoon groter als je begrijpt wat ik bedoel, terwijl het toch echt wel een 70 C was! Dus die kan ik nu vullen met m'n 200 cc, dus denk jij ook wel met je 220 cc of als hij er zoals bij mij een maatje groter in krijgt (de volgende van de McGhan 510 voor jou zou dan 245 cc zijn), maar als je dan achter de spier 300 cc krijgt zou je dat dan toch zeker moeten halen.

Begrijp dat je er niet makkelijk uit kunt komen bij wie je nu moet gaan, is ook allemaal niet makkelijk die beslissingen. Hoop dat je beetje rust kunt krijgen in 't koppie en alles op een rijtje krijgt en een goede beslissing moogt nemen, niemand kan het voor je doen, sterkte ermee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

laat het rustig bezinken allemaal,ik snep zeker je onzekerheid.

het is idd allemaal een grote gok,maar ik volgde me hart,als ik niet kon kiezen zeg maar,maar dat kan idd pas,als je er in je koppie beetje uit bent

schrijf de voor en nadelen op

kosten

drains ja of nee

welke spreekt je het meeste aan ,rond of anatomisch enz enz

probeer er zo achter te komen wat je wilt en hopenlijk kom je er uit.

en om alles nog ene beetje positief te blijven kunnen zien,spaar alvast verder,kan je over een paar jaar,een wissel doen

de meeste rek in je huid en weefsel heb je al na een dik jaar,dus dat kan je in je achterhoofd houden :125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Sunny girl

I am going through the same thoughts as you, I am having surgery in August, I am now 70A and have been advised 300cc under the muscle... I am not sure that this is good for me and I think 260cc would be better but I have been advised that you loose some size in cc when under the muscle placement....it's so confusing !!!

My PC told me to buy two sport bras in 70C and 70D an fill them up with rice !!!!! and then see which size I prefer, he is then going to adjust the cc to what I prefer. I look forward to seeing your photos and reading your report.

Karen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Karen

Its confusing, cause the rice is also placed on top of the muscle ;)

So you'll never know how it will look when it's placed beneath the muscle.

That's the risk.. I have been standing in front of the mirror a thousand times, with rice, with water, both 300cc but when it's under the muscle, you will loose cc's and it will be another shape, if you knwo what i mmean.. But August, is still a long time to think about it lol, i have to make a choice within now and a week!!

Het beste voel ik me bij

de ronde (bruno),

roesje(bruno),

geen drains(bruno),

kosten 3000(bruno),

kliniek prive(bruno)

cc's....360 (van not) hahahaha

Idd moon, ik moet maar gewoon denken dat ik over een poosje ook voor een wissel ga, (als ik nu bij bruno ga heb ik alvast 1800 gespaard hihi) nu gewoon ff een proefversie om de zaak op te rekken en straks voor de DD ;)

Wat zou trouwens een wissel kosten?? Als je 2 keer bij dezelfde gaat?

Of blijft die prijs gewoon hetzelfde als van een BV?

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee jij mag niet meer klagen dat het nog lang duurt :121::131:

En drains zijn echt geen ondingen mensen, mits goed gebruik waar nodig werkt het super voor wondheling. Valt me echt op dat veel mensen hier drains als gruweldingen beschouwen

Nuja, ik denk dat bruno bij jou een goede keuze is veel succes meid, en ik blijf erbij de grootte gaat helemaal meevallen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hey girlies :)

ik zit met 310 cc inmiddels al op een flinke D hoor..

Je moet je proberen niet blind te staren op de cc's. Maaarrr, wel op je gevoel afgaan!!!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.