Ga naar inhoud

Alle Nio boobs verzamelen :D


Jane_Doe

Aanbevolen berichten

  • Reacties 721
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo,

Heeft iemand voor mij het mailadres van Nio?

Over 3 weken mijn operatie en twijfels over 550 cc en 500cc en als het 500cc word dan twijfels over 100% of 85%. Profiel hebben we niet echt besproken.

kortom nog wat vragen aan hem.

Wie o wie heeft zijn email?

Alvast bedankt

x lisa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net even discussie puntje in de shoutbox. gebruikt nio oploshechtingen of moeten ze er nog uit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx Charlotte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

Ik vroeg me af of jullie dat ook hebben dat je borsten best wel uit elkaar staan en/of een lager zit?

Mijn vriendin heeft ze een tijdje terug bij Nio laten zetten en zei heeft dat.. Ik ga binnenkort ook bij hem en hoop toch dat het niet zo word..Al word ik helemaal entousiast en geruster omdat jullie zo blij met jullie Nio boobies zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

Ik vroeg me af of jullie dat ook hebben dat je borsten best wel uit elkaar staan en/of een lager zit?

Mijn vriendin heeft ze een tijdje terug bij Nio laten zetten en zei heeft dat.. Ik ga binnenkort ook bij hem en hoop toch dat het niet zo word..Al word ik helemaal entousiast en geruster omdat jullie zo blij met jullie Nio boobies zijn!

Ik ben ook bij nio geopereerd 23 maart en ik ben super tevreden

Je mag me toevoegen dan kan je bij mijn foto's kijken

Xx jenette

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook heel benieuwd Jenette, ik voeg je even toe als je dat goed vindt!

Ja hoor dat is goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zelf eerst naar verdonck gegaan vooor consult gister die adviseerde mijn bv af vanwege mijn ongelijke borsten en het verschil van 3 cm in mijn tepels ben vorig jaar 20 kg afgevallen en inmiddels weer 5 aangekomen omdat ik zo onzeker werd over mn borsten die erg slap werden maar helemaal teleurgesteld kreeg ik t advies toch maar nio te mailen incl foto s dus wacht zijn reactoe met smart af en hopelijk kan ik bij hem wel gewoon een bv doen zonder bang te zijn voor een double bubble of borstlift dus even afwachtende grts hopefull

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zelf eerst naar verdonck gegaan vooor consult gister die adviseerde mijn bv af vanwege mijn ongelijke borsten en het verschil van 3 cm in mijn tepels ben vorig jaar 20 kg afgevallen en inmiddels weer 5 aangekomen omdat ik zo onzeker werd over mn borsten die erg slap werden maar helemaal teleurgesteld kreeg ik t advies toch maar nio te mailen incl foto s dus wacht zijn reactoe met smart af en hopelijk kan ik bij hem wel gewoon een bv doen zonder bang te zijn voor een double bubble of borstlift dus even afwachtende grts hopefull

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jenette,

Bij jou zijnn ze zeker geweldig!

Hij had al een borsten en ik dus helemaal niks dus denk dat dat ook een verschil maakt. Maarja daar is niets aan te doen. .

p.s. vraagje. . Wat is double bubble?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jenette,

Bij jou zijnn ze zeker geweldig!

Hij had al een borsten en ik dus helemaal niks dus denk dat dat ook een verschil maakt. Maarja daar is niets aan te doen. .

p.s. vraagje. . Wat is double bubble?

Dat je borst aan de onderkant over je prothese gast hangen

Google effe

Xx jenette

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zelf eerst naar verdonck gegaan vooor consult gister die adviseerde mijn bv af vanwege mijn ongelijke borsten en het verschil van 3 cm in mijn tepels ben vorig jaar 20 kg afgevallen en inmiddels weer 5 aangekomen omdat ik zo onzeker werd over mn borsten die erg slap werden maar helemaal teleurgesteld kreeg ik t advies toch maar nio te mailen incl foto s dus wacht zijn reactoe met smart af en hopelijk kan ik bij hem wel gewoon een bv doen zonder bang te zijn voor een double bubble of borstlift dus even afwachtende grts hopefull

Hoop dat je snel een reactie krijg,ik had hem gemaild met een vraag ,en ik kreeg binnen een uur antwoord terug

Xx jenette

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoop t ook heb hem vanmorgen gemaild maar misschien heeft hij t druk dus hoop maandag wel al antwoord van rdam die hebben met al wel teruggebeld en kan daar binnen een week al op consult en binnen drie weken bv mist het niet via t ziekenfonds kan maar gezien het daar duurder is en ik maandag pas naar de dokter ga voor een doktersverklaring en dan pas meer weet wacht ik nog even met een afspraak want ja 700.00 is wel n erg groot verschil kun je een hoop nieuwe bh s van kopen toch mail je wel even als ik meer weet jenette iig thnx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoop t ook heb hem vanmorgen gemaild maar misschien heeft hij t druk dus hoop maandag wel al antwoord van rdam die hebben met al wel teruggebeld en kan daar binnen een week al op consult en binnen drie weken bv mist het niet via t ziekenfonds kan maar gezien het daar duurder is en ik maandag pas naar de dokter ga voor een doktersverklaring en dan pas meer weet wacht ik nog even met een afspraak want ja 700.00 is wel n erg groot verschil kun je een hoop nieuwe bh s van kopen toch mail je wel even als ik meer weet jenette iig thnx

Ja gelijk heb je ,en mischien kan je bij nio ook snel terecht ,ik had 9 maart consult bij Verdonck ,nou was op niks uitgelopen 10 maart slaz gebeld afspraak gemaakt voor consult op 23 maart,maar ik dacht nio heeft het druk ik mail hem of ik alvast een operatie datum kon vastleggen ivm de drukte,toen mailde hij dat er iemand was uitgevallen en dat ik de andere dag dus 12 maart op consult kon komen en dat ik dan 23 maart geopereerd kon worden, nou zo is het dus ook gebeurt hahaha in ieder geval suc6 hoop dat je snel een mail krijg

Xx jenette

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hi Nio-dametjes!

Vandaag gebeld en aanstaande maandag (1juni) mag ik al op consult bij dr Nio! Joehoe! :106: Allemaal dankzij dit forum!

De spanning slaat al wel toe.. Jullie mogen me altijd toevoegen zodat ik jullie fotoojtes kan bewonderen (al krijg ik precies niet altijd een melding?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal!

2 weken geleden ben ik geopereerd, 500cc dual plane door dr. Nio.

Tijdens mijn consult kreeg ik 3 siliconen voor van Eurosilicone: een ronde harde/compacte, een ronde zachte en een druppelvorm. Mijn voorkeur is uitgegaan naar de ronde zachte en nou lees ik hier steeds dat er dan gesproken wordt over de 85% gevulde. Kan ik er nou vanuit gaan dat ik die dus ook heb? Nio zei dat zijn voorkeur ook uitging naar die, maar heeft het nooit iets gezegd over dat ie 85% gevuld is...

Wie weet het antwoord?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal!

2 weken geleden ben ik geopereerd, 500cc dual plane door dr. Nio.

Tijdens mijn consult kreeg ik 3 siliconen voor van Eurosilicone: een ronde harde/compacte, een ronde zachte en een druppelvorm. Mijn voorkeur is uitgegaan naar de ronde zachte en nou lees ik hier steeds dat er dan gesproken wordt over de 85% gevulde. Kan ik er nou vanuit gaan dat ik die dus ook heb? Nio zei dat zijn voorkeur ook uitging naar die, maar heeft het nooit iets gezegd over dat ie 85% gevuld is...

Wie weet het antwoord?

Ja daar kun je wel vanuit gaan. Ik had precies hetzelfde als wat jij nu beschrijft. Ik heb destijds een mailtje gestuurd zodat ik wel "bewijs" heb zeg maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik ben fan geworden door alle mooie foto's!! :59:
Mijn consult bij hem staat 13 juli ivb met zijn vakantie...dat moet natuurlijk ook gebeuren. :D
Ik probeer steeds meer nieuwe Nio-boobs te vinden hier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.