Ga naar inhoud

Alle Nio boobs verzamelen :D


Jane_Doe

Aanbevolen berichten

  • Reacties 721
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo iedereen!

Ik heb volgende week een consult bij Nio, vind t super spannend, heb al veel over hem gelezen op dit forum

Klopt het nou ook dat als je bijvoorbeeld 400 cc neemt en uitkomt op een D, het oogt als een C?

En is Nio wel iemand die eerlijk zegt dat een bepaalde hoeveelheid CC gewoon teveel is voor je lichaam?

Succes alvast allemaal :3:

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ben ik heel erg benieuwd naar before and after foto's! Iemand vriendinnen worden? :68:

JAAAA! Ik ook!! Welke Nio boobs willen me toevoegen? Hahaha ;-) Ik ben zo benieuwd! Ik mag 3 april!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik me dus afvroeg,

Nio adviseerde me E75 te kopen als post operatie bh.

is dit ook de maat die je na n paar maanden hebt, of juist groter/kleiner?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Xjojo,

Die vraag had ik ook. Ik word een week eerder geopereerd 24 april. 550 cc en ook ik moest 75E sport bh kopen. Ik vroeg me oom af of dit de maat word?

Ben benieuwd naar reacties.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoor vanaf gisteren ook bij de nio boos

Van een slappe c naar een ????? Zou zeggen kijk bij mijn foto's

600 cc voor de spier

Xxxx jenette

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

jaaaaahhhh ik heb ze nu ook dr.nio boobs. Sinds vandaag helemaal verliefd op ze.

nu nog eff herstellen en dan genieten :)

Alles goed gegaan pijn valt mee ze voelen blauw en gezwollen maar is goed te doen.

om 14.00 terug op zaal en om 15.00 zat ik in de auto. Wel heel blij dat die morfine uitgewerkt is wat een naar spul is dat!

Nog wel een vraagje aan jullie mag de triumph bh lichtjes knellen?

Owja zet er zo foto's op ben benieuwd wat jullie vinden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt ik heb ook 3100,00 betaald

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoooo operatiedatum bekend: 16 april! Spannend!

Zo dat is snel Spannendddd gefeliciteerd

Xx jenette

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames is hier iemand die na t consult, toen de operatiedatum al vaststond, nog een x terug is geweest om te passen en vragen te stellen?

Het is bij mij allemaal wat ongewoon verlopen en ik heb nu nog een aantal vragen. Daarnaast zou ik graag nog 1x de protheses passen.

Indien iemand dit gedaan heeft (weet niet eens of t mogelijk is), zijn hier dan kosten aan verbonden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ben ik heel erg benieuwd naar before and after foto's! Iemand vriendinnen worden? :68:

Ja hoor voeg me maar toe ik ben 23 maart geopereerd door nio in het slaz

600 CC voor de spier

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.